Läs vad 26 kunder tycker om EKOFOX 2

• 2021-01-24
    We ordered moving services to our new place - team was on-time / fast / everything arrived without any damage - competetive price - polite and responsive crew both during moving as well as during contract discussions. We would use them again ...
  • 2021-01-20
    Flyttning
    Allt fungerade mycket snabbt och bra.
    Litet synd att bilen bara tar 1000 kb.
  • 2021-01-17
    Trevlig, snabb och professionell personal! Rekommenderar!
  • 2021-01-11
    Flytt. Allt gick smidigt: beställning, utförande och betalning. Plus med lån av flyttkartonger som lämnades och hämtades på plats. Rekommenderas.
  • 2021-01-07
    Flytt från Sollentuna till Sundbyberg
    Punktliga, anlände på utsatt tid, ärliga med tidsåtgången i förväg, De hjälpte mig även med att tömma min bil som var full i tunga grejer utan problem, något som inte ingick i det ursprungliga åtagandet men som var en enorm hjälp för mig!
    Jätteförsiktiga med de möbler som är ömtåliga och överlag superskickliga och enormt trevliga. Värt varenda krona och kommer att rekommendera Ekofox till alla jag känner, samt anlita dom igen nästa gång jag flyttar. Överlag helt fantastiska!!
  • 2021-01-06
    Mycket bra upplevelse med EKOFOX. Flytten gick väldigt smidigt, effektivt och enkelt. Vi kan definitivt rekommendera EKOFOX och kommer anlita de igen. Dessutom väldigt trevligt och professionellt bemötande.
  • 2020-12-20
    EkoFox hjälpte min flytt mellan Bromma och Kungsholmen. De var punktliga, trevliga och effektiva. Alla lådor etc packades fint i deras bil och kom fram tidigare än planerat. Jag kommer anlita EkoFox till min nästa flytt.
  • 2020-12-20
    Fick väldigt bra flytthjälp av två killar på EKOFOX. Snabbt, billigt och trevlig bemötande.
  • 2020-12-17
    Sjukt bra!!! Hjälpte oss att bära upp ett rundat badkar på 130 kg, som ett annat företag misslyckats med dagen innan. Dessutom riktigt trevliga. Kommer att anlita igen när tillfälle ges, och kan definitivt rekommendera.
  • 2020-12-14
    Dom var snabba, effektiva och professionella vid flytten. Svarade inom några minuter på mail och var oerhört tillmötesgående och Serviceinriktade. Jag kan starkt rekommendera dom och kommer själv anlita dom igen när de blir aktuellt
  • 2020-12-13
    Jag flyttade stora och små möbler + flera flyttkartonger från Shurgard till min nya lght. Hade innan blivit varnad av vänner för oseriösa flyttfirmor så jag var skraj. MEN här kom EKOFOX med två väldigt noggranna och försiktiga killar som skötte allt över förväntan. Vet inte hur många gånger jag tackade dessa två för ett fantastiskt arbete. Nästa gång jag får frågan kan jag verkligen rekommendera detta företag! Stort Tack,
    Elisabeth
  • 2020-12-07
    Fick flytt hjälp av Ekofox. Elma som svarar frågor är alltid trevlig och hjälpsam, fick massor bra förslag och rekommendationer från henne, till och med fick att använda deras kartonger grattis och hemma levererad utan kostnad!!!. De tre killar som kom och flyttade mina saker är så trevliga och duktiga. De körde en extra bil med flytt, allt gick smidigt.
    Värmt rekommenderar Ekofox!!!!!
  • 2020-12-04
    All in all a very pleasant moving experience. Fast, clean, friendly, nothing broke. Very competitive price. Recommended any time again!
  • 2020-11-30
    Snabb och organiserad flytt. Inget gnäll över många trappor. Trevliga killar.
  • 2020-11-28
    Bra och effektivt
    Försiktiga
  • 2020-11-20
    Smidig och snabb flyttningstjänst. Jättebra erfarenhet. Tack!
  • 2020-11-20
    Rekommenderar! Effektiv och prisvärd flytthjälp. Trevligt bemötande och försiktiga med möbler och flyttkartonger, inte en skråma. Kommer definitivt anlita igen!
  • 2020-11-17
    Snabb och effektiv flytthjälp,allt flöt på bra.
  • 2020-11-11
    Kan starkt rekommendera EKOFOX, pålitliga, snabba och effektiva. Dessutom mycket trevlig personal. Väldigt nöjd med utfört arbete.
  • 2020-11-03
    Beställde flytthjälp av piano och tunga sängar. Väldigt trevligt bemötande från beställning till utfört arbete. Kom i god tid, utförde jobbet mycket proffesionellt och effektivt. Rekommenderas varmt!
  • 2020-10-20
    Mycket hjälpsam personal. överträffade förväntningar. Fortsätt så.
  • 2020-10-11
    Pionotransport
    Vänligt professionella, håller vad de har lovat. Jag är väldigt nöjd!!
  • 2020-09-18
    Inte bara bra pris utan även effektiv personal med trevligt bemötande.
    Varsam flyttning, vad mer kan man begära.
    Rekommenderas
    Hans Westerberg
  • 2020-09-15
    Kanon servic av grabbarna på plats, hjälp med organisation både i lägenheten samt i nya lägenheten. Mycket nöjd och rekommenderar dem starkt.
  • 2020-09-14
    Köpte flyttjänst från 2 adresser till 1. Proffsigt bemötande, tider hölls, superduktiga personer som gjorde sitt yttersta för att vår flytt skulle bli bra. Glad att jag anlitade dem!
  • 2020-09-09
    Flytthjälp och lättare packhjälp. Mkt bra service, trevlig personal och snabb återkoppling. Rekommenderas.