EKOFOX

EKOFOX

flyttfirma-ekofox.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till EKOFOX! Se till att din flytt blir en miljövänlig flytt! Vi tar hand om din flytt oavsett om du är privatperson eller företag och flyttar i hela Stockholms län. Vi är ett ungt företag med stor miljömedvetenhet och lång erfarenhet inom branschen. Tjänster: Flytt, återvinning, magasinering, bohagsflytt, tunga...

163 omdömen om EKOFOX

Sedan starten hos Reco 2020

Amra Z
Skrev om EKOFOX

Professionell, detaljerad och med hög moralisk etik. Jag rekommenderar gärna deras tjänster.

Thomas S
Skrev om EKOFOX

Kanonfin Service!!! Fint bemötande, trevlig personal, jobbar hårt men effektivt. Ringde och meddelade att dom var lite sina pga trafik och snöoväder. Dom insåg att det behövdes en bil till och löste detta också, inga problem. Oerhörd nöjd och kommer definitivt rekommendera till mina vänner och bekanta. Service med guldkant!! Mvh Thomas

Erik Daniel B

Nöjd med flyttstädning och bra kommunikation. Missat att städa golv i två skåp men de verkade bara vara en liten miss. Allt annat i lägenheten var superfint städat! De hade bevisligen dammat av lister högt upp då de hittade en liten prydnadstomte vi glömt där.😅

Elma R
Skrev om EKOFOX

Supernöjd, smidig och effektiv flytt. Kan varmt rekommendera!

Sahugh S
Skrev om EKOFOX

Det finns bed bugs på min madrass och väskor direkt efter flyttning och de biter mig varje natt. Ni skall fixa det och er lastbil ordentligt för att förebygga sånt fall i framtiden. Ni skall dubbelkolla innan ni gör tjänsten hos nån annan kund!

Svar från EKOFOX

Hej, Otroligt konstigt att höra, dels för du inte nämnt något efter att vi flyttade dig, samt eftersom lastbilarna städas efter varje flytt. En väldigt allvarlig anklagelse från din sida, som jag kan garantera att vi inte är orsaken till. Vi kommer att kontakta dig på mail för att försöka gå till botten med problemen! MVH, EKOFOX AB

Robin M
Skrev om EKOFOX

Smidigt, snabbt, porffsigt och otroligt prisvärt. Kan verkligen rekommendera. /R

Leo S
Skrev om EKOFOX

Vi har använt oss av EKOFOX tre ggr på några månader och det har alltid fungerat bra. De är snabba och effektiva och mycket prisvärda, jag kommer absolut använda mig av dem igen när behovet finns.

Susanne C

Snabb, enkel och felfri flytt. Trevliga och hjälpsamma killar. Bra pris. Kan rekommendera!

Anton S
Skrev om EKOFOX

Jag tycker EKOFOX var mycket snabba och smidiga att ha kontakt med och utförandet levde helt och hållet upp till förvätningarna.

Alexander L

Jag köpte flytthjälp av Ekofox. Kommunikationen fungerade bra, proffsiga och trevliga killar, smidig flytt.

Alina N
Skrev om EKOFOX

Bästa flyttfirman! Bra priser, mycket känslig, snabb och artig personal. Det fanns många ömtåliga saker, allt kom i perfekt skick.

Catharina N

Kommunikationen innan och efter flytt var trevlig och bra och de var snabba att svara på frågor. Själva flytten gick snabbt och problemfritt och alla var trevliga. Allt som allt prisvärt med god kvalité. Skulle definitivt anlita Ekofox igen.

Emma K
Skrev om EKOFOX

Bra och effektiv hjälp vid flytt! Rekommenderar varmt.

Annika L
Skrev om EKOFOX

Fantastiskt trevliga flyttgubbar, snabba och gulliga och dessutom till ett väldigt bra pris!

Anders A
Skrev om EKOFOX

Uppdraget genomfört snabbt och säkert och helt i linje med förväntningarna. Bra grabbar!!

?
Skrev om EKOFOX

Pålitliga, trevliga och prisvärda.

Newros Y
Skrev om EKOFOX

Min flytt vart jättesmidig och personalen var oerhört trevliga och hjälpsamma från start till slut! Upplevelsen var över förväntan. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Ekofox.

Charles Dennis K

Perfekt service!! Jag och min familj hade bokat ett annat företag som heter Stadjätte AB ( använda inte ), som aldrig kom eftersom vi betalt upfront. Men Ekofox sen kom och saved our day. Jag ringde på morgonen kl. 0900 och dom var här kl.10. Utmärkt!:). Den bästa flyttning företag i Stockholm. Och Elmir som jobbar där har hjälpt mycket, tack! ( p.s och priset också mycket bra). :)

Nina H
Skrev om EKOFOX

Över all förväntan! Roliga, progffsiga & snabba. Rädda om mina ägodelar & ögonstenar. Rekommenderas varmt! Mvh Nina P.S. Köp 20 fler föyttkaronger än du tror du behöver… D.S.

Ingrid Helén S

Tusen tack till de tre fantastiska killar som hjälpte mig att flytta nu i maj + representanten på kontoret och städpersonalen. Alla var otroligt proffsiga, vänliga och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera dem! Mvh Helén

Ivar P
Skrev om EKOFOX

Bra städ med grym kundanpassning! Stark rekommendation!

Jonas S
Skrev om EKOFOX

Duktiga och engagerade killar! Rekommenderas!

Monica R
Skrev om EKOFOX

Mycket bra bemötande. Jag hade stora förväntningar, Ekofox levde upp till mina förväntningar. Mycket nöjd med Flyttning och städningen. Bra kommunikation, vid frågor och fick bra information, allt till belåtenhet. Rekommendationer från mej.

Anton W
Skrev om EKOFOX

Väldigt nöjd med utfört arbete!

AHMED BIN S

Worst experience ever. totally unprofessional and shocking. Ordered cleaning and moving service only to discover that they have no idea what respect and responsibility means. One of their ill-trained staff started yelling like a psycho after his inspection failed and tried to physically attack (almost committing a crime). Absolutely disgusting and psychotic behaviour, no action from company. They left cleaning job in middle without finishing it. Had to hire another company to finish cleaning at last minute. Also destroyed...

Svar från EKOFOX

Hej Ahmed, Sorgligt att se att någon, efter en helt korrekt utförd flytt och städning, kan lämna en kommentar som denna. Du betedde dig som en översittare och bokstavligen mobbade vår personal under städningen. Den avtalade städningen har heller aldrig betalats av dig, så vi vet verkligen hur detta ska tolkas. Allt gott, EKOFOX AB

June L
Skrev om EKOFOX

Jättenöjd, allt gick mycket smidigt med flytt av pianot. Trevliga killar.

Erik D
Skrev om EKOFOX

Punktlig, gott bemötande och tillåtande.

Gordana A

Trevligt och öppen bemötande med mycket omtanke och kompetens inom sin bransch. Genom hela flytten var killarna trevliga och måna om mitt bohag. Tacksam att ja valde just EkoFox för min flytt.

Annica F
Skrev om EKOFOX

Jag är jättenöjd med Ekofox! Ända från första kontakt med dem till att allt var klart fick jag ett jättebra bemötande och utmärkt service. De är snabba på att svara på mail, svarar alltid på telefon och de utförde ett utmärkt jobb med både flytthjälp och flyttstäd. Helt enkelt, allt var toppen! Kan verkligen rekommendera Ekofox!

Annsofi G

Vi flyttade en bättre möbel, allt gick bra. Offerten blev tydligen lite fel och kommunikationen om upphämtningsplats gick inte helt fram men företaget tog ansvar. Skulle inte tveka att använda mig av företaget igen.

Cornelia L

Dök upp +3h senare än avtalat och var otydliga om detta i sin kommunikation, vilket var en dålig start. Därtill ville de ha extra OB för kvällsjobbet trots att de var de som orsakat förseningen av arbetstimmarna. Riktigt (!) drygt bemötande från den unge teamledaren. Men grejerna levererades och inga grejer kom till skada. Hade dock inte anlitat dem igen.

Svar från EKOFOX

Hej Cornelia! Tråkigt att du inte är nöjd. Lite svårt att veta exakt vad som inträffat med tanke på att recensionen kom flera månader efter din flytt. Du är välkommen att återkomma till oss på mail så kan vi diskutera saken vidare! Med vänliga hälsningar, EKOFOX AB

Mathias G

Otroligt bra bemötande och hjälpsamhet, 9 våningar med liten hiss och det gick oväntat fort! Använder dom garanterat vid nästa flytt igen.

Claude M
Skrev om EKOFOX

The individuals who moved our belongings were professional, congenial and careful in the execution of the job.

John L

Superbra bemötande och professionell hjälp - kan verkligen rekommendera EKOFOX

Håkan H
Skrev om EKOFOX

Flytthjälp och flyttstäd gick mycket bättre än förväntat . Bra personal trevliga och tillmötesgående. Helt nöjd att ha med dom att göra . Kan rekommenderas varmt /Håkan

Frances K

I was a bit doubtful about 5.0 rating but their service was superb. They were careful with objects and treated them delicately with wraps even when I had not mentioned. They were fast too without dragging unnecessary hours which made the service cost effective too. Will hire them again.

Eva S
Skrev om EKOFOX

Andra gången på kort tid som jag anlitat EKOFOX till att flytta vår gamla mammas möbler och andra ägodelar. Från första samtalet till sista handskakningen, har företaget bjudit på ett otroligt fint och respektfullt bemötande. Även möbler och prylar har hanterats lika väl och omsorgsfullt. Man känner sig väldigt trygg om man väljer att låta EKOFOX sköta ens flytt och jag rekommenderar dem varmt!

ULRIKA N
Skrev om EKOFOX

Vi är väldigt nöjda med servicen från Ekofox från när vi flyttade från Stockholm till Västerås. Redan i första mailkontakten var de tydliga och trevliga i sin kommunikation. På själva flyttdagen arbetade de snabbt och effektivt. Vi hade samtidigt trevligt under flyttandet. Vi kan varmt rekommendera dem till er som söker en bra och pålitlig flyttfirma!

Fanny L
Skrev om EKOFOX

Smidiga, tydliga och tillmötesgående!

Mark L
Skrev om EKOFOX

Hej!! Jag vill först be om ursäkt för min sena feedback på den service jag fått från EKOFOX. Mycket att stå i. Om företaget kan jag säga att jag blivit bemött på allra bästa tänkbara sätt. De förstod exakt mina behov och den stress jag befann mig i under flytten till en ny lägenhet. Ett 100% proffsigt bemötande och en service på högsta nivå. Dom underlättade för mig oerhört under en tid då det var kaotiskt. Jag har använt mig av EKOFOX två gånger och kommer att fortsätta göra så. Känns skönt att inte behöva leta efter flytthjälp...

Svar från EKOFOX

Hej Mark! Tack så hemskt mycket! Du är alltid välkommen att återkomma. God Jul och gott nytt år till dig också!

Daniella S

Snabba, professionella och trevliga. Har flyttat med dem privat samt i jobbet och rekommenderar dem i båda fallen 🙏🏼 Full pott!

Svar från EKOFOX

Tack så mycket Daniella! Hoppas ni trivs på ert nya kontor!

Hanna M
Skrev om EKOFOX

Behövde denna gång hjälp med en flytt och fick snabbt hjälp med min bokning hos Ekofox. Hade missat att välja rutavdrag i min bokning - blev uppringd direkt och fick frågan igen - vilket ger ett vaket och genuint intryck! Ville ha en snabb, effektiv men noggrann flytt vilket jag fick av två trevliga killar. Är supernöjd med Ekofox och kommer definitivt att använda deras tjänster igen! // Hanna

Svar från EKOFOX

Stort tack Hanna! Vi hoppas att du ska trivas i din nya fina lägenhet!

Andreas L

Bra bokningsformulär på hemsidan och grabbarna gjorde ett bra jobb!

Mahmoud D

frå allra början, tydliga informationer om tid och kostnader, leverans, och allt annat viktigt,etc...... om flyttgubbarna ,otroligt trots trötthet i kroppen,var de snälla och trevliga och glatt bemötande,så fick jag uppleva den känslan och intryck.Avslutningsvis, superbra Firma och personal och all info runtomkring som berör kundernas önskemål/intresse.jag kommer att rekommendera den här firman till mina vänner och bekanta.🙏😀🌹

Elias M
Skrev om EKOFOX

Supernöjd med både bemötande och effektivitet.

Nima N
Skrev om EKOFOX

Schyssta grabbar. Proffsigt bemötande och utförande av flytt. De var försiktiga och snabba. Väldigt nöjd!

Gustav L

Helt ok.

Jesper S
Skrev om EKOFOX

Utmärkt, pålitlig och snabb service till ett mycket bra pris. Trevliga anställda och gott bemötande

Nuri G
Skrev om EKOFOX

De gör alltid jättebra jobb för ett bra pris vilket är uppskattat.

Adnan R gillar detta
Jasmina K

Vi använde Ekofox till både flytt och flyttstäd - proffsigt, enkelt & bekvämt!

Adnan R gillar detta