Ekstrands

Södra portgatan 19, 283 50 Osby — Visa karta

Välkommen till Ekstrands, vi bygger dörrar och fönster med fokus på kvalitet, design och flexibilitet. Kvaliteten är inte bara optiken och känslan som produkten ska förmedla, utan det är även dess prestanda. Våra produkter är marknadsledande när det kommer till just prestandan, bland annat när det kommer till exempelvis värmeisoleringsförmågan.

Ekstrands är ett familjeföretag i dörr- och fönsterbranschen med innovativa lösningar och entreprenörskap sedan tre generationer tillbaka. Vår yrkesstolthet borgar för kundnytta och är grunden för vår filosofi om att erbjuda och tillverka de absolut bästa produkterna, till det bästa priset! Vi strävar alltid efter att ha hundra procent nöjda kunder och gör detta genom att alltid sätta dig som kund i fokus och erbjuda flexibla lösningar anpassade efter just dina behov. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 133 kunder tycker om Ekstrands

• 2019-09-03

Johannes B skrev om Ekstrands
    Ersatte mina gamla fönster med nya fr Ekstrand. Min huvudkontakt på Ekstrand ingav mkt förtroende och kunskaper som gjorde att valet av leverantör blev enkel (titta på flera leverantörer). Mina förväntningar införlivades och själva arbetet gick smidigt. För att sammanfatta är jag nöjd Läs mer
  • 2019-09-03

Johan K skrev om Ekstrands
    flera leveranser av fönster. Enkel o kundfokuserad beställningsprocess, utmärkt kvalitet Läs mer
  • 2019-08-30

Alf L skrev om Ekstrands
    Vi köpte dörrar till våra balkonger. Installationen gick bra och blev snygg. Dörrarna blev så bra som vi hade hoppats på!. Läs mer
  • 2019-08-30

Britt-Inger B skrev om Ekstrands
    Fantastiskt bemötande. Köpt i stort sätt alla fönster och dörr till huvudbyggnaden. Planerar nya fönster i kontorsbyggnaden.

Kommer absolut att vända mig till Ekstrands. Läs mer
    2019-08-30 Ekstrands svarar Britt-Inger B
    Hej Britt-Inger,

Så roligt att höra att du är nöjd med både produkter och service! Du är varmt välkommen åter.

• Harry A

2019-08-27

Harry A skrev om Ekstrands
    vi var nyfikna på en ny ytterdörr, åkte därför till deras utställning i Solna, Att det blev Ekstrands var deras reklam i Radio Viking. Vänligt mottagande och snabb bokning av ett hembesök för tips och modellval samt måttagning för att kunna få ett kostnadsförslag. Efter offert åkte vi till Solna ingen och gjorde en beställning. Leverans enligt avtal och snabb montering. Tyvärr hade den levererade dörren en skada eller tillverkningsfel som inte syntes i dagsljus men när ytterbelysningen tändes blev den synlig, efter besök av deras servicepersonal konstaterades att det ej gick att åtgärda skadan och en ny dörr skulle levereras. Efter att den nya dörren kommit på plats är vi glada att det gick smidigt och vi är helt nöjda med resultat och bemötande. Läs mer
  • 2019-08-26

Lars V skrev om Ekstrands
    Vi bytte ut 14 stycken dörr och fönster enheter, varav 3 stora fullhöjds dubbel altandörra samt att ca 5 enheter var de största fönster som gick att får. Då vi hade gjort ordentlig research på produkterna visste vi att produkten var riktigt bra men att installationen fick man följa upp ordentligt.

Det blev värre än så. Vi har ett hus med putsfasad och teamet som kom bestod av en erfaren hantverkare samt ett antal lärlingar. Jag blev tvungen att stoppa installationen av framför allt altandörrarna då kunskapen hur man monterar fönster och dörrar i annat än trähus var mycket begränsad. Det var som om allt skulle tas bort med våld under kortast möjliga tid, nya produkterna skulle in utan tanke på hur det skulle se ut. Putsen gick sönder direkt. Man satt till exempel in nya fönster bleck utan tanke på att lägga på ny putsad tätning under blecken.

Jag fick göra om allt som gjorts med fönster blecken och framför allt altandörren fick jag göra om all tätning. Jag tog mina hantverkare som höll på med murarbete och rev bort alla fönster bleck och gjorde om allt utvändigt arbete, på Ekstrand bekostnad.

Eftersom det saknades handtag och andra profiler så var eftermarknad hos montören hos oss ett antal gånger och dagar efter installationen.

Det mest irriterande är att ingen återkommit till oss och frågat om vi är nöjda. Vi stod dessutom i begrepp att byta ut dörrar mm i år.

Slutsats. Vi är tre familjer som anlitat Ekstrand. Vi är alla nöjda med produkterna men har haft problem med installationen, leveransen mm.

Jag varnar alla jag känner som funderar på att byta enheter att de måste följa installationen noga och om de har hus med puts, diskutera i förväg hur det ska gå till. Följa med varje fönster osv samt göra en ordentlig slutbesiktning.

Min utvärdering kunde med lätthet blivit en 4a eller 5a men då ingen verkar bry sig eller lära av misstagen sätter jag en 1a. Blir intressant att se om någon återkommer¡ Läs mer
    2019-08-28 Ekstrands svarar Lars V
    Hej Lars,
    Tack för er feedback. Vad tråkigt att höra av ni inte är nöjda med hur montaget gick till.
    Vi har inga lärlingar utan använder oss av erfarna snickare med fullständig kunskap om hur fönster och dörrar ska monteras i alla typer av väggar.

Lång erfarenhet av denna typ av jobb har lärt oss att puts speciellt i äldre hus kan sitta dåligt, och att mindre bitar ibland kan släppa med när den gamla karmen rivs ut. Detta informerar vi kunderna om vid köptillfället. Ekstrands tar vanligtvis inte ekonomiskt ansvar för detta, men i ert fall gjorde vi ett undantag.

Att handtagen blev försenade berodde på att vår fönsterfabrik bytte leverantör av handtag under denna period, därav behövdes det beställas nya. Vi försökte lösa det fortast möjligt men jag beklagar att det tog lång tid och orsakade problem för er.

Det gläder mig dock att ni är nöjda med produkterna. Men vi är självklart måna om att våra kunder ska vara nöjda med hela köpprocessen och kommer ta era synpunkter vidare internt.
    Vi lämnar dessutom 10 års garanti på montaget så är det något som inte är korrekt är ni välkomna att kontakta oss på 0479-10040 eller info@ekstrands.com.

Heidi Ekstrand
  • 2019-08-26

Torbjörn N skrev om Ekstrands
    Jag köpte 5 fönster via en fönsterfirma. Läs mer
  • 2019-08-22

Lars A skrev om Ekstrands
    Bra bemötande i butiken när vi skulle köpa nya ytterdörrar.
    Allt fungerade som säljaren sa att det skulle göra. Läs mer
  • 2019-08-08

Emma A skrev om Ekstrands
    En ytterdörr och sido ljus. Toppen bemötning av Dan och toppen kvalitet på dörren. Leverans som planerad. Allt var enligt önskemål. Läs mer
  • 2019-08-08

Adam K skrev om Ekstrands
    Köpet avsåg en ytterdörr. Det var många turer och tog mycket lång tid då jag hade speciella önskemål, man sa att det var i sin ordning, senare så blev jag kontaktad med informationen att -"det inte går, då måste vi göra si och så osv". Så dörren blev 30% dyrare till slut. Just innan köpet var det krångligt med många kontakter vilket jag inte har tid till. Men sen var det bra. Mycket nöjd med produkten som sådan när jag väl fått den. Dörren har dock hängt sig lite trotts lod-/vågavvvägning och korsmätning. Läs mer
    2019-08-22 Ekstrands svarar Adam K
    Hej Adam,
    Vad bra att du är nöjd med din dörr. Att den hängt sig finns en förklaring till. Dörren är väldigt tung och upptill strävar dörren från gångjärnssidan medan den nertill pressas mot gångjärnssidan. Våra gångjärn är justerbara i sidled och höjdled och det är enkelt att räta upp dörren. Se sidan 8 i vår monterings- och skötselanvisning, som du ska ha fått med leveransen. Det går också att ladda ner den på vår hemsida: (https://www.ekstrands.com/om-oss/ladda-ned).
    Om du inte får rätt på det så hör av dig till oss på 0479-10040 så hjälper vi dig.

• 2019-08-02

Markus A skrev om Ekstrands
    Byte av en entré-, en altan- och flera innerdörrar.

Slutresultat är okej men inte som förväntat.

Vid första besöket uppskattades jobbet till drygt 2 dagar vilket blev total 6,5 till slut (och var ingen överraskning enligt dem som installerade dörrarna). Jag tror att de förstår inte vilken skillnad det blir om ett jobb påverkar familjelivet i över en vecka istället för 2 dagar. Tyvärr fanns då inte ens tid för att justera dörrarna. Istället för att rätta till detta sen fick jag en förklaring via telefon hur man skulle kunna lösa detta själv.

I efterhand upptäcktes en hel del små slarv vilket är inte hela världen men hade säkert kunnat undvikas om en snickare hade gjort jobbet.

Dörrarna är fina men helhetsintrycket var inte enligt förväntningarna och inte alls enligt Ekstrands marknadsföring. Läs mer
    2019-08-08 Ekstrands svarar Markus A
    Hej Markus,

Tack för din feedback. Det är tråkigt att du fått den uppfattningen om oss, vi jobbar alltid med målsättningen att våra kunder ska bli nöjda.
    Det går inte i förväg att veta exakt hur lång tid installationen kommer att ta. Tiden uppskattas av säljaren, men beror på hur befintliga produkter är installerade. Ibland inträffar oförutsedda händelser vilket kan komma att förlänga arbetet. Vi lämnar dock alltid fast pris på våra montage, oavsett om det tar 2 dagar eller 6 debiterar vi inte förlängd arbetstid i efterhand.
    Roligt att höra att du trots allt är nöjd med dina dörrar.

• 2019-07-02

Christer B skrev om Ekstrands
    -Dörr och sido fönster
    -Bemötande Bra
    -Förväntade mig att det var top quality. Det var det till 90%
    tyckte att på några ställen var det lite grov trä struktur som syntes tydligt genom färgen för övrigt var det bra.
    -Dörren såg ut att vara lättmonterad känns stabil gedigen.
    fin design fungerar bra lätt att stänga och öppna.
    bra funktionalitet. Läs mer
    2019-07-05 Ekstrands svarar Christer B
    Hej Christer,
    tack för din feedback!
    Anledningen till att en viss trästruktur kan synas på vissa produkter är pga att vi använder ett miljövänligare vattenburet färgsystem. Det ger inte en lika hård och slät yta som lösningsmedelsburen färg gör, eftersom fukten i färgen sväller de mjuka trädelarna så att trästrukturen framträder tydligare. Vi har valt att köra på detta färgsystem för att den håller bättre över tid, den fäller inte pigment, den ger underlaget möjlighet att röra sig utan att den spricker lika lätt, den är miljövänligare och ger även en bättre arbetsmiljö för de som jobbar med den. Men framförallt så ger vårt vattenburna färgsystem oss möjligheten att lämna 10 års förbehållslös målningsgaranti på våra produkter.
    Roligt att höra att du ändå verkar vara nöjd med dina produkter! Skulle du ha några fler funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss på 0479-10040 eller info@ekstrands.com

• 2019-06-30

Lars H skrev om Ekstrands
    Dörrar. Utmärkt bemötande. Mycket snabba och bra. Kom när de sa. Gjorde extra jobb utan några problem. Läs mer
  • 2019-06-28

Martin G skrev om Ekstrands
    Köpt fönster och dörrar till flera av mina hus, alltid perfekt service. Läs mer
  • 2019-06-18

Peter M skrev om Ekstrands
    Vi köpte traditionella fönster med äkta glasdelande spröjs ("wienerspröjs" i marknadsföringen). Vi beställde även med "vit varmkant" mellan glasen, vilket gör att det ser ut som klassiska vita spröjs hela vägen genom fönstret. Vi blev positivt överraskade av kvaliteten på fönstren. De är oerhört gedigna och minutiöst hopsnickrade. Vi valde annan färg på utsidan och målningen är nära nog perfekt. De har dessutom en riktigt gammaldags känsla.

Vi var lite besvikna på säljaren som vi upplevde som väldigt reaktiv och inte tillräckligt kunnig. Vi var tvungna att läsa på noga om alla detaljer och be specifikt om allt. Det innebar en del extra jobb för oss och en sak som vi inte själva tänkte på blev fel: Vi köpte många olika fönster och några till ett lite större parti. Där beställde vi fasta (ej öppningsbara) fönster. Säljaren sa aldrig något om att det helt ändrar proportionerna på glasrutorna så dessa fönster ser oproportionerliga ut med väldigt breda rutor mellan spröjsen. Han visste väl antagligen inte om att det skulle bli så, men där hade vi varit oerhört tacksamma om vi hade fått lite hjälp. Då hade vi kunnat dela upp partiet annorlunda och fått bättre proportioner.

Men som sagt: Utmärkt kvalitet! Läs mer
    2019-06-27 Ekstrands svarar Peter M
    Hej Peter,
    Vad tråkigt att ni inte kände er nöjda med säljaren. Vi har Sveriges bredaste sortiment och är extremt flexibla. Våra säljare är oerhört kunniga jämfört med byggsäljare i allmänhet. Men helt fullärd blir man aldrig då sortimentet ständigt utvecklas och förbättras. Och alternativen och flexibiliteten är nästan oändlig. Vi jobbar dock alltid för att våra kunder ska bli nöjda och tar detta vidare.
    Det gläder mig att höra att ni är nöjda med kvaliteten på fönstren!

• 2019-06-12

Birgitta A skrev om Ekstrands
    Installation av fönster samt en ytterdörr gjordes till vår belåtenhet. Vänligt bemötande i alla kontakter före och efter utfört arbete Läs mer
  • 2019-06-01

Roland Ö skrev om Ekstrands
    Vi köpte två fönster med invändig spröjs och persienner till ett rum på övervåningen. Utmärkt bemötande och bra service. Vi visste inte precis vad vi ville ha från början men fick bra hjälp med ordern. Så vi är nöjda.

Et minus dock var den långa leveranstiden. Läs mer
    2019-06-11 Ekstrands svarar Roland Ö
    Hej Roland,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med både produkter och service! Vi har ingenting på lager utan tillverkar allting efter beställning, varpå det tar ett visst antal veckor att tillverka en produkt.
    Även faktorer som efterfrågan, hög-/lågsäsong spelar roll samt att det kan ske saker under hela produktionsflödet som kan komma att påverka leveranstiden, därför är den alltid preliminär.

• 2019-05-13

Lars L skrev om Ekstrands
    Vi köpte en ytterdörr i specialutförande
    Mycket bra bemötande av företaget i alla kontakter
    Höga förväntningar , jag tyckte företaget levde upp till dem på ett bra sätt
    Vi är absolut nöjda med företaget Läs mer
  • 2018-12-08

Rosie N skrev om Ekstrands
    Fönsterbyten. God kvalitet och service. Lätt få kontakt. Höll tidplaner. Läs mer
  • 2018-10-31

Henrik O skrev om Ekstrands
    fönster till hela hela huset
    snabb och trevlig service.
    Perfekt kundbebmötande jag önskar att alla företag bemötte sina kunder med samma servicenivå. Toppklass till Christan Karlsson Läs mer
  • 2018-10-26

Dickgeorg Stolt D skrev om Ekstrands
    ¤Köpte ytterdör med omfattning samt källardörr inkl. montering.
    ¤Blev bemött bra tills en felleverans uppdagades - då var
    bemötande my lågmält.
    ¤Hade höga förväntningar eftersom vi valt ett högprisalternativ!
    ¤Företaget levde upp till en början men i slutprocessen och efter
    montering har vi stort missnöje.
    ¤Vi godkännde monteringsjobbet trost att vi redan konstaterat
    mycket dåliga monteringsmoment - Vi ville inte diskutera om
    saker som var uppenbara!!
    Stort missnöje med DYR affär och låg kvalité i monteringen! Läs mer
    2019-06-14 Ekstrands svarar Dickgeorg Stolt D
    Hej,
    Det är tråkigt att du fått den uppfattningen om oss. Vi jobbar alltid för att våra kunder ska bli nöjda. Vi har även 10 års garanti på montaget, så är det något som inte är korrekt så är du välkommen att kontakta oss på 0479-10040 eller info@ekstrands.com

Olof Johannesson O skrev om Ekstrands
    Köpt en ytterdörr
    Bra bemötande
    Lång leveranstid, längre än ursprungligen lovad
    Blev en fin dörr! Läs mer
    2019-06-11 Ekstrands svarar Olof Johannesson O
    Hej Olof,
    Vad roligt att du är nöjd med din ytterdörr!

Gudrun P skrev om Ekstrands
    Fönsterbyte, av 8 fönster och en altandörr.
    Bra bemött av alla inblandade.
    Kom på avtalad tid.
    Tidigare haft kontakt, så det var fortsatt bra.
    Fina fönster med bra funktion.
    Bra ritningar. Läs mer

Mats W skrev om Ekstrands
    Bytte fönster i hela huset, plus ersatte altandörr med skjutparti.
    Bra kontakt med säljare, trevligt bemötande.
    Höll tiderna någorlunda (dock saknades en plåt från början och en provisorisk sattes upp. Först efter ungefär ett halvår kom den rätta plåten på plats. Ingen stor grej på det hela taget).
    Bra utförande på arbetet, bra kvalitetskänsla hos fönstren (träfönster med aluminiumutsida, företagets egen tillverkning).
    Stort lyft för huset! Läs mer
  • 2018-09-25

Daniel M skrev om Ekstrands
    Två nya ytterdörrar, varav en specialbeställd, och fyra måttbeställda fönster. Professionellt bemötande från försäljare till färdiginstallerade dörrar av företagets hantverkare. Höll leveransdatum. Installation genomfördes snabbt och inom tidsramen. Uppstädat och snyggt efteråt. Företaget levde upp till alla förväntningar och levererade det som avtalats inom rätt tid. Vilket inte alltid varit vår erfarenhet av andra företag. Bra också att allt sköttes av ett och samma företag, från försäljning till installation. Vi är mycket nöjda med Ekstrands och kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • Sara A

2018-09-25

Sara A skrev om Ekstrands
    Jag köpte två fönster. Ekstrands kom snabbt hem och tog mått. Därefter fick jag ett mail med leveranstid på fönster och när installation skulle ske. Därefter kom allt enligt plan på plats. Mycket proffessionellt och trevligt bemötande! Läs mer
    Ekstrands, Stefan I gillar detta

Susanne P skrev om Ekstrands
    Vi köpte innerdörrar till vår villa.
    Trevligt bemötande av säljaren. Jättefin kvalitet på dörrarna.
    Det kom en snickare och tittade på förutsättningarna men det tog dubbelt så lång tid för snickarna.
    Helheten är ändå bra. Vi hade fast pris. Läs mer

Hans F skrev om Ekstrands
    Vi köpte 2 fönster och en dörr för balkong. Utmärkt bemötande och likaså montering på plats. Vi har tidigare erfarenhet av Ekstrands goda bemötande och fina kvalitet på deras produkter. Läs mer

Brf Räkningen 2 B skrev om Ekstrands
    Nya ytterdörrar till föreningen. Köp och montering helt enligt tidsplan. Högsta betyg. Läs mer

Stellan F skrev om Ekstrands
    Montage av två nya gårdsdörrar.

Vänligt och professionellt

Företaget levde väl upp till mina förväntningar. (Jag tror att snickeridetaljerna i deras produkter kan utvecklas mer.) Läs mer

Brf Eken 4 I Råsunda B skrev om Ekstrands
    Vi bytte portar i vår fastighet. Bra bemötande från start till färdigställande från Ekstrands. Dessutom blev det snyggt! Läs mer

Maria & Olle Almeborn A skrev om Ekstrands
    Ytterdörr och sidofönster. Bra bemötande och alltfungersde bra. Det som blev fel rättades till på ett proffsigt sätt. Läs mer

Brf Övre Olskroksgatan 8 B skrev om Ekstrands
    Köpte nya ytterdörrar till vårt hus.
    Specialkulör och anpassningar till befintlig fastighet.
    Snabbt och snyggt! Läs mer
  • 2018-09-20

Krister A skrev om Ekstrands
    Vi köpte sju stycken fönster av Ekstrands inklusive montering.
    När snickarna var klara så kunde vi summera allt och det motsvarade mer än väl våra förväntningar vi hade.
    Från början en väldigt bra kontakt med säljare Mats H och sedemera kontakten med de proffsiga snickarna som gjorde ett kanonjobb. Vi kan med glädje rekommendera Ekstrands Med vänlig hälsning Fam Andersson. Läs mer

Jan H skrev om Ekstrands
    Bra fönster bra utfört arbete. Dock katastrofala leveranstider över utlovad leverans dagen. Läs mer
    2019-06-11 Ekstrands svarar Jan H
    Hej Jan,
    Vad roligt att du blev nöjd med dina fönster! Vi har inget lager utan tillverkar våra produkter efter beställning. Därför kan det ske saker på vägen som gör att leveranstiden förlängs.

Helena B skrev om Ekstrands
    Jag köpte en ytterdörr. Köp o planering gick enligt plan dock saknades två lister. Dessa levererades och installerades efter tre månader!? Det blev många kontakter och frågetecken innan listerna till slut satt på plats. Jag saknade kommunikation från företaget angående förseningen med listerna.... Läs mer
    2019-06-11 Ekstrands svarar Helena B
    Hej Helena,
    Vad bra att det löste sig till slut, men jag beklagar att det tog så lång tid och framför allt bristen på kommunikation i detta fallet. Jag tar detta vidare!

Brf Almen 4 B skrev om Ekstrands
    Snygg dörr men har just kontaktat dem om en sprucken list.
    Kontakten varit god med dem. Läs mer

Sehed Fasad Ab S skrev om Ekstrands
    Vi har köpt 40 st entrédörrar till radhus inklusive montering.
    Trevligt bemötande och proffsig hantering.
    Ekstrands levererade de produkter de lovat och i tid.
    Mycket bra leverantör och vi ska samarbeta på flera projekt. Läs mer

Brf Sommarvägen I Solna B skrev om Ekstrands
    3 ytterportar i 50-talsstil.
    Föreningen är mycket nöjd med både bemötande arbete och resultat. Läs mer

Hanne E skrev om Ekstrands
    Købt fønster och jag er myge tilfreds.
    Har bestilt hos Ekstrand igen da jag skal bruge flere fønster och døre Läs mer

Brf Stubbsundet B skrev om Ekstrands
    Ekstrands har bytt samtliga fönster och dörrar i vår radhuslänga. Ett utmanade jobb då husen har flera stora skjutdörrspartier och många enheter.
    Bytet har gått smärtfritt och kvaliteten på fönstren är oklanderlig. Professionellt skött hela vägen! Läs mer

Jan D skrev om Ekstrands
    Köpte en ek dörr för 44000 skr, Dåligt monterad. Glipor, Stående ek lister fattades. Fick vänta ca 5 veckor innan dom monterades, Dessutom har dom inte slagit i spikarna tillräckligt djupt,Spikarna stack upp ur listerna, Grannen är inte heller nöjd, Vi beställde samtidigt dörrarna. Ska byta fönster i huset,Men det blir inte Ekstrands som får det jobbet. Snacka om nonchalanta. Läs mer
    2019-06-11 Ekstrands svarar Jan D
    Hej Jan,

Tove S skrev om Ekstrands
    ytterdörr.
    Jättebra. personligt och tryggt

Snabb service, personlig återkoppling, någon som tar helhetsansvar. levde upp till förväntningarna och hoppas även så om något skulle krångla i efterhand.

i det stora hela mycket nöjd, skulle rekommendera. Läs mer

Millvi G skrev om Ekstrands
    Det var oroblem att ha kontakr med säkjaren till att börja med. Vi blev borttappade och fick inte svar.

Nu har vi dörren och är mycket nöjda med produkten. Läs mer

Per L skrev om Ekstrands
    Jag köpte två stycken ytterdörrar till min villafastighet av Ekstrands (E) proffsige försäljare under hösten 2017.
    E monterade dörrarna tidigt under 2018 och höll avtalad tid för monteringen, som gick smidigt under en och samma dag.
    Dörren för huvudentrén har fått beröm av flera besökare som varande 'mycket snygg'! Själva är vi också mycket nöjda.
    Så småningom kommer vi sannolikt att behöva anskaffa mera fönster och dörrar och kommer då att ha med E i våra tankar. Läs mer

Egon J skrev om Ekstrands
    Köpt färdigmonterad innerdörrar på plats i liggande ek
    Representanten var utomordeligt bra
    Om fabriken hade skickat rätt material so beställts hade det underlättat för alla
    Resultatet blev kanon Läs mer

Anna W skrev om Ekstrands
    Fönster med montering.
    Trevlig, informativ och kunnig säljare.
    Ganska lång väntetid efter lovat leveransdatum. Inga större problem med det dock.
    Kompetenta och duktiga montörer. Lite tråkigt att de inte bad mig täcka över mer möbler före. Det var varmt och de hade tvärdrag i huset när de sågade. Fullt förståligt men otroligt mkt städning efteråt.

Jag anlitar gärna Ekstrands igen och rekommenderar dem till bekanta. Läs mer

Katarina L skrev om Ekstrands
    Köpte entrédörr och garagedörr och är oerhört nöjda med både produkt och installation. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Jenny H skrev om Ekstrands
    Effektiv och professionell hantering av vår beställning. Säljare och montörer var enkla att få tag i och allt flöt smidigt - från första kontakt till leverans och montering. Vi är mycket nöjda med såväl produkt (ytterdörr) som service. Läs mer
  • 2018-03-17

Mikael J skrev om Ekstrands