Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag3 omdömen om Elgiganten AB
-
skrev om Elgiganten AB
Köpte i februari i år köksfläkt och överskåp. Fläkten fick jag i mars. Skåplucka kom i maj. Skruvar till skåpet kom i mitten av juni. Själva skåpet har inte kommit än! Nu är det mitten av juli.
Sammanlagt har jag stått i telefonkö vid olika tillfällen till elgiganten i 4 timmar. Fick bra service och blev lovad skåpet, men som sagt det var bara en påse skruvar som kom. Problemet misstänker jag ligger hos Bring som levererar åt elgiganten norskt fullständigt värdelöst transportföretag som ALDRIG lyckats med någon leverans över huvudtaget.
Nu har det gått 7 månader sedan mitt inköp och jag har fortfarande inte fått mina varor. En köksfläkt med skåp!!! Känslan är att jag vill dumpa det jag fått inne på elgiganten och sedan ALDRIG MER HANDLA PÅ ELGIGANTEN!!!!!!!! -
skrev om Elgiganten AB
Underbar elektronikbutik - blev paff varje dag ...Supertrevliga och kunniga Fredrikar - Know How avdelning sales!
-
skrev om Elgiganten AB
Sämre kundbemötande får man leta efter. Man säger ingenting om att butiken snart kommer att stänga, utan vid 17.00 (på en lördag) blir personalen plötsligt otrevlig mot kunderna. Det verkar vara strategin för att få ut kunderna i butiken - man säger fortfarande inte ett ord om stängning, utan är bara allmänt otrevliga mot kunder som ställer frågor. Jag som gick runt och tittade på kaffemaskiner utan att prata med någon säljare, uppfattade inte att butiken stängt förrän jag hörde det otrevliga bemötande en annan kund fick.