Alla kategorier Radio Västra Götaland Göteborg Elgiganten Epoq

Ekonomivägen 6, 436 33 Askim — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Elgiganten Epoq

• Mia P
    Mia P skrev om Elgiganten Epoq
    Vi fick hjälp med att rita ett kök och efter ca 4 år så gick ett skåp sönder i botten. Först hävdade den var utsatt för belastning den inte var avsedd för och när vi svarade att det var de som ritade köket sa det istället att det var ett monteringsfel. En skruv som hade satts snett vilket det inte finns några som helst belägg för. Och vi kan inte bevisa att det inte stämmer. Dessutom känns det som att det är ganska låg kvalitet och att lådor och skåp slits fort och blir tröga att öppna och detta har vi aldrig varit med om med andra kök. Rekommenderar inte epoq om du ska bygga kök. Läs mer
  • Beata K
    Beata K skrev om Elgiganten Epoq
    Sämsta och mest felaktiga kundservicen jag varit med om. Fick problem med min tvättmaskin av märket Candy Hoover som jag köpt på Elgiganten, hörde av mig till dem och de hänvisar vidare till sina leverantörer utomlands. Mitt avtal är med Elgiganten, inte med deras leverantör. Pratade med Konsumentverket och såhär får man inte hantera sina kundavtal, de rekommenderade mig att anmäla Elgiganten direkt, (på Konsumentverkets hemsida) och såg fram emot att syna Elgiganten för sitt felaktiga och olagliga hanterande av reklamationer/kundmeddelanden.

Ju fler som anmäler detta till Konsumentverket desto bättre. Så om du haft samma problem: att de tar NOLL ansvar för sina kunders reklamationer och istället hänvisar dig någon annanstans, anmäl. Läs mer