Elindesign Jewellery

Ring 0390-503 60

6 omdömen om Elindesign Jewellery

MADELEINE H
Skrev om Elindesign Jewellery

Etiska tänket kändes viktigt för oss och ett personligt, kunnigt bemötande samt unik design. Allt det uppfyller Elin! Vi beställde våra förlovningsringar och sedan våra vigselringar efter samtal och diskussion.. Kan varmt rekommendera!

JÖRGEN T
Skrev om Elindesign Jewellery

Vi köpte våra ringar hos Elin och är så nöjda. Jag gillar hennes design med lite slipade kanter. Inte sett det hos någon annan innan. Hon sticker ut med sin design.

SUSANNE N
Skrev om Elindesign Jewellery

Elin gjorde våra förlovningsringar och vi blev så nöjda! Hon är mycket professionell och lyhörd! Hon arbetar med etiska diamanter och har ett fint hållbarhetstänk, vilket var viktigt för oss. Elins samarbete med Ramstrand foundation är verkligen en bonus. För oss var Elin det självklara valet!

Jenna B
Skrev om Elindesign Jewellery

Är full av beundran över hennes professionalitet. Bra känsla för stil - unika smycken - och ett oerhört rart tillmötetsgående. Söker du en vigselring/förlovningsring som har det där extra, kan jag med varm hand rekommendera Elin Ryd.

Maria A
Skrev om Elindesign Jewellery

Elins smycken är lika underbara som Elin! Vi har fått otroligt bra bemötande och service, där Elin med sitt engagemang hjälpt oss att hitta det rätta för just oss. Vi har köpt förlovningsringar och vigselringar men kommer att köpa fler smycken i framtiden!

Marianne Mia B
Skrev om Elindesign Jewellery

Bästa smeden! Inte bara för vigselringar, men det var så jag hittade henne. Kan inte finna en enda anledning att inte få en så perfekt personlig service o bemötande, jämfört med att vända sig till en kedja.