EliteVent Västerås AB

EliteVent Västerås AB

9 omdömen om EliteVent Västerås AB

Lukas H
Skrev om EliteVent Västerås AB

Jättenöjd! Riktigt seriösa, kunniga och lösningsorienterade. Varma rekommendationer!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Jatinder S
Skrev om EliteVent Västerås AB

Jätteduktiga.grabbar som gjorde ett toppen jobb och även fixade bytet av rören. Mycket trevliga och professionella. Rekommenderar starkt.

Johan G
Skrev om EliteVent Västerås AB

EliteVent var kunniga i området om ventilation och sällsynt ansvarstagande och måna om att göra ett gott arbete. När vår förening krävde en oberoende inspektion erbjöd sig Elite vent att närvara för att besvara frågor och åtgärda eventuella brister. Utan extra kostnad. Inga brister upptäcktes och den oberoende inspektören sade att FTX installationen var mycket bra gjord. Förutom att vi varmt kan rekommendera Elite vent ( Erik och Mattias) är vi nöjda med resultatet av installationen. Vi har nu inga problem med immiga fönster,...

Storstadens Ventilation AB
4.8/5 i betyg av 67 omdömen 4.8 av 67 omdömen

Redan vid första kontakten fick jag ett bra bemötande. Dom kom hem till mig och gick igenom hur man kan göra för att få bästa resultatet. Ja

Kristoffer H
Skrev om EliteVent Västerås AB

dom kom hem till oss gjorde en Ftx-Installation mycket nöjd med med jobbet dom utförde proffsigt samt så va dom jätte trevliga rekommederar dom starkt

Emma O
Skrev om EliteVent Västerås AB

Känner mig inte helt nöjd eftersom de kom hem till mig för att titta på mitt problem med fläkten och berättade inte att det skulle kosta 1500 för dom att bara komma dit, som jag fick swisha. De gjorde en "snabblösning" som slutade fungera efter några veckor. Sa att de skulle återkomma 2 gånger på telefon men har inte återkommit varken med något lösningsorienterat eller med kostandsförslag för en mer hållbar lösning. Fick heller inget kvitto. Känner mig lite lurad!

Niklas W
Skrev om EliteVent Västerås AB

Bra killar, trevliga när det strulade, gjorde klart jobbet till slut

George G
Skrev om EliteVent Västerås AB

Mycket kunniga och trevliga och jobbar snabbt och effektivt. Rekommenderar dem varmt.

Patrik P
Skrev om EliteVent Västerås AB

Snabbt och smidigt. Mycket nöjd.

Emma L
Skrev om EliteVent Västerås AB

Hjälpte oss att få bort våran takfläkt, väldigt trevliga och hjälpsamma!