Elitfönster På Plats Gävle

Elitfönster På Plats Gävle

Elitfönster På Plats i Gävle är din lokala kontakt för Elitfönster med montage i Gävle och Sandviken.

Kontakta våra fönsterrådgivare Mattias för ett kostnadsfritt hembesök. Du får alltid en offert med fast pris på hela fönsterbytet, där montaget ingår. Givetvis utan köpkrav.

Välj Elitfönster På Plats i Gävle för ett enkelt, bekvämt och tryggt fönsterbyte.

Läs vad 8 kunder tycker om Elitfönster På Plats Gävle 2

2022-11-03 Verifierad kund
    Mycket god erfarenhet! Mycket kunnig utan att vara en besserwisser och inte påträngande.
    Hej. Tack så mycket för omdömet // Mattias Mattias Martinsson
    2022-06-05 Verifierad kund
    Väldigt bra att ha att göra med. Förstående och väldigt pålitlig.
    Hej Joachim. Tack så mycket. Vi tackar så mycket för förtroendet och hoppas att ni kommer trivas länge med era nya fönster. Mattias Martinsson
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb återkoppling, lätt att komma i kontakt med, lösningsfokuserad, serviceminded.
    10 fönster och tre fönsterdörrar, treglas aluminium.
    Hej. Tack så mycket för förtroendet och tveka inte att höra av dig om det är något du undrar över framåt. Mattias Martinsson
  • Åke L
    skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Gävle
    2022-05-15 Verifierad kund
    Bra bemött och noggrann med mätningarna. Lyhörd för hur jag önskade jobbet utförd. Köpte en dörr och fyra fönster med installation. I samband med kontraktssigneringen genomfördes en kontrollmätning till för att vara helt säkra på att måtten stämde.
    Efter utfört arbete skulle Mattias komma förbi och kolla på arbetet. Det gick inte på föreslagen tid och han skulle återkomma. Det har han inte gjort. Hade han gjort det och kommit förbi så hade betyget varit en 5:a.
    Tack för ert omdöme. Jag ber om ursäkt för att jag inte har hunnit förbi ännu. Jag kikar förbi och tittar på resultatet snarast.
    Mvh Mattias Martinsson
    2021-09-24 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Köpte fönster, fönsterdörrar och dörrar comfortedition Elitfönster på plats. Allt var fint monterat men lite missnöjd med ljusinsläppet från badrumsfönstret.
    Tack Micke för allt! Mycket trevligt att få förtroendet att byta fönster på erat hus.
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Säljaren höll löpande kontakt med oss och vi fick ett bra och seriöst bemötande under hela processen. Duktiga och effektiva montörer. Vi kände till Elitfönster sedan tidigare och vi tycker att företaget levt upp till våra förväntningar (Vi upplever att vi har köpt fönster med hög kvalitet och att vi fått ett bra bemötande av alla inblandade parter). Totalt sett så är vi mycket nöjda.
    Tack för att vi fick förtroendet att förse erat fina gamla hus med nya fönster.
    Mvh Mattias Martinsson
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Bra, vart snyggt och bra...............
    Jag tackar för förtroendet och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er framåt.
    2021-09-21 Insamlad av företaget
    Noggranna hantverkare som kunde sin sak.