Elitfönster På Plats Gävle

Elitfönster På Plats Gävle

• Badge2023

Elitfönster På Plats i Gävle är din lokala kontakt för Elitfönster med montage i Gävle och Sandviken. Kontakta våra fönsterrådgivare Mattias för ett kostnadsfritt hembesök. Du får alltid en offert med fast pris på hela fönsterbytet, där montaget ingår. Givetvis utan köpkrav. Välj Elitfönster På Plats i Gävle för ett enkelt, bekvämt och tryggt fönsterbyte.

20 omdömen om Elitfönster På Plats Gävle

Sedan starten hos Reco 2020

Henrik B
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Vårat val föll på elitfönster på plats mycket tack vare Mattias. Proffsigt bemötande, lugn och saklig. Gav bra råd och svarade på alla våra frågor. Han och hans hantverkare var mkt noggranna vid installation och dessutom snabba.

Roland E

Professionell, seriös, kunnig.

Anders L
Skrev om Elitfönster På Plats Gävle

Vi hade högt ställda förväntningar som vi fick uppfyllda. Bemötande och utförande mycket proffesionellt!👍

Svar från Elitfönster På Plats Gävle

Stort tack för allt! MVH Mattias

Anders L
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mycket kunnig och lyhörd person,som sätter kunden i centrum och råge genomför det vi kommit överens om!

Stort tack för omdömet..... MVH Mattias

David W
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mycket nöjda med hela processen, snabb återkoppling, trevlig bemötande, kunnig personal, hantverkarna var duktiga och försynta och priset var helt ok.

Svar från Mattias Martinsson

Tack så mycket för betyget - vi gör vårt bästa.

Pernilla D
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Vi bytte altandörr samt alla fönster förutom ett som redan var utbytt av Elitfönster sedan tidigare av föregående ägare. Mattias var väldigt lätt att ha att göra med från start till slut. Han frågade efter våra behov och kom med ett bra förslag och med en offert utan att vi behövde ta ställning till en massa olika alternativ. Han låg inte på oss för att fatta ett beslut efter att vi fått offerten utan vi fick fundera i lugnt och ro innan vi bestämde oss. När det dök upp funderingar var han snabb på att återkoppla och åtgärda...

Tack så mycket för betyget! Det betyder väldigt mycket! MVH Mattias

Magnus E
Skrev om Elitfönster På Plats Gävle

Mycket bra bemötande och information under hela processen!

Svar från Elitfönster På Plats Gävle

Tack Magnus och återkom om det är något mer vi kan hjälpa till med. MVH Mattias

Magnus E
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mycket bra bemötande och information under hela processen med att byta fönster!

Svar från Mattias Martinsson

Tack för allt och återkom om ni behöver hjälp med något mer. Mvh Mattias Martinsson

Anders O
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Byte av fönster och altan-/balkongdörrar. Bra flyt från början till slut, leverans enligt tidplan och duktiga snickare som utförde bytet. Städat och snyggt när de lämnade och snabb leveransuppföljning av Mattias.

Svar från Mattias Martinsson

Stort tack för att du tar dig tid att ge oss ett värdefullt omdöme. Mycket trevligt att ha er som kund och hälsa hunden och hans anka...

Marina S

Trevlig, kunnig och trovärdig

Svar från Mattias Martinsson

Tack för omdömet och välkommen åter när du känner att det är dags att byta övriga. MVH Mattias

Mattias B
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mattias är väldigt professionell och lösningsorienterad med stor kunskap om fönsterbyten och framförallt väldigt trevlig att ha att göra med. Han rekommenderade fönster som passade huset och koordinerade med snickare för att byta ut fönster, det gick snabbt, inom några veckor kunde dom installera och snickaren var även super proffsig, blev hur bra som helst. Dom var även 40,000 SEK billigare till de övriga två alternativen vi hade kollat på. Hur nöjda som helst!

Svar från Mattias Martinsson

Jag tackar för de värmande orden. Jättekul att höra! Det är bara att höra av er om det skulle vara något mer! MVH Mattias

Merit L
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Proffsig och trevligt bemötande vid vårt fönsterbyte. Leverans kom som planerat. Snabba och duktiga hantverkare.

Svar från Mattias Martinsson

Hej Merit. Tack för att vi fick byta även era sista fönster och hoppas att myggfönstren kommer vara till belåtenhet när säsongen kommer.

Ahti L
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mycket god erfarenhet! Mycket kunnig utan att vara en besserwisser och inte påträngande.

Hej. Tack så mycket för omdömet // Mattias

Joachim P
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Väldigt bra att ha att göra med. Förstående och väldigt pålitlig.

Svar från Mattias Martinsson

Hej Joachim. Tack så mycket. Vi tackar så mycket för förtroendet och hoppas att ni kommer trivas länge med era nya fönster.

Marie-Louise S
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Bra bemötande, snabb återkoppling, lätt att komma i kontakt med, lösningsfokuserad, serviceminded. 10 fönster och tre fönsterdörrar, treglas aluminium.

Svar från Mattias Martinsson

Hej. Tack så mycket för förtroendet och tveka inte att höra av dig om det är något du undrar över framåt.

Åke L
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Bra bemött och noggrann med mätningarna. Lyhörd för hur jag önskade jobbet utförd. Köpte en dörr och fyra fönster med installation. I samband med kontraktssigneringen genomfördes en kontrollmätning till för att vara helt säkra på att måtten stämde. Efter utfört arbete skulle Mattias komma förbi och kolla på arbetet. Det gick inte på föreslagen tid och han skulle återkomma. Det har han inte gjort. Hade han gjort det och kommit förbi så hade betyget varit en 5:a.

Svar från Mattias Martinsson

Tack för ert omdöme. Jag ber om ursäkt för att jag inte har hunnit förbi ännu. Jag kikar förbi och tittar på resultatet snarast. Mvh Mattias Martinsson

Michael W
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Bra bemötande. Köpte fönster, fönsterdörrar och dörrar comfortedition Elitfönster på plats. Allt var fint monterat men lite missnöjd med ljusinsläppet från badrumsfönstret.

Svar från Mattias Martinsson

Tack Micke för allt! Mycket trevligt att få förtroendet att byta fönster på erat hus. MVH Mattias

Magnus A
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Säljaren höll löpande kontakt med oss och vi fick ett bra och seriöst bemötande under hela processen. Duktiga och effektiva montörer. Vi kände till Elitfönster sedan tidigare och vi tycker att företaget levt upp till våra förväntningar (Vi upplever att vi har köpt fönster med hög kvalitet och att vi fått ett bra bemötande av alla inblandade parter). Totalt sett så är vi mycket nöjda.

Svar från Mattias Martinsson

Tack för att vi fick förtroendet att förse erat fina gamla hus med nya fönster. Mvh Mattias Martinsson

Morgan E
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Bra, vart snyggt och bra...............

Svar från Mattias Martinsson

Jag tackar för förtroendet och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er framåt. MVH Mattias

Daniel N
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Noggranna hantverkare som kunde sin sak.