Nijaz Bilic

Nijaz Bilic

62 omdömen om Nijaz Bilic

Sedan starten hos Reco 2020
Marcus H

Gott bemötande och en trevlig säljare. Bra uppföljning efter färdigt montage.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Jag är glad att höra att du uppskattade mitt bemötande och uppföljning. Vi på Elitfönster På Plats strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och din feedback hjälper oss att fortsätta göra just det. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Ha en bra dag! 😊

Torbjörn D

Perfekt bemött Levde helt upp till förväntningarna Kände att allt skulle gå bra, enligt mina förväntningar Reagerade inte negativt när jag önskade ändringar. Han verkade ha allt under kontroll. Även små detaljer. Jag bytte ut alla fönster.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för din positiva feedback! Det glädjer mig att höra att du är nöjd med min service och att jag kunde uppfylla dina förväntningar. Jag strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och din feedback bekräftar att vi är på rätt spår. Tack ännu en gång för att du valde Elitfönster På Plats för att byta ut dina fönster.

Patrik I

Trevlig och tillmötesgående kille med mycket kunskaper.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för din positiva feedback! Jag är glad att du uppskattade min service och kunskap. Tack ännu en gång för att du valde Elitfönster På Plats.

Mats V

Det gick bra .VI är nöjda och belåtna.Hälsningar Mats och Agneta

Svar från Nijaz Bilic

Hej Mats och Agneta, Det gläder mig att höra att ni är nöjda. Tack för att ni delade er upplevelse med oss. Om ni har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta mig.

Jonas S

Vi skulle gärna ha han som fönsterrådgivare vid eventuell utbyte av resterande fönster, fick förtroende av honom , återkomm snabbt varje gång vi hade frågor,

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för era vänliga ord! Jag är glad att ni känner förtroende för mig som er fönsterrådgivare. Ser fram emot att fortsätta hjälpa er med eventuellt fönsterutbyte och svarar gärna på era frågor. Återkom när som helst!

Lasse C

Är väldigt nöjd, bra o strukturerad process och hög servicekänsla. Allt har fungerat bra. Vi beställde Retro fönster, 16 st för vårt hus.

Svar från Nijaz Bilic

Tack så mycket för din positiva feedback! Jag är glad att höra att du är nöjd med våra Retro fönster och vår service. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och det är alltid trevligt att få bekräftelse på att vi gör ett bra jobb. Tack för att du valde oss för ditt projekt, och vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en bra dag! 😊

Rune N

Hej. Nijaz var en person som spred glädje och kunskap hos oss.Väldigt trevlig o lämnade mycket bra information om offerten och dess villkor.Vi fick fortlöpande besked vad som skedde om tider och leverans och montage. Montaget som började 1 vecka tidigare än beräknat. Vi hade ju varorna hemma i garaget så det var väldigt bra.Efter utfört arbete blev det en besiktning av Nijaz och info. om materialets skötsel och praktiska detaljer om lås,spärrar m.m. Tidigare hade vi fått genomgång av material och offerten och vad vi fick...

Svar från Nijaz Bilic

Hej Catharina och Rune Tack så mycket för ert positiva omdöme och för att jag fick äran att arbeta med er, jag är jag oerhört glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse. Jag strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service och det glädjer mig att höra att ni uppskattade den klara kommunikationen och den tidiga leveransen. Tack igen för att ni tog er tid att dela er upplevelse.

Irene A

Har blivit vänligt bemött Bara positivt

Svar från Nijaz Bilic

Hej Irene Tack för ditt omdöme! Jag är glad att höra att du är nöjd med bemötandet och våra tjänster. Tack ännu en gång!

Örjan B

Bra och kunnig. Artig Svarar alltid på telefon

Svar från Nijaz Bilic

Tack för ditt omdöme och tack för förtroendet

Olov D

Mycket trevligt bemötande, ödmjuk, noggrann. Mån om att vi som kund skulle bli nöjda.

Svar från Nijaz Bilic

Tack för att ni valde oss som helhetsleverantör för era fönster och dörrar.