Läs vad 38 Läs vad Nijaz Bilic

2022-11-28 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Noggrann och leverans i tid.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Har fått ett väldigt bra bemötande och fått tydlig information, när vi beställde både dörrar och fönster. När vissa saker strulade så löste Nijaz allt på ett väldigt bra sätt och var alltid snabb på att återkomma om vi undrade över något.
    Tack Anna för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen supersnyggt hemma hos er och helt rätt färgval på nya fönster och dörrar. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz Nijaz Bilic
    2022-11-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och arbetet blev perfekt utfört.
    Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Ett proffsigt och bra bemötande. Han var inte så påstridig som många andra försäljare kan vara. Trevlig, proffsig och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Nijas, de snickare som gjorde installationen och med våra 12 nya fönster och 3 altandörrar. Allt fixat på 3 dagar. Imponerande.
    Tack Håkan för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster och dörrar. Tack igen för förtroendet! Mvh, Nijaz Nijaz Bilic
  • 2022-11-10 Verifierad kund
    Vi har bara goda erfarenheter av Nijaz. Han har uppträtt korrekt och professionellt. Han har varit mycket hjälpsam och hela tiden förklarat hur proceduren är på Elitfönster i samband med utbyte av 2 fönster.

Thorbjörn Ljunggren
    Tack Thorbjörn för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse! Det blev verkligen jättesnyggt hemma hos er med nya fönster.
    Tack igen för förtroendet!
    2022-11-09 Verifierad kund
    Lugn och trygg. Kunnig och noggrann.
    Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet. Mvh, Nijaz Nijaz Bilic
  • 2022-10-28 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemötta. Allting sköttes perfekt.
    Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet. Mvh, Nijaz Nijaz Bilic
    2022-10-27 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Elitfönster från start till mål.
    Proffsigt bemötande och enkla att ha o göra med.
    Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta . Vi hade ganska höga förväntningar men dessa överträffades .
    Tack för ditt omdöme, och tack för förtroendet. Det blev riktigt bra hos er. Fredrik och Jimmie gjorde ett riktigt kanonjobb.
    2022-09-30 Verifierad kund
    * Vi blev bra bemött.
    * Vi hade förväntat att det skulle vara smidigt att byta fönster. Och det blev så ochså.
    Tack för rekommendationen och tack ännu en gång för förtroendet.