Rickard Renberg

36 omdömen om Rickard Renberg

Sedan starten hos Reco 2021
Johan E
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Skött jobbet bra. Meddelade dock aldrig försening av slutförande. I övrigt topp!

Harry A
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

trevlig och vänlig, och framförallt kunnig och ger aktuell information.

Camilla D

Vi har skiftet alle vinduene på hytta vår - 10 stk og jobben ble veldig bra utført og i avtalt tid!!

Herry M
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Svarar snabbt och adekvat. Vänlig och skicklig.

Jonas K
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Superproffs från första besök till slutbesiktning. Stor kunskap med många bra förslag från Rickard. Fantastiskt duktiga och trevliga montörer. Rent, snyggt och snabbt. Otroligt bra kvalitet på både produkt och arbete. Kunde inte varit mer nöjd!

Mats W
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Proffsigt, serviceminded, ordning o reda i samtliga kontakter, som tillsammans med teamet som gjorde jobbet på ett utmärkt sätt när vi gjorde fönster o dörrbyte.

David L
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Väldigt proffsigt och ödmjukt bemötande med stort tillmötesgående. Hela processen har fungerat långt över vad man kan förvänta sig.

Annika F

Ett mycket bra bemötande. Mycket nöjda med dörr-och fönsterbyte. Levde upp till våra förväntningar.

Keinth L

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Anne-Marie O Hans J

Bra kundservice. Vi bytte fönster. Leveranskrångel som gjorde att det tog längre tid, men det kan knappast Rickard Renberg lastas för. (Bytte fönster på del av huset för 2 år sedan. Helt ok!)