Elitfönster På Plats Karlstad

Elitfönster På Plats Karlstad

Välkommen till Elitfönster På Plats Karlstad!

Bor du i Degerfors, Filipstad, Forshaga, Gullspång, Hagfors, Hammarö, Hällefors, Karlskoga, Karlstad, Kil, Kristinehamn, Munkfors eller Storfors och är intresserad av att byta dörrar eller fönster. Hör då av dig till Rickard som är kontaktperson i din region. Vår visningslokal ligger på Hagalundsvägen 36 i Karlstad.

Läs vad 14 kunder tycker om Elitfönster På Plats Karlstad 2

2022-07-03 Verifierad kund
    Lyhörd, omtänksam, snabb, kunnig,
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Löste uppkomna problem från tredjepartsleverantör snabbt och effektivt.
    Företaget levde upp till våra högsta förväntningar.
    Vi köpte 3-glas fönster.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Mycket positiv upplevelse, och Elitfönster gav ett vänligt och lyhört bemötande och hade en genuin strävan att göra ett bra jobb!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Beställningen omfattade 6 fönster samt 1 balkongdörr, storleksmässigt blev det lite ändring men slutresultatet blev bra inomhus, lite fel kapningar av foder utomhus, Rickard erbjöd att låta snickaren ändra men jag åtog mig att ordna det själv.
    Curt
    2022-05-01 Verifierad kund
    Köp av en altandörr och ett fönster.
    Rickard känns seriös och ansvarsfull.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Upp till förväntan. Bra bemötande. Snabba svar både över telefon och sms/mail. Löste allt med fönsterbytet, behövde inte lyfta ett finger.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Fantastik person som allt från offert till leverans gjorde att mycket bra jobb. Kan varmt rekommendera Rickard och de hantverkare han hade.
    Utomordentligt nöjd kund
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Blev otroligt bra bemött av Rickard. Proffsig och lättsam att ha och göra med. Fick stort förtroende från första stund. Lyhörd för våra önskemål.
    Bytte fönster och altandörrar i hela huset.
  • skrev om Elitfönster På Plats Karlstad
    2021-04-01 Insamlad av företaget
    Först kom de ut och tittade på alla potentiella byten, detta gjordes smidigt och bra. Offerten kom relativt omgående och prisbilden var lägre än jag väntat mig. Installationen av fönstren och dörrar gick mycket snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera elitfönster på plats med gott samvete då hela ”resan” vart en proffsig upplevelse från start till mål / Jonas
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Köpte elitfönster till stugan.
    Mycket bra bemött .
    Nöjd med utförandet.
    Som sagt var det blev kanon riktigt nöjd med alla inblandade inkl. Säljare och möntör.
    2021-02-16 Insamlad av företaget
    Jag köpte nya fönster till hela mellanplanet på huset och allt gick helt enligt planeringen. Trevliga montörer och bra kvalitet.
    2021-02-15 Insamlad av företaget
    Är mycket nöjd med monteringen av fönstren. Tyvärr glappar det mellan beställningen och tillverkning. Fick lister och fönsterbänkar men inga spår i karmarna att fästa dem i. Tack vare duktiga monterare löstes det ändå.
    2021-02-15 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande av säljare.
    Proffsiga montörer.
    2021-02-15 Insamlad av företaget
    Vi byte fönster runt hela huset och är jättenöjda. Det blev tystare inne och mindre drag. Vi går och beundrar fönstren nästa varje dag. Det gjorde mycket att Richard föreslog foder runt fönstren som inte fanns tidigare, blev så fint. Sen var det en väldigt duktig och noggrann snickare som gjorde att bra jobb. Vi har redan rekommenderat Elit fönster till våra grannar.