Elitfönster På Plats Karlstad

Elitfönster På Plats Karlstad

Välkommen till Elitfönster På Plats Karlstad!

Bor du i Degerfors, Filipstad, Forshaga, Gullspång, Hagfors, Hammarö, Hällefors, Karlskoga, Karlstad, Kil, Kristinehamn, Munkfors eller Storfors och är intresserad av att byta dörrar eller fönster. Hör då av dig till Rickard som är kontaktperson i din region. Vår visningslokal ligger på Hagalundsvägen 36 i Karlstad.

Läs vad 6 kunder tycker om Elitfönster På Plats Karlstad 2

• skrev om Elitfönster På Plats Karlstad
    2021-04-01
    Först kom de ut och tittade på alla potentiella byten, detta gjordes smidigt och bra. Offerten kom relativt omgående och prisbilden var lägre än jag väntat mig. Installationen av fönstren och dörrar gick mycket snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera elitfönster på plats med gott samvete då hela ”resan” vart en proffsig upplevelse från start till mål / Jonas
    2021-02-17
    Köpte elitfönster till stugan.
    Mycket bra bemött .
    Nöjd med utförandet.
    Som sagt var det blev kanon riktigt nöjd med alla inblandade inkl. Säljare och möntör.
    2021-02-16
    Jag köpte nya fönster till hela mellanplanet på huset och allt gick helt enligt planeringen. Trevliga montörer och bra kvalitet.
    2021-02-15
    Är mycket nöjd med monteringen av fönstren. Tyvärr glappar det mellan beställningen och tillverkning. Fick lister och fönsterbänkar men inga spår i karmarna att fästa dem i. Tack vare duktiga monterare löstes det ändå.
    2021-02-15
    Mycket bra bemötande av säljare.
    Proffsiga montörer.
    2021-02-15
    Vi byte fönster runt hela huset och är jättenöjda. Det blev tystare inne och mindre drag. Vi går och beundrar fönstren nästa varje dag. Det gjorde mycket att Richard föreslog foder runt fönstren som inte fanns tidigare, blev så fint. Sen var det en väldigt duktig och noggrann snickare som gjorde att bra jobb. Vi har redan rekommenderat Elit fönster till våra grannar.