Elitfönster På Plats

Sollentunavägen 299, 191 36 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Elitfönster På Plats!

Är det dags att byta fönster? Vi hanterar fönsterbyte i hela Stockholms län. Vi ger dig alltid fast pris på hela fönsterbytet (montaget ingår) och våra fönster och dörrar är alltid svensktillverkade.

Tycker du det verkar krångligt? Våra certifierade montörer med lång erfarenhet installerar dina nya fönster och dörrar snabbt och smidigt med kvalitet som högsta prioritet.

Är du nyfiken på vad dina nya fönster och dörrar skulle kosta. Boka ett gratis hembesök där vi ger dig råd och tips om vilka fönster, dörrar och tillbehör som passar ditt hem bäst eller be om en offert helt kostnadsfritt här ovan.

Läs vad 24 kunder tycker om Elitfönster På Plats

• 2020-07-02

Thomas S skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Fönster Trevlig raka besked srvicemainded Läs mer
  • 2020-07-01

Elisabeth D skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Personligt och proffsigt bemötande samt snabbt och smidigt ordnat med vårt nya fönster Läs mer
  • 2020-05-28

Cecilia B skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Gustav har med de två montörerna skapat ett toppenteam som levererar kvalitet i både både sälj-, leverans- och monteringsprocess. Mycket bra installation, kommunikation bra, städning bra. Extra hjälpsamma killar. Gustav tillmötesgående och snabb med svar. Läs mer
  • 2020-05-26

Bo R skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Vi anlitade Elitfönster På Plats för att byta ut tre stycken vridfönster i en takkupa.

Vi är supernöjda med hela flödet från första kontakten med Gustav om kostnadsfritt hembesök och offert, den löpande dialogen med Gustav om offert, utförande m.m. till leverans och montering.

Eftersom vi inte har foder på insidan utan endast "osynlig" smyg på samtliga fönster i huset så var vi lite oroliga över om det skulle gå att få till det på samma sätt och ändå se bra ut men montörerna gjorde ett strålande jobb, det märks inte ens på smygar m.m. att fönstren blivit bytta.

Montörerna höll också rent och snyggt omkring sig under arbetets gång, städade mycket bra efter sig samt tog med sig allt skräp när dom gick. Kort sagt så blev hela upplevelsen långt över vår förväntan! Läs mer
  • 2020-02-25

Daniella J skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Vi anlitade Elitfönster på Plats för att byta 2 helglasade altandörrar i vårt hus i Täby. Vi är mycket nöjda med både produkten och hur hela teamet har hjälp oss från kompetent planering och rådgivning (Gustav Sandlund) till att dörrarna är på plats (Hannu & Teo). De är verkligen ett vinnande lag.
    Vi har ett stenhus med putsfasad ute och spackel inne. Vi ville ersätta båda dörrar i så lik mått som dem ursprungliga dörrarna som möjligt. Dvs vi ville undvika att beställa smalare mått av fönsterdörr som vanligt monteras på nedskurna befintliga ramar och komplementeras med lister mot fasaden och spackel. Gustav erbjöd en professionell lösning utan att lova för mycket, Hannu och Teo monterade effektivt. De var mycket försiktiga med utefasad för att undvika onödig putslagning ute. Inne gjorde de första putsning utan några listor, precis som överenskommet. Till och med ett önskemål för ett kopparbleck var inte ett problem. Själva altandörrar har större glasytta än konkurrenterna och ändå mycket bra isoleringsvärme.
    Sammantaget kan vi varmt rekommendera hela paketet :) Läs mer
  • 2020-02-23

Berit N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    6 fönster och en verandadörr. Trevligt och förtroendeingivande första möte. Bra uppföljning och kontakt före leverans och efter att monteringen var klar.
    Tydligt, vänligt och proffsigt! Läs mer
  • 2020-02-21

Nicklas E skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Tack Gustav för ett smidigt och noggrant fönsterbyte, du och teamet kan verkligen leverera på topp 👍👍
    //Nicklas Läs mer
  • 2019-12-06

Lise-lott A skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Gustav Sandlund var engagerad, lyhörd, svarade alltid snabbt och gav utmärkt service. De som monterade fönstren gjorde också ett förstklassigt arbete. Vi är ytterst nöjda med hela processen. Läs mer
  • Roger S

2019-11-21

Roger S skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Proffsigt bemötande, engagerad. Allt kändes så enkelt och framförallt hela tiden informerad on tider och deadline. Kom i tid och avslutade allt i tid. Mycket imponerande Läs mer
  • 2019-11-19

Germund J skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Fönsterbyte
    Mycket bra dialog, kompetent och lyhörd. Gustav är toppen
    Har allmänt en erfarenhet av hantverkare som idioter, men Gustav med medarbetare var helt suveräna att göra affär med. Rekommenderas varmt. Bäst i branschen Läs mer
  • Elisabeth K

2019-11-19

Elisabeth K skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Fem stycken fönster. Dom hörde av sig snabbt och kom snabbt på hembesök. Blev vänligt bemött. Dom kom som dom sa, höll tiderna lyssnade vad vi hade för önskemål. Vi hade önskemål om dag då vi var hemma , det fungerade utmärkt! Transporten av fönsterna höll inte vad som sagts, då dom anlitar ett annat företag! Vi är väldigt nöjda med både fönster insättning och bemötande. Högsta betyg till Gustav och Elitfönster / Elisabeth & Kent Läs mer
  • 2019-11-19

Mattias S skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Jag beställde tre par fönster och allt funkade klockrent från första kontakt tills leverans och montage. Snabb offert, korrekt mätning på plats samt duktiga montörer. 100% nöjd! Läs mer
  • 2019-10-29

Kent N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Mycket bra bemötande och info vid köp.
    Montaget fungerade också bra.
    Även åtgärder som krävdes efter slutfört montage
    fungerade bra. Läs mer
  • 2019-10-27

Mikael N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Köpte 3-glas fönster. Jättesmidig process där jag angav att jag ville bli kontaktad vilket jag blev snabbt och fick bra hjälp med mätning och beställning. Vi är jättenöjda med både fönster och Gustavs service. Läs mer
  • Olle K

2019-10-26

Olle K skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Trevlig och proffsigt bemötande från första kontakt till slutförande och finslip av montering. Överträffade förväntningarna och kan bara rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-25

Rolf A skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Takfönster, altandörrar och vanliga fönster

Proffsigt bemötande med snabba svar på följdfrågor. Gustav är kunnig, har förmågan att fånga önskemål och föreslå bra lösningar. Kontinuerliga besök från offert - installation - uppföljning skapar förtroende och trygghet.

Höga förväntningar då tidigare fönsterinstallationer (sålt av Gustav) utförts med mycket bra resultat. Resultatet denna gång blev om möjligt ännu bättre.

Gustav som säljare och Adam som ansvarig installatör är en oslagbar kombination. Läs mer
    2019-10-29 Gustav S svarar Rolf A
    Hej Rolf, tack så jättemycket för fina ord. Det är sånt här som gör jobbet roligt, nöjda kunder.
  • 2019-10-25

Bo L skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Vi har köpt fönster i flera omgångar och har bara positiva erfarenheter. Hantverkarna är alltid noggranna och passar noga tiden. Gustav Sandlund är ett fenomen, kan allt, vet allt,
    delar gärna med sig av sin kunskap. Läs mer
    2019-10-29 Gustav S svarar Bo L
    Hej, tusen tack för ert omdöme och tack för att jag fått hjälpa er med era fönsterbyten.
  • 2019-10-24

Mathias E skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Jättebra bemötande vid byte av fönster och altandörr. Leverans helt enligt plan och proffsig montering. Läs mer
    2019-10-29 Gustav S svarar Mathias E
    Hej, tack så jättemycket för ert omdöme och tack för förtroendet!
  • 2019-10-24

Jacqueline d skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Vi bytte alla våra fönster i hela huset 14 st samt ytterdörr. Gustav var professionell från början till slut, lyssnade på våra önskemål otroligt bra och kom med egna lösningar/idéer när vi fastnat. Allt skedde enligt tidsplan och även och även ändringar efter som vi ville göra sköttes suveränt! Jag rekommenderar Gustav och Elitfönsters hantverkare levde upp till alla förväntningar och mer därtill! /Jacqueline och Kostas Läs mer
    2019-10-29 Gustav S svarar Jacqueline d
    Tack för ert fina omdöme, grymt kul att läsa. Var väldigt trevligt att hjälpa er! :)
  • 2019-10-23

Marco A skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Köpte 10 fönster. Trevlig kunnig säljare som lyssnar istället för att bara prata. Läs mer
    2019-10-29 Gustav S svarar Marco A
    Tack för ert omdöme, trevligt att hjälpa er med bytet. Blev jättesnyggt med dom stora fönstren!
  • 2019-10-22

Lars T skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Flera fönster och en dörr monterades. Allt fungerade bra. Montörerna trevliga och duktiga. Gustav gav även mycket snabb hjälp efter att ett fönster brutits sönder vid ett inbrott. Han kom omedelbart och säkrade det trasiga fönstret.

Gustaf gjorde sammanfattningsvis en mycket bra insats. Läs mer
    2019-10-23 Gustav S svarar Lars T
    Tack för ert omdöme och tack för att jag fick hjälpa er med ert fönsterbyte :)
  • 2019-10-21

Christer N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Köpte två fönster och två altandörrar. Jag blev mycket bra bemött och fick hjälpe med alla frågor och fick förslag på lösningar. Leveranstiden var också ok - bara någon dag sen och Gustav gjorde allt för att tiderna skulle hållas. Mycket professionellt. Läs mer
    2019-10-21 Gustav S svarar Christer N
    Hej Christer, tack för ert fina omdöme. Lite extra kul för en norrlänning att hjälpa en annan norrlänning :) Åter igen stort tack för förtroendet.
  • 2019-10-20

Anders C skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Fönster och dörrbyte.
    Utmärkt bemötande och förträfflig handledning i val av produkter och tjänster.
    Företaget levde upp till mina förväntningar och faktiskt mer därtill med ett professionellt bemötande och väl genomförd leverans och montage.
    Bättre kan det inte bli. Läs mer
    2019-10-21 Gustav S svarar Anders C
    Hej Anders, tack för ditt omdöme. Det blev riktigt bra och fönsterfärgen vi valde passade väldigt bra till övriga huset. Var kul att se resultatet. Tack för förtroendet.
  • 2019-10-18

Kennerth F skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats
    Fick ett gott intryck av Gustaf redan från början. Han gjorde ett utmärkt jobb med planering och kontakter fram till dess att jobbet var utfört. Han ordnade en visning för oss hos en tidigare kund så att vi kunde se vårt tilltänkta färgval innan vi bestämde oss. Allt var till vår belåtenhet!! Läs mer
    2019-10-21 Gustav S svarar Kennerth F
    Hej, tusen tack för er rekommendation. Blev verkligen fint hemma hos er, speciellt dom stora helglasade dörrarna i kök och vardagsrum. Tack för förtroendet.
Gustav Sandlund

Sollentunavägen 299, 191 36 Sollentuna