Elitfönster På Plats Nyköping

Elitfönster På Plats Nyköping

• Badge2023

Välkommen till Elitfönster på plats Nyköping! Välj mellan att beställa direkt online hos oss eller boka ett kostnadsfritt hembesök. Vi använder oss av fasta priser vilket gör att du alltid vet vad ett fönster- eller dörrbyte kommer kosta. Tjänster: Dörrar, dörrbyte, fönster, fönsterbyte Vi kontrollmäter alltid så att allt...

20 omdömen om Elitfönster På Plats Nyköping

Sedan starten hos Reco 2021

Lise-Britt G
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Trevlig å tillmötesgående säljare för Elitfönster på plats. Byta fönster vintertid med snö å minusgrader blev en positiv upplevelse. Hantverkarna var både snabba å effektiva ,dom kunde verkligen sin sak. Kommunikationen var toppen mellan alla parter.

Svar från Sebastian Egrelin

Kan inte göra annat än att bocka och buga för denna kommentar! Detta var helt klart ett projekt utöver det vanliga, det blev verkligen hur bra som helst med dem svarta fönstren/dörrarna, för att efterlikna stilen på gården. Stort tack för ett roligt projekt och ett fantastiskt bemötande hela vägen ifrån er sida :) Må bäst!

Bo S
Skrev om Elitfönster På Plats Nyköping

Bra bemötande och bra utfört arbete, några små korrigeringar som löstes smidigt.

Svar från Elitfönster På Plats Nyköping

Tack för kommentaren, uppskattas alltid med feedback! Ha det fint!

Michael L
Skrev om Elitfönster På Plats Nyköping

Snabb återkoppling och bra jobb finns inget att klaga på

Svar från Elitfönster På Plats Nyköping

Stort tack för kommentaren! :)

Tommy E
Skrev om Elitfönster På Plats Nyköping

Seriöst företag och med hög kvalitet och duktig säljare. Avgjorde när vi skull byta altandörr. Kan rekommendera Elitfönster.

Svar från Elitfönster På Plats Nyköping

Stort tack för rekommendationen, alltid lika roligt med nöjda kunder :) Ha det fint!

Jan-owe K
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Sebastian har agerat mycket seriöst och professionellt. Han har hela tiden varit närvarande och engagerad. Vi är helnöjda!

Svar från Sebastian Egrelin

Tackar för det fina omdömet, det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med detta projekt! Är det minsta lilla så är det bara att återkomma så finns jag alltid tillgängligt om det dyker upp några frågor i framtiden :) Ha det fint!

Bo W
Skrev om Elitfönster På Plats Nyköping

Jag är väldigt nöjd med bemötande och installation av våran altandörr mycket proffsigt och elegant utfört arbete av Paul och Hannes.

Svar från Elitfönster På Plats Nyköping

Är en självklarhet med att hålla en hög kvalite hela vägen in i mål! Ha det fint! :)

Viktor G
Skrev om Elitfönster På Plats Nyköping

Väl genomfört arbete. Trevligt bemötande.

Svar från Elitfönster På Plats Nyköping

Tack för denna gång, uppskattar att du tog dig tiden att lämna ett omdöme :) Ha det bäst!

Christer N
Skrev om Elitfönster På Plats Nyköping

Vi blev mycket bra bemötta av både Hannes o David. De är kunniga, lättsamma och trevliga. Jobbet blev bra utfört. Vissa delar blev missades i beställningen och tog därför lite extra tid. Men i slutändan blev allt mycket bra!👍

Svar från Elitfönster På Plats Nyköping

Den mänskliga faktorn verkar ha spelat oss en spratt denna gång, lösningsorienterade som vi är, så ser vi alltid till att slutresultatet är av högsta kvalite :) Tack för omdömet! :)

Neil D
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Fantastisk service och kommunikation.

Svar från Sebastian Egrelin

Tackar och bockar för dessa ord! Nu laddar vi snart om inför del 2 i huset! :) Ha det fint Neil!

Bengt A
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Ett trevligt och kunnigt bemötande vid hans besök hos oss. Elit levererade på utsatt dag. Vi fick precis den ytterdörr som vi önskat oss.

Svar från Sebastian Egrelin

Detta blev ju hur bra som helst och extra kul att få dit en dörr med en annan kulör än vitt :) Tack för ett roligt projekt!

Karolina W
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Återkopplar alltid, service minded och tillmötesgående

Svar från Sebastian Egrelin

Stort tack för att ni tog er tiden att lämna ett omdöme! :D

Sven Olof L
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Sebastian Egrelin har på ett trevligt sätt givit bra information när utbyte av två altandörrar skulle genomföras. Han har varit lyhörd för synpunkter under projektets gång och varit snabb med återkopplingar på de frågor som ställts, Rekommenderas.

Svar från Sebastian Egrelin

Stort tack för ett trevligt projekt, har varit roligt längs hela vägen! Uppskattar att du tagit dig tiden att lämna några rader, det är alltid lika roligt med positiv kritik :D Ha det bäst!

Joakim K

Bytte dörr Sebastian var kanonbra från början till slutet 😎

Svar från Sebastian Egrelin

Nu får ni njuta av att ha en dörr som man kan stänga/öppna utan att det krävs våld :D Ha det fint!

Margaretha A
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Vi har köpt 2 st helglasade altandörrar med alla tillbehör. Sebastian har från första början sett till att allt har fungerat som det ska. Speciellt när det visade sig vid leveransen att fabriken missuppfattat måtten på dörrarna och man var tvungen att beställa nya. Då ordnade Sebastian så att vi inte behövde vänta länge på nya dörrar med rätt mått. Han gjorde verkligen allt för att vi inte skulle behöva vänta för länge. Han har också hela tiden hållit kontakt med oss och frågat hur allt gått. Vi är så nöjda med hans bemötande.. Han är en mycket trevlig person och proffsig säljare.

Svar från Sebastian Egrelin

Hej Margaretha, Jag vill börja med och säga tack för förtroendet, att få ditt 2st helglasade altandörrar gjorde verkligen susen för er bostad, så det var allt ett klokt val att lyssna på er dotter som tyckte ni skulle byta till helglasat. Det får hon allt plus i kanten för. Ibland går det inte alltid som man tänkt sig och då är det extra viktigt att vi gör allt vi kan ifrån vår sida för att hitta en lösning så fort som möjligt. Lika viktigt är det att vi ser till att ni hålls uppdaterade under hela projektets gång så att...

Stefan W
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Ett mycket trevligt och lättsamt bemötande. Våra förväntningar var att säljaren skulle lyssna på oss vilket han gjorde. Vi är mycket nöjda, allt har gått smidigt. Vi har bytt fönster och dörrar i hela huset

Svar från Sebastian Egrelin

Hej Stefan, Det har varit ett riktigt roligt projekt att ta hand om, alltid lika roligt när man ser vilken otrolig skillad det blir för både ut och insida. Skulle det vara några frågor eller funderingar framöver så är det bara att höra av er så finns jag alltid tillgänglig. Nu hittar ni erat projekt på vår facebooksida: https://www.facebook.com/elitfonsterpaplatsnykoping/ Tack för denna gång och ta hand om er! :)

Mathias H
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

En mycket trevlig person med kunden (verkligen) i fokus! Otroligt lyhörd och genuint intresserad av att VI som kunder ska bli nöjda! Vi har känt oss väldigt trygga nöjda under hela projektet, mycket för att Sebastian alltid har varit kontaktbar och löst problem samt svarat på våra frågor. Många tummar upp!! 🙂👍👍

Svar från Sebastian Egrelin

Hej Mathias, Tack så hemskt mycket! Otroligt viktigt för mig att ni ska kunna känna er trygga även efter projektet. Så skulle det vara minsta lilla så är det bara att återkomma. Hälsa hela familjen och ta hand om er :) Gott Nytt!

Åsa W
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Köpte ytterdörr av Elitfönster och är supernöjd! Sebastian är en säljare som både är väldigt trevligt och som är väldigt snabb på att svara och även komma ut på platsbesök! Sebastian har hela tiden hållit kontakten och uppdaterat oss med tider för de olika stegen i processen! Jag rekommenderar starkt att kontakta Sebastian på Elitfönster för byte fönster eller dörrar! Mvh Åsa

Svar från Sebastian Egrelin

Hej Åsa, Det blev kanon, tänk att en ny dörr kan göra susen! Jag uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna en kommentar som jag kan leva länge på. Skulle det vara något i framtiden så är det bara att höra av dig, jag finns alltid ett samtal bort. Tack för detta Åsa! Ha det fint!

Annika A
Skrev om Sebastian Egrelin en del av Elitfönster På Plats Nyköping

Jag upplevde ett jag fick ett mycket bra bemötande. De höga förväntningarna jag hade i form av utförandet av vissa detaljer av fönsterbytet har tillgodosetts.

Svar från Sebastian Egrelin

Hej Annika, Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med bytet. Det gläder mig att de höga förväntningarna tillgodosetts, något vi alltid strävar efter. Skulle det vara några frågor eller funderingar i framtiden så finns vi alltid tillgängliga för support även efter ett byte. Må bäst!

Stefan H

Blev väldigt bra bemött av Jonny som har varit helt fantastisk från dag ett! Har alltid varit lätt att få tag på, om man haft någon fundering. Jonny samt Patrik som kom dag ett, vill verkligen att det skulle bli som vi ville, inget snack om att de ”bara” ville sälja så att det blev dyrare för oss, utan de kom med förslag och hur det kommer att se ut. Och det var vi väldigt glada för att de kommer med förslag, och jaa, det blev lite dyrare än vad vi tänkt innan, men det blev också mycket bättre med deras hjälp!!! Vi...

Svar från Jonny Nordlander

Hej Stefan, Det glädjer mig oerhört mycket att känslan av trygghet genomsyrade projektet ifrån början till slut. Precis så som vi vill att det ska vara. Tryggt, bekvämt och enkelt! Skulle det vara några frågor eller funderingar framöver finns vi alltid tillgängliga för att se till att ni fortsättningsvis är lika nöjda. Ha det fint nu! :)

Jan-owe K

Seriös och pålitlig. Bra produtkunskaper.

Svar från Jonny Nordlander

Detta tar vi med oss, uppskattar att du tar dig tiden att lägga några väl valda ord. Skulle det vara någonting i framtiden så finns vi alltid tillgängliga för support. Ha det fint!