Elitfönster På Plats Norrtälje

Elitfönster På Plats Norrtälje

Välkommen till Elitfönster På Plats Norrtälje! Letar du efter en fönster- och dörrtillverkare i Heby, Knivsta eller Norrtälje? På plats i Norrtälje finns Torsten för att hjälpa dig välja rätt fönster och dörrar. Vi gör alltid kostnadsfria hembesök.

23 omdömen om Elitfönster På Plats Norrtälje

Sedan starten hos Reco 2020

Lars Anders G

Trevlig, tydlig och tillgänglig

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack för att vi fick hjälpa till.🙌

Roger H
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Proffisinelt bemötande från början till slut. Har själv varit internationell marknadschef för ett värdsledande svenskt företag i 18 år och skulle definitivt önskat en person som Christoffer i mitt team.

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack för de varma orden Roger. Jag är glad att ni blev nöjda med fönsterbytet. Mvh Christoffer

Hans N
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Mycket bra att ha att göra med. Vi ville byta alla fönster i huset och göra några lite större. Christoffer var mkt tillmötesgående och konstruktiv. Beställning och leverans fullföljdes till full belåtenhet.

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack så mycket för de fina orden Hans.😊

Björn W
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Proffsigt utfört arbete och dessutom trevligt bemötande

Tack Björn! Det var roligt att få hjälpa till.😊

Torbjörn W
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Han var mycket kompetent, tillgänglig, ambitiös och gav ett förtroendegivande intryck samt mycket trevlig.

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack för det fina omdömet Torbjörn. Är ni nöjda så är jag nöjd.😊 Mvh Christoffer

Åsa T
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Christoffer var mycket bra att ha och göra med! Återkoppling skedde löpande!

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack Åsa. Det värmer att höra att ni blev nöjda.😊 Med vänlig hälsning, Christoffer

Karoline M
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Trevlig och hjälpsam. Han såg till att vi blev helt nöjda med slutresultatet.

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack för de fina orden Karoline. Vi är måna om att det ska bli bra.😊 Med vänlig hälsning, Christoffer

Åsa H
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Trevligt och bra bemötande.och fint utfört arbete. Vi är supernöjda.

Svar från Christoffer Lundkvist

Vad kul att ni är Nöjda Åsa. Tack för att ni valde oss att byta era fönster.

Anette D

Trevligt och flexibilitet bemötande

Svar från Christoffer Lundkvist

Hej Anette. Tack så mycket för att vi fick hjälpa er med fönsterbytet.

Peter L
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Super nöjda med allt, fantastisk support! Christoffer var oerhört hjälpsam, både före under och efter processen! Mycket proffsig och lyhörd för våra önskemål. Rekommenderas absolut.

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack så mycket Peter! Vi är glada att vi fick hjälpa till.

Thomas A
Skrev om Christoffer Lundkvist en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Trevligt bemötande från alla inblandade.

Svar från Christoffer Lundkvist

Tack för ditt omdöme Thomas. Kul att få hjälpa till och att resultatet blev som förväntat. Mvh Christoffer

Benny J
Skrev om Jimmy Lindh en del av Elitfönster På Plats Norrtälje

Som sälgare mycket trevlig och proffsig. Kom i bokad tid. Jag hade tänkt att ta in tre offerter från olika företag, men bestämde att ta Jimmys offert på stående fot. Höga förväntningar på leverans och installation. Allt fungerade utmärkt. Proffsig installation och fina snickerier. Jag kan rekommendera Jimmy Lindh och Elitfönster både som säljare och montör.

Svar från Jimmy Lindh

Tack Benny för att du tog dig tid och lämna ett omdöme och vad roligt att vi kunde leva upp till era förväntningar! Mycket roligt att höra. Om det är något så finns jag här för er. Med vänlig hälsning, Jimmy

Luis V

Bra bemött av Torsten och bra information om produkterna! Alla produkter kom i tid och uppförande av jobbet var bra och punktlig

Mauritz K

Vi blev bemöta på ett kunnigt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt fönsterbyte.

Kristina G

Bra bemötande, tydlig, lätt att kontakta. Överenskomna tider och avtal har hållit.

Arne B

Mycket bra försäljning!!! En man du kan lita på! Vi har handlat 3 gånger, ock är väldigt nöjda. Arne B

Jesper H

Grymma :) bra från början till slut

Anna L

Torsten är trevlig och proffsig och ser till kundens bästa.

Lasse W

Han visar stor Proffessionalitet

Acke W

Han har god kunskap om fönster och har hjälp mig att välja bra produkter. alllt gick enligt plan, både med fönster och dörrar.

Mikael B

Vid den första kontakten med Elitfönster fick vi en personlig kontakt som åkte till vårt fritidshus och gjorde en första bedömning av det arbete som vi önskade. Torsten Andersson gav ett mycket professionellt intryck och under hela processen hade vi en mycket bra dialog. Datum för produktion, leverans och arbete gjordes i samförstånd vilket ökade vårt förtroende för Elitfönster och Torsten. Vi beställde 10 fönster och två fönsterdörrar vilka levererades i tid. Innan produktion av fönster och dörrar gjordes kontrollmätningar...

Pontus E

Torsten Andersson på Elitfönster på Plats är en lyhörd, kunnig och trevlig säljare som jag har största förtroende för. Elitfönster löste uppdraget och tillverkade fönster som ritats av en tidigare stadsarkitekt i Norrtälje kommun. Vi är mycket nöjda med bytet av fönster och dörrar på 4 byggnader på vårt fritidsställe på Väddö i Roslagen. Allt har gått snabbt och smidigt. // Pontus

Elitfönster På Plats A gillar detta
John A

Toppklass på fönster, dörrar, säljare och hantverkare! Mycket bra bemötande från säljare, som var lyhörd för alla våra önskemål. Montage utfört av mycket duktiga hantverkare som löste alla utmaningar på ett mycket bra sätt dessutom på utsatt tid. Jämfört med de andra leverantörerna som vi tog in offert från var Elitfönster mycket konkurrenskraftiga.

Elitfönster På Plats A gillar detta