Läs vad 14 Läs vad Robin Ivehag

2022-11-16 Verifierad kund
    Vi bytte ut våran altandörr. Jättenöjda med Elitfönster!
    2022-10-01 Verifierad kund
    Två nya fönster är på plats och allt från start med första kontakten ,offerten, återkopplingen och uppdatering i processen till avslut där montaget är genomförd och dialog kring arbetet har flytit på. vi är nöjda med hantverket .Robin har ett genuint intresse för sina kunder och det är en rak kommunikation som uppskattas .
    Supernöjda!
  • 2022-09-08 Spontant omdöme
    Kontaktade Robin via vänners varma rekommendationer. Blev trots det mycket positivt överraskad av Robins engagemang, servicekänsla och ärlighet. Alltid nära till hands, och alltid snabb återkoppling!

Trots tråkiga tider fick vi snabb leverans, och hantverkarna va på plats dagen därpå.

Kan starkt rekommendera både Robin och Elitfönster på plats till alla som funderar på en rejäl uppgradering hemma.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Var bra tillmötesgående har inget att klaga på
    2022-08-02 Verifierad kund
    Robin kontaktade mig efter att jag gjort en intresseanmälan och var snabbt på plats för att hjälpa till med uppmätning och diskussioner kring vad som skulle fungera bäst för mig gällande fönster och altandörrar. Jag fick bra råd och ett bollplank gällande mina frågor vilket i slutändan blev riktigt bra. Resan från första kontakt till färdigmonterad fönster och dörrar gick väldigt smidigt, och Robin var i kontakt med mig under hel rean vilket gjorde det tryggt. Sammantaget så är jag väldigt nöjd med mitt val.

/Daniel
  • 2022-07-02 Verifierad kund
    Bra fönster och grymma hantverkare! Vi är otroligt nöjda med Robin och produkten som han säljer.
    Robin upplever vi som ärlig, rak och väldigt kundfokuserad.

Processen från beställning till färdig installation gick för oss som kunder väldigt smidigt.

Vi kan absolut rekomendera Robin och elitfönster på plats.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande. Bra kommunikation och uppdateringar via SMS om leveranstider och avstämningar. Kan rekommendera att göra affärer med Robin. Tack för en fin altandörr!
    Tack för ditt omdöme Peter, kul att det blev så bra med den nya dörren! Ha nu en riktigt fin midsommar!
    Robin
    2022-05-24 Verifierad kund
    Seriös och professionell säljare/projektledare, engagerad och hjälpsam i beslutsprocessen, när vi skulle välja typ av fönster etc. Kunnig och genuin. Vi köpte kompletta fönster med spröjs till husets markplan. Vi efterfrågade att förnya och byta karaktär på huset och dess stora 60-tals fönster. De nya fönstren gav huset ett mjukare och modernare helhetsintryck.
    Tack för ditt fina omdöme Linda! Det var riktigt roligt att få hjälpa er med detta och få vara med och göra denna förändring! Ha en fin midsommar! Mvh Robin Robin Ivehag
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket sympatisk och ärlig i sitt säljande av fönster. Var sen även med o monterade vilket ger erfarenhet av vad han säljer.
    Tack för ditt omdöme Anders och tack själv för ett genuint samarbete. Ha en fin midsommar! Mvh Robin. Robin Ivehag
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevliga killar och mycket bra bemötande av Robin. Kanon helt enkelt.
    Tack Maria! Det är roligt att jobba med trevliga och enkla kunder som er! Trevlig midsommar! Mvh Robin. Robin Ivehag