Robin Ivehag

Robin Ivehag

49 omdömen om Robin Ivehag

Sedan starten hos Reco 2021
Marianne M

Han har en bra uppfattning om hur det ska se ut när de är färdigt,Han är bra på att förklarar ,Han hälsar som en karl .Jo han är ju försäljare så prata om varan kan han och de mesta blev ju som han sa ,Snickaren har ju lite mer å jobba på så som tider å färdigställa de saker som de skruva ner .Robin skulle jag göra mer affärer med även om vi bara köpt fönster

Roger M

väldigt trevligt bemötande. Bytt 10 fönster och en altandörr. Proffsigt utfört inom rimlig tid

Sonja S

Proffsigt från start till mål.

Magnus S

Mycket bra hantering från första förberedande möte via själva fönsterbytet till slutbesiktning.

Hans H

Robin gjorde ett hembesök och mätte aktuella fönster. Han lämnade en offert som vi accepterade. Därefter ett nytt besök med snickare för att mer precist lägga upp arbetet. Efter installation ett trevligt uppföljningssamtal. Robin är en säljare som man kan lita på att han dessutom är en trevlig människa gör inte saken sämre.

Helena L

Robin är kunnig på sitt område, inte "gå påig" och säljig. Han ger kloka råd till oss kunder och ser inte allt i att störst sälj är bäst. Han ser redan vid konsultationsbesöket till att detta ska sluta med både nöjda kunder och egen yrkesstolthet i behåll. Detta innefattar att han inte försöker sälja på mer än vad hushållet behöver. Vi litar på vad han säger, då han även klart säger när något inte behöver bytas 😊👌 Vi hade stora förväntningar på att få hjälp bedöma vad vi skulle välja och hur vi skulle tänka gällande byte...

Gustaf H

Robin är trevlig och ger ett mycket tryggt intryck. Han är kunnig och förklarade på ett bra sätt hur jag kunde tänka kring fönsterbytet och vad som var möjligt att göra. Rekommenderar honom varmt!

Emad M

Väldigt professionell och levererade det han lova.

Benny P

Jätte bra o kunnig o trevligt bemötande av Robin kan rekommenderas 😀

Arne K

Robin är kunnig om produkterna och ger bra och proffesionell information om både produkt och arbetet som ska utföras. Han är med och inspekterar hur arbetet utförs och slutresultatet. Ett tryggt och kunnigt bemötande från Robin. Vi är mycket nöjda. Arne.