Mattias Martinsson

18 omdömen om Mattias Martinsson

Sedan starten hos Reco 2021
Henrik B
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Vårat val föll på elitfönster på plats mycket tack vare Mattias. Proffsigt bemötande, lugn och saklig. Gav bra råd och svarade på alla våra frågor. Han och hans hantverkare var mkt noggranna vid installation och dessutom snabba.

Roland E

Professionell, seriös, kunnig.

Anders L
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mycket kunnig och lyhörd person,som sätter kunden i centrum och råge genomför det vi kommit överens om!

Stort tack för omdömet..... MVH Mattias

David W
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mycket nöjda med hela processen, snabb återkoppling, trevlig bemötande, kunnig personal, hantverkarna var duktiga och försynta och priset var helt ok.

Svar från Mattias Martinsson

Tack så mycket för betyget - vi gör vårt bästa.

Pernilla D
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Vi bytte altandörr samt alla fönster förutom ett som redan var utbytt av Elitfönster sedan tidigare av föregående ägare. Mattias var väldigt lätt att ha att göra med från start till slut. Han frågade efter våra behov och kom med ett bra förslag och med en offert utan att vi behövde ta ställning till en massa olika alternativ. Han låg inte på oss för att fatta ett beslut efter att vi fått offerten utan vi fick fundera i lugnt och ro innan vi bestämde oss. När det dök upp funderingar var han snabb på att återkoppla och åtgärda...

Tack så mycket för betyget! Det betyder väldigt mycket! MVH Mattias

Magnus E
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mycket bra bemötande och information under hela processen med att byta fönster!

Svar från Mattias Martinsson

Tack för allt och återkom om ni behöver hjälp med något mer. Mvh Mattias Martinsson

Anders O
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Byte av fönster och altan-/balkongdörrar. Bra flyt från början till slut, leverans enligt tidplan och duktiga snickare som utförde bytet. Städat och snyggt när de lämnade och snabb leveransuppföljning av Mattias.

Svar från Mattias Martinsson

Stort tack för att du tar dig tid att ge oss ett värdefullt omdöme. Mycket trevligt att ha er som kund och hälsa hunden och hans anka...

Marina S

Trevlig, kunnig och trovärdig

Svar från Mattias Martinsson

Tack för omdömet och välkommen åter när du känner att det är dags att byta övriga. MVH Mattias

Mattias B
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Mattias är väldigt professionell och lösningsorienterad med stor kunskap om fönsterbyten och framförallt väldigt trevlig att ha att göra med. Han rekommenderade fönster som passade huset och koordinerade med snickare för att byta ut fönster, det gick snabbt, inom några veckor kunde dom installera och snickaren var även super proffsig, blev hur bra som helst. Dom var även 40,000 SEK billigare till de övriga två alternativen vi hade kollat på. Hur nöjda som helst!

Svar från Mattias Martinsson

Jag tackar för de värmande orden. Jättekul att höra! Det är bara att höra av er om det skulle vara något mer! MVH Mattias

Merit L
Skrev om Mattias Martinsson en del av Elitfönster På Plats Uppsala

Proffsig och trevligt bemötande vid vårt fönsterbyte. Leverans kom som planerat. Snabba och duktiga hantverkare.

Svar från Mattias Martinsson

Hej Merit. Tack för att vi fick byta även era sista fönster och hoppas att myggfönstren kommer vara till belåtenhet när säsongen kommer.