Elitfönster På Plats Uppsala

Välkommen till Elitfönster På Plats Uppsala!

Bor du i Bollnäs, Heby, Ockelbo, Tierp, Uppsala, Älvkarleby eller Östhammar? Tveka då inte att kontakta Thomas som är kontaktperson för region Uppsala. Han hjälper dig att välja fönster, dörrar och tillbehör - och att skräddarsy dem specifikt för ditt hem. Med Elitfönster På Plats får du alltid ett komplett fönsterbyte med fast pris.

Läs vad 13 kunder tycker om Elitfönster På Plats Uppsala 2

2021-08-24
    Hur nöjda som helst med fjorton nya fönster och två nya dörrar. Snabbt och proffsigt installerat.
    2021-06-22
    Jag kan varmt rekommendera Elitfönster På Plats och fönsterrådgivaren Thomas Wåhlstedt. Thomas är pålitlig, noggrann, kunnig och expert på det han gör. En fackman ut i fingerspetsarna!
    Vi är så nöjda med fönsterbytet i vår villa, min man och jag. Thomas är seriös och ödmjuk, och fanns med genom hela processen. Vi fick snabb återkoppling på våra frågor och det kändes väldigt tryggt hela vägen.
    Grabbarna som monterade våra fönster ska inte heller glömmas bort. De var ordentliga och arbetade snabbt. Resultatet blev helt perfekt. På 1½ dag var alla våra fönster bytta, listerna på utsidan uppsatta och de gamla fönsterna borttransporterade av dem,
    Vi är mer än nöjda! +++++
    Tack så mycket för era fina ord.
    Jag gillar ert val av vita fönster och röd anslutningsplåt mot teglet, det blev riktigt snyggt!
    Ha en skön sommar.
    2021-06-22
    Mycket gott bemötande speciellt av Thomas Wåhlstedt och hans hantverksteam. Montering gick smidigt och hantverkarna är mycket proffesionella. Det här gänget kan sin sak och lever upp till vad Thomas W lovar. Vi är mycket nöjda med hela affären från början till slut.
    Tack så mycket Olle,
    Det har varit ett nöja att hjälpa er med fönsterbytet i ert paradis.
    2021-05-19
    Vi bytte ut 4 fönster i vårt fritidshus. Vi upplevde Elitfönster och Thomas Wåhlstedt som rutinerade och seriösa. Inget krångel och allt fungerade bra. Snyggt blev det också!
    Tack Annika,
    Och vilken härlig dag vi hade hos er under montaget med sol och gott kaffe.
    Ha en riktigt skön sommar.
    2021-05-05
    Vi köpte fönster och dörr till vårt uthus. Under hela processen har vi blivit väldigt respektfullt och trevligt bemötta. Upplever Thomas som ärlig och rak. Det har blivit precis så fint som vi önskade. De som kom och monterade var trevliga och noggranna. Om vi får för oss att byta fönster eller dörrar i framtiden återkommer vi gärna och vi rekommenderar Elitfönster på plats. Det har varit bekvämt och smidigt.
    Tack Anna, de fina orden värmer verkligen.
    Jag hoppas vi ses igen och kanske kikar på det andra husets fönster.

2021-04-16
    Vi är väldigt nöjda över Thomas & hela elit Fönster på plats-upplevelsen.

Snabb hantering av frågor, bra information, toppen att handverkarna kunde installera egen-inköpta fönsterbrädor.

Fönsterbytet fixades snabbt och bra av handverkarna, det gick hur smidigt som helst. Det var ordning & reda under tiden och när de gick hem i slutet på dagen.
    Tack så mycket för dina fina ord och ert förtroende.
    Det blev otroligt bra slutresultat med era fönsterbänkar i sten och indelningarna med bågposterna.
    2021-04-05
    Fönster
    Bra bemötande
    Bättre fönster
    Duktiga montörer
    Tack förtroendet och några roliga dagar hos er Monica, MvH Thomas Elitfönster På Plats Uppsala
    2021-03-17
    Köpte 3-glas fönster och dörrar
    till hela huset inklusive montering. Fick ett väldigt proffesionelt och bra bemötande under hela vägen, från start till mål. Bra kvalitet på fönster och duktiga hantverkare. Otroligt bra kontakt med ansvarig säljare, hjälpte mig i hela processen och svarade alltid på de frågor jag hade. Jag är otroligt nöjd och kan rekommendera Elitfönster på plats i Uppsala alla dagar.
    Stort tack Hampus för du tagit dig tid att skriva så fint, det betyder mycket för mig.
    Och efter dina tidigare erfarenheter med hantverkare känns det toppen att vi fick möjligheten att hjälpa er med ert fönsterbyte.
    Hälsa familjen så gott.
    2021-03-03
    Thomas bytte ut mina fönster med perfekt resultat, noggranna och bra snickare precis som han lovat!
    Tack Åsa, ja grabbarna kan sin sak och lämnar ingenting åt slumpen. Vi kommer gärna tillbaks om du behöver oss i framtiden.
    2021-03-02
    Byte av 18 fönster och en altandörr.
    Allt var klart på en vecka med både byte av fönster och återställning så allt flöt på bra.
    Bra kommunikation innan under och efter bytet!
    Tack Anna-Karin, jag hoppas altandörren fungerar som den ska efter bytet av spanjoletten? Annars vet du var jag finns. MvH Thomas Elitfönster På Plats Uppsala
    2021-03-02
    Hjälpsam och tillmötesgående.
    Tack för dina fina ord Sverker de betyder mycket för oss. MvH Thomas Elitfönster På Plats Uppsala
    2021-02-26
    Fönsterköp. Ett genomgående kanonbra jobb med trevligt bemötande och bra kommunikation. En extra eloge tiil montören Zacke!!
    Ett tips är att inte lasta pallarna för tunga samt informera speditören om det är en privatperson som ska ha leveransen.. I detta fall fick vi hjälpa speditören att lasta av pallarna trots att det bara var några meter från väg till uppsällningsplats
    Tack för era fina ord Per, jag hälsar Sakke det.
    Vi tar med oss det till logistikavdelningen och tack för att ni hjälpte till.
    2021-02-24
    Mycket bra bemötande o kanon resultat
    Stort tack Urban, vi hörs av framöver när det blir dags för resterande del av huset.
    Med Vänliga hälsningar Thomas