Rekommenderat företag 2016 - Elkontakten Sverige AB
Elkontakten Sverige AB

Elkontakten Sverige AB

Bolmensv. 6, 120 50 Årsta

Elkontakten erbjuder attraktiva lösningar för deras kunder, det spelar inger roll om det gäller ombyggnationer för kontor, belysningsanläggningar eller nyproduktioner. Vi är ett otroligt flexibelt företag som jobbar stenhårt för att förstå våra kunders önskemål och för att tillhandahålla den mest ekonomiska, estetiska och funktionella lösningen för våra kunder.

Vi fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med vårt utförda arbete. Genom att alltid uppdatera oss på de senaste lösningarna som finns inom branschen och dessutom vidareutbilda oss på nya tekniker och produkter kan vi tillhandahålla dig som kund med de senaste och bästa lösningarna. Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen!

Läs vad 27 kunder tycker om Elkontakten Sverige AB

• Carnia W
    Carnia W skrev om Elkontakten Sverige AB
    Fint bemötande och proffsigt!!!
  • Torbjörn D
    Torbjörn D skrev om Elkontakten Sverige AB
    Lätt att komma i kontakt med, serviceinriktad, bra information och väl genomfört arbete.
  • Simon H
    Simon H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Det var lätt att ha att göra med Marcus från Elkontakten som bytte ut armaturerna för vår brf. Han gick alltid att få tag på och utförde arbetet snabbt. Rekommenderas!
  • Olivera H
    Olivera H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi anlitade er för installationer på nybyggd tandläkarpraktik och har bara det bästa att säga om det utförda arbetet! Snabbt, effektivt och proffsigt arbete! Riktigt snyggt blev det och jag är jätteglad att ni själva rekommenderat vissa saker som vi inte tänkt på men som blev snyggt och praktiskt för oss! Hjärtligt tack!
  • Eva L
    Eva L skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabb, komplikationsfri sevice med mycket gott resultat. Vänligt bemötande.
  • Olivera H
    Olivera H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabbt svar, ingen lång telefonkö och trevligt bemötande
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Elkontakten Sverige AB
    Elkontakten levererar bra, snyggt, snabbt och proffsigt.
  • Theodor B
    Theodor B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi har genom bostadsrättsföreningen anlitat Elkontakten för arbeten både interiört och exteriört, och dom har varit föredömliga i sitt bemötande mot oss.
    Dom har varit väldigt flexibla och tillmötesgående och kommit oerhört snabbt då vi haft mer akuta situationer. Arbetet har blivit väl utfört och dom har legat väldigt bra till prismässigt i förhållande till andra då vi lämnat ut förfrågan.
    Marcus Kämpe på Elkontakten var också väldigt trevlig och lätt att ha och göra med och han rekommenderas varmt!
  • Malin B
    Malin B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabbt, enkelt och professionellt. Kan rekommenderas
  • Eva C
    Eva C skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi är väldigt nöjda med Elkontakten. De har gjort ett mycket bra jobb och varit engagerade, snabba och trevliga. Vi kan varmt rekommendera dem.

Från familjen Castensson
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag är väldigt nöjd. Har haft mycket kontakt med elektriker tidigare men detta är den första någonsin som var väldigt noga med att städa efter sig så en eloge för detta. Proffsig och duktig. Kan verkligen rekommendera dem
  • Carina R
    Carina R skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi fick jätte bra service av Elkontakten och de fixade vår armatur suveränt bra!
  • Carl Oscar L
    Carl Oscar L skrev om Elkontakten Sverige AB
    Fixade eluttaget på balkongen prisvärt, proffsigt och effektivt.
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag har anlitat Elkontakten Sverige AB för att dra om el samt installera ny armatur i min bostad. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick. Elkontakten AB var kunniga och uppmärksamma på hur jag ville att slutresultatet skulle bli. De var även intresserade av ny teknik samt kunde ge råd om armaturer, vad som kan passa var. När de var klara var det snyggt och rent. Jag kan varmt rekommendera Elkontakten Sverige AB.
  • Marita Q
    Marita Q skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag anlitade Elkontakten förra hösten då vi behövde riva taket i köket och flytta om vår takbelysning. Elkontakten utförde hela jobbet med belysningen samt både rivning och återställande av taket. Jag upplevde företaget som mycket kunniga och pålitliga. Vi fick mycket goda råd om hur vi skulle placera belysningen samt råd om andra saker som hade med el att göra. De var punktliga och utförde jobbet inom utlovad tid och resultatet blev mycket bra. Jag kan mycket varmt rekommendera detta företag.
  • David F
    David F skrev om Elkontakten Sverige AB
    Elkontakten är ett pålitligt företag. VDn är väldigt serviceminded och lösningsorienterad. Rekommenderas starkt!
  • Jossi S
    Jossi S skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi anlitade Marcus och Elkontakten för att byta all el, uttag och elcentral i vårt nyinköpta radhus. Marcus var väldigt enkel att ha att göra med. De hade vårt bästa i tankarna, de kom även med förslag som sparade oss pengar. De höll vad de lovade, kom i tid och städade efter sig! Kan bara varmt rekommendera dem.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabba proffsiga och ett trevligt bemötande. Anlitar dem lätt igen om jag behöver.
    /Stefan
  • Hannah W
    Hannah W skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabbt utfört, både bokningen & själva arbetet. Vår elektriker var trevlig, sakkunnig om och kom med bra rekommendationer och information om olika lösningar på våra el-problem. Vi kommer med största sannolikhet använda oss av elkontakten om vi behöver elektriker i framtiden.
  • Anders G
    Anders G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Kunniga med ett bra bemötande och till ett rimligt pris.
  • Annica S
    Annica S skrev om Elkontakten Sverige AB
    Väldigt bra idéer. Tycker jag fått bra råd och input.
  • Eva G
    Eva G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi är en bostadsrättsförening i Vasastan som vid flera tillfällen under ett antal år anlitat Elkontakten för olika elarbeten. Bland annat ny trapphusbelysning med LED-armaturer inklusive rörelsedetektorer. Förslag på nya armaturer och prover togs fram av Marcus och styrelsen kunde sedan fatta beslut. Samtliga kontakter och arbeten har fungerat väldigt bra varför vi gärna rekommenderar Elkontakten för liknande arbeten.
    Brf Sjökatten/Eva Granath
  • Arkipre Bygg A
    Arkipre Bygg A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Det märks att de kan sin sak. Vi behövde en ny el-central i en carport samt dragning av el till en bastu som vi bygger. Arbetet gick förvånansvärt snabbt och gjordes exakt som önskat.
  • Lars P
    Lars P skrev om Elkontakten Sverige AB
    Installation av jordade kontakter
  • DM Tak AB
    DM Tak AB skrev om Elkontakten Sverige AB
    service minded företag som levererar bra produkter!
  • Hans J
    Hans J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag har köpt el-tjänster i form av värmekabekmontag, akuta åtgärder av el.
    Mycket snabbt åtgärdande och proffsigt bemötande.
    Hans Johanson CC Plåt o Tak
  • Börje S
    Börje S skrev om Elkontakten Sverige AB
    Installation av värmekabel på tak och i stuprör.
    Ett bra och korrekt bemötande. Kommer på avtala tid.
    Bra feedback och instruktioner.