Läs vad 23 kunder tycker om Elnorm AB 2

• 2021-01-19
    Elinstallation på.balkongen. Proffsigt utfört arbete. Mycket bra bemötande samt snabbt utfört arbete efter beställning.
  • 2021-01-08
    Bortkoppling och installation av el på balkong.
    Trevliga och bra hantverkare.
  • 2021-01-04
    Lampa til balkongen + installation.
    Vänligt bemött.
    Hade förväntningarna om ett bra arbete, vilket man levde upp till.

Däremot undrar jag litet över fakturan som tar upp 2 man full tid. Det var bara en av dem som arbetade hela tiden. Den andra gick på andra uppdrag.
  • 2021-01-04
    Jag beställde el ut på mim balkong. Mattias som äger Elnorm är otroligt trevlig och serviceminded. Arbetet utfördes snabbt och de städade efter sig. Allt var tiptopp:).
  • 2020-12-22
    Bra jobb, kom i tid och jag är nöjd med resultatet.
  • 2020-12-22
    Fick el installation på ny balkong. Allt utfördes med noggrannhet på utsatt tid. Snyggt jobb också, städade när de var klara. Kommer att använde de för andra jobb senare.
    Kjell E
  • 2020-12-09
    Fantastisk service och trevliga killar att prata med!
  • 2020-11-24
    Fått hjälp med nedmontering av elinstallation inför balkongrenoveringen och, när det var klart, ny eldragning och montering av belysning. Bra att ha dialog med, snabba och utförde jobbet utmärkt till ett rimligt pris
  • 2020-11-19
    Trevlig och bra personal. Bra utfört arbete. Bra prissättning.
    Hans L
  • 2020-11-19
    Installation av nytt elutag på balkongen.
    Väldigt trevligt bemötande o snabbt agerat. Från beställning på tisdag em till helt klart onsdag morgon 9.15 🙌🏼 Snyggt o städat efteråt.
    Dock tycker jag att 2500 är väl dyrt för ett eluttag.
  • 2020-11-10
    Snabbt, smidigt och personligt!
  • 2020-11-09
    Installation av lampa på balkongen samt byte av sockeluttag i lägenheten. Jag är mycket nöjd med utfört arbete och kan varmt rekommendera Elnorm/Mattias.

Margareta L
  • 2020-11-04
    Jag beställde ett byte av all el ifrån ojordat till jordat i lägenhet. Mattias och hans elektriker är trevliga, flexibla, gör ett bra jobb och städar efter sig. Jag är nöjd med allt!
  • 2020-10-23
    Jag köpte installation av 4 lampot utomhus samt laddbox i carporten. Elnorm skötte sig exemplariskt både före, under och efter arbetet. Faktturan kom i rött tid och var helt enligt det fasta pris vi hade avtalet.
    Jag rekomenderar Elnorm mycket varmt. Dessutom är Mattias väldigt trevlig att ha att göra med.
    Magnus P
  • 2020-10-23
    El-norm installerade belysning på vår balkong, jag är jättenöjd med jobbet.
    Allt gick smidigt från första kontakt till installation.
    Killarna på El-norm är duktiga, gör snygga jobb och är väldigt trevliga.
  • 2020-08-26
    Mattias hjälpte mig då jag hade fått strömavbrott I köket pga dålig installation. Vilken duktig kille! Så kunnig vänlig och snabb.Han köpte delar som behövdes och fixade allt snabbt. Jag kan verkligen rekommendera honom.jag kommer att berätta för alla jag känner, och även anlita honom igen. Varmt Tack! Maria Serna
  • 2020-08-13
    Elnorm AB hjälpte mig med min köksrenovering. Väldigt nöjd med resultatet! Proffsig och kom med idéer med mina önskemål som fokus! Rekommenderas varmt!
  • 2020-08-13
    Trevlig . Kunnig Artig Kan rekommenderas..
  • 2020-08-12
    Eldragning och utebelysning i carport och på fasad.

Mattias är trevlig och lätta att göra med.

Rekommenderas varmt!
  • 2020-08-10
    Installation eluttag, installation underbänksbelysning i kök, installation fast internetanslutning från modem.

Har bara gott att säga om firman. Besök på plats, trevligt bemötande, punktlighet, rent och snyggt, väl utfört arbete. Jag trodde mitt behov var för litet för en elfirma men blev tagen på allvar och kände mig som en viktig kund. Fick tips på lösningar som mötte mina behov, det blev riktigt praktiskt i kök och vardagsrum. Rekommenderar varmt. Anlitar gärna igen. :)
  • 2020-08-10
    Snabb, tjänstvillig och vill hitta lösningar som gagnar kunden.
  • 2020-08-10
    Elnorm AB / Mattias, har hittills- och vid 2 olika tillfällen utfört el jobb hos oss Svinninge / Åkersberga1 större , samt 1 mindre arbete.
    Elnorm AB med Mattias som egen företagare, har utför sina jobb och uppdrag med vår totala
    nöjdhet.
    Mattias är en elektriker av rang.
    Jobben är utförda med noggrannhet, smidighet samt prisvärdighet.
    Mattias är dessutom en mkt artig samt social man.
    Jag rekommenderar Elnorm / Mattias till alla mina vänner och bekanta.
    Jag hoppas även att snart få tillfälle att nyttja hans tjänster igen.
    Mvh Patrik Winterberg
  • 2020-08-10
    Kan varmt rekommendera Mattias/Elnorm AB!
    Lyhörd, service-minded, ett väl utfört jobb.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte