Elnorm AB

Elnorm AB

Välkommen till Elnorm AB!

Anlita ett Elproffs från Elnorm. När gjorde ni en elrevision senast? Vänd dig till oss på Elnorm AB när du är ute efter smarta och innovativa eltekniska lösningar som underlättar din vardag.

Hos oss ka du få hjälp med elentreprenad, nätverk, belysning, elservice, elinstallation, laddboxar, säkerhet och smarta hem. Vi kan allt om elektronik och teknik helt enkelt!

Vi är auktoriserad elinstallatör samt registrerad hos elsäkerhetsverket. Vi är ett litet företag med låga omkostnader. Detta gör att vi sticker ut på marknaden med hög kvalitet och lägre prissättning för projektering. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 67 kunder tycker om Elnorm AB 2

2021-09-08
    Bra kontakt och snabb service! 👍👏🙏😀
    2021-09-05
    Totally professional team. I am very pleased with the work they have done for me.
    2021-08-31
    Gjorde vad de skulle till utlovat pris.
    2021-08-22
    Mötet med Elnorm har enbart varit positivt. Snabb respons på min beställning. Trevliga hantverkare som installerade två eluttag på min nya balkong.
    2021-08-16
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2021-08-14
    Supernöjd. När jag kontaktade dem för att jag undrade saker fick jag snabbt kontakt. Väldigt trevliga dessutom. Och självklart arbetet välgjort. //Reza
    2021-08-01
    Fin installation på vår balkong.
    2021-07-31
    Superbra killar. Speciellt Mattias. Väldigt trevlig och serviceminded. Rekommenderas.
    2021-07-23
    Verkar ha mycket att göra, kanske semestern hägrade. Ena hantverkaren gick utan att säga något - upplevde det som oartigt,
    Hade velat bli rådfrågad mer! Nu finns sladdar, som jag hade velat få dolda bakom en list! En kontakt är felvänd På är av och tvärtom!
    Kommer inte privat att använda mig av firman! Hoppas att fackkunskaperna för dragning är de bästa! Det förväntar jag mig! Tjänsten UPPKÖPTvia brf Volten,Täby.
    2021-07-13
    Bra kontakt. Snabbrespons. Utmärkt avinstallations- och installationsarbete.
    Arbetet genomfört i samband med omfattande balkongrenovering
    2021-07-13
    Snabb, professionell och bra bemötande.
    2021-07-13
    Bemötandet var bra och trevligt. Jag hade dock önskat att de hade tagit kontakt med mig för att tala om att de var tillgängliga att förse min markis med el. Jag såg att mina grannar fick el installerat och då tog jag kontakt med elnorm. Det var OK. Det var ju de sista arbetsdagarna före semestern. Jag undrar och befarar att de skulle lämna mig utan el installerat före semestern. Det är ju väldigt varmt nu och det är stor skillnad på att ha markis då. Förutom installation av el så köpte jag en utomhuslampa. Jag hade en redan men tyckte att eran var snyggare. Jag är tacksam och glad att jag nu kan använda min balkong hela dagarna.
    2021-06-27
    Trevliga elektriker som gjorde jobbet! Det blev bra lösning för de olika delarna.
    2021-06-24
    Trevligt och lättsamt bemötande. Utförde installation av el till balkong, lampa och markis samt kalibrering av markisfunktion. Är fullt ut nöjd. 👍😃 /Curt
    2021-06-10
    Proffsigt jobb och trevligt bemötande.
    2021-06-10
    Blev utmärkt bemötta vid flera kontakttillfällen.
    Företaget levde fullständigt upp till våra förväntningar.
    Vi behövde elinstallation för en markis tiĺl vår balkong. Mycket nöjda med de montörer som kom. Lugna,.trevliga och kunniga.
    Högsta betyg från mig och min man
    Anlitar gärna företaget igen.
    2021-05-26
    Installation av el på balkong. Bra bemötande, bra kommunikation
    2021-05-07
    Eldragning vid balkongrenovering.
    Snabbt, korrekt och effektivt bemötande!
    Rekommenderas!
    2021-05-06
    Installerade en jordfelsbrytare. Allt gick mycket smidigt och snabbt.
    2021-05-04
    Eldragning och montering av lampa och eluttag till balkongen. Mycket trevligt bemötande och ett bra utfört arbete,
    2021-05-04
    Utdragning av el och uppsättning av lampa på balkong. Trevligt bemötande, snyggt arbete städade även efter arbetet.
    Mycket nöjd.
    2021-04-29
    Hej Jag blev över förväntan nöjd.. snygga sladdragningar och vänligt/roligt bemött. . Enorm rekommenderar jag mer än gärna.
    Eluttag balkong
    Proffsigt bemötande
    Toppen
    2021-04-23
    Byt av nästan alla våra eluttag, mycket bra och proffsig gjort
  • David R
    2021-04-23
    Montering av lamparmatur på våran balkong och genomgång av befintlig elinstallation.

Trevliga, service-inriktade och prisvärda i jämförelse med andra företag.

Jag kommer använda dessa nästa gång jag behöver något inom elinstallation.
    Elinstallation på balkongen.
    Mycket nöjd
    2021-03-29
    Dragning av el och uppsättning av uttag till balkong.
    Utmärkt bemötande.
    Mer än förväntat.
    Trevliga,, jobbade snabbt, är mycket nöjd.
    2021-03-29
    Åter installering av ett eluttag och montering av el hiss till markis Mycket proffsig utfört arbetat
    2021-03-29
    Alltid tillgängliga per telefon, hjälpsamma glada och trevliga. Utförde jobbet exemplariskt. Känns pålitliga!
    2021-03-22
    Väldigt nöjd med elinstallationen
    2021-03-16
    Installation av el på balkong. Allt bra och trevligt bemötande.
  • Suzana D
    2021-03-16
    Elinstallation på balkong
    Pålitliga, snabba och trevliga
    2021-03-09
    Installation av balkonglampa. Trevlig personal , korrekt information, tid och pris . Respektfulla.
    2021-03-05
    Jag har bara positivt att säga om min kontakt med Elnorm. Bra service och trevligt bemötande.
    2021-02-25
    EL till min mammas balkong som var "tvunget" att göras när balkongrenovering genomförs hos henne.

Tur att jag kunde öppna och vara där den dagen arbetet skulle genomföras. Typ fick ett sms kvällen innan.

Bra och snabb kontakt när jag ställde frågor.
    Så överhuvudtaget så helt okey. Och vänliga elektriker (inte alltid så med de som arbetar i hemmet hos kunder)

/Ulrika
    2021-02-19
    Mycket bra och professionellt
    Tack
    2021-02-10
    El uttag på min balkong.
    De som var här var väldigt trevliga och snabba med jobbet.
    Mailen som jag skrev fick jag snabbt svar på, så jag tycker att de levde upp till mina förväntningar.
    2021-02-10
    Köpte installation av belysning och elmatning för markis till balkongen. Snabbt och snyggt utfört. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande.
    2021-02-07
    Sjukt bra service, trevliga och snabba!! Jättenöjd!
    2021-02-04
    Snabbt på plats och duktiga på att förklara vad som behöver göras och varför.
    Bra pris gör inte saken sämre! 😄
    2021-02-03
    Jag köpte elinstallation och installation av lampor och infravärmare till min balkong. Jag blev väldigt bra bemött och de var hjälpsamma och hjälpte mig med val av lampor och tillbehör och svarade på sms på en gång. De var väldigt tillgängliga och tillmötesgående och kom med bra tips.
    2021-02-03
    Mycket trevligt bemötande. Snabba och bra pris!
    2021-01-28
    Mattias Stråt sålde och installerade en lampa på min balkong.Jag är mycket belåten med både utförande och bemötande.
    2021-01-21
    Installation av el balkong samt två vägglampor och ett eluttag, lite besviken på inkopplingen jag har tre polig påslag dels fönster belysning och dom två knapparna för Resp. Balkong, men nu gjorde ni en och samma knapp för bägge balkongerna.....
    Mvh/ Nisse Ahl ❤️😊🧐
    2021-01-19
    Elinstallation på.balkongen. Proffsigt utfört arbete. Mycket bra bemötande samt snabbt utfört arbete efter beställning.
    2021-01-08
    Bortkoppling och installation av el på balkong.
    Trevliga och bra hantverkare.
    2021-01-04
    Lampa til balkongen + installation.
    Vänligt bemött.
    Hade förväntningarna om ett bra arbete, vilket man levde upp till.

Däremot undrar jag litet över fakturan som tar upp 2 man full tid. Det var bara en av dem som arbetade hela tiden. Den andra gick på andra uppdrag.
    2021-01-04
    Jag beställde el ut på mim balkong. Mattias som äger Elnorm är otroligt trevlig och serviceminded. Arbetet utfördes snabbt och de städade efter sig. Allt var tiptopp:).
    2020-12-22
    Bra jobb, kom i tid och jag är nöjd med resultatet.
  • Kjell E
    2020-12-22
    Fick el installation på ny balkong. Allt utfördes med noggrannhet på utsatt tid. Snyggt jobb också, städade när de var klara. Kommer att använde de för andra jobb senare.