Elnorm AB

Elnorm AB

www.elnorm.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Elnorm AB! Anlita ett Elproffs från Elnorm. När gjorde ni en elrevision senast? Vänd dig till oss på Elnorm AB när du är ute efter smarta och innovativa eltekniska lösningar som underlättar din vardag. Hos oss ka du få hjälp med elentreprenad, nätverk, belysning, elservice, elinstallation, laddboxar, säkerhet...

150 omdömen om Elnorm AB

Sedan starten hos Reco 2020

Sofia G
Skrev om Elnorm AB

Trevliga och lätta att ha att göra med! Kommer garanterat använda igen vid framtida behov av elektriker.

Andrea L
Skrev om Elnorm AB

Proffsiga, trevliga och kunniga!

Annika Å
Skrev om Elnorm AB

Mycket proffsiga och kunniga! Väldigt flexibla och trevliga att arbeta med. Kom också med egna förslag och idéer. Tydlig offert. Kan varmt rekommenderas.

Mikael W
Skrev om Elnorm AB

Proffsig, snabb och kommunikativ.

Britt T
Skrev om Elnorm AB

Trevligt och proffsigt bemötande och snabbt utförande. Motsvarade mina förväntningar Byte av Anläggnings-id

Alexandra Sarah Kristin L

Duktiga och trevliga hantverkare! Kan varmt rekommenderas och jag kommer anlita dem igen.

Alexander M
Skrev om Elnorm AB

Använde Elnorm till installation av nya dvärgbrytare och 13A uttag för motorvärmaren. Var jätteduktiga, snabba och kommunikativa med jobbet de gjorde. Blev till och med billigare än väntat :) Kommer absolut användas i framtiden!

Christoffer L
Skrev om Elnorm AB

Jobbet handlade om byte av gamla elledningar samt en elcentral. Hade en god kommunikation med dem både innan och under jobbet. De var tillmötesgående och serviceinriktade. Löste alla problem som dök upp på ett smidigt sätt. Kan varmt rekommendera Elnorm.

Johan L
Skrev om Elnorm AB

Jag fick hjälp med installation av en spis. Fick snabb respons och mycket bra service (de kom tillbaka vid ett senare tillfälle då jag köpt spis med fel volt) och jag behövde inte betala någonting extra.De gjorde ett snyggt, snabbt jobb, förklarade vad de gjorde och var dessutom riktigt trevliga. Toppenbetyg i alla kategorier! Rekommenderas starkt. Tack Elnorm!

Johan B
Skrev om Elnorm AB

Väldigt snabb, bra och trevlig hjälp till rimligt pris!

Patrik W
Skrev om Elnorm AB

Mattias Stråt är en ypperligt duktig Elektriker. Jag har vid flera tillfällen fått förmånen att konsultera Mattias Stråt- ägaren till EL-Norm Mattias är vidare mkt trevlig samt social människa, som ser möjligheter i allt han tar sig för. Jag rekommenderar Mattias alla dagar i veckan. Betyg: 5+ . Mvh Patrik Winterberg

Dao L
Skrev om Elnorm AB

Väldigt hjälpsam, professionell, mycket lätt att arbeta med. Rekommenderas!

Josefine K
Skrev om Elnorm AB

Snabb respons, bra kommunikation inför, under och efter arbetet, trevligt bemötande och jättebra resultat. Kommer anlita igen och kan verkligen rekommendera!

Björn E
Skrev om Elnorm AB

Tack för ett bra jobb lyhörda och trevliga Björn

Therese S
Skrev om Elnorm AB

Trevliga och gjorde ett bra jobb!

Pontus P
Skrev om Elnorm AB

Snabba, lyhörda, trevliga och gjorde ett snyggt jobb med vår stora elrenovering hemma.

Tack Pontus! Det glädjer oss att ni vart nöjda! 😀

Graffitisthlm W

Bra service ,Trevliga ,Bra och snygga lösningar En gång Elnorm alltid Elnorm 5/5 Riktiga proffs 👌🏼

Tack Snälla! Alltid ett nöje att jobba med Er! 😀

Amir D
Skrev om Elnorm AB

Mattias är skön att göra med och duktig på sitt jobb. Andra gången jag använder honom!

Bengt P
Skrev om Elnorm AB

Kommer på utsatt tid , har med sig material, väldigt trevlig. Gör klart det som är planerat

Kiran A
Skrev om Elnorm AB

Punktlig, kunnig, professionalt utfört Arbete...

Torbjörn L
Skrev om Elnorm AB

Professionell service, håller vad man lovar. Att få ett förstklassigt resultat i tid till ett bra pris, vad mer kan man begära?

Christer S

Orkar inte nu - genomgår cancerbehandling och är mkt trött! // CS

Per M
Skrev om Elnorm AB

Superbra. Fick hjälp på en gång. Väldigt trevligt bemötande. Kommer alltid att anlita dem.

Johanna C
Skrev om Elnorm AB

Mycket trevliga, pålitliga och hjälpsamma. Prisvärda och mycket noggranna. Rekommenderas!

Blagorodna M
Skrev om Elnorm AB

Trevliga, hjälpsamma och fantastiska i deras arbete.

David B
Skrev om Elnorm AB

Trevligt och professionellt. Bra tips och genuint bemötande.

Andreas G
Skrev om Elnorm AB

Snabb service, bra bemötande, rimliga priser

Joakim M
Skrev om Elnorm AB

Lösningsfokuserad service och flexibel. Jag vet vart jag ska ringa nästas gång jag har behov av elektriker.

Ana M
Skrev om Elnorm AB

Bästa! Mycket prydligt och effektivt arbete med trevliga hantverkare.

Svar från Elnorm AB

Tack så jättemycket! Det glädjer oss!

Rahul J
Skrev om Elnorm AB

I used the services of Elnorm AB on 2022-06-21. They were very professional, friendly and knowledgeable. Finished all the planned work very quickly and very well. Will definitely continue using them for all my future electrical work.

Robert S
Skrev om Elnorm AB

Elnorm ger riktigt bra bemötande och är serviceorienterade. Jag anlitade Mattias för byte av el-central och byta till jordade uttag i hela lägenheten. + Dra in el till balkongen isamband med balkongrenovering. Rimligt pris och snabb återkoppling! Rekommenderas starkt!

Qing L
Skrev om Elnorm AB

Good job. Mattias is down to earth and happy to help wherever he can. The team also works very efficiently.

Mikael H
Skrev om Elnorm AB

Trevliga grabbar som lyssnar på kundens önskemål.

Sajjad R
Skrev om Elnorm AB

Elnorm AB gave me a reasonable price to fix my problem

Kristoffer C

Hjälpsamma och flexibla, duktiga

Victor A
Skrev om Elnorm AB

Enorm hjälpte mig att byta dimmers samt installera Plejd. Överlag ett mycket väl utfört arbete.

Lærke H
Skrev om Elnorm AB

Fixade en massa småsaker för oss. Duktiga och trevliga. Anlitar gärna igen.

Amir D
Skrev om Elnorm AB

Gjorde Plejdinstallation i hela huset med ca 20 enheter. Bra upplevelse och det var rejält fart i dem vilket är viktigt. Enkla att göra med.

Urban G
Skrev om Elnorm AB

Trevliga tekniker, snabb och smidig service med flexibilitet. De installerade eluttag och hjälpte till med utöver det beställda. Perfekt! Mvh Urban

Kjell E
Skrev om Elnorm AB

Installation av lampa, snabbt och smidigt som vanligt.

Gang X
Skrev om Elnorm AB

Superb and good guys! I highly recommend

Magnus H
Skrev om Elnorm AB

Grymt proffsiga och duktiga. Rekommenderas!

Stefan L
Skrev om Elnorm AB

Elnorm med Mattias i spetsen var både lösningsorienterade, snabba och trevliga. Färdiga med arbetet på utsatt tid och höll hela tiden en bra kundkontakt. Rekommenderar varmt!

Tack Stefan!!

Eija E
Skrev om Elnorm AB

Sakkunnigt bemötande, snabb återkoppling i ärendet

Göran O
Skrev om Elnorm AB

Enkelt smidigt skött lämnat rent efter sig

Eva S
Skrev om Elnorm AB

Bra bemötande av utförarna. Det var en total överraskning för mig att installationen av manöverpanel till markisen inte ingick i kostnaden för denna, (15000). Därför känner jag mig olustig. Dålig information alltså. En faktura ska vara väntad.

Svar från Elnorm AB

Hej! Tråkigt att du missat den infon. Då förstår jag dig totalt. Det är två olika arbeten, så även kostnaden. En på själva markisen, och en på det arbetet vi utför, att dra el och koppla in markisen. Tack för ditt omdöme 😀

Ilmar A
Skrev om Elnorm AB

Installation markis. Kompetent, uppfyllde mina önskemål, trevliga, bra kontakt,

Tack för ditt omdöme!

Rune F
Skrev om Elnorm AB

Snyggt och snabbt jobb. Trevliga grabbar!

Tack Rune! Det var ett nöje! 😊

CHRISTINA T
Skrev om Elnorm AB

Helt fantastiska! Engagerade och löste problem i bra dialog med mig. Kunde inte önska mig bättre.

Mattias S gillar detta
Svar från Elnorm AB

Vad kul du vart nöjd! Tack så mycket!

Conny R
Skrev om Elnorm AB

Tog för mkt betalt för ett eluttag. Jobbet tog 40min, på fakturan står 2 tim x 2 personer... Kommer anlita annat bolag nästa gång.

Svar från Elnorm AB

Hej Conny! Det var tråkigt att höra att du tycker så. Vi gör allt för att våra kunder ska bli nöjda. Tyvärr är det så när det gäller balkonger och våtutrymmen att det måste dras fram jord till uttaget. Det måste även föregås av jordfelsbrytare, samt kontrollera att jordfelsbrytaren täcker den gruppmatningen. Det är det som tar lite tid. Det går tyvärr inte bara sätta upp ett uttag som du var inne på. Men hoppas du är nöjd i övrigt. 🙏😊