Elvisning Esplanaden AB

Läs vad 3 kunder tycker om Elvisning Esplanaden AB

• ANNELI N

2020-03-03

ANNELI N skrev om Elvisning Esplanaden AB
    varje gång jag går dit så står det en tjej i kassan hon är sur inte trevlig känner mig dumförklarad när ja förklarar vilken lampa jag önskar
    svaret blir snorkigt kortfattat och känner att det tyckte hon jag skulle ha vetat själv...vad ska det vara för lampa ? en enkel fråga och hon tittar suckar JA det finns många lampor!!
    jag blir super nervös och väljer sedan fel storlek på sockeln då hon får mig att inte minnas det!! denna person ska INTE stå i en butik och ha ett service yrke.. en riktig surkärring i sina unga år
    URS vilken människa 😡 Läs mer
  • Reco tipsar!
    Folkhemmet
    4.5 / 5 i betyg — 115 omdömen
    Badge2020
    "Beställde varor (bord och soffa) för upp mot 40’ hos Folkhemmet. Efter att vi diskuterat pris får vi den fantastiska rabatten på 10%. Prob"
  • 2014-08-22

Anette N skrev om Elvisning Esplanaden AB
    Tillbringade totalt 30 min i butiken utan att få någon hjälp. När det kom in andra kunder medan jag tittade på sortimentet tog försäljaren dem i stället och struntade i mig. Läs mer
  • Petter B

2011-08-09

Petter B skrev om Elvisning Esplanaden AB
    Äntligen en riktig lampbutik som kan sina grejor - inklusive att hitta nya lysrör till armaturer från stenåldern! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte