Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Kungsholmen Encourage Coaching och Ledarskap AB

Encourage Coaching och Ledarskap AB

Polhemsgatan 16, 112 36 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära Encourage Coaching och Ledarskap AB:

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 1 kund tycker om Encourage Coaching och Ledarskap AB

• Christian M
    Christian M skrev om Encourage Coaching och Ledarskap AB
    En otroligt inspirerande VD och grundare i Mats Eklund som jag hade nöjet att träffa på en presentation igår. Mats har en ovanlig, unik, förmåga att ingjuta hopp, inspiration och glädje i hårt arbetande karriärister oavsett position, ålder eller bransch. Om någon av er läsare får chansen att lyssna på honom, eller ännu hellre, få motta hans coaching - kasta er över chansen. Jag lovar att ni aldrig kommer se på er situation eller karriär med samma ögon igen.
    Emma K gillar detta

Polhemsgatan 16, 112 36 Stockholm