Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Enheten för Hörselhabilitering Barn och Ungdom, Rosenlund sjukhus

Enheten för Hörselhabilitering Barn och Ungdom, Rosenlund sjukhus

Rosenlunds sjukhus, plan 8 Tideliusgatan 12, 118 69 Stockholm — Visa karta

Till oss kommer barn och ungdomar från 0 till 20 år från Stockholms län som har en hörselnedsättning och /eller tinnitus. Vi ger även information, råd och stöd i olika former till föräldrar, syskon och personer omkring familjen.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Enheten för Hörselhabilitering Barn och Ungdom, Rosenlund sjukhus

• Ola R
    Ola R skrev om Enheten för Hörselhabilitering Barn och Ungdom, Rosenlund sjukhus
    Vår son går i första klass och har mikrofoner och högtalare i klassrummet för att bättre höra lärare och elever. Den tionde oktober slutade utrustningen fungera varpå läraren genast meddelade den tekniska supporten på Rosenlund. Det har nu gått en månad utan svar!
    Under tiden har jag hunnit fixa felet, men det är ju inte mitt jobb. Jag tycker teknikerns kontakt med klassrummen verkar ha försämrats avsevärt under senaste året. En skandal som drabbar hörselskadade barn som förlitar sig på teknik för att höra sina kompisar i skolan. Jag hoppas verkligen detta är ett undantagsfall.

Rosenlunds sjukhus, plan 8 Tideliusgatan 12, 118 69 Stockholm