Alla kategorier Vitvaror Skåne Lomma EP-Service

EP-Service

Industrigatan 9, 234 35 Lomma — Visa karta

Välkommen till det stora företaget med familjekänslan kvar, det traditionella bolaget som ändå är modernt. Välkommen till oss på EP Service!

Vårt mål är att behålla den personliga servicen och känslan som bara ett familjeföretag kan ge, men samtidigt sträva framåt och ligga i utvecklingens framkant. EP service har gjort en resa sedan starten 1966 och nu har vi över 50 års erfarenhet i våra nybyggda lokaler på Industrigatan i Lomma.

När det kommer till installation och service av vitvaror och tvättstugeutrustning kan vi det mesta. Vi kan hjälpa dig med installationen, rekommendera produkter som passar just dina ändamål och det gör vi för både privatperson, företag och fastighetsägare.

Läs vad 10 kunder tycker om EP-Service

• Jaqueline B
    Jaqueline B skrev om EP-Service
    Hej, Jag har köpt in en torktumlare och ett torkskåp till Bostadsrättsföreningens tvättstuga. Som en i styrelsen är ett sådant uppdrag uppskattat när tider hålls och ett trevligt bemötande, och offert kommer snabbt. Från början till installation gick allt mycket snabbt, alla var så trevliga och jag fick hjälp med att välja de bästa produkterna till tvättstugan. Alla jag har varit kontakt med har varit så trevliga och hjälpsamma, och har även humor, vilket gjorde att allt blev roligt.
    2017-10-09 Andreas B svarar Jaqueline B
    Det var väldigt fin kritik, Jaqueline! Vi hoppas ni kommer bli nöjda med era nya produkter! Stort tack!
  • Siv P
    Siv P skrev om EP-Service
    Bra service och trevligt bemötande !
    2017-10-09 Andreas B svarar Siv P
    Tack för din fina kommentar, Siv!
  • Ossian H
    Ossian H skrev om EP-Service
    Jag har fått hjälp med att kontrollera tvättstugorna i vår brf och inväntar nu offert.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från er.
    2017-10-06 Andreas B svarar Ossian H
    Tack för din kommentar, Ossian!
  • Bo P
    Bo P skrev om EP-Service
    Mycket bra bemötande, snabb service och hjälpsamma när problem uppstod.
    2017-10-05 Andreas B svarar Bo P
    Tack för berömmet, Bo! Vi hoppas ni får stor nytta av era nya produkter.
  • Emma H
    Emma H skrev om EP-Service
    Hög service nivå! Alltid ett glatt och varmt bemötande. EP-Service får sin kunder att känna sig sedda hela processen igenom.
  • Barbro A
    Barbro A skrev om EP-Service
    Vi är en bostadsrättsförening med 52 lägenheter och 4 tvättstugor. Maskinerna i tvättstugan behöver bytas ut och/eller repareras. Felanmälan sker via e-post och vi får alltid snabbt svar och besked med tidpunkt för åtgärd. Ledtiden är kort och installationer sker enligt föranmälan innan ankomst. Allt har fungerat mycket bra och vi har fått fin respons på tekniska problem och lösningar. Under semestertid finns uppbackning så allting har fungerat fantastiskt bra.
    Vi är en mycket nöjd kund!
    2017-10-05 Andreas B svarar Barbro A
    Tack för dina vänliga kommentarer, Barbro!
  • Karola N
    Karola N skrev om EP-Service
    bra service och snabb hjälp när det gäller akuta ärende!
    alltid gott bemötande oavsett vem man talar med!
    2017-07-27 Andreas B svarar Karola N
    Tack för din kommentar, Karola!
  • Roland T
    Roland T skrev om EP-Service
    Bra service snabba på att se till att laga maskiner som är sönder trevlig personal att ha och göra med
    2017-06-27 Andreas B svarar Roland T
    Tack för din vänliga kommentar, Roland!
  • Navid A
    Navid A skrev om EP-Service
    Jag har alltid upplevt personalen trevliga och professionella.
    Service och reparation är fantastiskt samt nyinstallation blir bättre och bättre.
    2017-06-26 Andreas B svarar Navid A
    Tack Navid! Vi strävar hela tiden efter att bli ännu bättre.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om EP-Service
    Lätta att samarbeta med och tar även hand om den mindre kunden på ett utmärkt sätt.
    2017-06-24 Andreas B svarar Rickard H
    Tack Rickard för din vänliga kommentar!

Industrigatan 9, 234 35 Lomma