EP-Service

EP-Service

Ring 040-41 28 98 epservice.se
4.5

Välkommen till det stora företaget med familjekänslan kvar, det traditionella bolaget som ändå är modernt. Välkommen till oss på EP Service! Vårt mål är att behålla den personliga servicen och känslan som bara ett familjeföretag kan ge, men samtidigt sträva framåt och ligga i utvecklingens framkant. EP service har gjort en...

15 omdömen om EP-Service

Andreas W
Skrev om EP-Service

EP Service måste stå för Ej Pålitlig Service. Sämst företaget på denna jord. Får vänta över en vecka innan de kommer hit och när de väl gör detta så har dom fel diskmaskin med sig och säger att det skall ta ännu en vecka innan de kommer igen. Felet har varit hos dom och när man försöker kontakta dom så blir man utlovad att man ska få återkoppling som ej händer, så man får själv ringa som en idiot för att få reda på vad som står på. Får också veta att jag får vänta ytligare ännu en vecka då de är fullbokade på andra jobb....

Jan-åke G
Skrev om EP-Service

Gjort inköp av en mangel PODAB KM 752 för Brf Strandhusen Lomma. Trevligt bemötande och snabb leverans gav ett positivt intryck.

Svar från EP-Service

Tack för din kommentar, Jan-Åke! Vi hoppas ni blir mycket nöjda med er nya mangel!

Emil J
Skrev om EP-Service

Kanonbemötande. Tyvärr har de haft personalbrist som rejält dragit ner på deras servicenivå. Hoppas att det är löst/löser sig

Svar från EP-Service

Hej Emil! Vi tackar för din kommentar - vi vill hela tiden bli bättre så din feedback är väldigt värdefull. Vi har nyligen rekryterat ytterligare servicetekniker vilket kommer leda till kortare inställelsetider framöver. Beklagar verkligen om du uppfattat vår servicenivå som sämre än normalt.

Stefan W
Skrev om EP-Service

Jag och en kollega träffade en trevlig oc kompetent säljare. Ett möte som resulterade i att vi lade en order på 2 st tvätt maskiner. Visst missförstånd ang leveransadress tum rådde men maskinerna levererades tidigare än vi väntat oss.

Svar från EP-Service

Hej Stefan! Tack för fint och nyttig feedback!

Emma S
Skrev om EP-Service

Supernöjd! Bra service och bemötande!

Svar från EP-Service

Tack för din fina kommentar, Emma!

Jaqueline B
Skrev om EP-Service

Hej, Jag har köpt in en torktumlare och ett torkskåp till Bostadsrättsföreningens tvättstuga. Som en i styrelsen är ett sådant uppdrag uppskattat när tider hålls och ett trevligt bemötande, och offert kommer snabbt. Från början till installation gick allt mycket snabbt, alla var så trevliga och jag fick hjälp med att välja de bästa produkterna till tvättstugan. Alla jag har varit kontakt med har varit så trevliga och hjälpsamma, och har även humor, vilket gjorde att allt blev roligt.

Svar från EP-Service

Det var väldigt fin kritik, Jaqueline! Vi hoppas ni kommer bli nöjda med era nya produkter! Stort tack!

Siv P
Skrev om EP-Service

Bra service och trevligt bemötande !

Svar från EP-Service

Tack för din fina kommentar, Siv!

Ossian H
Skrev om EP-Service

Jag har fått hjälp med att kontrollera tvättstugorna i vår brf och inväntar nu offert. Jag är mycket nöjd med bemötandet från er.

Svar från EP-Service

Tack för din kommentar, Ossian!

Bo P
Skrev om EP-Service

Mycket bra bemötande, snabb service och hjälpsamma när problem uppstod.

Svar från EP-Service

Tack för berömmet, Bo! Vi hoppas ni får stor nytta av era nya produkter.

Emma H
Skrev om EP-Service

Hög service nivå! Alltid ett glatt och varmt bemötande. EP-Service får sin kunder att känna sig sedda hela processen igenom.

Barbro A
Skrev om EP-Service

Vi är en bostadsrättsförening med 52 lägenheter och 4 tvättstugor. Maskinerna i tvättstugan behöver bytas ut och/eller repareras. Felanmälan sker via e-post och vi får alltid snabbt svar och besked med tidpunkt för åtgärd. Ledtiden är kort och installationer sker enligt föranmälan innan ankomst. Allt har fungerat mycket bra och vi har fått fin respons på tekniska problem och lösningar. Under semestertid finns uppbackning så allting har fungerat fantastiskt bra. Vi är en mycket nöjd kund!

Svar från EP-Service

Tack för dina vänliga kommentarer, Barbro!

Karola N
Skrev om EP-Service

bra service och snabb hjälp när det gäller akuta ärende! alltid gott bemötande oavsett vem man talar med!

Svar från EP-Service

Tack för din kommentar, Karola!

Roland T
Skrev om EP-Service

Bra service snabba på att se till att laga maskiner som är sönder trevlig personal att ha och göra med

Svar från EP-Service

Tack för din vänliga kommentar, Roland!

Navid A
Skrev om EP-Service

Jag har alltid upplevt personalen trevliga och professionella. Service och reparation är fantastiskt samt nyinstallation blir bättre och bättre.

Svar från EP-Service

Tack Navid! Vi strävar hela tiden efter att bli ännu bättre.

Rickard H
Skrev om EP-Service

Lätta att samarbeta med och tar även hand om den mindre kunden på ett utmärkt sätt.

Svar från EP-Service

Tack Rickard för din vänliga kommentar!