Alla kategorier Vitvaror Skåne Lomma EP-Service

EP-Service

Industrigatan 9, 234 35 Lomma — Visa karta

Välkommen till det stora företaget med familjekänslan kvar, det traditionella bolaget som ändå är modernt. Välkommen till oss på EP Service!

Vårt mål är att behålla den personliga servicen och känslan som bara ett familjeföretag kan ge, men samtidigt sträva framåt och ligga i utvecklingens framkant. EP service har gjort en resa sedan starten 1966 och nu har vi över 50 års erfarenhet i våra nybyggda lokaler på Industrigatan i Lomma.

När det kommer till installation och service av vitvaror och tvättstugeutrustning kan vi det mesta. Vi kan hjälpa dig med installationen, rekommendera produkter som passar just dina ändamål och det gör vi för både privatperson, företag och fastighetsägare.

Läs vad 14 kunder tycker om EP-Service

• Jan-åke G
    Jan-åke G skrev om EP-Service
    Gjort inköp av en mangel PODAB KM 752 för Brf Strandhusen Lomma. Trevligt bemötande och snabb leverans gav ett positivt intryck. Läs mer
    2017-11-02 Andreas B svarar Jan-åke G
    Tack för din kommentar, Jan-Åke! Vi hoppas ni blir mycket nöjda med er nya mangel!
  • Emil J
    Emil J skrev om EP-Service
    Kanonbemötande. Tyvärr har de haft personalbrist som rejält dragit ner på deras servicenivå. Hoppas att det är löst/löser sig Läs mer
    2017-11-02 Andreas B svarar Emil J
    Hej Emil! Vi tackar för din kommentar - vi vill hela tiden bli bättre så din feedback är väldigt värdefull. Vi har nyligen rekryterat ytterligare servicetekniker vilket kommer leda till kortare inställelsetider framöver. Beklagar verkligen om du uppfattat vår servicenivå som sämre än normalt.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om EP-Service
    Jag och en kollega träffade en trevlig oc kompetent säljare. Ett möte som resulterade i att vi lade en order på 2 st tvätt maskiner. Visst missförstånd ang leveransadress tum rådde men maskinerna levererades tidigare än vi väntat oss. Läs mer
    2017-11-02 Andreas B svarar Stefan W
    Hej Stefan! Tack för fint och nyttig feedback!
  • Emma S
    Emma S skrev om EP-Service
    Supernöjd! Bra service och bemötande! Läs mer
    2017-10-31 Andreas B svarar Emma S
    Tack för din fina kommentar, Emma!
  • Jaqueline B
    Jaqueline B skrev om EP-Service
    Hej, Jag har köpt in en torktumlare och ett torkskåp till Bostadsrättsföreningens tvättstuga. Som en i styrelsen är ett sådant uppdrag uppskattat när tider hålls och ett trevligt bemötande, och offert kommer snabbt. Från början till installation gick allt mycket snabbt, alla var så trevliga och jag fick hjälp med att välja de bästa produkterna till tvättstugan. Alla jag har varit kontakt med har varit så trevliga och hjälpsamma, och har även humor, vilket gjorde att allt blev roligt. Läs mer
    2017-10-09 Andreas B svarar Jaqueline B
    Det var väldigt fin kritik, Jaqueline! Vi hoppas ni kommer bli nöjda med era nya produkter! Stort tack!
  • Siv P
    Siv P skrev om EP-Service
    Bra service och trevligt bemötande ! Läs mer
    2017-10-09 Andreas B svarar Siv P
    Tack för din fina kommentar, Siv!
  • Ossian H
    Ossian H skrev om EP-Service
    Jag har fått hjälp med att kontrollera tvättstugorna i vår brf och inväntar nu offert.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från er. Läs mer
    2017-10-06 Andreas B svarar Ossian H
    Tack för din kommentar, Ossian!
  • Bo P
    Bo P skrev om EP-Service
    Mycket bra bemötande, snabb service och hjälpsamma när problem uppstod. Läs mer
    2017-10-05 Andreas B svarar Bo P
    Tack för berömmet, Bo! Vi hoppas ni får stor nytta av era nya produkter.
  • Emma H
    Emma H skrev om EP-Service
    Hög service nivå! Alltid ett glatt och varmt bemötande. EP-Service får sin kunder att känna sig sedda hela processen igenom. Läs mer
  • Barbro A
    Barbro A skrev om EP-Service
    Vi är en bostadsrättsförening med 52 lägenheter och 4 tvättstugor. Maskinerna i tvättstugan behöver bytas ut och/eller repareras. Felanmälan sker via e-post och vi får alltid snabbt svar och besked med tidpunkt för åtgärd. Ledtiden är kort och installationer sker enligt föranmälan innan ankomst. Allt har fungerat mycket bra och vi har fått fin respons på tekniska problem och lösningar. Under semestertid finns uppbackning så allting har fungerat fantastiskt bra.
    Vi är en mycket nöjd kund! Läs mer
    2017-10-05 Andreas B svarar Barbro A
    Tack för dina vänliga kommentarer, Barbro!
  • Karola N
    Karola N skrev om EP-Service
    bra service och snabb hjälp när det gäller akuta ärende!
    alltid gott bemötande oavsett vem man talar med! Läs mer
    2017-07-27 Andreas B svarar Karola N
    Tack för din kommentar, Karola!
  • Roland T
    Roland T skrev om EP-Service
    Bra service snabba på att se till att laga maskiner som är sönder trevlig personal att ha och göra med Läs mer
    2017-06-27 Andreas B svarar Roland T
    Tack för din vänliga kommentar, Roland!
  • Navid A
    Navid A skrev om EP-Service
    Jag har alltid upplevt personalen trevliga och professionella.
    Service och reparation är fantastiskt samt nyinstallation blir bättre och bättre. Läs mer
    2017-06-26 Andreas B svarar Navid A
    Tack Navid! Vi strävar hela tiden efter att bli ännu bättre.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om EP-Service
    Lätta att samarbeta med och tar även hand om den mindre kunden på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2017-06-24 Andreas B svarar Rickard H
    Tack Rickard för din vänliga kommentar!