Christoffer Robsahm
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 41 kunder tycker om Christoffer Robsahm

• Anja L skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastiskt proffsig från början till slut. Och himla trevlig! Läs mer
  • Johan E skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Christoffer med kollegan Marie arbetade som fullblodsproffs och säkrade en rekordaffär som blev såpass bra att den rentutav blev omskriven i DN och Mitti Söderort. Därtill var och är kontakten alltid personlig, varm och trevlig. Betygskalan räcker helt enkelt inte till i sammanhanget. Läs mer
  • Jessica A skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med vårt val att anlita Christoffer vid försäljning av vårt hus. Christoffer är oerhört förtroendeingivande, kunnig och sympatisk, I tillägg till detta har han ett otroligt engagemang och en imponerande tillgänglighet. Med råge den bästa mäklaren vi har mött helt enkelt och vi kan varmt rekommendera Christoffer. Läs mer
  • Mikael R skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Christoffer som mäklare. Jag har varit inblandad i 8 lägenhetsaffärer i mitt liv och det här var den bästa mäklaren. Dels är jag nöjd med hur jag fått tjänsten förklarad för mig och tycker att han ger ett trovärdigt och sympatiskt intryck. Framförallt är jag nöjd med förberedelserna som gjordes samt önskemålen som tillgodeseddes inför visningarna som maximerade antalet presumtliva kunder (Bland annat tisdagsvisning istället för måndagsvisning samt 4 timmars visning på söndagen). Jag var mycket nöjd med mäklaren även innan budgivningen och blev ännu mer nöjd med priset. Över 60 sällskap kom på visningarna vilket var extremt många jämfört med liknande objekt vid samma tidpunkt och naturligtvis ökar det möjligheterna till ett bättre pris. Jag skulle definitivt rekommendera Christoffer som mäklare. Läs mer
  • Jonas B skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    proffsigt, enkelt och effektiv hantering Läs mer
  • Marianne B skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    allt var bra Läs mer
  • Mårten L skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig, ansvarstagande och väldigt serviceinriktad. Mycket bra och kompetent mäklare. Läs mer
  • Selma L
    Selma L skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Christoffer har med stadig hand hjälp oss igenom den känslomässiga och stora processen i att sälja sin lägenhet. Hans erfarenhet i branschen inger ett förtroende som gjorde oss trygga i alla delar i processen. Han har varit tillgänglig, hjälpsam och kommit med värdefulla tips och tankar. Han överträffar förväntningarna inom alla delar i processen men framför allt inom återkoppling. Vi anser att detta i stor grad har bidragit till att vi varit helt säkra i de beslut vi tagit.
    Han har alltid bemött oss trevligt och professionellt - vi hade kontakt med honom som potentiella köpare till ett hus innan vi anlitade honom som vår egna mäklare. Vi rekommenderar honom varmt till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Mette P skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Christoffer Robsahm är en förtroendeingivande och kunnig mäklare. Jag har anlitat Christoffer vid två tillfällen och han har visat stort engagemang genom hela processen båda gångerna. Jag har även rekommenderat honom till släkt och vänner, som har varit mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Omid K skrev om Christoffer Robsahm en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mycket bra mäklare! Hjälpsam lyhörd och proffesionell! Läs mer

Senaste försäljningarna