Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Eskilstuna Begravningsbyrå AB

www.eskilstunabegravningsbyra.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Eskilstuna Begravningsbyrå AB! Det är förmodligen inte det första du som anhörig till en avliden tänker på, men en begravningen är en viktig del av sorgeprocessen. Vi på Eskilstuna Begravningsbyrå AB hjälper dig med allt från juridisk rådgivning, bouppteckning, arvskiften, testamente och äktenskapsförord till...

158 omdömen om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2019

Karin T
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Jag blev fint bemött och fick bra hjälp med förberedelser av min mammas begravning. Fina inbjudningskort, programblad och minnesbok.

Marie K
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mannen som ordnade med begravning, kyrkan osv så sympatisk , deltagande , lugn och harmonisk . Allt sköttes korrekt och informationen framfördes tydligt och enkelt. Känndes att det blev ett värdigt avslut.

Britt B
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Jag blev bemött på ett trevligt sätt och fick hjälp med allt som hade med begravning att göra. Även med bouppteckningen fick jag mycket bra hjälp.

Peter K
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket varmt och professionellt bemötande av alla inblandade. I synnerhet begravningsakten som genomfördes på ett helt underbart och personligt sätt av Frida J i sin roll som officiant.

Thomas P
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket gott bemötande! Proffsigt men personligt med rätt kontrollfrågor så att det blev som vi hade tänkt oss. Inget "sälj mer" utan en mycket bra vägledning. Även representationen under akten och det uppföljande telefonsamtalet var mycket uppskattat.

Christina G
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Trevligt bemötande, professionellt och empatiskt. Anlitat dem tidigare (201) och var även då väldigt nöjda.

Erik Rosan P
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Trevligt bemötande med en känsla av trygghet att ha att göra med Andres som även var officient. Han var även väldigt lyhörd för våra önskemål samt noggrann inför talet som officient. Vi är väldigt nöjda med bouppteckningen via Magnus och kan varmt rekommendera Eskilstuna begravningsbyrå.

Angelica M
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Lugn atmosfär i lokalen. Trevligt och tryggt bemötande från personal både i telefon och på plats. Professionellt intryck.

Eva-Lena K
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Vi blev väl mottagna och fick hjälp med allt vi önskade.

Susann N
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Fick all hjälp som jag behövde för min mammas begravning

Sara M
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Jag har fått så fint bemötande av Anders på Eskilstuna begravningsbyrå som varit så inlyssnande, kommunikativ och kvick i hanteringen. Jag har berättat för alla jag mött om denna upplevelse och är förundrad över att det finns personer med denna servicenivå. Stort tack!

Elisabeth H
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Jag blev trevligt och bra bemött av Monica Fick bra hjälp med allt det praktiska Begravningen blev en fin stund och precis som jag ville Jag tror att Mamma skulle instämma.

Thomas Olov H
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket professionellt mottagande av Anders Bjuvsjö. Anders var också officiant på begravningen, vilket han utförde på en lugnt och hjärtligt sätt. Vi är så nöjda med ceremonin och det var ett värdigt farväl av vår pappa. Tack!

Agneta B
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Trevligt bemötande och allt flöt på bra.

Ulrika Margareta Susanne S
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Bra bemötande. Vi tycker att Eskilstuna Begravningsbyrå gav oss den hjälp och det stöd vi behövde. Vi fick hjälp med att välja blommor. Vi är nöjda med den hjälpen vi fick.

Göran B
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Allt fungerade perfekt. Ytterligare text onödig.

Johan A
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Bra skötsel av begravnings ceremonin.

Ronny S
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket trevliga och bra omhändertagande

Ann-sofie S
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Vi fick ett fint och respektfullt bemötande av Monica.

Lotta S

Proffsigt bemötande Väldigt nöjd

Tuula A
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Proffsigt omhändertagande och hjälp med allt . Vänligt bemötande. Kan verkligen rekommenderas.

Åke B
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande och hjälpsamhet i en ledsam och jobbig situation.

Camilla N
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Från första mailet/samtalet ändra fram till begravningen fick jag så bra stöd och hjälp. Allt blev så fint ordnat i kapellet Fick hjälp och tips med exakt allt och lite till

Lena I
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Ett varmt och lugnt bemötande, vi hade anlitat dem förut. Allt har gått bra och mina förväntningar stämde. Tack

Leif Gunnar S
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Bra service och trevlig personal rekommenderas

Maria P
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Jag fick ett bra och trevligt bemötande. Vi hade anlitat dem tidigare och bestämt oss för samma upplägg även denna gång. Det innebar att vi fixade en hel del själva. Begravningsbyrån gjorde det vi bad dem om och vi är nöjda. Det var en urnbegravning där askan skulle spridas.

Dennis H
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Professionellt bemötande och de tänkte på detaljerna kring begravningen. Så det blev en värdig och fin begravning.

Anne J
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Blev jättebra tillslut. Den kontakt som vi startade allt med slutförde uppdraget tillslut men däremellan ville man byta personal och det var inte bra i känslig situation.

Per H
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Bra men något oredigt genom att den som hade ansvaret gick på semester. Veckan innan och gav fel nummer till kantor och präst.

Bo E
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Vi blev mycket bara bemötta och Thomas Lundstedt skötte sig mycket bra. Bouppteckningen gjordes mycket bra av Ann Rytterlund. Jag kan verkligen rekommendera Eskilstuna Begravningsbyrå.

Lena B
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Vi fick fantastiskt bemötande och hjälp av Thomas Lundstedt. Mycket ingår förstås i jobbet på en begravningsbyrå, vad gäller medkänsla, takt och ton, men Thomas gjorde det lilla extra. Han föreslog ett annat kapell än det vi tänkt, eftersom de i Hällby var helt omedgörliga, det är vi så tacksamma för, det blev så fint i Torshälla. Jag förstår att även det ingår i jobbet, men det kändes som om Thomas brydde sig på riktigt om våra önskningar. Tack Thomas för att vår stora sorg blev lättare att hantera med din hjälp!

Thommy N
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Ett otroligt personligt och proffsigt omhändertagande och bemötande. Vi kände oss helt trygga med och väl bemöta av all personal. Ett stort tack för all hjälp vi fått i denna svåra stund

Göran L
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Ett mycket bra mottagande och engagerad personal som var mycket hjälpsamma med förslag och höll kontakten under hela ”resan” och såg till att allt klaffade.

Ann-Britt O
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Fick en bra hjälp direkt och ett trevligt bemötande

Tommy Ö
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Bra bemötande och mycket proffsigt. Är mycket nöjd.

Pirjo B
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Professionellt och personligt bemötande.

Gunilla T
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Trevliga, kunniga, engagerade, omtänksamma, hänsynsfulla.

Ewa K
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket värdigt bemötande. Förväntningarna överträffades. Proffsigt från mötet på begravningsbyrån till begravningen.

Sven-Olov L
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Väl bemött och trevlig personal ett stort tack Olle med familj

Lena A
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Otroligt bra bemötande. Kunnig personal och mycket hjälpsamma. Kände sig trygg. Har anlitat dem förut och fick även då ett fint bemötande. Vi anlitade dem för en begravning. Gick igenom allt och lät allt få ta sin tid, man kände ingen press.

Ulla G
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket varmt och vänligt bemötande vid telefonkontakt. Blev sedd så snart vi kom in, omedelbart omhändertagande av oss som familj. Vet av erfarenhet att personalen är mycket professionell, så även här, det är enormt skönt att få hjälp när livet har blivit svårt. Vår kontaktman lotsade oss igenom hela processen inför jordbegravning på ett mycket sakligt, vänligt och kunnigt sätt. Begravningsdagen blev så fin som jag hade önskat, lugnt och tryggt. Fortsätt och va sådär bra som bara ni kan!!!

Annelie L
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Otroligt bra service och så ödmjuka.

Carina T
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket bra omhändertagande i vår sorg efter mamma, då de arrangerade allt med hennes begravning. Kom med bra förslag på dödsannons samt även på mat efteråt. Det var mycket fint arrangerat vid kistan med blommor. Fint välkomnande i kyrkan med bl a ljus på bord vid entrén. Boken som de gjort som vi fick efteråt blir ett fint minne.

Helen P
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande. Tyckte att det var rätt trevligt att få bläddra i pärmar att det inte blir stressat utan man kan få titta i lugn ro Vi var även mycket nöjda med blomsterarrangemanget till mammas begravning

Berit E
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Det var enbart en bra upplevelse när vi behövde hjälp med allt inför en begravning mm

Mia W
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Samtliga frågor ovan kan besvaras med betyget "Rekommenderas varmt"

Elisabeth J
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Planering för begravning, smidigt och trevligt bemötande, prisvärt.

Peter H
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Bra bemötandet Mycket trevlig personal. Ordnade alt inför begravningen och under den.

Camilla N
Skrev om Eskilstuna Begravningsbyrå AB

Ett mycket professionellt helhetsintryck då människor befinner sig i sorg. Bra planering och gott bemötande vid möte och planering av begravning. Fin vägledning och goda förslag vid val av kista, planering av dödsannons för publikation, bokning av kyrka och präst samt efterföljande begravningskaffe. Mycket värdigt bemötande och representation vid begravningen. Trevligt bemötande samt informativt möte i samband med kallelse till bouppteckning.

Lilian A

Mycket trevligt bemötande. Allt fungerade till belåtenhet. Mvh Lilian Andersson