Espresso House

Ring 08-612 43 30 www.espressohouse.se
1.7

6 omdömen om Espresso House

Eva Birgitta Rosita S

Lyxade till och beställde Rocky roadlatte och en scones med mjukost via appen. Skulle för ovanlighetens skull fika på plats. Kommer dit och mitt kaffe står färdigt, jag tar det och står en stund och väntar. Ingen reaktion från personalen, till slut ursäktar jag mig och frågar efter min scones, ingen har en aning. Jag säger att det är ju tråkigt att få kaffet först som då hinner bli kallt innan jag får min hela beställning. När sconesen äntligen serveras, utan mjukost, är kaffet helt kallt vilket jag meddelar och lämnar åter....

Gabriel B
Skrev om Espresso House

Otrevliga, långsamma och tar sönder porslin. Aldrig igen.

Fredrik H
Skrev om Espresso House

HALLÅ skriker tjejen bakom kassan när jag går in. Får kaffet snabbt - i en kopp som runnit över, på ett kladdigt fat. Trisst. Koder till wifi saknas - springer iväg och hämtar. Lite allmänt halvsmutsigt och ostädat. Kommer inte gå hit fler gånger :-(

Calle L
Skrev om Espresso House

Tyvärr alltid dålig service och ostädade bord. För den som vill arbeta en längre stund finns det ett hyfsat antal eluttag i lokalen.

Stine B
Skrev om Espresso House

Rätt så trevlig lokal,och god kaffe, men deras överprisade och dåliga mat drar ner för mig. Jag har varit där och provat olik mat flera gånger, men den senaste hoummus-salladen satte sista potatisen för min del vad gäller det här stället... Torr, smakslös, osexig plast box att äte den ur och dessutom var all sallad bestående av stjälker och var lite lätt brun. Dyr var den också. Blev så irriterad att jag inte ens orkade säga något till personalen.

Åse M
Skrev om Espresso House

Rätt mysigt har dock inte så mycket att välja på och inte speciellt mycket platser. det skulle få plats många fler platser så fattar inte varför de inte har det. personalen är trevlig, grymt gott te och väldigt goda kaffedrinkar!