Alla kategorier Cafe Stockholms län Stockholm Norrmalm Norrmalm Vasastan Vasastan Espressohouse Dalagatan Stockholm

Espressohouse Dalagatan Stockholm

dalagatan 9, 113 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Espressohouse Dalagatan Stockholm

• Marie W
    Marie W skrev om Espressohouse Dalagatan Stockholm
    Ett superbra koncept! Espresso house har under många år varit ett av mina favoritställen eftersom jag gillar deras kaffe så mycket.När jag nu blev föräldraledig blev det desutom en positiv överaskning att ett barnvagnsanpassat café nyligen öppnat. Det vimlar av föräldralediga i stan som inte vet vart de skall gå så detta är ett verkligen ett vinnande concept! Det är många barnvagnar här och var och varannan ammar och det är okej! Personalen är trevlig. Det som saknas är fler toaletter med skötbord.

Espresso house har generellt många godsaker och flera goda kaffe och te varianter att välja på. Tyvärr tycker jag dock att mackorna blivit sämre med åren, vilket är synd. Jag saknar dessutom laxmackorna med pepparot otroligt mycket.
    Jag blev Espressohouse frälst redan på 90 talet i Malmö och Lund och blev glad då Espresso house flyttade efter mig till Stockholm. När jag flyttade hit 04 fanns det bara ett på stureplan. Klart den bästa kaffekedjan och jag gillar den moderna stilen de kör på inredningen!
    Betyg 4 för mig, minus för mackorna och toaletterna som kunde vara bättre!
  • Molly B
    Molly B skrev om Espressohouse Dalagatan Stockholm
    De tre gånger jag besökt detta café med min mammagrupp, har jag varit nöjd! Bra med plats, ingen som klagar på oss med barnvaganar, många barnstolar,god fika, o trevlig personal. Alla gånger har vi fått plats o kunnat njuta länge av vår fika! Badrummet kunde vara lite mer uppdaterat med papper,pappaershanddukar, m.m
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Espressohouse Dalagatan Stockholm
    Varit på cafeet två ggr på dalagatan första gången blev jag så förälskad i deras goda paj med vaniljkräm inuti så nästa vecka återkom jag med en annan vän för att återuppleva det. Fick en paj utan vanilj inuti trots att det står på skylten att det finns. Sa till i disken, men de tyckte det verkade konstigt. Jag visade tillochmed. De erbjöd en gräddklick för besväret. Jag hade velat ha en ny paj men när de inte erbjuder det och istället står med sina mobiler i hösta hugg och visar varandra bilder och musikklipp däremellan och diskuterar vem som ska göra kaffe latte till vem av personalen härnäst. Då tyckte jag bara det var LÅGT. Jag återkommer tyvärr INTE. Dessutom fanns det varken toalettpapper eller handtorkpapper på toaletten. Gravid kvinna som jag är så har man lite fler behov. Som service, toalettpapper och vaniljkräm i min vaniljpaj!!!

dalagatan 9, 113 61 Stockholm