Esters Café & thehandel

Ändra min profil

Läs vad 6 kunder tycker om Esters Café & thehandel

• Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Esters Café & thehandel
    Esters är fantastiskt. När man går på Folkungagatan och sveper in på Esters är det som att komma in i en annan värld och man kan slappna av och drömma sig bort. Jättemånga spännande tesorter att välja på och extremt trevlig personal.
  • Edit T
    Edit T skrev om Esters Café & thehandel
    Ett jättemysigt café mitt på folkungagatan. Trevlig personal serverar hembakat kaffebröd till både te och kaffe i 30-talsmiljö i form av inredning och musik. Älskar det!
    Hanna Ö gillar detta
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Esters Café & thehandel
    Gott, mysigt och trevligt. Urgullig inredning och trevlig personal. Ganska dyrt, men är man sugen på hembakat och gott te är det här rätt ställe.
  • Anna I
    Anna I skrev om Esters Café & thehandel
    Mycket mysigt ställe. Afternoon tea är gott men ganska dyrt (115kr) för te, småkakor och scones.
    Personalen är trevlig.
  • Emma K
    Emma K skrev om Esters Café & thehandel
    Ett trevligt café av "gammal" stil, och gammal enbart i positiv bemörkelse. Riktiga trämöbler, en kassaapparat från 1800-talet, ett stort urval tesorter och kaffe. Här njuter man och botaniserar med proffsig hjälp från ägarinnan. Prefekk kaffe fick jag också, men det utgick jag ifrån. Kommer bli en klassiker under vintertid då moderna, minimalisktiska miljöer bara känns kalla.
  • Vorang V
    Vorang V skrev om Esters Café & thehandel
    Yppersta världsklass och en fröjd att den här typen av fik fortfarande finns kvar.

Det här berikar Stockholms kulturella utbud, och allt är hemgjort, av kärlek och av yppersta världsklass.

Exceptionellt är det minsta man kan säga!
    Emma K gillar detta

Företag inom cafe nära Esters Café & thehandel:

Café 60

Sveavägen 60, Stockholm
Café 60
Marcus K:
Här finns allt du behöver om du är hungrig eller sugen på en fika. Trevlig personal och stort utbud. Under lunchtid får du en stor portion m...

Café Mineur

Stora Nygatan 31, Stockholm
Café Mineur
ANNA A:
Mycket trevligt cafe. jag har varit nöjd alla gånger jag varit där.

Restaurang Chill

Folkungagatan 50, STOCKHOLM
Restaurang Chill
Milia A:
Gamla sunkiga cafe eden har genomgått ett ansiktslyft och blivit betydligt trevligare. Atmosfären är trevlig om än lite för stylish. De har ...