Esters Café & thehandel

4.3 / 5 i betyg — 6 rekommendationer
Joccun
Joccun
Anna A:
Joccun byggde vårt sommarhus på Vindö vintern 2013/2014. De är mycket kunniga och lösningsorienterade och enkla att ha att göra med.
Hemsida
esters.se
Adress
Folkungagatan 95
11630 STOCKHOLM

Registrera ditt företag på Reco.se och få fler kunder.

Läs vad 6 användare tycker om Esters Café & thehandel

• Hanna Ö

2009-09-23

Hanna Ö skrev om Esters Café & thehandel
    Esters är fantastiskt. När man går på Folkungagatan och sveper in på Esters är det som att komma in i en annan värld och man kan slappna av och drömma sig bort. Jättemånga spännande tesorter att välja på och extremt trevlig personal.
  • Edit T

2009-03-05

Edit T skrev om Esters Café & thehandel
    Ett jättemysigt café mitt på folkungagatan. Trevlig personal serverar hembakat kaffebröd till både te och kaffe i 30-talsmiljö i form av inredning och musik. Älskar det!
    Hanna Ö gillar detta
  • Joakim N

2009-03-04

Joakim N skrev om Esters Café & thehandel
    Gott, mysigt och trevligt. Urgullig inredning och trevlig personal. Ganska dyrt, men är man sugen på hembakat och gott te är det här rätt ställe.
  • Anna I

2009-01-31

Anna I skrev om Esters Café & thehandel
    Mycket mysigt ställe. Afternoon tea är gott men ganska dyrt (115kr) för te, småkakor och scones.
    Personalen är trevlig.
  • Emma K

2008-10-23

Emma K skrev om Esters Café & thehandel
    Ett trevligt café av "gammal" stil, och gammal enbart i positiv bemörkelse. Riktiga trämöbler, en kassaapparat från 1800-talet, ett stort urval tesorter och kaffe. Här njuter man och botaniserar med proffsig hjälp från ägarinnan. Prefekk kaffe fick jag också, men det utgick jag ifrån. Kommer bli en klassiker under vintertid då moderna, minimalisktiska miljöer bara känns kalla.
  • Vorang V

2008-09-07

Vorang V skrev om Esters Café & thehandel
    Yppersta världsklass och en fröjd att den här typen av fik fortfarande finns kvar.

Det här berikar Stockholms kulturella utbud, och allt är hemgjort, av kärlek och av yppersta världsklass.

Exceptionellt är det minsta man kan säga!
    Emma K gillar detta

Företag nära Esters Café & thehandel:

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, STOCKHOLM
Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Richard O:
Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäkla...

Grooming.se

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Grooming.se
Carl-johan P:
Mycket bra och snabb leverans!

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, HÄGERSTEN
Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Stefan H:
Proffsig och trevlig. Presterar ut över förväntan.

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
Fastighetsbyrån Södermalm
Marianne G:
Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån om du/ni planerar att köpa en bostad. Allt fungerade tillfredställande! Trevligt bemötande och sakli...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
Edward & Partners
Josefine J:
Jag ringde Christian då jag satt i en situation då jagbehövde hjälp att sälja min brf inom en snar framtid. Han bokade in möte redan på kväl...
Senaste sökta kategorierna