Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Lidköping Eurofins Environment Testing Sweden AB

Eurofins Environment Testing Sweden AB

Sjöhagsgatan, 531 40 Lidköping — Visa karta

Analycen är ett laboratorieföretag. Vi erbjuder kemiska och mikrobiologiska analyser till kunder inom kretsloppets olika delar - lantbruk, livsmedel och miljö

Läs vad 2 kunder tycker om Eurofins Environment Testing Sweden AB

• Csilla P
    Csilla P skrev om Eurofins Environment Testing Sweden AB
    Eurofins var ett bra företag, men sedan två år tillbaka blev riktig dålig. Gör bara fel, så beställer vi inga prover från de länge. Men de ändå skickar ut flaskor (utan att vi beställer dem), när vi skriver e-mail att vi har inte beställt, då svarar de inte, utan kommer från inkasso en räkning "laboratorietjänster", även de inte skickat fakturan, de har inte gjort något jobb heller. Är giriga, bryr sig inte om att lyssna, orsakar oss en massa extra jobb, som kostar oss, så istället de som måste betala! Jag avråder alla att göra vattentester hos de!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Eurofins Environment Testing Sweden AB
    Beställde vattenprov av Eurofins. Fick hem ett provtagningskit med lätta och bra instruktioner. Skickade proverna med posten och fick mycket utförliga resultat tillbaka efter ett par veckor.

Sjöhagsgatan, 531 40 Lidköping