Alla kategorier Konferens Stockholms län Stockholm Norrmalm Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

Västmannagatan 15, 111 24 Stockholm — Visa karta

Europaweekend arrangerar konferensresor utomlands till både storstäder och sol & bad destinationer inom Europa och arrangerar varje år ett stort antal grupp- och konferensresor för sällskap alltifrån ett fåtal personer upp till ett par hundra. Vi är själva ute på våra destinationer flera gånger om året och besöker våra hotell, äter på de restauranger som vi rekommenderar, lär känna våra lokala guider, helt enkelt säkerställer kvalitén på allt det som vi bokar. Något av det som vi på Europaweekend tycker är absolut roligast att göra är att arrangera konferens utomlands. Ett stort eller litet gäng som ska iväg i ett par dagar för att stärka sammanhållningen, konferera eller helt enkelt bara ha kul tillsammans! Varmt välkommen till oss!

Läs vad 95 kunder tycker om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

• Birgitta H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Euroapweekend vid bokning av vår klassresa för 32 personer. De var snabba, flexibla och mycket serviceminded vid bokning av vår resa. Vår kontaktperson visste vad vi var ute efter och kunde boka vår resa utifrån våra förutsättningar och vår budget. Kan varmt rekommendera Europaweekend.. Läs mer
  • Marie E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi skulle på konferensresa och jag bokade via Europaweekend , som jag hittade på nätet.
    Blev väldigt bra bemött och fick bra service.
    Vi hade en superbra resa och konferens Läs mer
    2018-10-17 Europaweekend.se svarar Marie E
    Tack för de fina orden :)
    Jättekul att ni blev så nöjda med er resa!

Hälsningar
    Virginia
  • Anette O
    Anette O skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi köpte en företagsresa till Mallorca.
    Alla på Europaweekend som vi hade att göra med var helt
    fantastiskt hjälpsamma och proffsiga.
    Mallorca Stad var en pärla med bad, stadsliv , fina restauranger och så åkte vi det gamla 100 åriga tåget till andra sidan ön , fina utsikter och små byar att vandra i . Vi cyklade i Palma stad med en guide, att rekommendera. Läs mer
    2018-10-09 Europaweekend.se svarar Anette O
    Stort tack för de fina orden Anette. Jättekul att ni gillade Palma och Mallorca så mycket men även att det blev en så lyckad överraskning :)

Med Vänliga Hälsningar
    Virginia
  • Bene Tandvård skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi har nyss kommit hem från en fantastisk vistelse i Lissabon! Detta var fjärde gången vi anlitade Europaweekend för konferens utomlands och vi har varit väldigt nöjda alla gånger.
    Ett stort tack till Mariam som var vår kontakt senast. Hon visade ett stort engagemang och svarade väldigt snabbt på våra frågor. Allt fungerade smidigt och felfritt både innan resan och väl på plats! Vi återkommer!

Jeanette på Bene Tandvård AB, Stockholm Läs mer
    2018-10-08 Europaweekend.se svarar Bene Tandvård
    Tusen tack för de fina orden Jeanette och det är så glädjande att höra att det blev så lyckat!
    Ser fram emot att planera nästa års konferensresa tillsammans med dig.
    Med vänlig hälsning, Mariam
  • Carina H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hej blev mycket väl bemött när jag kontaktade europaweekwend för resa till Krakow.
    Kändes mycket personligt och ordnade förslag mycket snabbt.
    Skönt att få flyg, hotell, transfer ordnat och inga oklarheter.
    Vi fick en härlig resa och upplevelse.
    Kan mycket väl rekommendera andra att göra detsamma och kommer säkert själv att anlita Eoropaweekend igen.
    Carina Hellberg Läs mer
    2018-10-03 Europaweekend.se svarar Carina H
    Stort tack Carina för fint omdöme och vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång igen! :)

• Anita K
    Anita K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Högsta betyg till Europaweekend!
    Bokade en konferensresa till Budapest för 8 personer.
    Snabb och bra korrespondens hela tiden och med samma kontaktperson.
    Offert med hotellförslag, menyer och utflykter skickades via mejl och jag kunde i lugn och ro sitta hemma och bestämma vilket som vi ville boka. Hade även önskemål utanför deras förslag, bl.a en Segway-tur med guide, vilket de ordnade till oss och som blev en riktig höjdpunkt på resan.
    Telefon-app med reseprogram, adresser och karta var mycket användbart och att utflykter, boende, restaurangbesök mm redan var bokat och betalt gjorde resan väl på plats ännu mer avkopplande. Toppen!
    Kommer absolut att anlita Europaweekend igen både inom företaget och privat. Läs mer
    2018-10-02 Europaweekend.se svarar Anita K
    Tusen tack för de fina orden Anita!
    Det har varit så roligt att ta fram ert program och glädjande att det blev så lyckat.
    Varmt välkommen åter till oss!

Sarah
  • Marlene M
    Marlene M skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag har använt mig av Europaweekend ett par år nu för bokning av konferensresor till olika destinationer. Denna gång gick resan till Nice. Jag är väldigt nöjd med Europaweekend! Superbra service, bra hjälp med restauranger och aktiviteter.
    Jag kan varmt rekommendera Europaweekend. Läs mer
    2018-09-17 Europaweekend svarar Marlene M
    Tack Marlene, det har varit så roligt att jobba med dig och att arrangera er konferensresa till härliga Nice! Vi hörs snart igen!
    Mvh Mariam
  • Peter N skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Lätta att samarbeta med, service minded och kom med bra förslag. Läs mer
    2018-09-12 Europaweekend.se svarar Peter N
    Stort tack Peter! Varmt välkomna tillbaka.
    Mvh Kajsa
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi åkte på en resa till Belgrad (Serbien) med hela företaget (35 personer) & fick hjälp av Europaweekend att sätta ihop en trevlig resa med aktiviteter och bra restauranger. Det är andra gången vi tar hjälp av Europaweekend och bägge gångerna har de gjort ett strålande jobb. De är otroligt serviceinriktade och smidiga att ha att göra med. De har hjälpt oss i stort och smått. Aktiviteterna på plats blev otroligt lyckade & den lokala reseledaren var jättetrevlig och hjälpsam. Vi hade höga förväntningar, eftersom vår förra resa var så otroligt bra planerad, & det levde Europaweekend i allra högsta grad upp till. Läs mer
    2018-09-12 Europaweekend.se svarar Lotta N
    Hej Lotta,
    Tack för härligt samarbete kring er resa och fina feedback.
    Varmt välkomna åter!
    Vänliga hälsningar / Kajsa
  • Olivia T skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi har precis kommit hem från en konferensresa i Alicante för 35 personer. Vi är jättenöjda med all hjälp och service som vi har fått av Europaweekend. Smidigt fixat med transfer, konferens, bra tips för middagar och alltid svarat på alla våra frågor - alltid med stor hjälpsamhet och inga sura miner!

Tusen tack! Läs mer
    2018-09-03 Europaweekend.se svarar Olivia T
    Hej Olivia!
    Tusen tack själv, det var jättekul att få hjälpa er med konferensresan. Varmt välkomna åter!

Evelina
  • Mia L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Varit på weekendresa med 52st kollegor i Polen. Vi bodde i Gdynia på hotell Mercure Gdynia centrum. Ett bra tre stjärnigt hotell med stora utrymmen för stort sällskap, god standard och bra frukost, nära till havet för mysiga promenader och trevliga restauranger. Under våra dagar hann vi med att besöka även Gdansk, guidad tur i gamla stan, shopping i köpcentret Riviera. En dag tog vi oss till Sopot på egen hand. Några promenerade vilket tog 1timma och några tog taxi. Lördags kvällen firade vi 50års jubileum m företaget på restaurang Barracuda som låg ca 20min ifrån hotellet ut m havet. Mycket gott och trevlig båt inredd restaurang.
    Vi är super nöjda med vår resa och kan varmt rekommendera europaweekend. Läs mer
    2018-09-03 Europaweekend.se svarar Mia L
    Vad roligt att få sin fin återkoppling och läsa om er resa till Polens riviera.

Önskar dig och kollegorna en härlig höst!
    Ylva
  • Susanne J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi har precis kommit hem från en konferensresa i Sopot och är mycket nöjda!
    Vi har fått fin hjälp av Europaweekendresor hela vägen från start till slut och allt har fungerat helt perfekt!
    De har snabbt svarat på de frågor vi haft under tiden bokningen pågått och vi är mycket positiva till både resmålet och researrangören. Läs mer
    2018-08-27 Europaweekend.se svarar Susanne J
    Tack Susanne för de fina orden, har varit så roligt att jobba med er och att arrangera er konferensresa till härliga Sopot.

Varmt välkomna åter!
    /Sarah
  • Linda O skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick hjälp att boka en weekend på hotell i Rom inkl. lunch/middagar/guide samt transfer och svar på diverse frågor på plats.

Ylva har varit väldigt hjälpsam och tagit tag i de funderingar vi har haft.

Det var en smidig och rolig resa för oss alla och vi är jätteglada över den hjälp vi fick att boka. Läs mer
    2018-06-07 Europaweekend.se svarar Linda O
    Tack Linda, det har varit roligt att få hjälpa till med er fina resa
    Soliga hälsningar Ylva
  • Birgitta Ö
    Birgitta Ö skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hjälp med att "skräddarsy" och boka ett bra hotell och flygresa för konferensdagar i Riga för 10 personer. Vi fick också hjälp med att boka lämpligt studiebesök efter önskemål. Även hjälp med att boka restauranger och transfer samt förslag på aktiviteter, affärer,parker osv. Fick också beskrivning på kartor hur vi skulle ta oss både till restaurang och parker. Av allt som bokades fanns flera förslag att välja mellan. Fick en utmärkt hjälp och ett mycket bra bemötande av Evelina. Allt blev över förväntan och hela gruppen var mycket glad och nöjd över allt på resan. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera företaget och Evelina till andra. Ett fint minne. Läs mer
    2018-06-07 Europaweekend.se svarar Birgitta Ö
    Hej Birgitta!
    Var jätteroligt att få hjälpa er med er resa till Riga och kul att ni är nöjda med studiebesöket.
    Bara att ni hör av er när det är dags igen.

• Sven C skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi valde Europaweekend för årets konferensresa.
    Det har inträffat förut och känns inte som en slump att valet föll på EW igen. Snabba svar, lyhörda, flexibla, proffsigt bemötande. Vi fick hjälp med bokning av transfer, hotell och aktiviteter. Allt klaffade perfekt enligt program som var
    mycket proffsigt utfört och "appifierat" så att alla hade det till hands i sina smartphones.
    Vi kommer att anlita Europaweekend även till kommande events.

Sven Carlson
    Aktiebolaget Systemstöd Sverige Läs mer
    2018-05-29 Europaweekend.se svarar Sven C
    Hej Sven!
    Det värmer verkligen och är superkul att ni är nöjda med resan. Tack för jättefint samarbete och välkommen åter!

• Fredrika K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Superbra service från Europaweekend med snabb återkoppling och tydlig och proffsig information.
    Resmålet, vårt konferensställe går inte och beskriva utan måste upplevas på plats. Helt fantastiskt, allt från miljön, mat, konferensmöjligheter, aktiviteter mm.
    Kan verkligen tänka mig att anlita Europaweekend igen för kommande konferens. Läs mer
    2018-05-28 Europaweekend.se svarar Fredrika K
    Stort tack för din rekommendation Fredrika och varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar Kajsa
  • Jenny P skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi vände oss till Europaweekend för att få hjälp med att arrangera en studieresa för 13 personer till Krakow. Resan blev otroligt lyckad tack vare Europaweekend som hjälpte oss med alltifrån flyg, hotell, utflykter och middagar och anpassade allt efter våra önskemål.
    Vi fick snabbt svar på våra frågor och det kändes tryggt att ha vår kontaktperson med från början till slut, som hjälpte oss att ta fram olika förslag.
    Jag kan varmt rekommendera den här resebyrån till alla som vill ha hjälp att arrangera resor, både privat och när det gäller företag. Läs mer
    2018-05-04 Europaweekend.se svarar Jenny P
    Hej Jenny!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Var jättekul att hjälpa er med Krakowresan verkligen. Varmt välkommen åter!

• Jessica F
    Jessica F skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vårat företag skulle resa för första gången med hela företaget så jag hade aldrig handlat upp något sådant förut.
    Jag ringde flera bolag fick endast offert av 4.
    Europaweekend var den enda som ringde upp mig för att förstå mer exakt vad vi ville ha sedan levererade de en offert samma dag.
    De hade bäst offert väldigt tydlig och inga dolda kostnader. Vi fick dessutom en APP på telefonen med all information gällande resan, vårat schema och kontaktuppgifter vi kunde behöva under resans gång, detta är att leverera mer än förväntat.
    resan var smidig behövde inte tänka på någonting för allt hade Europaweekend redan fixat åt oss.

Vi hade en kanon resa och vi kommer att återkomma till Europaweekend till våran nästa resa. Läs mer
  • Sara W skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Weekendresa till Warszawa med jobbet den 16-18 mars.
    Proffsigt och engagerat bemötande, snabba svar på alla frågor!
    Hela resan flöt på utan problem allt fungerade som det skulle. Kanonhotell, bra restauranger och en mycket bra och rolig sightseeingtur Warszawa behind the scenes. Kan varmt rekommendera Europaraweekend! Läs mer
    2018-03-20 Europaweekend.se svarar Sara W
    Tack Sara för din fina rekommendation, och tack för trevligt samarbete med er resa. Vänliga hälsningar /Kajsa
  • Markus F skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi är jättenöjda med resan, superproffsigt med tydlig information. Läs mer
    2018-03-14 Europaweekend.se svarar Markus F
    Tack Markus, ser fram emot att er nästa gång ni skall ut och resa!
    Vänliga hälsningar /Kajsa
  • Oscar L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi bokade en weekendresa för företaget till Budapest. Vi fick utmärkt hjälp och bra förslag innan resan. Dessutom var servicen perfekt även på plats. Läs mer
    2017-11-23 Europaweekend.se svarar Oscar L
    Tack för din recension Oscar. Kul att du är nöjd!
    Bästa hälsningar Mariam
  • Cecilia L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hemma efter en kanonhelg i Warszawa . Vi var 15 personer som var på strategikonferens. Hotell, mat & lokal var prefekt. Sen fick jag alltid snabb och personlig service från vår kontakt på Europaweekend! Väldigt flexibla, lyhörda och uppfinningsrika på aktiviteter, restauranger osv Kan varmt rekommendera dom! Läs mer
    2017-11-16 Europaweekend.se svarar Cecilia L
    Hej Cecilia och stort tack för din rekommendation :)
    Ser fram emot att hjälpa er igen nästa gång ni ska iväg! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Göran E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Spa-helg under lågsäsong i Riga! Alldeles utmärkt. Flyg med Norwegian och hämtad av taxi på flygplatsen. Utmärkt dubbelrum med bra städning och bra rumsservice.
    Alla spabehandlingar (och det finns ett 100-tal att välja mellan) som vi valde var utmärkta. Rekommenderar varmt Lymfdränerande massage och helkroppsmassage. Fast egentligen rekommenderar vi allt vi hann med. Skönt också att åka off-setson och vandra omkring i en lugn badort med få turister. Vi hittade dessutom en mycket bra restaurang med ovanligt bra vinlista. Allt kan verkligen rekommenderas. Supernöjda. Kommer att återvända varje höst. Läs mer
    2017-11-08 Europaweekend.se svarar Göran E
    Så kul att höra att ni haft en härlig och avslappnande spahelg, tack snälla för fina ord. Bara att ni hör av er när det är dags igen!
  • Jonatan L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Alltid snabb och personlig service från vår kontakt! Väldigt flexibla, lyhörda och uppfinningsrika på allt ifrån val av resmål, aktiviteter, restauranger osv. Jag uppfattar det som att de har ett väldigt bra nätverk av kontaktpersoner ute på plats. Läs mer
    2017-10-18 Europaweekend.se svarar Jonatan L
    Hej Jonatan!
    Stort tack för ditt omdöme, var jättekul att få hjälpa er med resan :)
  • Jörgen H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi köpte deras resa Skottland runt på egen hand och är så nöjda! Fantastiskt upplägg på resan, trevligt bemötande och snabb service från personalen/säljarna. Kommer garanterat att kolla deras erbjudanden hädanefter för att se vad dom kan erbjuda. Läs mer
    2017-10-12 Europaweekend.se svarar Jörgen H
    Hej Jörgen!
    Värmer verkligen att höra och superroligt att höra att ni haft det så bra i Skottland. Välkommen åter!

• Elisabeth E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick mycket professionell hjälp med vår konferens till Dublin
    Mycket trevligt bemötande från start till mål!
    Mariam fixade allt från flygresa, hotell, restaurangbesök och aktiviteter.
    Appen som alla fick var väldigt uppskattad, alla hade koll på tider och vad som skulle hända dag för dag. Kan vara lite svårt med kommunikationen när man är 20 personer, men med Appen var det inga problem.
    Vi var supernöjda med resan och kommer säkerligen kontakta er igen när det är dags för ny konferens.
    Tack Mariam! Läs mer
    2017-11-23 Europaweekend.se svarar Elisabeth E
    Stort tack för din fina recension. Ser fram emot att sätta ihop er nästa konferensresa!
    Bästa hälsningar Mariam
  • Kajsa R skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Resebyrå. Utmärkt hjälp och service. Läs mer
  • Maria H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Från start har Evelina på Europa Weekend gett oss bästa tänkbara service och vänligt bemötande. Gruppresan gick till Krakow där vi blivit rekomenderade hotell Stary, en riktigt lyxig fullträff! EuropaWeekend hade även ordnat bra guider både för stadsvandring och besöket i Auschwitz Birkenau. Resturangerna de bokat in åt oss var fantastiska, speciellt Bianca och Piemento Grill. Rekommenderas! Sammantaget var upplevelsen att boka resa med EuropaWeekend mycket positiv, 5/5 stjärnor! Läs mer
    2017-09-19 Europaweekend.se svarar Maria H
    Hej Maria!
    Jättetack för fin recension, var väldigt roligt att få hjälpa er med er resa. Dina ord värmer verkligen!
  • Göran B
    Göran B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Inför vår resa till Riga fick vi förslag på flyg från både Göteborg och Stockholm till Riga de dagar vi önskade så vi kunde jämföra ihop med tågtider. Därefter bokades flyg och önskat hotell åt oss. Hotell Valdemar kan varmt rekommenderas både vad gäller service och mat. En lätt kvällsbuffé med kött eller fisk och med mycket grönsaker ingick i deras övernattning. Helt suveränt med valfrihet om man vill äta där eller ute. Elsebeth och Göran Läs mer
    2017-09-12 Europaweekend.se svarar Göran B
    Hej Göran!
    Vad kul att höra, det var jätteroligt att få hjälpa er med er resa. Toppen att ni är så nöjda med Riga!
  • Elisabeth T skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Trevligt bemötande från början till slut. Vi fick en fantastisk konferens strax utanför Paris.Ombokningar och specialkost var inga problem utan löstes med ibland väldigt kort varsel från vår sida. Vi är supernöjda med vår konferens som blev ett fint minne att ta fram när vintermörkret närmar sig. Läs mer
    2017-09-07 Europaweekend svarar Elisabeth T
    Kul att höra att ni har haft det bra Elisabeth. Det har varit en ynnest att få arbeta med er och er resa. Ni är varmt välkomna igen när det är dags. Bästa hälsningar Jeanette
  • Jessica N skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Mycket bra bemötande och service!
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-09-05 Europaweekend.se svarar Jessica N
    Tack Jessica! Önskar dig en fin höst :)
    Europaweekend.se gillar detta
  • Eva E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend har ännu en gång hjälpt oss att skapa en fantastisk resa för vårt företag till Bergen i Norge. Otroligt bra val av restauranger och aktiviter som föreslogs i ett väl komponerat programförslag för företagets kickoff.
    Vi har fått snabb och bra hjälp med flera justeringar innan resa. Alltid ett bra bemötande.
    Vi har nu ännu ett fantastisk reseminne i bagaget! Läs mer
    2017-08-31 Europaweekend.se svarar Eva E
    Tack Eva! Har varit så roligt att få jobba med dig och ta fram ert fina program i Bergen,

Varma hälsningar Ylva
    Europaweekend.se gillar detta
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Trevligt bemötande. Fick hjälp med alla de frågor som uppkom snabbt och effektivt.
    Upplevelser och hotell motsvarade våra förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Europaweekend till företag som vill göra en gruppresa! Läs mer
    2017-08-28 Europaweekend.se svarar Susanne L
    Hej Susanne!
    Stort tack för ditt omdöme, är jätteglad att ni är nöjda och hade en så fin resa!
  • Marita N
    Marita N skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Supernöjda med vår rundresa i Skottland. Suverän hjälp med att organisera och boka allt från flyg, hyrbil och boende. Ett bemötande i världsklass och allt fungerade in i minsta detalj, Stor eloge till Evelina på Weekendresor. Vi kommer absolut återkomma med nya bokningar.

Den som vill läsa mer om vår resa får gärna gå in på bloggen http://nouw.com/maneten/profile Läs mer
    2017-07-17 Europaweekend.se svarar Marita N
    Hej Marita!
    Tack så jättemycket för ett fint omdöme, det var superkul att få hjälpa er med resan. Ser fram emot att höras om kommande resor. Bästa hälsningar, Evelina
  • Mimmi K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    För mig har det varit resor .Alltid trevligt bemötande i telefon, även när man mailar till dem så svara de direkt, tar alltid fram de bästa dit man vill resa, även med olika förslag som passar bäst.
    Som pris, hotell, vartifrån man ska åka och dagar .
    Vad man än frågar så fixar dom det .
    De skickar alltid med information om reseplatsen när man får sina resehandlingar. Även en namnbricka får man och en sovmask.
    När man kommer hem , så har de skrivit mail om hur resan o upplevelsen har varit.
    Det uppskattar jag väldigt mycket.
    Europaweeken har jag åkt med många gånger .
    Och förväntingarna har varit precis som de har sagt
    Rekomderas verkligen, att åka med detta företag. Läs mer
    2017-06-08 Europaweekend.se svarar Mimmi K
    Tusen tack för fint omdöme, det var ett nöje att hjälpa er med resan. Hoppas ni får en trevlig resa med oss även i höst!
    Vänliga hälsningar, Evelina
  • Peter W skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend har ett tufft mål på att man skall vara 100% nöjd med resan.
    Evelina har fixat och trixat för att få till vår resa enl. våra krav och löst allt med toppbetyg.
    Trots att vi strulade en hel del och bytte vecka efter allt var bokat. Inga problem, det fixade Evelina.
    De restauranger och utflykter Evelina rekommenderade, blev de bästa upplevelserna på resan.
    Så har Europaweekend nått sitt mål: JA!! Tack Evelina.
    Nu blir ni inte av med oss vi återkommer nästa år. Läs mer
    2017-05-17 Europaweekend.se svarar Peter W
    Hej Peter!
    Tusen tack för de fina orden, var jättekul att få hjälpa er med resan. Varmt välkommen nästa år igen. Bästa hälsningar, Evelina
  • Annelie T skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Toppenupplevelse att boka konferens med hjälp av Europaweekend.se. Allt från bokning till utflykter på plats fungerade bra. Hotell och resmål över förväntan. Bra med den samlade informationen i mobilen som Europweekend.se tillhandahåller. Hela företaget är nöjda med resan! Vi kommer att återkomma till Europaweekend.se Läs mer
    Europaweekend gillar detta
  • Siw F skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Ett förträffligt bemötande från företaget ( Mia Asker ) . Har haft tålamod att besvara alla våra frågor och ordnat allt runt omkring , med flyg, hotell middagar och utflykter. Vi var i Dublin nu och har använt samma företag för en resa till Budapest för ett par år sen. Gör vi fler resor kommer jag kommer jag med all sannolikhet att ringa Mia igen. Kan varmt rekommenderas
    MVH / Siw Frank Gerens Mek. Verkstad Läs mer
    2017-05-15 Europaweekend.se svarar Siw F
    Hej Siw! Tack snälla du för dina fina ord, de värmer! Jag är väldigt glad att ni haft så bra resor, både till Budapest och nu senast till Dublin! Ha det så fint så hörs vi! // Vänliga hälsningar Mia
  • Katharina K
    Katharina K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Heja Europaweekende, vi är supernöjda!!! Europaweekend har hjälpt oss att organisera en gruppresa till Belgrad. Bemötande och service av vår kontaktperson var över all förväntan från början till slut. På alla våra många frågor kring resan, guidad tur, transport och diverse annat fick vi snabba och hjälpsamma svar. ”Appen” som alla deltagare fick utskickad med all viktig rese information blev mycket uppskattat. Med hjälp av Europaweekend var det lätt att organiserar en resa för många. Vi återkommer gärna vid nästa resetillfälle! Läs mer
    2017-04-26 Europaweekend.se svarar Katharina K
    Hej Katharina!
    Tack snälla för dina fina ord, superglad att ni är så nöjda och hade en så fin resa till Belgrad! Ser fram emot att jobba med er igen när det är dags för nästa resa.
    Varma hälsningar,
  • Liana P skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick ett fantastiskt bra bemötande redan från början inför vår resa till Budapest. Vår avdelning kunde inte flyga samtidigt så det var mycket mailväxling med Mia innan resorna kunde bokas. Förslaget på hotell som vi fick stämde väl överens med den beskrivning vi fick. Transfer från flygplatsen fanns på plats när vi landade och tog oss till vårt hotell tryggt och snabbt. Appen som vi alla fick i vår mobil var till stor hjälp både före och under resan. Ett väldigt bra hjälpmedel på resan.
    Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Europaweekend. Där får man god hjälp och ett vänligt bemötande hur krånglig man än är. Läs mer
    2017-05-08 Europaweekend.se svarar Liana P
    Hej Liana, tack så jättemycket för din fina feedback! Ni var inte det minsta krångliga! Det var bara ett nöje att samarbeta med dig. :) Ta hand om er och varmt välkomna åter!

Varma hälsningar,
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi var ett företag på 24 personer som kontaktade olika företag som kunde hjälpa oss att boka en weekend konferens till utlandet. Mia på Europaweekend kontaktade oss och var otroligt snabb med återkoppling. Vi åkte till barcelona och bodde på Mimosa som var helt kanon. Alla var överlyckliga och allt fungerade utmärkt. Rekommenderar dom starkt! Läs mer
    2017-03-28 Europaweekend.se svarar Jennifer J
    Tusen tack för härlig feedback Jennifer. Så glad att ni hade en så bra helg i Barcelona och att hotellet levde upp till förväntningarna! Varma hälsningar, Mia
  • Magnus A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul! Läs mer
    2016-11-16 Europaweekend.se svarar Magnus A
    Tack Magnus för fin feedback och ett gott samarbete! Väldigt roligt att ni hade en så härlig vistelse i New York!
    Ser fram emot kommande arrangemang! :)
  • Jacqueline J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Har precis kommit hem från en gruppresa till Bilbao som anordnades av Europaweekend.
    Alla var supernöjda med resan från början till slut. Upplägget passade oss perfekt och allt funkade lika perfekt på plats. Vi är så glada över denna resa och vill ge Europaweekend absolut toppbetyg! Läs mer
    2016-11-02 Europaweekend.se svarar Jacqueline J
    Tusen tack Jacqueline för fina ord, värmer i Stockholms snökaos idag :)
    Har varit riktigt roligt att få arrangera er fina resa till Baskien.

Bästa hälsningar
    Ylva
  • Conny K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Fantastiskt bra helhetsåtagande av Europaweekend med allt från flexibilitet i planeringsfasen till utmärkt genomförande. Vår resa med 172 deltagare till Krakow var en succé där deras planering och förberedelser var det som la grunden och stödet på plats som var grädden på moset. Vi har köpt konferensresor tidigare av dem och kommer troligen göra det igen. Tack för ett riktigt bra jobb! Läs mer
    2016-11-01 Europaweekend svarar Conny K
    Hej Conny! Stort tack till dig och till er. Det är en ära att få arbeta tillsammans med er och ett nöje från början till slut. Bästa hälsningar Jeanette
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Snabb, personlig och superbra service när vi bokade. Vi ändrade både i resrutt o tidskängd, vilket gick jättebra. Allt vat helt super! Informationen i brevlådan, hyrbilen, alla B&B, ja till o med vädret 😉 Läs mer
    2016-11-04 Europaweekend.se svarar Rebecca S
    Hej Rebecca!
    Stort tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Roligt att höra att ni tyckte om resan till Skottland.

Bästa hälsingar,
    Isabella
  • Eva D skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hej,
    Vår konferensresa till Prag för 14 personer blev verkligen lyckad, allt mycket väl arrangerat och planerat från start till mål. Våra förväntningar överträffades. Mycket smidigt med appen till mobiltelefonen också.
    Vi kan varmt rekommendera EuropaWeekend som researrangör och kommer absolut att boka våra framtida resor med er.

Mvh Eva Dahling, adm. Projektengagemang GMKI Elkonsult AB, Malmö Läs mer
    2016-10-12 Europaweekend.se svarar Eva D
    Hej Eva!
    Stort tack för era fina ord, det var kul att hjälpa er med resan. Vad roligt att ni gillade appen också!

Vänliga hälsningar,
    Evelina
  • Börje C skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Är nöjd med bemötandet som helhet. Har köpt resor av dom vid flera tillfällen. Läs mer
  • Ingalena H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bra service avseende bokning av flyg , hotell , restauranger samt div. aktiviteter.
    Allt fungerade oklanderligt och smidigt. Läs mer
    2016-09-22 Europaweekend.se svarar Ingalena H
    Tack så mycket Ingalena, jättekul att ni är nöjda! Så roligt att få vara med och arrangera er resa, hoppas vi hörs igen nästa gång det är dags :-)

Marie
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend har hjälpt oss på Ramböll i Eskilstuna från början till slut med vår studieresa för 25 personer som blev kanonbra. Dels har vi fått toppenbra hjälp att få fram förslag på resmål och aktiviteter enligt önskade datum och när vi väl bestämt oss har hjälpen att göra allt det praktiska varit värdefull. Bokning av hotell och flyg för en större grupp är tryggt att få proffshjälp med. Dessutom att få förslag på aktiviteter och restauranger kopplat till en viss budget blev kanonbra. Vi har kunnat bolla förslag och frågor varefter de dykt upp och kunskapen om resmålen hos Europaweekend är stor. Vår resa till Bergamo blev väldigt lyckad där allt fungerade klockrent med boende, aktiviteter och en mycket trevlig svensk guide. Tack Europaresor för ert proffsiga bemötande och engagemang! Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi åkte med 60st tjejer från en cheerleadingförening i Haninge, vi är extremt nöjda med all kontakt för bokning och genomförande av resan. Vi åkte till Paris 2016 Läs mer
    2016-09-21 Europaweekend.se svarar Anders P
    Tusen tack till dig och er Anders! Det var ett nöje att få hjälpa er med resan. Och kul att ni fick en bra placering i tävlingen dessutom :) Bästa hälsningar Jeanette

Västmannagatan 15, 111 24 Stockholm