Alla kategorier Konferens Stockholms län Stockholm Norrmalm Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
Rekommenderat företag 2016 - Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
Rekommenderat företag 2015 - Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

Västmannagatan 15, 112 24 Stockholm — Visa karta

Europaweekend arrangerar konferensresor utomlands till både storstäder och sol & bad destinationer inom Europa och arrangerar varje år ett stort antal grupp- och konferensresor för sällskap alltifrån ett fåtal personer upp till ett par hundra. Vi är själva ute på våra destinationer flera gånger om året och besöker våra hotell, äter på de restauranger som vi rekommenderar, lär känna våra lokala guider, helt enkelt säkerställer kvalitén på allt det som vi bokar. Något av det som vi på Europaweekend tycker är absolut roligast att göra är att arrangera konferens utomlands. Ett stort eller litet gäng som ska iväg i ett par dagar för att stärka sammanhållningen, konferera eller helt enkelt bara ha kul tillsammans! Varmt välkommen till oss!

Läs vad 54 kunder tycker om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

• Magnus A
    Magnus A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!
    2016-11-16 Europaweekend.se svarar Magnus A
    Tack Magnus för fin feedback och ett gott samarbete! Väldigt roligt att ni hade en så härlig vistelse i New York!
    Ser fram emot kommande arrangemang! :)
    Bästa hälsningar,
    Mia
  • Jacqueline J
    Jacqueline J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Har precis kommit hem från en gruppresa till Bilbao som anordnades av Europaweekend.
    Alla var supernöjda med resan från början till slut. Upplägget passade oss perfekt och allt funkade lika perfekt på plats. Vi är så glada över denna resa och vill ge Europaweekend absolut toppbetyg!
    2016-11-02 Europaweekend.se svarar Jacqueline J
    Tusen tack Jacqueline för fina ord, värmer i Stockholms snökaos idag :)
    Har varit riktigt roligt att få arrangera er fina resa till Baskien.

Bästa hälsningar
    Ylva
  • Conny K
    Conny K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Fantastiskt bra helhetsåtagande av Europaweekend med allt från flexibilitet i planeringsfasen till utmärkt genomförande. Vår resa med 172 deltagare till Krakow var en succé där deras planering och förberedelser var det som la grunden och stödet på plats som var grädden på moset. Vi har köpt konferensresor tidigare av dem och kommer troligen göra det igen. Tack för ett riktigt bra jobb!
    2016-11-01 Europaweekend svarar Conny K
    Hej Conny! Stort tack till dig och till er. Det är en ära att få arbeta tillsammans med er och ett nöje från början till slut. Bästa hälsningar Jeanette
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Snabb, personlig och superbra service när vi bokade. Vi ändrade både i resrutt o tidskängd, vilket gick jättebra. Allt vat helt super! Informationen i brevlådan, hyrbilen, alla B&B, ja till o med vädret 😉
    2016-11-04 Europaweekend.se svarar Rebecca S
    Hej Rebecca!
    Stort tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Roligt att höra att ni tyckte om resan till Skottland.

Bästa hälsingar,
    Isabella
  • Eva D
    Eva D skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hej,
    Vår konferensresa till Prag för 14 personer blev verkligen lyckad, allt mycket väl arrangerat och planerat från start till mål. Våra förväntningar överträffades. Mycket smidigt med appen till mobiltelefonen också.
    Vi kan varmt rekommendera EuropaWeekend som researrangör och kommer absolut att boka våra framtida resor med er.

Mvh Eva Dahling, adm. Projektengagemang GMKI Elkonsult AB, Malmö
    2016-10-12 Europaweekend.se svarar Eva D
    Hej Eva!
    Stort tack för era fina ord, det var kul att hjälpa er med resan. Vad roligt att ni gillade appen också!

Vänliga hälsningar,
    Evelina
  • Börje C
    Börje C skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Är nöjd med bemötandet som helhet. Har köpt resor av dom vid flera tillfällen.
  • Ingalena H
    Ingalena H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bra service avseende bokning av flyg , hotell , restauranger samt div. aktiviteter.
    Allt fungerade oklanderligt och smidigt.
    2016-09-22 Europaweekend.se svarar Ingalena H
    Tack så mycket Ingalena, jättekul att ni är nöjda! Så roligt att få vara med och arrangera er resa, hoppas vi hörs igen nästa gång det är dags :-)

Bästa hälsningar,
    Marie
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend har hjälpt oss på Ramböll i Eskilstuna från början till slut med vår studieresa för 25 personer som blev kanonbra. Dels har vi fått toppenbra hjälp att få fram förslag på resmål och aktiviteter enligt önskade datum och när vi väl bestämt oss har hjälpen att göra allt det praktiska varit värdefull. Bokning av hotell och flyg för en större grupp är tryggt att få proffshjälp med. Dessutom att få förslag på aktiviteter och restauranger kopplat till en viss budget blev kanonbra. Vi har kunnat bolla förslag och frågor varefter de dykt upp och kunskapen om resmålen hos Europaweekend är stor. Vår resa till Bergamo blev väldigt lyckad där allt fungerade klockrent med boende, aktiviteter och en mycket trevlig svensk guide. Tack Europaresor för ert proffsiga bemötande och engagemang!
  • Anders P
    Anders P skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi åkte med 60st tjejer från en cheerleadingförening i Haninge, vi är extremt nöjda med all kontakt för bokning och genomförande av resan. Vi åkte till Paris 2016
    2016-09-21 Europaweekend.se svarar Anders P
    Tusen tack till dig och er Anders! Det var ett nöje att få hjälpa er med resan. Och kul att ni fick en bra placering i tävlingen dessutom :) Bästa hälsningar Jeanette
  • Robert M
    Robert M skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Riktigt bra arrangerad resa till Skottland.
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Allt utmärkt, funkade perfekt från bokning till hemresa.
    bra resturangtips och bra hotell.

Utmärkt support hela tiden
  • Ann-christine A
    Ann-christine A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Fantastiskt bemötande och super bra upplagd resa. Skottland runt med bil. Mail kontakt med Isabella på Europaweekend som har varit med mig under hela min galna överraskningsresa som jag bokade in till min make och mig i Maj.
    Resan passade min make och mig perfekt. Fick se denna fantastiska natur/träffa dessa fantastiska Skottar/whiskeyprovning/golf. Mer en nöjd.. rekommenderat Europaweekendresor till många av mina vänner och familj.
  • Elisabeth  Y
    Elisabeth  Y skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Ett perfekt bemötande. Dom fick först inte tag i en önskad "utflykt" och då letade dom vidare så att vi fick det vi önskade oss och på rätt dag. Suveränt. Vi bokade en resa med direktflyg, hotell, transfer från och till flygplatsen och 3 st aktiviteter. Vi fick till och med förklaring på hur vi skulle ta oss från hoteller och till första utflykten. Vi var jättenöjda.
  • Petra H
    Petra H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick hjälp med vår konferensresa. Flera förslag togs fram och alla anpassade efter våra önskemål. All kontakt med Europaresor var över förväntan, alltid hjälpsamma och anpassningsbara. Kändes väldigt tryggt hela vägen. Vi fick hjälp att boka aktiviteter som passade oss väldigt bra. Appen gjorde det enkelt och smidigt. Som att ha en personlig reseguide! Väldigt imponerande och smidigt när det är många som ska resa, alla hade all info med sig hela tiden.
  • Sven H
    Sven H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hej
    Jag har vid ett flertal tillfällen köpt resor från Europaweekend.
    Jag har alltid blivit proffsigt bemött och framförallt på ett oerhört snabbt sätt.
    Vi kommer att kontakta EW vid nästa planerade resa.

VD Brödservice Stockholm Nord AB Sven Hanning
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend.se är ett ytterst proffsigt företag, med snabb service och bästa rekommendationerna. Från start var de snabba att sy ihop vårat rese och konferens-paket till Malta för sex personer. Allt ifrån restaurangbokningarna till hotell, konferens och flyg fixades utan krångel och vi kunde bara luta oss tillbaka och njuta av en perfekt resa. Vi ska definitivt anlita detta företag igen i framtiden och rekommenderar även andra företag att göra detsamma.

Med vänlig hälsning,
    Patrik Airosto
    UC Affärsfakta AB
  • Eva B
    Eva B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Topp! Mkt god service, kunskap och proffisionalism!
  • Kalle G
    Kalle G skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag har använt mig av Europaweekends hjälp vid ett flertal tillfällen, minst 5. Det har alltid fungerat utan minsta problem. Från första kontakt tills resan är över har det varit felfritt och servicen alldeles utmärkt!
    MVH Kalle Gäfvert
  • Karin J
    Karin J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag fick ett mycket bra bemötande samt en mycket bra bra resa, det ordnades med flyg fr Arlanda till Krakow vilket vi uppskattade mycket. Hotellet i Krakow var riktigt bra för vår grupp.
    Vi kommer att välja er igen om vi skall ut på en ny resa.
    Tyvärr har jag glömt namnet på den unga kvinnan som hjälpte till med planering o bokning. Men hon är en tillgång för ett serviceföretag som Europaweekend.
  • Fridha H
    Fridha H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag har fått ett väldigt fint bemötande från Isabella Carlfors på Europaweekend, från början till slut. Hon hjälpte mig att ordna hotell och exakt de flygtider vi önskade. All vår mailkorrenspondans har varit både proffsig och personlig på samma gång. Jag har rekommenderat Europaweekend till flera av mina vänner.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag är mycket nöjd med erat trevliga och hjälpsamma bemötande! Själva resan var även väldigt bra, skönt att ha fått hjälp med önskad paketresa! Jag skulle varmt rekommendera er!
  • Acyif K
    Acyif K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Isabella på Europaweekend har åtskilliga gånger hjälpt mig att ta fram förslag på alldeles enastående resmål. Jag har rest med Europaweekend både privat och genom företaget och varit mer än nöjd vid samtliga tillfällen. Den solklart bästa resebyrån med ett personligt bemötande som långt överskrider mina förväntningar!
  • Charlotte Å
    Charlotte Å skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Mycket trevligt bemötande och snabba svar om jag hade frågor.
    Hade blivit ett missförstånd med transfer men det löstes väldigt snabbt och bra.
    Vi var mycket nöjda med hela resan.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Otroligt trevligt, flexibelt och engagerat bemötande från start till slut.

Vi bokade konferensresa för firman som blev kanon. Så bra att jag sedan anlitade dem privat.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bemötandet är otroligt bra & trevligt! Det finns alltid nya möjligheter och inget verkar vara olösligt. Snabb respons vilket är mycket uppskattat av oss. Vi har
    efterfrågat gruppresa för ca 35-40 personer och skall nu resa på konferens för
    tredje gången med Europaweekend.
  • Dödsboet Efter Iris G
    Dödsboet Efter Iris G skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekends resa till Krakow var mycket lyckad Personalenn hjälpsam och kunnig så vi fick verkligen allt vi önskade av denna resebyrå
    Med vänlig hälsning, Eva Byström
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Lyhört, vänligt och snabbt bemötande och handläggning.
    Vi fick hjälp med att köpa in resa och hotell för familjen till Rom.
    Dock ska sägas att vi hade gjort mycket av förarbetet själva med att leta fram flyg och hotell, så det vi ville ha hjälp med var mer det administrativa. Väl där fick vi den hjälp vi ville ha.
  • Sirpa L
    Sirpa L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Snabba svar i samband med bokning av Spaweekend i Jurmala. Mycket bra informationsbrev skickades hem tillsammans med biljetterna. Vi hade en mycket trevlig Spahelg. TACK Isabella på Europaweekend.
  • Monica B
    Monica B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    På en dags varsel ordnade man resan till Krakow. Transfer,hotell och utflykter. Vi så nöjda.Personlig service, proffsigt bemötande till ett högst rimligt pris
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Allt gick snabbt och smidigt och vi fick bra förslag. Vi är supernöjda med resa, hotell, och utflykterna.
  • Monica B
    Monica B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag tycker det har funkat jättebra båda gångerna vi har bokat. Snabb o bra service. Jättetrevliga och allt har verkligen fungerat från början till slut. Toppen👍
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag och mina vänner har anlitat Weekendresor många gånger. Redan från första resan fick jag ett utomordentligt bra bemötande. Servicen har varit otroligt bra och jag har rekommenderat Weekendresor till alla mina vänner som har använt sig av resebyrån och har varit mycket nöjda. Vi har fått hjälp med flygresor, hotell och utflykter.
  • Maria B
    Maria B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Har både köpt privatresa samt företagresa. Fått mycket bra service och trevlig bemötande.
  • Erika A
    Erika A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend tog fram helt rätt resmål och upplägg som passat våra önskemål. Personligt och proffsigt bemötande och mycket bra support under själva resorna och även återkoppling efteråt. Vi tvekar inte att boka med Europaweekend när det är dags för nästa resa.
  • Sven E
    Sven E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi åkte ett 70-tal personer med två olika reslängder (3 eller 4 nätter) på konferensresa till Sitges/Barcelona V43 2014.
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag har anlitat Europaweekend för gruppresor till London, Prag och Madrid. Sedan vi kom i kontakt med Malin för vår Londonresa 2008 har vi aldrig ens funderat på att anlita någon annan. Vi har fått snabb hjälp, bra tips, och service utöver det väntade. En oväntad bonus var till exempel den svensktalande guiden som följde med vår transitbuss från flygplatsen till hotellet i Prag. Mycket uppskattat! Vi har även tagit hjälp av Europaweekend för att göra enkla tågbokningar för större grupper, bara för förmånen att kunna ta det på faktura. Jag har många gånger rekommenderat Europaweekend för vänner och bekanta, både för affärsresor och provat, och gör det gärna igen. Nu längtar jag bara till nästa tillfälle vi får att ge oss ut på resa, så att jag får kontakta dem igen!
  • Helena E
    Helena E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend gav oss jättebra service inför vår affärsplaneringsresa. Mia gjorde sig verkligen det där lilla extra besväret för vår skull.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, och en otroligt god service och tillgänglighet av Europaweekend. Jag bokade en konferensresa till Island för ca 30 personer.
  • Lisen C
    Lisen C skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag fick olika förslag på trevliga företagsresor i Europa. Det mest tilltalande alternativet var en resa till Champagne, den var väl genomarbetad och hela upplägget passade oss perfekt!

Resan levde upp till våra förväntningar och många på företaget säger att det är "den bästa resa vi gjort"! Jag kan bara instämma.
  • Britt Å
    Britt Å skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    1) Resa till Nice - ca 20 personer
    2) Resa till Wien - 2 personer
  • Ana S
    Ana S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Professionellt bemötande, utmärkt service, bra samarbete, jättebra tips och supersmidig app som hjälper företaget under resans gång. Rekommenderar varmt Europaweekend till alla som behöver hjälp att planera en resa/aktivitet med företag/stor grupp.
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Mycket trevliga och hjälpsamma. Proffsigt och snabbt bemötande, inga problem vid ev. ändringar av resplaner etc.
    Bokade bl.a. gruppresa utomlands åt företaget samt diverse privata resor genom Europaweekend
  • Carolina T
    Carolina T skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Fick mycket bra service. Vi beställde gruppresa med företaget. Alla våra förväntningar uppfylldes.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Alla kontakter med Europaweekend's representanter har varit av högsta klass. Jag har framförallt haft kontakt med Mia Asker och är väldigt nöjd med hennes hjälp. Otrolig service - Tack!. Jag beställer konferensresa för mitt företag ett till två gånger om året och då vill jag att researrangemanget ska vara intressant, spännande och innehålla bra mat och dryck. Själv har jag inte tid med att ta reda på vad som fungerar bäst och är roligast på respektive resort men detta har Mia och Europaweekend-resor verkligen lyckats förträffligt med. Även när det uppstår frågetecken under resans gång har vi fått fullt stöd och hjälp, vilket jag uppskattar mycket.

Europaweekend har uppfyllt alla min önskemål och mer därtill.
  • Kai S
    Kai S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Mycket bra och trevlig personal. Rekommenderas.
  • Angelica O
    Angelica O skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi har vid två tillfällen bokat våra företagsresor genom dom och har Mia Asker som kontakt person. Vi är jätte nöjda med allt och har även i år valt att gå genom Er och dom levererar väldigt bra offerter, jätte bra service och bemötande. Hon följer upp allt jätte bra. Helt klart över förväntan och vi är en fortsatt nöjd kund
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick ett bra bemötande när de "sydde" ihop en konferensresa för 80pers. De var lyhörda, kreativa och dessutom trevliga.
  • Michael G
    Michael G skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vid köp av studie-/konferensresa vid två tillfällen för mitt företag har vi fått en utmärkt service från Europaweekend genom personalens lyhördhet, flexibilitet och vilja till snabb service. Ett stort kunnande om lämpliga resmål och ett stort kontaknät på plats vid respektive ort har gett oss maximal upplevelse vid våra resor.
  • Hans P
    Hans P skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Alltid trevligt bemötande. Får bra förslag på aktiviteter och resmål.
    Jag köper både privatresor och företagsresor med aktiviteter.

Hitintills alltid nöjd.
  • Eva W
    Eva W skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Otroligt trevligt bemötande, snabb respons på reseförslag enl. önskemål. Lyhörda för kundens önskemål.
    Vi fick ihop en toppenresa till Madrid med fantastisk koppling till bra resehjälp på plats och många uppskattade aktiviteter.

Västmannagatan 15, 112 24 Stockholm