Alla kategorier Konferens Stockholms län Stockholm Norrmalm Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

Västmannagatan 15, 112 24 Stockholm — Visa karta

Europaweekend arrangerar konferensresor utomlands till både storstäder och sol & bad destinationer inom Europa och arrangerar varje år ett stort antal grupp- och konferensresor för sällskap alltifrån ett fåtal personer upp till ett par hundra. Vi är själva ute på våra destinationer flera gånger om året och besöker våra hotell, äter på de restauranger som vi rekommenderar, lär känna våra lokala guider, helt enkelt säkerställer kvalitén på allt det som vi bokar. Något av det som vi på Europaweekend tycker är absolut roligast att göra är att arrangera konferens utomlands. Ett stort eller litet gäng som ska iväg i ett par dagar för att stärka sammanhållningen, konferera eller helt enkelt bara ha kul tillsammans! Varmt välkommen till oss!

Läs vad 68 kunder tycker om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB

• Maria H
    Maria H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Från start har Evelina på Europa Weekend gett oss bästa tänkbara service och vänligt bemötande. Gruppresan gick till Krakow där vi blivit rekomenderade hotell Stary, en riktigt lyxig fullträff! EuropaWeekend hade även ordnat bra guider både för stadsvandring och besöket i Auschwitz Birkenau. Resturangerna de bokat in åt oss var fantastiska, speciellt Bianca och Piemento Grill. Rekommenderas! Sammantaget var upplevelsen att boka resa med EuropaWeekend mycket positiv, 5/5 stjärnor!
    2017-09-19 Europaweekend.se svarar Maria H
    Hej Maria!
    Jättetack för fin recension, var väldigt roligt att få hjälpa er med er resa. Dina ord värmer verkligen!
  • Göran B
    Göran B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Inför vår resa till Riga fick vi förslag på flyg från både Göteborg och Stockholm till Riga de dagar vi önskade så vi kunde jämföra ihop med tågtider. Därefter bokades flyg och önskat hotell åt oss. Hotell Valdemar kan varmt rekommenderas både vad gäller service och mat. En lätt kvällsbuffé med kött eller fisk och med mycket grönsaker ingick i deras övernattning. Helt suveränt med valfrihet om man vill äta där eller ute. Elsebeth och Göran
    2017-09-12 Europaweekend.se svarar Göran B
    Hej Göran!
    Vad kul att höra, det var jätteroligt att få hjälpa er med er resa. Toppen att ni är så nöjda med Riga!
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Trevligt bemötande från början till slut. Vi fick en fantastisk konferens strax utanför Paris.Ombokningar och specialkost var inga problem utan löstes med ibland väldigt kort varsel från vår sida. Vi är supernöjda med vår konferens som blev ett fint minne att ta fram när vintermörkret närmar sig.
    2017-09-07 Europaweekend svarar Elisabeth T
    Kul att höra att ni har haft det bra Elisabeth. Det har varit en ynnest att få arbeta med er och er resa. Ni är varmt välkomna igen när det är dags. Bästa hälsningar Jeanette
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Mycket bra bemötande och service!
    Kan verkligen rekommenderas.
    2017-09-05 Europaweekend.se svarar Jessica N
    Tack Jessica! Önskar dig en fin höst :)
    Europaweekend.se gillar detta
  • Eva E
    Eva E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend har ännu en gång hjälpt oss att skapa en fantastisk resa för vårt företag till Bergen i Norge. Otroligt bra val av restauranger och aktiviter som föreslogs i ett väl komponerat programförslag för företagets kickoff.
    Vi har fått snabb och bra hjälp med flera justeringar innan resa. Alltid ett bra bemötande.
    Vi har nu ännu ett fantastisk reseminne i bagaget!
    2017-08-31 Europaweekend.se svarar Eva E
    Tack Eva! Har varit så roligt att få jobba med dig och ta fram ert fina program i Bergen,

Varma hälsningar Ylva
    Europaweekend.se gillar detta
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Trevligt bemötande. Fick hjälp med alla de frågor som uppkom snabbt och effektivt.
    Upplevelser och hotell motsvarade våra förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Europaweekend till företag som vill göra en gruppresa!
    2017-08-28 Europaweekend.se svarar Susanne L
    Hej Susanne!
    Stort tack för ditt omdöme, är jätteglad att ni är nöjda och hade en så fin resa!
  • Marita N
    Marita N skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Supernöjda med vår rundresa i Skottland. Suverän hjälp med att organisera och boka allt från flyg, hyrbil och boende. Ett bemötande i världsklass och allt fungerade in i minsta detalj, Stor eloge till Evelina på Weekendresor. Vi kommer absolut återkomma med nya bokningar.

Den som vill läsa mer om vår resa får gärna gå in på bloggen http://nouw.com/maneten/profile
    2017-07-17 Europaweekend.se svarar Marita N
    Hej Marita!
    Tack så jättemycket för ett fint omdöme, det var superkul att få hjälpa er med resan. Ser fram emot att höras om kommande resor. Bästa hälsningar, Evelina
  • Mimmi K
    Mimmi K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    För mig har det varit resor .Alltid trevligt bemötande i telefon, även när man mailar till dem så svara de direkt, tar alltid fram de bästa dit man vill resa, även med olika förslag som passar bäst.
    Som pris, hotell, vartifrån man ska åka och dagar .
    Vad man än frågar så fixar dom det .
    De skickar alltid med information om reseplatsen när man får sina resehandlingar. Även en namnbricka får man och en sovmask.
    När man kommer hem , så har de skrivit mail om hur resan o upplevelsen har varit.
    Det uppskattar jag väldigt mycket.
    Europaweeken har jag åkt med många gånger .
    Och förväntingarna har varit precis som de har sagt
    Rekomderas verkligen, att åka med detta företag.
    2017-06-08 Europaweekend.se svarar Mimmi K
    Tusen tack för fint omdöme, det var ett nöje att hjälpa er med resan. Hoppas ni får en trevlig resa med oss även i höst!
    Vänliga hälsningar, Evelina
  • Peter W
    Peter W skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend har ett tufft mål på att man skall vara 100% nöjd med resan.
    Evelina har fixat och trixat för att få till vår resa enl. våra krav och löst allt med toppbetyg.
    Trots att vi strulade en hel del och bytte vecka efter allt var bokat. Inga problem, det fixade Evelina.
    De restauranger och utflykter Evelina rekommenderade, blev de bästa upplevelserna på resan.
    Så har Europaweekend nått sitt mål: JA!! Tack Evelina.
    Nu blir ni inte av med oss vi återkommer nästa år.
    2017-05-17 Europaweekend.se svarar Peter W
    Hej Peter!
    Tusen tack för de fina orden, var jättekul att få hjälpa er med resan. Varmt välkommen nästa år igen. Bästa hälsningar, Evelina
  • Annelie T
    Annelie T skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Toppenupplevelse att boka konferens med hjälp av Europaweekend.se. Allt från bokning till utflykter på plats fungerade bra. Hotell och resmål över förväntan. Bra med den samlade informationen i mobilen som Europweekend.se tillhandahåller. Hela företaget är nöjda med resan! Vi kommer att återkomma till Europaweekend.se
    Europaweekend gillar detta
  • Siw F
    Siw F skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Ett förträffligt bemötande från företaget ( Mia Asker ) . Har haft tålamod att besvara alla våra frågor och ordnat allt runt omkring , med flyg, hotell middagar och utflykter. Vi var i Dublin nu och har använt samma företag för en resa till Budapest för ett par år sen. Gör vi fler resor kommer jag kommer jag med all sannolikhet att ringa Mia igen. Kan varmt rekommenderas
    MVH / Siw Frank Gerens Mek. Verkstad
    2017-05-15 Europaweekend.se svarar Siw F
    Hej Siw! Tack snälla du för dina fina ord, de värmer! Jag är väldigt glad att ni haft så bra resor, både till Budapest och nu senast till Dublin! Ha det så fint så hörs vi! // Vänliga hälsningar Mia
  • Katharina K
    Katharina K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Heja Europaweekende, vi är supernöjda!!! Europaweekend har hjälpt oss att organisera en gruppresa till Belgrad. Bemötande och service av vår kontaktperson var över all förväntan från början till slut. På alla våra många frågor kring resan, guidad tur, transport och diverse annat fick vi snabba och hjälpsamma svar. ”Appen” som alla deltagare fick utskickad med all viktig rese information blev mycket uppskattat. Med hjälp av Europaweekend var det lätt att organiserar en resa för många. Vi återkommer gärna vid nästa resetillfälle!
    2017-04-26 Europaweekend.se svarar Katharina K
    Hej Katharina!
    Tack snälla för dina fina ord, superglad att ni är så nöjda och hade en så fin resa till Belgrad! Ser fram emot att jobba med er igen när det är dags för nästa resa.
    Varma hälsningar,
  • Liana P
    Liana P skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick ett fantastiskt bra bemötande redan från början inför vår resa till Budapest. Vår avdelning kunde inte flyga samtidigt så det var mycket mailväxling med Mia innan resorna kunde bokas. Förslaget på hotell som vi fick stämde väl överens med den beskrivning vi fick. Transfer från flygplatsen fanns på plats när vi landade och tog oss till vårt hotell tryggt och snabbt. Appen som vi alla fick i vår mobil var till stor hjälp både före och under resan. Ett väldigt bra hjälpmedel på resan.
    Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Europaweekend. Där får man god hjälp och ett vänligt bemötande hur krånglig man än är.
    2017-05-08 Europaweekend.se svarar Liana P
    Hej Liana, tack så jättemycket för din fina feedback! Ni var inte det minsta krångliga! Det var bara ett nöje att samarbeta med dig. :) Ta hand om er och varmt välkomna åter!

Varma hälsningar,
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi var ett företag på 24 personer som kontaktade olika företag som kunde hjälpa oss att boka en weekend konferens till utlandet. Mia på Europaweekend kontaktade oss och var otroligt snabb med återkoppling. Vi åkte till barcelona och bodde på Mimosa som var helt kanon. Alla var överlyckliga och allt fungerade utmärkt. Rekommenderar dom starkt!
    2017-03-28 Europaweekend.se svarar Jennifer J
    Tusen tack för härlig feedback Jennifer. Så glad att ni hade en så bra helg i Barcelona och att hotellet levde upp till förväntningarna! Varma hälsningar, Mia
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!
    2016-11-16 Europaweekend.se svarar Magnus A
    Tack Magnus för fin feedback och ett gott samarbete! Väldigt roligt att ni hade en så härlig vistelse i New York!
    Ser fram emot kommande arrangemang! :)
    Bästa hälsningar,
  • Jacqueline J
    Jacqueline J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Har precis kommit hem från en gruppresa till Bilbao som anordnades av Europaweekend.
    Alla var supernöjda med resan från början till slut. Upplägget passade oss perfekt och allt funkade lika perfekt på plats. Vi är så glada över denna resa och vill ge Europaweekend absolut toppbetyg!
    2016-11-02 Europaweekend.se svarar Jacqueline J
    Tusen tack Jacqueline för fina ord, värmer i Stockholms snökaos idag :)
    Har varit riktigt roligt att få arrangera er fina resa till Baskien.

Bästa hälsningar
    Ylva
  • Conny K
    Conny K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Fantastiskt bra helhetsåtagande av Europaweekend med allt från flexibilitet i planeringsfasen till utmärkt genomförande. Vår resa med 172 deltagare till Krakow var en succé där deras planering och förberedelser var det som la grunden och stödet på plats som var grädden på moset. Vi har köpt konferensresor tidigare av dem och kommer troligen göra det igen. Tack för ett riktigt bra jobb!
    2016-11-01 Europaweekend svarar Conny K
    Hej Conny! Stort tack till dig och till er. Det är en ära att få arbeta tillsammans med er och ett nöje från början till slut. Bästa hälsningar Jeanette
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Snabb, personlig och superbra service när vi bokade. Vi ändrade både i resrutt o tidskängd, vilket gick jättebra. Allt vat helt super! Informationen i brevlådan, hyrbilen, alla B&B, ja till o med vädret 😉
    2016-11-04 Europaweekend.se svarar Rebecca S
    Hej Rebecca!
    Stort tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Roligt att höra att ni tyckte om resan till Skottland.

Bästa hälsingar,
    Isabella
  • Eva D
    Eva D skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hej,
    Vår konferensresa till Prag för 14 personer blev verkligen lyckad, allt mycket väl arrangerat och planerat från start till mål. Våra förväntningar överträffades. Mycket smidigt med appen till mobiltelefonen också.
    Vi kan varmt rekommendera EuropaWeekend som researrangör och kommer absolut att boka våra framtida resor med er.

Mvh Eva Dahling, adm. Projektengagemang GMKI Elkonsult AB, Malmö
    2016-10-12 Europaweekend.se svarar Eva D
    Hej Eva!
    Stort tack för era fina ord, det var kul att hjälpa er med resan. Vad roligt att ni gillade appen också!

Vänliga hälsningar,
    Evelina
  • Börje C
    Börje C skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Är nöjd med bemötandet som helhet. Har köpt resor av dom vid flera tillfällen.
  • Ingalena H
    Ingalena H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bra service avseende bokning av flyg , hotell , restauranger samt div. aktiviteter.
    Allt fungerade oklanderligt och smidigt.
    2016-09-22 Europaweekend.se svarar Ingalena H
    Tack så mycket Ingalena, jättekul att ni är nöjda! Så roligt att få vara med och arrangera er resa, hoppas vi hörs igen nästa gång det är dags :-)

Bästa hälsningar,
    Marie
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend har hjälpt oss på Ramböll i Eskilstuna från början till slut med vår studieresa för 25 personer som blev kanonbra. Dels har vi fått toppenbra hjälp att få fram förslag på resmål och aktiviteter enligt önskade datum och när vi väl bestämt oss har hjälpen att göra allt det praktiska varit värdefull. Bokning av hotell och flyg för en större grupp är tryggt att få proffshjälp med. Dessutom att få förslag på aktiviteter och restauranger kopplat till en viss budget blev kanonbra. Vi har kunnat bolla förslag och frågor varefter de dykt upp och kunskapen om resmålen hos Europaweekend är stor. Vår resa till Bergamo blev väldigt lyckad där allt fungerade klockrent med boende, aktiviteter och en mycket trevlig svensk guide. Tack Europaresor för ert proffsiga bemötande och engagemang!
  • Anders P
    Anders P skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi åkte med 60st tjejer från en cheerleadingförening i Haninge, vi är extremt nöjda med all kontakt för bokning och genomförande av resan. Vi åkte till Paris 2016
    2016-09-21 Europaweekend.se svarar Anders P
    Tusen tack till dig och er Anders! Det var ett nöje att få hjälpa er med resan. Och kul att ni fick en bra placering i tävlingen dessutom :) Bästa hälsningar Jeanette
  • Robert M
    Robert M skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Riktigt bra arrangerad resa till Skottland.
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Allt utmärkt, funkade perfekt från bokning till hemresa.
    bra resturangtips och bra hotell.

Utmärkt support hela tiden
  • Ann-christine A
    Ann-christine A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Fantastiskt bemötande och super bra upplagd resa. Skottland runt med bil. Mail kontakt med Isabella på Europaweekend som har varit med mig under hela min galna överraskningsresa som jag bokade in till min make och mig i Maj.
    Resan passade min make och mig perfekt. Fick se denna fantastiska natur/träffa dessa fantastiska Skottar/whiskeyprovning/golf. Mer en nöjd.. rekommenderat Europaweekendresor till många av mina vänner och familj.
  • Elisabeth  Y
    Elisabeth  Y skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Ett perfekt bemötande. Dom fick först inte tag i en önskad "utflykt" och då letade dom vidare så att vi fick det vi önskade oss och på rätt dag. Suveränt. Vi bokade en resa med direktflyg, hotell, transfer från och till flygplatsen och 3 st aktiviteter. Vi fick till och med förklaring på hur vi skulle ta oss från hoteller och till första utflykten. Vi var jättenöjda.
  • Petra H
    Petra H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi fick hjälp med vår konferensresa. Flera förslag togs fram och alla anpassade efter våra önskemål. All kontakt med Europaresor var över förväntan, alltid hjälpsamma och anpassningsbara. Kändes väldigt tryggt hela vägen. Vi fick hjälp att boka aktiviteter som passade oss väldigt bra. Appen gjorde det enkelt och smidigt. Som att ha en personlig reseguide! Väldigt imponerande och smidigt när det är många som ska resa, alla hade all info med sig hela tiden.
  • Sven H
    Sven H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Hej
    Jag har vid ett flertal tillfällen köpt resor från Europaweekend.
    Jag har alltid blivit proffsigt bemött och framförallt på ett oerhört snabbt sätt.
    Vi kommer att kontakta EW vid nästa planerade resa.

VD Brödservice Stockholm Nord AB Sven Hanning
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend.se är ett ytterst proffsigt företag, med snabb service och bästa rekommendationerna. Från start var de snabba att sy ihop vårat rese och konferens-paket till Malta för sex personer. Allt ifrån restaurangbokningarna till hotell, konferens och flyg fixades utan krångel och vi kunde bara luta oss tillbaka och njuta av en perfekt resa. Vi ska definitivt anlita detta företag igen i framtiden och rekommenderar även andra företag att göra detsamma.

Med vänlig hälsning,
    Patrik Airosto
    UC Affärsfakta AB
  • Eva B
    Eva B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Topp! Mkt god service, kunskap och proffisionalism!
  • Kalle G
    Kalle G skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag har använt mig av Europaweekends hjälp vid ett flertal tillfällen, minst 5. Det har alltid fungerat utan minsta problem. Från första kontakt tills resan är över har det varit felfritt och servicen alldeles utmärkt!
    MVH Kalle Gäfvert
  • Karin J
    Karin J skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag fick ett mycket bra bemötande samt en mycket bra bra resa, det ordnades med flyg fr Arlanda till Krakow vilket vi uppskattade mycket. Hotellet i Krakow var riktigt bra för vår grupp.
    Vi kommer att välja er igen om vi skall ut på en ny resa.
    Tyvärr har jag glömt namnet på den unga kvinnan som hjälpte till med planering o bokning. Men hon är en tillgång för ett serviceföretag som Europaweekend.
  • Fridha H
    Fridha H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag har fått ett väldigt fint bemötande från Isabella Carlfors på Europaweekend, från början till slut. Hon hjälpte mig att ordna hotell och exakt de flygtider vi önskade. All vår mailkorrenspondans har varit både proffsig och personlig på samma gång. Jag har rekommenderat Europaweekend till flera av mina vänner.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag är mycket nöjd med erat trevliga och hjälpsamma bemötande! Själva resan var även väldigt bra, skönt att ha fått hjälp med önskad paketresa! Jag skulle varmt rekommendera er!
  • Acyif K
    Acyif K skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Isabella på Europaweekend har åtskilliga gånger hjälpt mig att ta fram förslag på alldeles enastående resmål. Jag har rest med Europaweekend både privat och genom företaget och varit mer än nöjd vid samtliga tillfällen. Den solklart bästa resebyrån med ett personligt bemötande som långt överskrider mina förväntningar!
  • Charlotte Å
    Charlotte Å skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Mycket trevligt bemötande och snabba svar om jag hade frågor.
    Hade blivit ett missförstånd med transfer men det löstes väldigt snabbt och bra.
    Vi var mycket nöjda med hela resan.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Otroligt trevligt, flexibelt och engagerat bemötande från start till slut.

Vi bokade konferensresa för firman som blev kanon. Så bra att jag sedan anlitade dem privat.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Bemötandet är otroligt bra & trevligt! Det finns alltid nya möjligheter och inget verkar vara olösligt. Snabb respons vilket är mycket uppskattat av oss. Vi har
    efterfrågat gruppresa för ca 35-40 personer och skall nu resa på konferens för
    tredje gången med Europaweekend.
  • Dödsboet Efter Iris G
    Dödsboet Efter Iris G skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekends resa till Krakow var mycket lyckad Personalenn hjälpsam och kunnig så vi fick verkligen allt vi önskade av denna resebyrå
    Med vänlig hälsning, Eva Byström
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Lyhört, vänligt och snabbt bemötande och handläggning.
    Vi fick hjälp med att köpa in resa och hotell för familjen till Rom.
    Dock ska sägas att vi hade gjort mycket av förarbetet själva med att leta fram flyg och hotell, så det vi ville ha hjälp med var mer det administrativa. Väl där fick vi den hjälp vi ville ha.
  • Sirpa L
    Sirpa L skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Snabba svar i samband med bokning av Spaweekend i Jurmala. Mycket bra informationsbrev skickades hem tillsammans med biljetterna. Vi hade en mycket trevlig Spahelg. TACK Isabella på Europaweekend.
  • Monica B
    Monica B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    På en dags varsel ordnade man resan till Krakow. Transfer,hotell och utflykter. Vi så nöjda.Personlig service, proffsigt bemötande till ett högst rimligt pris
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Allt gick snabbt och smidigt och vi fick bra förslag. Vi är supernöjda med resa, hotell, och utflykterna.
  • Monica B
    Monica B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag tycker det har funkat jättebra båda gångerna vi har bokat. Snabb o bra service. Jättetrevliga och allt har verkligen fungerat från början till slut. Toppen👍
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag och mina vänner har anlitat Weekendresor många gånger. Redan från första resan fick jag ett utomordentligt bra bemötande. Servicen har varit otroligt bra och jag har rekommenderat Weekendresor till alla mina vänner som har använt sig av resebyrån och har varit mycket nöjda. Vi har fått hjälp med flygresor, hotell och utflykter.
  • Maria B
    Maria B skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Har både köpt privatresa samt företagresa. Fått mycket bra service och trevlig bemötande.
  • Erika A
    Erika A skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Europaweekend tog fram helt rätt resmål och upplägg som passat våra önskemål. Personligt och proffsigt bemötande och mycket bra support under själva resorna och även återkoppling efteråt. Vi tvekar inte att boka med Europaweekend när det är dags för nästa resa.
  • Sven E
    Sven E skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Vi åkte ett 70-tal personer med två olika reslängder (3 eller 4 nätter) på konferensresa till Sitges/Barcelona V43 2014.
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Europaweekend.se Weekendresor i Europa AB
    Jag har anlitat Europaweekend för gruppresor till London, Prag och Madrid. Sedan vi kom i kontakt med Malin för vår Londonresa 2008 har vi aldrig ens funderat på att anlita någon annan. Vi har fått snabb hjälp, bra tips, och service utöver det väntade. En oväntad bonus var till exempel den svensktalande guiden som följde med vår transitbuss från flygplatsen till hotellet i Prag. Mycket uppskattat! Vi har även tagit hjälp av Europaweekend för att göra enkla tågbokningar för större grupper, bara för förmånen att kunna ta det på faktura. Jag har många gånger rekommenderat Europaweekend för vänner och bekanta, både för affärsresor och provat, och gör det gärna igen. Nu längtar jag bara till nästa tillfälle vi får att ge oss ut på resa, så att jag får kontakta dem igen!

Västmannagatan 15, 112 24 Stockholm