EW Travel & Events AB

EW Travel & Events AB

Vi på Europaweekend och Nordic Conference hjälper dig arrangera konferensresor utomlands och inom Sverige. Våra uppdragsgivare är företag, organisationer och andra större sällskap. Storlek på grupperna är alltifrån ett par personer upp till ett par hundra och vi arrangerar varje år drygt 200 grupp- & konferensresor.

Utöver konferens & kickoffer arrangerar vi även resor för privatpersoner så som weekendresor, sparesor och bilrundresor.

Vi är själva ute på våra destinationer flera gånger om året och besöker våra hotell, äter på de restauranger som vi rekommenderar, lär känna våra lokala guider, helt enkelt säkerställer kvalitén på allt det som vi bokar.

Det är det som vi tycker är absolut roligast, arrangera och få er att njuta av en fantastisk upplevelse; Ett stort eller litet gäng som ska iväg i ett par dagar för att stärka sammanhållningen, konferera eller helt enkelt bara ha kul tillsammans!

Varmt välkommen till oss på Europaweekend och Nordic Conference!

Läs vad 141 kunder tycker om EW Travel & Events AB 2

2021-01-18
    Företaget genomför en studieresa vartannat år, denna gång blev det Bergamo i Norditalien efter förslag från företaget. VI hade egna förslag som de kollade upp först, men då tre kontor från tre städer ska flyga från 2 olika flygplatser blev Bergamo både smidigast och billigast!
    Vår kontaktperson var snabb på att svara på frågor och hjälpa oss att lägga till ytterligare deltagare under hela processen, hon vägledde oss till en riktigt fin studieresa.
    Vi har använt oss av EuropaWeekend vid tidigare studieresor och kommer säkerligen göra det igen!
    Tusen tack för fin feedback/ Mariam EW Travel & Events AB
    2020-12-23
    Ett helt strålande upplägg på resa.
    Upplevelse och mat inspiration med guide i underbara Toscana.
    Helt underbart arrangemang från första kontakt till genomförda resor.
    Under ett annorlunda år kunde det inte genomföras som tidigare år.
    Oerhört proffsigt hanterat av Europaweekend i ett ansträngt läge.
    Vi återkommer 2021.
    Tack för din fina recension Patrik, superkul att höra/ Mariam EW Travel & Events AB
  • Sven C
    2020-12-18
    Sedan 2016 har vi på Systemstöd anlitat Europaweekend vid ert flertal tillfällen
    när hela företaget samlats till årskonferens. Vi har konfererat i Kroatien, Belgien, Polen, Frankrike.
    Tyvärr fick vi ställa in årets arrangemang som var tänkt till Åland.
    Europaweekend arbete kan sammanfattas i ett enda ord:: Perfektion!
    Kunnig personal, lyhörda, snabba svar, alltid professionella in i minsta detalj.
    Tusen tack för så fin feedback Sven, värmer att höra/Ylva EW Travel & Events AB
    2020-12-18
    Alltid bra och snabb service och återkoppling. Haft flera fantastiska reseupplevelser med arrangören.
    2020-12-17
    Vi beställde en resa till Seychellerna för hela familjen. Tyvärr kom Corona i vägen men EW har varit mycket tillmötesgående och hjälpt oss med ombokning. Nu har resan blivit inställd och vi har fått bra hjälp med att avboka hotell och flyg. När det blir möjligt att resa kommer vi att vända oss till EW igen. Bengt G
  • Anna Karin L
    2020-12-10
    Snabb, personlig och proffsig service. Ett stort engagemang som helt utgick från mig som kund. När alla länder började stänga och vi fick avboka vår resa fick vi trots det hela tiden information om ersättning och ett mycket positivt bemötande trots den utmanade tiden för resebyrån. Vi kommer med stor glädje anlita och rekommendera EW när resandet tar fart igen.
    2020-12-04
    Vi köpte en resa till Krakow i början på mars 2020. Detta var innan några restriktioner införts. Under tiden vi var där stängde plötsligt Polen och många med dem ned totalt och vi hade 16 timmar på oss att lämna landet.
    Det stora problemet var att alla flyg omedelbart ställdes in och därmed fanns inga möjligheter att flyga ut.

Vi kontaktade EW och de satte omedelbart fart på att skaka fram
    alternativ, vilket inte var helt enkelt. Till slut kom vi i alla fall ur Polen med bara några minuters marginal och kunde via Tyskland trassla oss hem.

Under tiden hade vi nästan kontinuerlig kontakt med EW och de var behjäpliga med att kolla resvägar och fixa bokningar under minst sagt obekväm arbetstid.

Kvaliteten på en researrangör sätts på prov den dagen något går åt helsike. Detta prov klarade EW galant och med fantastiskt engagemang. Riktigt bra gjort !!

Mvh Joakim Widén
    2020-12-03
    Fantastisk service i Covid tider.
    2020-12-02
    Bokade konferensresa som blev ändrad på grund av Coronarestriktioner. Fick ett mycket bra bemötande och hjälp under hela resan från beställning till utförd aktivitet.
    Stort tack Bitte för ditt fina omdöme! Jättekul att få vara med och arrangera er konferensresa och väldigt glädjande att genomförandet blev så lyckat. Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
    2020-03-09
    Skickade in förfrågan om företagstrip och blev direkt uppringda - uppskattas mycket. Fantastiskt bemötande hela tiden, proaktivitet samt kom med riktigt bra förslag. Kom med värdefulla tips på små aktiviteter och stop under tripen, som förhöjde upplevelsen otroligt. Så smidigt att få hjälp med allting som gav kollegorna en fantastisk upplevelse. Rekommenderas starkt.
    Stort tack Henrik, fantastiskt kul att få vara med och arrangera denna resa till er, en fröjd från början till slut :) Så roligt att höra att resan motsvarade förväntningarna, och att hela gänget fick en fin upplevelse. Precis som det ska vara! Bästa hälsningar, Marie EW Travel & Events AB
    2020-02-17
    Köpte en konferensresa för ett sällskap om 40 personer från olika delar av Sverige. Alltid supersnabb respons från Europaweekend med bra förslag och prisnivåer, med stor flexibilitet utifrån våra olika behov och önskemål.
    Tack för de fina orden Maria, jättekul att resan till Málaga blev så lyckad! Varmt välkomna åter när det är dags för planeringen av nästa konferensresa. Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
    2019-10-14
    Gruppresa
    Mycket professionellt och bra bemötande. Hög servicenivå.
    Förväntade att få ett bra och engagerat bemötande. Överträffades med råge.
    Mycket trevlig resa med nöjda gruppresenärer. Bra hotell för priset.
    Tusen tack för de fina orden Michael, otroligt glädjande att höra att er resa blev så lyckad! Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend! Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
    2019-10-14
    Supernöjda med vår konferensresa. Snabb återkoppling, super bra service samt hjälp från start till avslut! Kommer absolut kontakta Europa Weekend inför nästa års konferensresa. Stort tack till Sarah Ekblad!
  • Sandra B
    2019-10-11
    Planering och bokning av konferensresa för ca 60 personer.

Fantastisk kontakt, snabb och effektiv service, trevlig kontakt, lätt att nå, enkelt att planera tillsammans. Har inget negativt att säga!

Jag förväntade mig att det skulle bli stressigt och lite krångligt att få ihop en resa för så många personer, men det har bara varit roligt! Tar gärna hjälp av europaweekend igen och rekommenderar varmt andra att ta hjälp därifrån.

Varmt tack!
    Hej Sandra, tack så mycket för ditt fina omdöme. Jättekul att få vara med och arrangera er konferensresa. Stort tack för att ni valde att resa med oss! Bästa hälsningar, Mariam EW Travel & Events AB
    2019-10-07
    Europaweekends otroliga tillmötesgående sätt och deras genuina intresse att tillgodose vårt behov placerar dom allra först i val av researrangör för företagets konferensresa.

Toppklass!
    Stort tack för dom fina orden Henrik! Verkligen roligt att höra :) Ni är så varmt välkomna tillbaka! Bästa hälsningar, Mariam EW Travel & Events AB
    2019-09-27
    Vi på Brandkonsultbyrån bokade vår konferensresa till Alicante genom Europaweekend. Vi är väldigt nöjda med resan och
    Sarah Ekblad som jobbar för Europaweekend gjorde det väldigt smidigt för oss. Under hela processen så har vi fått snabba och korrekta svar, väldigt trevlig och tillmötesgående. Tack för ypperlig service.
    Tusen tack Theresia för den fina recensionen! Jätteroligt att ni är så nöjda med resan till Alicante, varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend framöver! Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
    2019-09-18
    Vi anlitade Europaweekend för en konferensresa för ett mindre företag.Vi fick ett professionellt bemötande, snabb återkoppling och de var väldigt måna om att vi skulle få en fantastisk resa. De anpassade resan efter våra önskemål och kom med egna tips.
    Tack Mariam för att du anordnade en oförglömlig resa till oss!
    Kan varmt rekommendera Europaweekend!
    Stort tack för dom fina orden Rebecka. Jättekul att höra att ni är nöjda, har varit superroligt att få hjälpa er med er härliga resa och program. Det är ett rent nöje att ha er som kunder och hoppas att vi hörs snart igen :) Bästa hälsningar, Mariam EW Travel & Events AB
    2019-09-17
    Vi fick hjälp av Europaweekend med att anordna vår konferensresa för ca 70 personer. De tog fram flera förslag på resa samt aktiviteter som passade våra önskemål. Vi är otroligt nöjda med all hjälp vi fick, snabb service och alltid väldigt hjälpsamma. Appen var väldigt uppskattat när man reser med ett större gäng. Skulle varmt rekommendera Europaweekend!
    2019-09-16
    Vi anlitade Europaweekend.se för att hjälpa oss arrangera en konferensresa till Portugal. Vi är supernöjda med resan och den hjälp vi fick från Europaweekend.se med att sy ihop allting! Från första till sista kontakt har servicegraden varit fantastisk!
    Hej Annika, tack så mycket för ditt fina omdöme. Jättekul att få vara med och arrangera er resa till Portugal, stort tack för att ni reste med oss! Bästa hälsningar, Marie EW Travel & Events AB
    2019-09-12
    Mycket positivt intryck av vår kontakt med EW! Professionellt bemötande, snabb återkoppling och lyhörda för våra önskemål. Vi kände oss väl omhändertagna genom hela vår konferensresa och allting var väl förberett. Ylva, vår kontaktperson på EW var mycket hjälpsam när det gällde uppdateringar i deltagarlista och lite justeringar vi var tvungna att göra i schemat på kort varsel vilket var mycket uppskattat i vårt fall. Vi fick ett program som var specifikt anpassat efter våra önskemål och alla var väldigt nöjda med resan. Stor tack!
    Tack Josefin för det fina omdömet, har varit väldigt roligt att få hjälpa er med er fina resa och program. Hoppas att vi hörs snart igen :) Bästa hälsningar Ylva EW Travel & Events AB
  • Petra H
    2019-09-10
    Vi har anlitat Europaweekend flera gånger för hjälp att boka vår årliga konferensresa. Otroligt smidigt och flexibelt! Bra bemötande och det känns alltid tryggt att boka genom Europaweekend.
    Stort tack för dom fina orden Petra! Verkligen roligt att höra :) Det är ett nöje att få vara med och arrangera era resor, hoppas vi hörs igen nästa gång det är dags att åka mot nya äventyr! Bästa hälsningar, Marie EW Travel & Events AB
  • Philip H
    2019-09-09
    Vi tog hjälp av europaweekend för att anordna en konferensresa.

Allt fungerade superbra och var precis som överenskommet.

Trevliga kontaktpersoner som fixade även våra sista minuten ändringar utan problem.

Rekommenderas!
    Stort tack Philip, fantastiskt roligt att få vara med och arrangera er resa! Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend! Bästa hälsningar Sarah EW Travel & Events AB
    2019-09-06
    gruppresa med företagskonferens, jätteproffsiga, snabba, lösningsbenägna samt att man kan lita på dem. Kände oss helt trygga med allt! Blev vad vi förväntade oss om inte över förväntan!
    Hej Paulina, tack för gott samarbete kring er resa och fina ord. Ser fram emot nästa års planering! Vänliga hälsningar, Kajsa EW Travel & Events AB
  • Petra W
    2019-06-13
    Vi åkte på företagsresa till Dublin och fick mycket bra hjälp med vår resa av Virginia på Europaweekend, allt flöt på mycket bra både innan avresa och på resmålet! Vi kan verkligen rekommendera Europaresor!!
    Tack snälla för den fina recensionen och rekommendationen! Jättekul att ni är så nöjda med resan till Dublin, ni hann ju verkligen med mycket på den korta tiden :) Bästa hälsningar Virginia EW Travel & Events AB
    2019-06-12
    Jag köpte en konferensresa till Spanien.
    Bra bemötande med snabb svarstid och ett väl genomarbetat reseförslag.
    Inga större förväntningar men boendet överraskande bra, bättre än vad jag hade trott.
    Hej Anders, Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan och allt program på plats. Varmt välkomna tillbaka till oss på Europaweekend! Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
    2019-06-11
    Vi har åkt med Europawerkend i höstas och fick så bra bemötande av Virginia mycket nöjda resenärer👍Nu åkte jag o min dotter till London , utmärkt hotell, fick hjälp med Ryanair , bokning av biljetter, tips på bra upplevelser,och snabba sms, Så vi kommer att åka med Europaweekendoch Virginia igen.
    Tack så mycket för den fina recensionen! Har varit jättekul att få hjälpa dig med era resor och ser fram emot nästa gång det blir dags :) Hälsningar Virginia EW Travel & Events AB
    2019-06-07
    Får första kontakten med Europaweekend har jag blivit proffsigt Marie har hjälpt mig på ett väldigt bra sätt med att sy ihop en konferensresa för våra 45 medarbetare. Allt funkade prickfritt på destinationen där vi ständigt hade lokal guide närvarande.
    Inför resan hjälpte Marie till med alla möjliga önskemål och kom med bra tips!

Jag kan varmt rekommendera Europaweekend som samarbetspartner vid er nästa konferensresa!
    Stort tack Maria, fantastiskt roligt att få vara med och arrangera er resa! Detta gör vi om snart igen, mot nya spännande resmål :) Bästa hälsningar, Marie EW Travel & Events AB
  • Ingrid A
    2019-06-03
    En långweekend i Krakow. Med besök i Auschwitz, judiska kvarteren och Schindlers fabriken.
    Bra bemötande och mycket information inför resan. Allt fungerade bra på vår resa med allt de ordnat. Bra hotell.
    Sedan uppföljning när vi kom hem.
    Är så nöjd med resan och deras bemötande. Rekommenderar företaget och ett stort tack Sarah.
    Tack snälla Ingrid för de fina orden, så roligt att höra att er resa till Krakow blev så lyckad! Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend för framtida resor. Allt gott! /Sarah EW Travel & Events AB
  • Per-Martin N
    2019-06-03
    Mycket proffsigt bemötande från personalen på Europaweekend. Ordnade en mycket bra resa åt oss till Skottland.
    Allt fungerade perfekt, fick fina förslag på färdvägar och sevärdheter.
    Absolut rekommendabelt att anlita Europaweekend.
    Gunilla & Per-Martin
    Hammenhög
    Hej Per-Martin, Härligt att höra, det värmer i hjärtat. Var jättekul att hjälpa till med er Skottlandsresa! Bästa hälsningar, Evelina EW Travel & Events AB
    2019-05-25
    Mycket trevligt bemötande från början till slut! Företagets Parisresa blir ett minne för livet!
    Hej Pär, Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan till Paris! Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend, hjälper mer än gärna till vid planeringen av en framtida resa. Allt gott! /Sarah EW Travel & Events AB
  • Anton I
    2019-05-23
    Bokade en konferensresa åt företaget jag jobbar på via Europaweekend. Kom med en budget, några datum och antal deltagare och fick tillbaka snygga och lättöverskådliga offerter.
    I offerterna ingick förslag till hotell, restauranger och aktiviteter.

Service ligger på en hög nivå med snabb respons och väldigt tillmötesgående personal. Hotell, restauranger, aktivitet och allt som bokades motsvarade förväntningarna. Väl på plats gick allt väldigt smidigt då allt är förbokat.

Kan varmt rekommendera Europaweekend!
    Måste också passa på att tacka Mariam på Europaweekend lite extra som gjorde ett grymt jobb!
    Hej Anton, Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan och med oss. Det är ett rent nöje att ha er som kunder och ni är varmt välkomna tillbaka! Trevlig sommar! Mvh/ Mariam EW Travel & Events AB
    2019-05-21
    Vi har valt att ta hjälp av Europaweekend flera gånger när vi bokat konferensresor. Alla gånger har vi blivit bemötta av mycket trevliga, hjälpsamma och duktiga resesäljare.

Vi lovar att vi kommer tillbaka när det är dags för nästa resa och vi kan varmt rekommendera Europaweekend till alla andra som vill boka konferens-/gruppresor.

Allt gott från hela glada Sprutabgänget. / Annette
    Hej Annette, Jättekul att hjälpa er med resan, kan varmt rekommendera er tillbaka - bästa kunderna! Bästa hälsningar, Evelina EW Travel & Events AB
    2019-05-21
    Proffsigt arrangerat med upplevelser
    Hej Patrik, Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan och allt program på plats. Varmt välkomna tillbaka! Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
    2019-05-20
    Bästs resan med bästa servicen.
    Tack för de fina orden Annelie, det har varit ett nöje att få planera er resa. Varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
  • Eva B
    2019-05-20
    Bra service och perfekt ordnad resa tex boende, resrutt m.m
    Så nöjda inte sista gången resan går via dom ❤
    Hej Eva! Det värmer verkligen att höra, var superroligt att hjälpa er med er resa. Varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, Evelina EW Travel & Events AB
    2019-05-20
    Vi anlitade Europaweekend för en konferensresa till Frankrike. De har varit ett väldigt bra stöd under hela planeringen och kommit med ideér om aktiviteter och annat. Alltid snabb respons.

Under själva resan klaffade allt perfekt och slottet vi besökte var helt underbart. Helt enligt våra högt uppsatta förväntningar. Vilket ställen och vilken service de hade på plats.

Vi är mycket nöjda med vår resa.
    Tack Sara för fina ord och härligt samarbete kring er resa. Varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Kajsa EW Travel & Events AB
  • Jonas K
    2019-05-17
    Köpte en paketresa till Färöarna. Resa på egen hand med hotell och hyrbil.
    Fick väldigt proffesionell hjälp. Snabba svar och snabb återkoppling.
    Trevligt å bra bemötande!!
    Tack Sarah!!
    Tack för de fina orden Jonas :) Jättekul att ni blev så nöjda med er resa! Varmt välkommen tillbaka till Europaweekend när ni är sugna på nästa resa, hjälper mer än gärna till. Bästa hälsningar, Sarah EW Travel & Events AB
  • Cecilia G
    2019-05-14
    Vi köpte en konferensresa till Rom. Alla förväntningar överträffades för oss alla.
    Mycket bra, snabb och trevlig service under hela planeringen.
    Marie hjälpte oss att sy ihop konferens och nöjen till en bra mix.
    Spagettioperan sista kvällen blev en höjdpunkt och ett minne för livet.
    Stort tack Cecilia, verkligen jättekul att få vara med och arrangera denna resa till er! Jag hoppas vi hörs igen när det är dags för nästa resa :) Bästa hälsningar, Marie EW Travel & Events AB
    2019-05-13
    Vi är så nöjda med hela upplägget av vår resa. Kontakten med Europaresor, hotell, flyg och transfer och våra utflykter.
    Bemötandet har varit strålande.
    Vi rekommenderar varmt Europaweekend.se.
    Stort tack för de fina orden Eva-Christina, har varit jätteroligt att hjälpa er i planeringen av resan till Krakow. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa resa! /Sarah EW Travel & Events AB
    2019-05-09
    Vi hade fyra medarbetare som åkte på en premieringsresa.

Våra resenärer är lyriska över de upplevelser som dom hade där nere i Toscana.
    Det enda vi får ta med oss inför planering av eventuella framtida resor, är att det kunde varit lite mer luft i programmet.
    Det var framförallt på fredagen där som jag uppfattade det dom kom tillbaka till hotellet 19.45 och sedan hade ca 15 min innan middagen. Enligt programmet skulle dom varit tillbaka 17.30.

Den nya aktiviteten Factory Monteaperti var riktigt uppskattad, samtidigt som det var den dagen som blev lång.

Oerhört väl mottagna av kontaktpersoner/guider och som sagt en underbar upplevelse är det bestående intrycket.

För egen del så har vi bara positiva erfarenheter från vårt samarbetet med Europaweekend.
    Mycket professionellt och bra mottagande.
    Det var jättekul att få hjälpa till att arrangera denna resa i år igen. Ni är så varmt välkomna tillbaka när ni är sugna på nästa resa, hjälper mer än gärna till. Bästa hälsningar, Mariam EW Travel & Events AB
  • Lovisa Å
    2019-05-06
    Åkte på Weekendresa för två till Polen. Mycket trevligt bemötande av weekendresor och alltid snabba svar. Fick hem information god tid innan om hur resan skulle gå till och tips på vad vi kunde hitta på. Väldigt smidigt och tryggt!
    Blev en lyckad resa till Polen tack vare weekendresor!
    Stort tack för omdömet och trevlig kontakt gällande er resa. Varmt välkomna åter, bästa hälsningar Evelina EW Travel & Events AB
    2019-04-08
    För 3:e gången anlitar vi weekendresor i Europa för att arrangera vår årliga företagsresa.

Supertrevligt bemötande med snabb återkoppling. Alltid några intressanta förslag på resmål.

Har bara positivt att säga om hela konceptet
    TUSEN TACK för att ni hjälpt till och gjort resan enkel att planera.
    Tack Ulrika för förtroendet och härligt samarbete kring er resa. Välkomna tillbaka :) Vänliga hälsningar Kajsa EW Travel & Events AB
  • Johan B
    2019-04-01
    Kände direkt vid första kontakten engagemang och att vi fick relevant information av Sarah. Det finns ju flera saker som kan gå sideways när man ska hyra bil och bo på fyra olika ställen. Allt fungerade perfekt! Resan blev väldigt lyckad. Med bra info inför resan var vi pålästa och fick ut (tror vi) max av upplevelser och intryck. Skottland är fantastiskt, mycket nöjd - det blir fler resor!
    2019-01-22
    Trevlig service och allt fungerade kanon.
    2019-01-01
    Vi fick mycket bra hjälp med planering av resmål till Australien östkust, november 2018.
    Sarah var väl påläst och gav oss bra med bra förslag på hotell, transfers och aktiviteter. Alla beställningar, som Sarah gjorde, inför resan underlättade mycket för oss
    Resan blev en fantastisk upplevelse.

Hälsningar Dominique och Bengt Gewalli
    2018-10-24
    Evelina var en klippa och hjälpte oss med i stort sett med ALL reseplanering inför företagets första konferensresa. Hon var oerhört flexibel med alla våra ideér och tankar vilket vi uppskattar mycket! Resan till Prag blev fantastik och uppskattad av alla! Tack Evelina och Europaweekend!
    Så fina ord som värmer, tack för det Matilda! Var jättekul att få hjälpa er med resan :) Varmt välkomna åter! Bästa hälsningar, Evelina EW Travel & Events AB
    2018-10-21
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Euroapweekend vid bokning av vår klassresa för 32 personer. De var snabba, flexibla och mycket serviceminded vid bokning av vår resa. Vår kontaktperson visste vad vi var ute efter och kunde boka vår resa utifrån våra förutsättningar och vår budget. Kan varmt rekommendera Europaweekend..
    Tack så mycket för de fina orden, det uppskattas verkligen! Det var jättekul att får hjälpa till att arrangera er resa och att ni blev så nöjda :) Hälsningar Virginia EW Travel & Events AB
    2018-10-15
    Vi skulle på konferensresa och jag bokade via Europaweekend , som jag hittade på nätet.
    Blev väldigt bra bemött och fick bra service.
    Vi hade en superbra resa och konferens
    Tack för de fina orden :) Jättekul att ni blev så nöjda med er resa! Hälsningar Virginia EW Travel & Events AB
  • Anette O
    2018-10-09
    Vi köpte en företagsresa till Mallorca.
    Alla på Europaweekend som vi hade att göra med var helt
    fantastiskt hjälpsamma och proffsiga.
    Mallorca Stad var en pärla med bad, stadsliv , fina restauranger och så åkte vi det gamla 100 åriga tåget till andra sidan ön , fina utsikter och små byar att vandra i . Vi cyklade i Palma stad med en guide, att rekommendera.
    Stort tack för de fina orden Anette. Jättekul att ni gillade Palma och Mallorca så mycket men även att det blev en så lyckad överraskning :) Med Vänliga Hälsningar Virginia EW Travel & Events AB
    2018-10-04
    Vi har nyss kommit hem från en fantastisk vistelse i Lissabon! Detta var fjärde gången vi anlitade Europaweekend för konferens utomlands och vi har varit väldigt nöjda alla gånger.
    Ett stort tack till Mariam som var vår kontakt senast. Hon visade ett stort engagemang och svarade väldigt snabbt på våra frågor. Allt fungerade smidigt och felfritt både innan resan och väl på plats! Vi återkommer!

Jeanette på Bene Tandvård AB, Stockholm
    Tusen tack för de fina orden Jeanette och det är så glädjande att höra att det blev så lyckat! Ser fram emot att planera nästa års konferensresa tillsammans med dig. Med vänlig hälsning, Mariam EW Travel & Events AB