EW Travel & Events AB

Vi på Europaweekend och Nordic Conference hjälper dig arrangera konferensresor utomlands och inom Sverige. Våra uppdragsgivare är företag, organisationer och andra större sällskap. Storlek på grupperna är alltifrån ett par personer upp till ett par hundra och vi arrangerar varje år drygt 200 grupp- & konferensresor.

Utöver konferens & kickoffer arrangerar vi även resor för privatpersoner så som weekendresor, sparesor och bilrundresor.

Vi är själva ute på våra destinationer flera gånger om året och besöker våra hotell, äter på de restauranger som vi rekommenderar, lär känna våra lokala guider, helt enkelt säkerställer kvalitén på allt det som vi bokar.

Det är det som vi tycker är absolut roligast, arrangera och få er att njuta av en fantastisk upplevelse; Ett stort eller litet gäng som ska iväg i ett par dagar för att stärka sammanhållningen, konferera eller helt enkelt bara ha kul tillsammans!

Varmt välkommen till oss på Europaweekend och Nordic Conference!

Läs vad 162 kunder tycker om EW Travel & Events AB 2

2022-09-30 Insamlad av företaget
    Svarar snabbt på mail och telefon. Bokade företagsresa, konferens till Spanien. Europaweekend var lösningsorienterade och flexibla i att hitta lösningar och anpassa programmet efter våra önskemål.
  • Anousha A
    2022-09-23 Insamlad av företaget
    Bokade konferensresa tidigare i år till Spanien, vi fick hjälp med flyg från olika destination, transfer, hotell, gruppaktivitet på båt m.m.
    Vi hade väldigt många önskemål med tanke på att vi var 6 destinationer som skulle mötas upp och vi fick hjälp med samtliga punkter.
    Min kontaktperson var Jeanette Sandberg, som jag absolut kommer ta kontakt med inför framtida resor. Stort tack till EW Travel & Events!
    2022-09-23 Insamlad av företaget
    Professional and brilliant all round! Made the special event extra special.
  • Jessica S
    2022-09-23 Insamlad av företaget
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Jeanette på EW som var väldigt lyhörd och hjälpte oss med vår företags resa!
    EW levde upp till alla våra förväntningar och lite till! Vi köpte en företagsresa för 23 personer till Spanien och det blev verkligen en minnesvärd resa som alla på företaget pratar så gott om! Allt var toppen bra, speciellt aktiviteterna. Vi har tidigare anlitat olika researrangörer men inte varit riktigt nöjda.
    Inga tvivel om att vi kommer att anlita EW även för våra kommande företags event!
    Rekommenderar EW starkt! Tack för hjälpen än en gång!
    2022-09-23 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat EuropaWeekend i flera år och är alltid supernöjda. De är proffsiga, kommunikativa och hjälpsamma. Rekommenderas starkt!
    2022-07-25 Spontant omdöme
    Vi fick bra hjälp med bokning av flyg och ihopsättning av informationsschema. De va flexibla i att hjälpa till med namnändringar samt att uppdatera informationen löpande till deltagarna. Rekomenderar verkligen!
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Vi valde att använda oss av Europaweekend för andra gången för att hjälpa oss anordna vår företags resa till Spanien. Vi fick otroligt bra hjälp av Ylva. Hon bokade flygtransport och aktiviteter för dagtid samt bokade restaurang besök för kvällarna. Resan var otroligt lyckat och all vår personal var otroligt nöjd med resan. Tack för all den fantastiska service vi fick från er!!!
    Vanessa Frykman
    DM TAK AB
    Bästa Vanessa, tusen tack för det fina omdömet! Alltid lika roligt att jobba med härliga kunder som er :) Många hälsningar Ylva EW Travel & Events AB
    2022-07-05 Spontant omdöme
    Efter ett flertal covid-relaterade förseningar kom vi till slut iväg på konferens till Sitges, förväntningarna var enormt höga och EW levererade till fullo.

Vi rekommenderar varmt EW och riktar ett stort tack till Ylva som hjälpte oss att genomföra en oförglömlig resa!
    Tusen tack för det fina omdömet Anna. Så roligt att få hjälpa till och även vara med er på plats i Sitges (äntligen :) ). Soliga hälsningar Ylva EW Travel & Events AB
    2022-07-04 Spontant omdöme
    Har anlitat EW för en konferensresa. Vi var mycket nöjda, och genomförande var helt problemfritt. Rekommenderas.
    2022-07-04 Spontant omdöme
    Vi har anlitat EW vid flera tillfällen och blir alltid nöjda med våra konferensresor.
    De hjälper oss att ta fram rimliga och prisvärda förslag på destinationer med bra mat och trevliga programförslag.
    2021-12-17 Spontant omdöme
    Jag har anlitat Europaweekend vid fler tillfällen och jag är alltid lika nöjd. Fantastisk bra service! Allt fungerar perfekt som utlovat och de är riktiga proffs på att hitta bra aktiviteter, restauranger, boende mm.
    Senast vi kontaktade Europaweekend hade vi Ylva Gewalli och jag kan bara varmt rekommendera att anlita henne! Riktig stjärna.
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Tack Jeanette för en fint planerad resa till Nice. Det kändes tryggt och vi var väldigt nöjda med upplägget på resan som innehöll många roliga aktiviteter. Vi kommer med stor sannolikhet att kontakta Jeanette igen om det blir aktuellt med en ny resa.
    Hej Olivia och tusen tack för din recension och att du ville lämna ett omdöme om oss. Det var mycket roligt att få hjälpa er med arrangemanget och allt kul innehåll i den. Ni är varmt välkomna tillbaka.

Önskar dig en fin dag och en fantastisk start på det nya året!

Jeanette
    2021-12-14 Spontant omdöme
    Vi anlitade Europaweekend för en helg i Malaga. Vi fick hjälp med ett bra boende, kul aktiviteter och riktigt bra tips på restauranger och takterrasser värda att besöka. Också kul och bra med appen som skickades ut till alla deltagare ett par dagar före avresan. Jag kan varmt rekommendera Europaweekend.
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Europaweekend i många år och är supernöjda.
    Det känns alltid tryggt att boka genom Europaweekend.
    Bra service och tillmötesgående personal.
    Vi ser fram emot vår resa nästa höst.
    Hej Anna-Lena och tusen tack för din recension och omdöme. Vi hörs vidare om hösten 2022 :) Önskar dig en strålande fin start på det nya året! EW Travel & Events AB
    2021-12-14 Spontant omdöme
    Vi har använt oss av EW Travel & event en gång tidigare när vi skulle åka till Krakow och nu är vi på väg på en ny studieresa till Berlin i maj 2022. Det var ett självklart val för oss att kontakta EW Travel & event igen, då vi vet att vi får bästa servicen och hjälpen!

Inför vår resa till Berlin jobbar jag just nu med Jeanette Sandberg, det känns tryggt, hon finns alltid tillgänglig när jag har frågor och vill bolla saker inför jobbets studieresa.

Kan varmt rekommendera EW Travel & event!
    Hej Jenny och tusen tack för att du skrivit ett omdöme om oss. Vi hörs vidare om planeringen inför Berlin 2022. Önskar dig en flygande bra start på det nya året :) Hälsningar Jeanette EW Travel & Events AB
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Vi har rest med EW travel innan och får varje gång en utmärkt och snabb service.
    Det var inga problem med varken flyg, hotell eller hyrbil. Vår långweekend i Visby, över andra advent, blev en minnesvärd upplevelse.

Annika och Joakim Widén
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Detta är andra gången vi anlitar Europaweekend till konferensresa med företaget. Denna gång blev det en weekend på Gotland, Visby. Vi är ännu en gång supernöjda med allt, samordning, info, hotell, flygresa, transfer. Från första kontakt till det att vi är hemma igen så går allt smidigt och lätt med hjälp av Europaweekend. Tack för all hjälp Jeanette Sandberg! /Brandkonsultbyrån Sverige AB
    2021-11-26 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat Europaweekend under flera år för både mindre och större resor (mest studieresor). Jag har så gott som alltid varit mycket nöjd. Det handlar om allt från bemötande, de förslag de tar fram, snabbhet till möjlighet att lösa problem. En bra samarbetspartner helt enkelt!
    2021-11-26 Spontant omdöme
    Vår tandvårdsklinik fick hjälp av Jeanette på EW Travel & Events AB med en weekend till Visby, Gotland.
    Vi är så otroligt nöjda med varenda del av resan och Jeanette var alltid snabb på att svara vid frågor. Under vistelsen åkte vi på mountainbike-tur längs kusten som var helt magisk! Vi var även på ölprovning och whiskyprovning.
    Denna vistelse blir ett minne för livet! Utan Jeanette hade detta inte varit möjligt. Mer hjälpsam, trevlig och smidig person kunde jag inte hittat.
    Tusen tack för din hjälp och stora engagemang. Hör gärna av mig vid framtida jobbresor. Rekommenderar starkt!
  • Kristina Ulrika F
    2021-11-26 Spontant omdöme
    Vi genomför varje år en getaway med våra anställda, tidigare har den gått utomlands men i år stannade vi i Sverige. Jeanette på EW Travel hjälpte oss med allt från att hitta rätt resmål, föreslå aktiviteter och restauranger och boka allt åt oss och se till att allt fakturerades via dem så att vi inte behövde ordna med någon betalning själva under resans gång. Jag som beställare kände mig trygg och fick hela tiden återkoppling under bokningsprocessen där jag fick vara med och välja bland de förslag som lades fram. Allt fungerade väldigt smidigt och vi var alla riktigt nöjda med vår resa till Visby!
    2021-01-18 Insamlad av företaget
    Företaget genomför en studieresa vartannat år, denna gång blev det Bergamo i Norditalien efter förslag från företaget. VI hade egna förslag som de kollade upp först, men då tre kontor från tre städer ska flyga från 2 olika flygplatser blev Bergamo både smidigast och billigast!
    Vår kontaktperson var snabb på att svara på frågor och hjälpa oss att lägga till ytterligare deltagare under hela processen, hon vägledde oss till en riktigt fin studieresa.
    Vi har använt oss av EuropaWeekend vid tidigare studieresor och kommer säkerligen göra det igen!
    Tusen tack för fin feedback/ Mariam EW Travel & Events AB
    2020-12-23 Insamlad av företaget
    Ett helt strålande upplägg på resa.
    Upplevelse och mat inspiration med guide i underbara Toscana.
    Helt underbart arrangemang från första kontakt till genomförda resor.
    Under ett annorlunda år kunde det inte genomföras som tidigare år.
    Oerhört proffsigt hanterat av Europaweekend i ett ansträngt läge.
    Vi återkommer 2021.
    Tack för din fina recension Patrik, superkul att höra/ Mariam EW Travel & Events AB
  • Sven C
    2020-12-18 Insamlad av företaget
    Sedan 2016 har vi på Systemstöd anlitat Europaweekend vid ert flertal tillfällen
    när hela företaget samlats till årskonferens. Vi har konfererat i Kroatien, Belgien, Polen, Frankrike.
    Tyvärr fick vi ställa in årets arrangemang som var tänkt till Åland.
    Europaweekend arbete kan sammanfattas i ett enda ord:: Perfektion!
    Kunnig personal, lyhörda, snabba svar, alltid professionella in i minsta detalj.
    Kan varmt rekommendera Europaweekend!
    Tusen tack för så fin feedback Sven, värmer att höra/Ylva EW Travel & Events AB
    2020-12-18 Insamlad av företaget
    Alltid bra och snabb service och återkoppling. Haft flera fantastiska reseupplevelser med arrangören.
    2020-12-17 Insamlad av företaget
    Vi beställde en resa till Seychellerna för hela familjen. Tyvärr kom Corona i vägen men EW har varit mycket tillmötesgående och hjälpt oss med ombokning. Nu har resan blivit inställd och vi har fått bra hjälp med att avboka hotell och flyg. När det blir möjligt att resa kommer vi att vända oss till EW igen. Bengt G
  • Anna Karin L
    2020-12-10 Insamlad av företaget
    Snabb, personlig och proffsig service. Ett stort engagemang som helt utgick från mig som kund. När alla länder började stänga och vi fick avboka vår resa fick vi trots det hela tiden information om ersättning och ett mycket positivt bemötande trots den utmanade tiden för resebyrån. Vi kommer med stor glädje anlita och rekommendera EW när resandet tar fart igen.
    2020-12-04 Insamlad av företaget
    Vi köpte en resa till Krakow i början på mars 2020. Detta var innan några restriktioner införts. Under tiden vi var där stängde plötsligt Polen och många med dem ned totalt och vi hade 16 timmar på oss att lämna landet.
    Det stora problemet var att alla flyg omedelbart ställdes in och därmed fanns inga möjligheter att flyga ut.

Vi kontaktade EW och de satte omedelbart fart på att skaka fram
    alternativ, vilket inte var helt enkelt. Till slut kom vi i alla fall ur Polen med bara några minuters marginal och kunde via Tyskland trassla oss hem.

Under tiden hade vi nästan kontinuerlig kontakt med EW och de var behjäpliga med att kolla resvägar och fixa bokningar under minst sagt obekväm arbetstid.

Kvaliteten på en researrangör sätts på prov den dagen något går åt helsike. Detta prov klarade EW galant och med fantastiskt engagemang. Riktigt bra gjort !!

Mvh Joakim Widén
    2020-12-03 Spontant omdöme
    Fantastisk service i Covid tider.
    2020-12-02 Insamlad av företaget
    Bokade konferensresa som blev ändrad på grund av Coronarestriktioner. Fick ett mycket bra bemötande och hjälp under hela resan från beställning till utförd aktivitet.
    Stort tack Bitte för ditt fina omdöme! Jättekul att få vara med och arrangera er konferensresa och väldigt glädjande att genomförandet blev så lyckat.
    2020-03-09 Insamlad av företaget
    Skickade in förfrågan om företagstrip och blev direkt uppringda - uppskattas mycket. Fantastiskt bemötande hela tiden, proaktivitet samt kom med riktigt bra förslag. Kom med värdefulla tips på små aktiviteter och stop under tripen, som förhöjde upplevelsen otroligt. Så smidigt att få hjälp med allting som gav kollegorna en fantastisk upplevelse. Rekommenderas starkt.
    Stort tack Henrik, fantastiskt kul att få vara med och arrangera denna resa till er, en fröjd från början till slut :) Så roligt att höra att resan motsvarade förväntningarna, och att hela gänget fick en fin upplevelse. Precis som det ska vara!

2020-02-17 Insamlad av företaget
    Köpte en konferensresa för ett sällskap om 40 personer från olika delar av Sverige. Alltid supersnabb respons från Europaweekend med bra förslag och prisnivåer, med stor flexibilitet utifrån våra olika behov och önskemål.
    Tack för de fina orden Maria, jättekul att resan till Málaga blev så lyckad!
    Varmt välkomna åter när det är dags för planeringen av nästa konferensresa.

Sarah
    2019-10-14 Insamlad av företaget
    Gruppresa
    Mycket professionellt och bra bemötande. Hög servicenivå.
    Förväntade att få ett bra och engagerat bemötande. Överträffades med råge.
    Mycket trevlig resa med nöjda gruppresenärer. Bra hotell för priset.
    Tusen tack för de fina orden Michael, otroligt glädjande att höra att er resa blev så lyckad!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend!

• Anousha A
    2019-10-14 Insamlad av företaget
    Supernöjda med vår konferensresa. Snabb återkoppling, super bra service samt hjälp från start till avslut! Kommer absolut kontakta Europa Weekend inför nästa års konferensresa. Stort tack till Sarah Ekblad!
  • Sandra B
    2019-10-11 Insamlad av företaget
    Planering och bokning av konferensresa för ca 60 personer.

Fantastisk kontakt, snabb och effektiv service, trevlig kontakt, lätt att nå, enkelt att planera tillsammans. Har inget negativt att säga!

Jag förväntade mig att det skulle bli stressigt och lite krångligt att få ihop en resa för så många personer, men det har bara varit roligt! Tar gärna hjälp av europaweekend igen och rekommenderar varmt andra att ta hjälp därifrån.

Varmt tack!
    Hej Sandra, tack så mycket för ditt fina omdöme. Jättekul att få vara med och arrangera er konferensresa. Stort tack för att ni valde att resa med oss!

2019-10-07 Insamlad av företaget
    Europaweekends otroliga tillmötesgående sätt och deras genuina intresse att tillgodose vårt behov placerar dom allra först i val av researrangör för företagets konferensresa.

Toppklass!
    Stort tack för dom fina orden Henrik! Verkligen roligt att höra :)
    Ni är så varmt välkomna tillbaka!

2019-09-27 Insamlad av företaget
    Vi på Brandkonsultbyrån bokade vår konferensresa till Alicante genom Europaweekend. Vi är väldigt nöjda med resan och
    Sarah Ekblad som jobbar för Europaweekend gjorde det väldigt smidigt för oss. Under hela processen så har vi fått snabba och korrekta svar, väldigt trevlig och tillmötesgående. Tack för ypperlig service.
    Tusen tack Theresia för den fina recensionen!
    Jätteroligt att ni är så nöjda med resan till Alicante, varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend framöver!

2019-09-18 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Europaweekend för en konferensresa för ett mindre företag.Vi fick ett professionellt bemötande, snabb återkoppling och de var väldigt måna om att vi skulle få en fantastisk resa. De anpassade resan efter våra önskemål och kom med egna tips.
    Tack Mariam för att du anordnade en oförglömlig resa till oss!
    Kan varmt rekommendera Europaweekend!
    Stort tack för dom fina orden Rebecka.
    Jättekul att höra att ni är nöjda, har varit superroligt att få hjälpa er med er härliga resa och program.
    Det är ett rent nöje att ha er som kunder och hoppas att vi hörs snart igen :)

2019-09-17 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp av Europaweekend med att anordna vår konferensresa för ca 70 personer. De tog fram flera förslag på resa samt aktiviteter som passade våra önskemål. Vi är otroligt nöjda med all hjälp vi fick, snabb service och alltid väldigt hjälpsamma. Appen var väldigt uppskattat när man reser med ett större gäng. Skulle varmt rekommendera Europaweekend!
    2019-09-16 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Europaweekend.se för att hjälpa oss arrangera en konferensresa till Portugal. Vi är supernöjda med resan och den hjälp vi fick från Europaweekend.se med att sy ihop allting! Från första till sista kontakt har servicegraden varit fantastisk!
    Hej Annika, tack så mycket för ditt fina omdöme. Jättekul att få vara med och arrangera er resa till Portugal, stort tack för att ni reste med oss!

2019-09-12 Insamlad av företaget
    Mycket positivt intryck av vår kontakt med EW! Professionellt bemötande, snabb återkoppling och lyhörda för våra önskemål. Vi kände oss väl omhändertagna genom hela vår konferensresa och allting var väl förberett. Ylva, vår kontaktperson på EW var mycket hjälpsam när det gällde uppdateringar i deltagarlista och lite justeringar vi var tvungna att göra i schemat på kort varsel vilket var mycket uppskattat i vårt fall. Vi fick ett program som var specifikt anpassat efter våra önskemål och alla var väldigt nöjda med resan. Stor tack!
    Tack Josefin för det fina omdömet, har varit väldigt roligt att få hjälpa er med er fina resa och program.
    Hoppas att vi hörs snart igen :)
    Bästa hälsningar
    Ylva
  • Petra H
    2019-09-10 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Europaweekend flera gånger för hjälp att boka vår årliga konferensresa. Otroligt smidigt och flexibelt! Bra bemötande och det känns alltid tryggt att boka genom Europaweekend.
    Stort tack för dom fina orden Petra! Verkligen roligt att höra :) Det är ett nöje att få vara med och arrangera era resor, hoppas vi hörs igen nästa gång det är dags att åka mot nya äventyr!

Bästa hälsningar, Marie
  • Philip H
    2019-09-09 Insamlad av företaget
    Vi tog hjälp av europaweekend för att anordna en konferensresa.

Allt fungerade superbra och var precis som överenskommet.

Trevliga kontaktpersoner som fixade även våra sista minuten ändringar utan problem.

Rekommenderas!
    Stort tack Philip, fantastiskt roligt att få vara med och arrangera er resa!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend!

Bästa hälsningar Sarah
    2019-09-06 Insamlad av företaget
    gruppresa med företagskonferens, jätteproffsiga, snabba, lösningsbenägna samt att man kan lita på dem. Kände oss helt trygga med allt! Blev vad vi förväntade oss om inte över förväntan!
    Hej Paulina,
    tack för gott samarbete kring er resa och fina ord. Ser fram emot nästa års planering! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Petra W
    2019-06-13 Insamlad av företaget
    Vi åkte på företagsresa till Dublin och fick mycket bra hjälp med vår resa av Virginia på Europaweekend, allt flöt på mycket bra både innan avresa och på resmålet! Vi kan verkligen rekommendera Europaresor!!
    Tack snälla för den fina recensionen och rekommendationen!
    Jättekul att ni är så nöjda med resan till Dublin, ni hann ju verkligen med mycket på den korta tiden :)
    Bästa hälsningar Virginia
    2019-06-12 Insamlad av företaget
    Jag köpte en konferensresa till Spanien.
    Bra bemötande med snabb svarstid och ett väl genomarbetat reseförslag.
    Inga större förväntningar men boendet överraskande bra, bättre än vad jag hade trott.
    Hej Anders,
    Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan och allt program på plats.
    Varmt välkomna tillbaka till oss på Europaweekend!

2019-06-11 Insamlad av företaget
    Vi har åkt med Europawerkend i höstas och fick så bra bemötande av Virginia mycket nöjda resenärer👍Nu åkte jag o min dotter till London , utmärkt hotell, fick hjälp med Ryanair , bokning av biljetter, tips på bra upplevelser,och snabba sms, Så vi kommer att åka med Europaweekendoch Virginia igen.
    Tack så mycket för den fina recensionen! Har varit jättekul att få hjälpa dig med era resor och ser fram emot nästa gång det blir dags :) Hälsningar Virginia EW Travel & Events AB
    2019-06-07 Insamlad av företaget
    Får första kontakten med Europaweekend har jag blivit proffsigt Marie har hjälpt mig på ett väldigt bra sätt med att sy ihop en konferensresa för våra 45 medarbetare. Allt funkade prickfritt på destinationen där vi ständigt hade lokal guide närvarande.
    Inför resan hjälpte Marie till med alla möjliga önskemål och kom med bra tips!

Jag kan varmt rekommendera Europaweekend som samarbetspartner vid er nästa konferensresa!
    Stort tack Maria, fantastiskt roligt att få vara med och arrangera er resa! Detta gör vi om snart igen, mot nya spännande resmål :)

• Ingrid A
    2019-06-03 Insamlad av företaget
    En långweekend i Krakow. Med besök i Auschwitz, judiska kvarteren och Schindlers fabriken.
    Bra bemötande och mycket information inför resan. Allt fungerade bra på vår resa med allt de ordnat. Bra hotell.
    Sedan uppföljning när vi kom hem.
    Är så nöjd med resan och deras bemötande. Rekommenderar företaget och ett stort tack Sarah.
    Tack snälla Ingrid för de fina orden, så roligt att höra att er resa till Krakow blev så lyckad!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend för framtida resor.

Allt gott!
    /Sarah
  • Per-Martin N
    2019-06-03 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt bemötande från personalen på Europaweekend. Ordnade en mycket bra resa åt oss till Skottland.
    Allt fungerade perfekt, fick fina förslag på färdvägar och sevärdheter.
    Absolut rekommendabelt att anlita Europaweekend.
    Gunilla & Per-Martin
    Hammenhög
    Hej Per-Martin,
    Härligt att höra, det värmer i hjärtat. Var jättekul att hjälpa till med er Skottlandsresa!

Bästa hälsningar, Evelina
    2019-05-25 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande från början till slut! Företagets Parisresa blir ett minne för livet!
    Hej Pär,

Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan till Paris!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend, hjälper mer än gärna till vid planeringen av en framtida resa.

Allt gott!

/Sarah