Eurostar Radio

1.5

4 omdömen om Eurostar Radio

Anders K
Skrev om Eurostar Radio

En något för liten Elgiganten, ingen gigant direkt. Ger lite klent utbud men trevlig personal även om dom kan tyckas vara lite få. Skall man handla och vill ha ett större utbud skall man nog leta efter en "riktig" Elgigant.

Mikael K
Skrev om Eurostar Radio

Har varit där två gånger, båda gångerna har jag mötts av ointresserade försäljare och båda gångerna fanns inte produkterna jag sökte i butiken. Jag var där på annandagen efter jag fått annonsblad där det stod öppet till 19.00, kommer dit vid 16-tiden och får en sarkastisk kommentar om att jag kommer vid stängningsdags; det visade sig att dom hade bestämt att stänga kl 16.00 istället för 19.00 som det stod i reklamtidningen dagen innan, tack för den informationen...

tx p
Skrev om Eurostar Radio

Trevlig personal men sälla har de varor som annonseras på Elgiganten reklam hemma utan oftas äldre modeller till högre pris.

William J
Skrev om Eurostar Radio

Okej priser för att vara en butik, men allt för sällan saker inne i butik utan måste beställa. Är man dessutom intresserad utav de priserna de annonserar på nätet måste man beställa på nätet och få hemskickat eller hämta ut i butik.