Eventbusters AB

Eventbusters AB

Eventbusters - Specialisten på fotobås! Eventbusters grundades under 2016 som ett svar på det dåliga utbudet av fotobås av hög kvalité. Hyr ett fotobås av oss för festen, kickoffen, eventet eller bröllopet. Oavsett storlek ser vi till att föreviga er kväll. Högkvalitativa, handgjorda bås med den senaste tekniken och självklart...

12 omdömen om Eventbusters AB

Josefina

En succe

Anna N
Skrev om Eventbusters AB

Super kul komplement till festen som var mycket uppskattat. Fin service, leverans och kommunikation. Kan varmt rekommenderas till alla typer av kalas!

Elin R
Skrev om Eventbusters AB

Hyrde fotobooth str mellan till vårt bröllop, fungerade superbra och jättebra service!

Alexandra S
Skrev om Eventbusters AB

Vi hyrde både fotobås och DJ av Eventogram till vår halloweenfest. Fotobåset blev en succé hos både gäster och personal. Kul minne som förevigade kvällen. DJ efter våra önskemål. Snabb leverans och schysst service av Micke och Jonas! Vi anlitar gärna Eventogram igen! Rekommenderas! / Waan Thai Restaurang

Christopher S
Skrev om Eventbusters AB

Hade 30-årsfest i helgen som fick ett ordentligt uppsving tack vare fotobåset. Väldigt uppskattat inslag från alla gäster. Bra bilder, enkelt och smidigt. Eventogram fixade allt och vi kunde fokusera på festen. Kan varmt rekommendera detta till alla! Mvh Christopher

Leif Roland B
Skrev om Eventbusters AB

Skarpnäcks stadsdelsförvaltning hyrde in photobooth till Skarpnäcksfestivalen där hundratals barn/ungdomar medverkade. Festivalens höjdpunkt var denna aktivitet. Alla älskade det och kön var alltid lång. Många skratt och grimaser i boothen blev en stämningshöjare utöver det vanliga. Superkul, detta måste bara göras om igen. Proffsig och kunnig personal.

Christofer G
Skrev om Eventbusters AB

Hyrde ett photobooth till ett event och blev supernöjd! Seriös, punktlig och väldigt flexibel personal. Bra kvalitet på bilderna och smidiga utskrifter!

Lulu L
Skrev om Eventbusters AB

Detta var första gången jag hyrde av eventogram men absolut inte den sista gången. Då jag har stor erfarenhet från olika photo booth företag var eventogram bland dom bästa. Servicen var exeptionell, photo boothen var fantastisk och utskrifts funktionen gjorde allt bättre. Bilderna som skrevs ut var av super kvalité. Vill tacka alla på eventogram för all den underbar service vi fick. Ser fram emot att boka photo boothen igen.

Christian B
Skrev om Eventbusters AB

Detta var en riktig stämningshöjare på vår bröllopsfest och ett fantastiskt minne både för gästerna och oss :) Bra service och hjälp från Eventogram då vi hade festen inne på Skansen med diverse utmaningar med öppettider m.m., de skötte allt åt oss... Tack!

Joakim B
Skrev om Eventbusters AB

Proffsigt och trevligt bemötande. Grym produkt som uppskattades av samtliga. 5 stjärnor!

Jenni P
Skrev om Eventbusters AB

Supernöjd! Superbt bemötande, leverans och setup. Smärtfritt och enkelt. Personerna var dessutom konstant tillgängliga och snabba på att svara. Supernöjd, gästerna älskade det! Rekommenderas varmt!

jessica 1
Skrev om Eventbusters AB

Superbra service och grym kvalitet på bilderna. Sjukt uppskattat av alla gäster och fungerade hur smidigt som helst! Tusen tack!