Alla kategorier Hyrmaskiner Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Eventogram AB

Eventogram AB

Sankt Eriksgatan 92, 113 62 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Eventogram AB

Specialisten på fotobås!

Eventogram grundades under 2016 som ett svar på det dåliga utbudet av fotobås av hög kvalité.

Hyr ett fotobås av oss för festen, kickoffen, eventet eller bröllopet. Oavsett storlek ser vi till att föreviga er kväll. Högkvalitativa, handgjorda bås med den senaste tekniken och självklart med delning i sociala medier.

Vi ser till att ni får ett bås levererat och klart redo att börja användas. När festen är över tar vi hand om transporten.

Läs mer om våra olika modeller på http://www.eventogram.nu/hyra-photobooth-stockholm/

Kontakta oss idag för marknadens bästa pris på fotobås!

Läs vad 12 kunder tycker om Eventogram AB

• Josefina
    Josefina skrev om Eventogram AB
    En succe' och minnen för livet!! Vi hyrde in fotobåset till vår bröllopsfest och blev en hit för våra gäster och nu även för oss! Vi har så fina bilder på våra nära och kära från den bästa dagen i vårt liv. Fantastiskt bemötande och bra service!! Kommer inte blir sista gången jag hyr från Eventogram ❤ Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Eventogram AB
    Super kul komplement till festen som var mycket uppskattat. Fin service, leverans och kommunikation. Kan varmt rekommenderas till alla typer av kalas! Läs mer
  • Elin R
    Elin R skrev om Eventogram AB
    Hyrde fotobooth str mellan till vårt bröllop, fungerade superbra och jättebra service! Läs mer
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Eventogram AB
    Vi hyrde både fotobås och DJ av Eventogram till vår halloweenfest. Fotobåset blev en succé hos både gäster och personal. Kul minne som förevigade kvällen. DJ efter våra önskemål. Snabb leverans och schysst service av Micke och Jonas! Vi anlitar gärna Eventogram igen!
    Rekommenderas!
    / Waan Thai Restaurang Läs mer
  • Christopher S
    Christopher S skrev om Eventogram AB
    Hade 30-årsfest i helgen som fick ett ordentligt uppsving tack vare fotobåset. Väldigt uppskattat inslag från alla gäster. Bra bilder, enkelt och smidigt. Eventogram fixade allt och vi kunde fokusera på festen.

Kan varmt rekommendera detta till alla!

Mvh Christopher Läs mer
  • Leif Roland B
    Leif Roland B skrev om Eventogram AB
    Skarpnäcks stadsdelsförvaltning hyrde in photobooth till Skarpnäcksfestivalen där hundratals barn/ungdomar medverkade. Festivalens höjdpunkt var denna aktivitet. Alla älskade det och kön var alltid lång. Många skratt och grimaser i boothen blev en stämningshöjare utöver det vanliga. Superkul, detta måste bara göras om igen. Proffsig och kunnig personal. Läs mer
  • Christofer G
    Christofer G skrev om Eventogram AB
    Hyrde ett photobooth till ett event och blev supernöjd! Seriös, punktlig och väldigt flexibel personal. Bra kvalitet på bilderna och smidiga utskrifter! Läs mer
  • Lulu L
    Lulu L skrev om Eventogram AB
    Detta var första gången jag hyrde av eventogram men absolut inte den sista gången. Då jag har stor erfarenhet från olika photo booth företag var eventogram bland dom bästa. Servicen var exeptionell, photo boothen var fantastisk och utskrifts funktionen gjorde allt bättre. Bilderna som skrevs ut var av super kvalité. Vill tacka alla på eventogram för all den underbar service vi fick. Ser fram emot att boka photo boothen igen. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Eventogram AB
    Detta var en riktig stämningshöjare på vår bröllopsfest och ett fantastiskt minne både för gästerna och oss :) Bra service och hjälp från Eventogram då vi hade festen inne på Skansen med diverse utmaningar med öppettider m.m., de skötte allt åt oss... Tack! Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Eventogram AB
    Proffsigt och trevligt bemötande. Grym produkt som uppskattades av samtliga. 5 stjärnor! Läs mer
  • Jenni P
    Jenni P skrev om Eventogram AB
    Supernöjd! Superbt bemötande, leverans och setup. Smärtfritt och enkelt. Personerna var dessutom konstant tillgängliga och snabba på att svara. Supernöjd, gästerna älskade det! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • jessica 1
    jessica 1 skrev om Eventogram AB
    Superbra service och grym kvalitet på bilderna. Sjukt uppskattat av alla gäster och fungerade hur smidigt som helst! Tusen tack! Läs mer

Sankt Eriksgatan 92, 113 62 Stockholm