Eventstrategi AB

Läs vad 4 kunder tycker om Eventstrategi AB

• Maja K

2019-02-01

Maja K skrev om Eventstrategi AB
    Akta er för Eventstrategi.se eller ESSAB Event Strategi Sweden AB Org.nummer: 556739-3441 är ett blufföretag. Vi köpte precis ett VIP paket för 4995 kr styck till Robyn i Göteborg och får de billigaste ståbiljetter för 695 kr styck. De skriver att det inte finns några biljetter kvar, vilket det finns. Vid samtal med dem är de otrevliga, inte tillmötesgående och försvarar sig utan att ta ansvar. Avida Finans som de i sin tur säljer sina fakturor till tar inte heller de något ansvar dock ett bättre bemötande. Oerhört ledsamt och frustrerande. Läs mer
  • 2013-05-04

Silje skrev om Eventstrategi AB
    Galna ockerpriser, köp EJ biljetter här! Trevliga att prata med, men det gör det inte ok att råna folk. Sämsta möjliga biljetter för 4-5 gånger original pris. Läs mer
  • 2010-06-23

Kalle N skrev om Eventstrategi AB
    Eventstrategi oseriösa säger Christer. Intressant. Det verkar finns ju finnas många skojare inom eventsvängen. Tack för tipsen om att Eventstrategi inte är att lita på. Jag har kontakt med en av deras säljare. Nu ska jag dra mig ur den affären. Läs mer
  • 2010-04-20

christer W skrev om Eventstrategi AB
    Detta är samma människor som event house Företaget som lurarde hundratals på biljetter och pengar förra året. Håll er undan ! Nu säljer de VIP paket som kostar dubbelt så mycket som dom officiella från arenorna. Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Eventstrategi AB:

Testföretag AB (5.3km)