Evidensia Mälarhöjdens Veterinärpraktik

4.4 i betyg av av 214 omdömen
Välkommen till Evidensia Mälarhöjdens Veterinärpraktik

Vår klinik är belägen i Fruängens Centrum i Stockholm och har djurtandvård som huvudsaklig inriktning. All vår personal har tillsammans bred kompetens gällande tand- och munhälsa på hund och katt och här jobbar kunnig och omtänksam personal som alltid har ditt djurs bästa i fokus. Alla våra veterinärer har kompetens inom djurtandvård och vi kan hjälpa er med både bedömning och åtgärd av ert djurs tänder. Vi har två enheter med digital tandröntgen och komplett utrustning för att åtgärda de vanligaste tandproblemen och vi jobbar ständigt med utveckling och utbildning av våra veterinärer för att kunna erbjuda mer inom tandvård.

Utöver tandvård hjälper vi er även med annan djursjukvård och vi gör allt från vaccination av hund och katt samt hälsoundersökningar till medicinska utredningar och behandlingar. Vi utför även kastrering av hund och katt samt andra basala kirurgiska ingrepp. Vi har även möjlighet att göra ultraljudsundersökning och röntgen och har eget labb på kliniken.

Öppettider:
Vardagar 08:00-18:00

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 214 kunder tycker om Evidensia Mälarhöjdens Veterinärpraktik