Alla kategorier Produktionsbolag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Evoke Gaming Holding AB

Evoke Gaming Holding AB

Döbelnsgatan 24, 113 52 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Evoke Gaming Holding AB

• Robert A
    Robert A skrev om Evoke Gaming Holding AB
    Jag var medlem på www.mamamiabingo.com. Satte in pengar och fick min bonus.

När jag väl hade omsatt den hade jag ungefär 11 000 kronor på mitt konto som det stod att jag kunde ta ut. När jag försökte det försvann alla pengar. Mailade då deras kundtjänst och frågade varför och fick då reda på att de hade stulit pengarna av mig p.g.a. att jag hade satsat mer än 50 kronor på ett spinn några gånger. Det fick man tydligen inte göra när man hade ett omsättningskrav, vilket även stod i reglerna. MEN, så vitt jag känner till har ingen annan casinosida sådana regler. Vissa har en gräns att, oavsett hur mycket man satsar på ett spinn, räknas bara 50 kronor bort från omsättningskravet. Det är en betydligt sundare regel. Att ha en regel som tillåter företaget att stjäla pengar om man gör ett litet "fel" är sinnessjukt.

Jag rekommenderar alla att bojkotta Mamamiabingo. Det finns vettigare sidor för spel.

Döbelnsgatan 24, 113 52 Stockholm