EW Fritid

3.5

2 omdömen om EW Fritid

John Mikael N
Skrev om EW Fritid

Köpte våran vagn hos EW Fritid. Vi va och tittade på den och påpekade att den inte var ordentligt städad vilket dom sa att dom skulle åtgärda. När vi väl skulle hämta den så hade dom städat ett skåp. Vi hittade gamla trosor och nappar etc. Samt väldigt mycket damm vid elementen. Tydliga tecken på att den inte va städad. Dom sa även att vagnen va helt igenom gången och allt skulle funka... men toalett spolningens magnetventil är trasig. Tappningskranen för gråvattnet är trasig och läcker in i vagnen. Dom hade fått 5 stjärnor om dom inte hade ljugit så jävla mycket.

MAGNUS S
Skrev om EW Fritid

Vi hade köpt en husvagn hos en annan seriös Adria-handlare, vid leveransen visade det sig att det fanns en mindre defekt/garantiåtgärd. Säljaren lät oss utföra åtgärden hos annan auktoriserad Adria-verkstad som låg närmare hemifrån oss, vi valde EW-Fritid och sedan gjorde de upp sinsemellan. Verkligen bra skött av båda firmorna! I samband med garantiåtgärden beställde vi installation av extra externt gasoluttag för gasolgrill samt "DuoControl" för automatisk omkoppling mellan två gasolflaskor. Både garantijobbet och gasolinstallationen överträffade förväntningarna, jobben var av hösta kvalitet.