Statisk El-Utbildning

Statisk El-Utbildning en del av EXolutions AB

Läs vad 7 Läs vad Statisk El-Utbildning

• 2021-10-21
    Bra utbildning inte bara teori lite praktiska övningar gör de här utbildningen underhållande
  • 2021-10-18
    Riktigt bra genomgång, och behövlig för oss alla i personalen!
    Det är viktigt att vi får en uppdatering med jämna mellanrum, för man märker att man blir lite "hemmablind" och tyckar att man har koll på allt. det dyker ju även upp nya produkter och nya insikter, så det är viktigt att hålla sig ajour!
  • 2021-10-18
    Hej! Jag tyckte kursen var väldigt intressant , samtidigt som den var intressant gjorde Curt så blev den rolig och samtidigt intressant och lärorik. Jag har lärt mig väldigt mycket nytt och saker jag ska tänka på framöver . Mvh Sofia
  • 2021-09-22
    Bra och lärorika experiment! Lagom nivå på teorin! Tydligt. Trevlig atmosfär
  • 2021-09-20
    Utbildningen var intressant och de som höll i kursen gjorde det lätt att hänga med
  • 2021-09-20
    Det har varit en bra utbildning med intressanta filmer och en jättebra lärare.
  • 2021-09-17
    Företaget bemötte oss väldigt väl, och de var mycket proffessionella! Att hålla i en kurs på ca 4h över Teams en eftermiddag, och samtidigt behålla lyssnarnas uppmärksamhet är ingen enkel uppgift!

Mycket bra att det fanns en hel del demonstrationer och olika moment såsom videoklipp inarbetat i presentationen. Även bra jobbat med allt tekniskt och snabb respons då det uppstod tekniska problem, eller när någon ställde en fråga.

Sammanfattat var det en intressant och lärorik kurs i statisk elektricitet som var väldigt nyttig för oss som arbetar i kemisk industri.