Alla kategorier Hyrmaskiner Västmanland Västerås Expandia Moduler AB

Expandia Moduler AB

Fallskärmsvägen 1, 721 31 Västerås — Visa karta

1987 startade vi vår verksamhet i blygsam skala och idag är vi ett av Sveriges största uthyrningsföretag för flyttbara lokaler. Hyresflottan består av ca 7.400 moduler, motsvarande 207.000 kvm lokalyta.

Huvudkontoret ligger i Västerås och regionkontor finns i Klippan och Göteborg. Under 2007 har vi etablerat verksamhet i våra grannländer Norge och Danmark, vilket resulterade i att vi våren 2010 startade upp ett dotterbolag i Norge nämligen Expandia Moduler AS.

Genom att hyra lokaler med korta bindningstider och snabba leveranser erbjuder vi våra kunder stor handlingsfrihet.

Via ett samarbetsavtal med Moelven ByggModul AB och Woodcon AB har vi säkrat vår modulproduktion. Våra stora nyinvesteringar ligger i linje med vår positiva framtidsbedömning av marknaden.

Läs vad 5 kunder tycker om Expandia Moduler AB

• Kai A
    Kai A skrev om Expandia Moduler AB
    Professionella, trevligt bemötande, bra service.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Expandia Moduler AB
    Jag är mycket nöjd med EXPANDIA och deras paviljonger håller hög kvalitet. Brukarna är i stort sett mycket nöjda med deras service.
  • Torbjörn F
    Torbjörn F skrev om Expandia Moduler AB
    Jag tycker att det fungerar utmärkt. Företaget har koll på sin verksamhet och bra kontakt med kunden.
  • Lennart D
    Lennart D skrev om Expandia Moduler AB
    Bra och kompetenta
  • Belinda E
    Belinda E skrev om Expandia Moduler AB
    Firman har via Joakim Beijbom varit mycket tillmötesgående och hjälpsamma för att lösa våra lokalproblem. Jag skulle dock vilja se viss ändring av grundinredningen i modulerna som används till förskolor. T ex RWC i entrén, låga toaletter, fler innervägglösningar t ex med glas o d. Även slussmoduler behövs när de inte kan monteras i fil.

Fallskärmsvägen 1, 721 31 Västerås