Alla kategorier Hyrmaskiner Västra Götaland Göteborg Expandia Moduler AB

Expandia Moduler AB

Reningsverksgatan 10, 421 47 Västra frölunda — Visa karta

Om Expandia Moduluthyrning AB:
1987 startade vi vår verksamhet i blygsam skala och idag är vi ett av Sveriges största uthyrningsföretag för flyttbara lokaler. Hyresflottan består av ca 7.400 moduler, motsvarande 207.000 kvm lokalyta.

Huvudkontoret ligger i Västerås och regionkontor finns i Klippan och Göteborg. Under 2007 har vi etablerat verksamhet i våra grannländer Norge och Danmark, vilket resulterade i att vi våren 2010 startade upp ett dotterbolag i Norge nämligen Expandia Moduler AS.

Genom att hyra lokaler med korta bindningstider och snabba leveranser erbjuder vi våra kunder stor handlingsfrihet.

Via ett samarbetsavtal med Moelven ByggModul AB och Woodcon AB har vi säkrat vår modulproduktion. Våra stora nyinvesteringar ligger i linje med vår positiva framtidsbedömning av marknaden.

Läs vad 3 kunder tycker om Expandia Moduler AB

• Mats H
    Mats H skrev om Expandia Moduler AB
    Det har fungert bra och de har klarat tiderna samt varit flexibla för att hitta bra lösningar.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Expandia Moduler AB
    Expandia verkar vara ett företag som tar sina kunder på allvar.och försöker se till så att kunden får det som man beställer.och håller leveranstider.verkar ha bra koll på
    Sina ue.och dom har rätt förutsättningar för att lyckas med ett så bra jobb som möjligt.rekomendras högt.skicklig,och professionell personal och projektledning.
  • Hans-Erik J
    Hans-Erik J skrev om Expandia Moduler AB
    Bra kontakt personer. Bra prisbild, Proffsig etablering, flera besök under etableringsfasen.

Reningsverksgatan 10, 421 47 Västra frölunda