Expert Globen

Arenavägen 59, 121 77 Johanneshov — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Expert Globen

• d
    d skrev om Expert Globen
    Nä ärligt talat så behövs det nog en del förändringar här, oengagerad personal och väldigt tråkig butik.
    Finns ingen anledning till att åka hit med den tillgänglighet som idag finns till större varuhus.

Skulle lämna in ett par trådlösa hörlurar (som jag köpt i denna butiken) här för en tid sedan men blev nekad service för att det fanns en liten liten repa på själva mottagaren så han ansåg att den ramlat i golvet och därför kunde den inte skicka signaler till hörlurarna och ville heller inte ens ta emot den för riktig kontroll.
    Noel H gillar detta
  • Tony E
    Tony E skrev om Expert Globen
    Vad ni än gör, hur desperata ni än är. Handla ALDRIG på Expert i Globen. Vi skulle köpa en mobil till min mor och ville ha en med bra kamera och där man kunde stänga av surfning. De rekommenderade Nokia 300 som hade surfmöjligheter, e-post mm men bara om man ville.

När vi kom hem upptäckte vi snart att det INTE gick att spärra internet. Vi hittade då ett billigt abonnemang till min mor med fri surf för att kanske få henne intresserad. Men då visar det sig att hon inte kunde hämta sin mail i denna mobil. Vi frågade Expert Globen om vi kunde få byta/uppgradera till en annan telefon. Försäljaren vägrade m a a att kartongen var öppnad. När vi talade med en annan Expertbutik så sa de att de hade gärna bytt om vi bara köpt telefonen hos dem. Frågade Globenbutiken igen men samma svar. Denna gång med ett hånflin. Kommer aldrig handla på Expert igen.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Expert Globen
    Otrevlig chef som inte bryr sig om personalen har gjort fel, ber inte ens om ursäkt för det heller.Tyvärr finns det dåliga chefer och hon är en utav dom.

Arenavägen 59, 121 77 Johanneshov