Alla kategorier Förskola Västra Götaland Göteborg Explorama Ek för

Explorama Ek för

Topasgatan 7B, 421 48 Västra frölunda — Visa karta

Förskolan Explorama är en personaldriven förskola i Tynnered, som arbetar medvetet för att tidigt grundlägga en naturlig nyfikenhet och förförståelse för matematik, biologi, it och teknik

Läs vad 11 kunder tycker om Explorama Ek för

• johan k
    johan k skrev om Explorama Ek för
    skit förskola , nån borde hålla kollllllllllllllllllllll
  • Helen Å
    Helen Å skrev om Explorama Ek för
    Har kollat upp all fakta runt förskolan och förskolan är godkänd men har inte slutbesiktningsprotokoll men den är ej förskolans fel utan det är miss från de som byggde förskolan och kommunen. Annars så finns det inga andra brister på förskolan mer än föräldrar som inte fick sin vilja igenom att ha barn från öppning till stängning när man går hemma med sjukbidrag. Varför ha barnen så långa dagar om man inte litade på förskolan det är lite motsägelsefullt... För dagiset var bra så länge inte tiderna i ifrågasattes men när de gjorde det så vill man bara hämnas osv
    Phia R gillar detta
  • kalle .
    kalle . skrev om Explorama Ek för
    jag tycker att ni borde kolla upp vad lolo skriver , jag tog ut mina barn därifrån då jag ej varit nöjd alls,en gång hämtade jag mina barn och dem visste inte ens att jag gjode det , dem är inte änglar på förskolan som ni beskriver ,hoppas ingen skadar sej bara
    ringde till s byggnadskontoret och det stämmer förskolan har alldrig haft ett godkännt slutbevis
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Explorama Ek för
    Jag rekommenderar denna underbara förskola med varm och hjärtlig personal och härliga föräldrar samt underbara barn.
    Sanna A, Ulrika, Phia R gillar detta
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om Explorama Ek för
    Bra dagis. mina små syskon gillar det och det är ganska stort.
    Phia R, Ulrika, Sanna A gillar detta
  • James J
    James J skrev om Explorama Ek för
    Barnen trivs där och då trivs jag.
    Phia R, Ulrika, Sanna A gillar detta
  • Sanna A
    Sanna A skrev om Explorama Ek för
    Mycket bra förskola som verkligen kan sina saker, toppen personal och toppen ägare. Synd det ska finnas personer som vill förstöra för dem det går bra för. Missunnsamma personer som inte kan ta sina egna motgångar i livet och snackar ner andra i ren hämnd...
    Phia R, Ulrika gillar detta
  • Phia R
    Phia R skrev om Explorama Ek för
    Explorama är en mkt bra förskola med mkt duktig och kompetent personal. Löjligt att tro att personalen skulle låsa in barnen, misshandla dem eller lämna dom ensamma. Tråkigt att man måste kasta skit och förtala då man själv inte är nöjd med livet!
    Ulrika, Sanna A gillar detta
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Explorama Ek för
    Detta som lolo skriver är bara rent förtal och lögner av stora mått, borde vara straffbart att hålla på så här som denna personen gör. Hade jag som enskild person kunnat anmäla vederbörande hade jag gjort det.
    Visst polisen var där och avhyste en otrevlig förälder från lokalerna som var där och gapade och skrek. inget fel av förskolan att tillkalla polisen när personen gapar och skriker och skrämmer upp VÅRA barn där. Förskolan är godkände för att bedrivas som förskola samt så har jag inte under alla mina år där haft problem med varken personal eller mina barns trygghet på förskolan. Utan förskolan gör ett superduper jobb med alla barnen och de ser även barnen som behöver det där lilla extra i uppmuntran osv Sen vart låses barnen in någonstans, mina barn har aldrig nämnt nått sånt här det är nog fantasier i från någon. Eller så låses kanske personens barn in hemma och det förväxlas med förskolan. Skulle inte kunna tänka mig en annan förskola till mina barn i dag. EXPLORAMA förskola är den bästa man kan tänka sig. Oj oj vad många föräldrar som tatt ur sina barn ur förskolan, det är 2 familjer som slutat där inte fler vi övriga 50 är nöjda. Misshandel av barn vad har du fått det i från, vem slår barnen ingen mig veterligen och har aldrig skett mer än i fantasierna på någon person som MÅR BRA av att sprida falska rykten om saker och ting...
    Jag önskar verkligen fortfarande att jag som enskild hade kunnat anmäla personen i frågan för falsk ryktesspridning...
    Sanna A, Ulrika, Phia R gillar detta
  • Ulrika
    Ulrika skrev om Explorama Ek för
    Jag kan definitivt rekommendera explorama för den underbara personal som arbetar där och tar hand om våra barn jag har varit med från uppstarten då den var i en annan regi som var väldigt rörig och ohängsam med byte av personal hela tiden och omstruktureringar . men detta är nu borta och fungerar helt utmärkt enligt min mening och mina barn trivs OTROLIGT MYCKET MED SIN FRÖKNAR SOM DOM SJUNGER OCH PRATAR OM HÄR HEMMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ DU SOM SKRIVER ALLA DESSA LÖGNER BÖR NOG TÄNKA OM LITE GRANN TYCKER JAG !!!!!!!!!!!
    för det första så har varken jag eller mina barn kännt någon som helst rädsla över att lämna mina barn på explorama inte heller är dom ensamma heller för den delen . men du kanske sitter med dina barn i deras rum när dom leker alla timmar du har dom hemma finns något som heter att dom byter blöja och då är dom fortfarande inte helt ensamma blir skitförbannad när jag läser detta inlägg för den var godkänd som skola och dagis från början när dom öppnade för ca 6 års sedan konstigt för den byggdes om till just detta sen har regler ändrats enligt Eu och det har också medfölljt att dom fixat branddörr och nödutgångar så fortsätt du VUXNA MÄNNISKA ATT SPRIDA DIN SKIT OM ATT MÅNGA FAMILJER LÄMNAT FÖRSKOLAN ÄR INTE HELLER SANN DET GÄLLER 2 FAMILJER OCH JAG PERSONLIGEN KOMMER ALDRIG ATT LÄMNA DENNA FÖRSKOLA FÖR JAG TRIVS SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HIMLA BRA MED ALL PERSONAL OCH DEN KOMMUNIKATIONEN JAG HAR MED PERSONALEN DESSUTOM ATT MINA BARN VERKLIGEN ÄLSKAR SITT DAGIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ENDA ÄR OM JAG SKULLE BLI TVUNGEN ATT FLYTTA LÅNGT BORT MEN GÄLLER DET BARA ETT PAR MIL SÅ KOMMER MINA BARN STANNA KVAR DÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    USCH OCH FY HUR EN PERSOM KAN SITTA HÄR PÅ INTERNET OCH SPRIDA EN MASSA LÖGNER JA MAN KAN JU UNDRA VAD SOM RÖR SIG BAKOM DENNA AKTION VAD ÄR DET EGENTLIGEN SOM LIGGER BAKOM HMMMMMMMMMM DET ÄR EN FRÅGA JAG TYCKER MÅNGA BORDE STÄLLA SIG NÄR DET GÄLLER DENNA SMUTSKASTNING AV EN HELT UNDERBAR FÖRSKOLA!!!!!!!! DÄR FOLK HAR KUNNAT LÄMNA SINA BARN HELTID TROTS ATT DOM EJ JOBBAR ELER GÖR NÅGONTING ÄVEN FÖRÄLDRA LEDIGA HAR HAFT DEN MÖJLIGHET NU FÅR MAN HA 30 TIMMAR MEN DET ÄR ÄNDÅ MER EN EN VANLIG KOMMUNAL FÖRSKOLA DÄR MAN BARA FÅR HA 15 TIMMAR I VECKAN . LÅSNING OCH MISSHANDEL SOM DU OCKSÅ PÅSTÅR HAR SKETT PÅ FÖRSKOLAN DU AKTA DIG FÖR DINA FÖRTAL DET KAN FÅ FALL EN VACKER DAG TYCKER INTE OM LÖGNARE SOM SNACKAR SKIT TROR DU VERKLIGEN NÅGON ORKAR LYSSNA PÅ DIN SKIT FÖR OM DOM GJORDE DET SKULLE DET VARA TOMT AV BARN PÅ DAGISET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DU HAR VERKLIGEN GÅTT NER PÅ EN SÅ BARNSLIG SANDLÅDE NIVÅ SÅ DET ÄR INTE SANT..
    OM DU HAR NÅGOT OTALT MED FÖRSKOLAN BORDE DU TA DET MED DOM OCH INTE SPRIDA SKIT PÅ NÄTET .
    NÄ FY FÖR SÅNNA MÄNNISKOR SOM DIG DET ÄR ALLT JAG HAR ATT SÄGA SKÄMMS .
    TA OCH SKAFFA DIG ETT LIV !!!!!!!!!!! HÄLSNINGAR EN MAMMA SOM VART MED FRÅN START AV DENNA FÖRSKOLA SOM DU SPRIDER LÖGNER OM
    Sanna A, Phia R, Susanne A gillar detta
  • lolo l
    lolo l skrev om Explorama Ek för
    polisanmälan är gjord mot skolan då det är misstanke om låsning och misshandel av barn samt ingen tillsyn vid flera tillfällen , skolan är ej godkännd enligt brandmyndigheten o stadsbyggnadskontoret , skolan innehar ej slutbevis för att verksamheten skall bedrivas, finns ej riktiga brandutgångar ännu ,många föräldrar har tagit ut sina barn under vårtermin 2011 , polis myndigheten har varit där och det skrämmde många barn o föräldrar akta er en skojar verksamhet

Topasgatan 7B, 421 48 Västra frölunda