Eye Clinic Scandinavia AB

Eye Clinic Scandinavia AB

www.eyeclinic.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Eye Clinic i Värnamo! Vi är en av Sveriges modernaste optiker-klinik som tar hand om hela din ögonhälsa, oavsett vilken typ av synfel du har. Våra handplockade medarbetare använder sig av den senaste tekniken för att lösa olika ögonbekymmer. Vi undersöker mer än bara din syn! Våra optiker är specialiserade...

366 omdömen om Eye Clinic Scandinavia AB

Lars-Olof L
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Bemötandet var perfekt, jag har hittills bara gjort en undersökning och väntar på en operation.

Anne-Marie A
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Bra fick de råd jag förväntade mig

Malin B
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Super trevliga och riktigt duktig personal!

Per-ola S
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Oron över hur situationen skulle vara med mina ögon försvann helt efter Leifs noggranna genomsökning Tack !

Maud K
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Bra undersökning. Inte fått återkoppling ang. Ev operation av hinna i ögat som lossnat.

Svar från Eye Clinic Scandinavia AB

Hej Maud. Du får gärna kontakta oss nästa vecka så ska vi se på vad som dröjer. Vi önskar dig en trevlig Påsk!

Habiba C
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Var jätte nöjd..fick bra förklaring på min ögon besväret Rekommenderar varmt Eye Clinic Jätte trevligt personal

Ros-Marie L
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Väldigt fint bemötande, noggrann undersökning. Kan inte klaga på något, är så nöjd.

Margareta W
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Tycker ni ska kontakt med Eye Clinic Värnamo. Min grå starrs operation gick fel från början till slut. Vänligen Margareta Werner Ljungby. 0708473481

Jonas B
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

En grundlig undersökning av ögonhälsan och utprovning av linser. Jättebra information av undersökningen och eventuell linsoperation.

Jan M
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Trevligt bemötande och mycket noggrann undersökning.

Magdalena F
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Mycket bra. Personalen var mycket tillmötesgående

Monika E
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Gott bemötande. Ingen väntetid. Fick mer utfört än förväntat!

Diana S
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Är mycket nöjd,trevlig personal och härlig miljö. Har linser men ska operera synen,hoppas det blir bra.

Diane A
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Effektiva, snabba o mkt trevliga. Mkt nöjd!

Ulf L

Professionellt. Trevligt bemötande. Humor

Maj N
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Väl bemött, trevlig personal. Kände mig väl omhändertagen.

Christel Å
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Bara varit en gång och det var bra. Trevligt bemött.

Inger N
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Personligt bemötande trygg i svaren på mina frågor. Återbesök linsbyte.Tack.

Asma H
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Jag tycker att att personalen va trevliga och jag bemötes på ett trevligt sätt . Jag hade egentligen inga förhoppningar eftersom de var första gången där med jag tycker att funkade jätte bra. Jag va där för en undersökning de var för att jag ska börja övningsköra. Dom kollade på ögonen sa vad jag behöver och inte behöver . Så de va ett lyckat möte 👍

Sofia S
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Trevligt och professionellt bemötande.

Bjørg Marit J
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Bara positivt bemötande 👍att allt gick snabbt,mycket trevlig personal.

Ann-Marie H
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Efterstarr, det fungerade jättebra.

Rolf J
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Har altigt fått ett bra bemötande har varit där många gånger tycker personalen är trevlig

Mikael J
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Mkt bra service och professionellt bemötande . Stor kunskap inom ögonvård och linser

Anne Kristina K
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Mycket nöjd med allt! God kompetens, trygg i väl omhändertagande och så trevligt bemötande.

Anders Gösta K
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Bra bemötande rimlig prisnivå och trevliga lokaler.

Annika A
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Prenumererar på linsboxen, var på synkontroll. Alla väldigt trevliga och blev bra bemött

Lena D
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Trevligt bemötande i receptionen och kontakten med optiker sjuksköterska och läkare var professionell och effektiv

Jan-Peter S
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Jag blev trevligt bemött Jag fick mycket proffsig utredning och tydligt. Totalt sett var upplevelsen mycket god och gick glad därifrån Denna gång besökte jag bara optiker

Alice Elsie Birgitta A
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Hade höga förväntningar, hört så mycket gott om Eye Clinic, och det stämde blev mycket bra bemött trevlig o kunnig personal. Opererades för grå starr och gjorde syn test.

Carina N
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Bra upplevelse och bra bemötande blev noggrann undersökte.

Ann-Margret O
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Har opererat ögonen för grå starr och hade svårt hos en optiker att få rätt inställda glasögon.Gick tillbaka till Eye Clinic för att få hjälp.Har undersökts 2 ggr och senaste gången fick jag också ett recept i handen för att få nya glasögon.Och även en förklaring vad det är som har krånglat.Jag är nöjd med omhändertagandet där,

Britt-Louise L
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Väldigt bra bemötande . Bra information om mlna ögon.

Mia B
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

tycker att man får ett mkt trevligt bemötande när man är där. jeanette i värnamo är toppen. trevlig o lätt o prata med och professionell på det hon gör. så tummen upp!!

Soveig S
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Jag förväntade mig att bli väldigt väl bemött. Den förväntningen infriades med råge. Min upplevelse blev vad jag hade hoppats på. Jag har fått nya linser inopererade som jag vänjer mig vid nu. Kommer också att skaffa nya glasögon inom kort.

Per-Arne N
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Det var bra operation och duktig personal

Sture K

Trevlig och kunnig personal

Anita J
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Blev mycket väl bemött, både i receptionen och av Jeanette

Malin B

Bra bemötande, kompetens, förtroende

Fatima B
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Jag är nöjd med den personen som följer mitt fall. Dock är inte de som står i receptionen lika bra på bemötande av kunderna. Därför behöver ni träna några av era receptionister i bemötande.

Tarja K
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

De har alltid ett proffsigt och bra bemötande och god service

Mia H
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Mycket trevlig personal. Fick proffesionel hjälp med mina ögonproblem. Snabbt o smidigt åtgärdat.

Karin A

Bra och professionellt bemötande

Michael A
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Laserbehandling för efterstarr Trevligt enkelt och effektivt

Siv H

Jättebra, trevligt bemötande.

Lisbeth H
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Blev som jag tänkt. Bra hjälp

Blaz T
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Jag blev mycket bra bemött, synundersökningen blev som förväntad.

Bertil N
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Topp på alla vis! Det är alltid trevligt att komma till Värnamo för man får ett bra och proffsigt bemötande på alla sätt!

Bengt W
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Jag åkte dit för en ” efterkontroll” blev mycket väl bemött., och klart för mig vad mina problem är. Blev både glad och arg över att jag gått fem år utan att förstå att det med glasögon ”simpla” -0,75 går att återställa synskärpa på avstånd från 3m och uppåt. Har en en förnyad dialog med dom, om varför jag fått gå så länge och känt mig mycket bekymrad över min syn efter operationen utförd 2018. Jag fick ett par std. glasögon på -075 med mig för att prova. Vilken ny värld som uppnades!!!

Lars-Olof A
Skrev om Eye Clinic Scandinavia AB

Mycket bra ! Mycket trevligt bemötande?