Eye Clinic Scandinavia AB

Eye Clinic Scandinavia AB

Välkommen till Eye Clinic Scandinavia AB!

Vi är en ögonklinik och optiker som tar hand om dina ögon oavsett vilken typ av synfel du kan tänkas ha. Vi är en av Sveriges mest moderna ögonkliniker med kompetenta medarbetare som använder sig av den senaste tekniken för att du ska bli kvitt dina ögonbekymmer.

Vi på Eye Clinic Scandinavia AB undersöker mer än bara din syn. Vi arbetar med din syn utifrån ett medicinskt perspektiv där du kan boka synundersökning såväl som få intyg för körkort men även boka kirurgiskt ingrepp för att korrigera din syn.

Välkomme att besöka vår hemsida för att läsa mer om de utbildningar vi erhållit och hur vi kan hjälpa just dig med din syn.

Läs vad 18 kunder tycker om Eye Clinic Scandinavia AB 2

2022-07-01 Verifierad kund
    Eye Clinic i Värnamo .Bemötande väldigt bra helnöjd. Blir kallad för kontroll med jämna mellanrum. Personalen är väldigt kunniga och förklarar på ett mycket bra sätt. Jag kommer att fortsätta anlita Eye Clinic.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande inget mer att önska. Önskade synundersökning fick förklarat hur ögat såg ut mycket bra information. Jag har enbart bra upplevelse. Avslutningsvis köpte jag ett par läsglasögon.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bästa bemötande, uppfyller alla förväntningar med råge
    2022-06-23 Verifierad kund
    Väldigt välkomnad av receptionen.
    Väntetiden var mindre än 5 minuter.
    Blev sedan undersökt av Matilda, som alltid får 100 utav 100 möjliga poäng. Behåll henne, hon är guld värd.
    Tack till alla på Eye Clinic.
    Det är inte konstigt att ni fått sådan affärsframgång.
    Lars Wangmo
    Bemötande helt ok
    Kataraktoperation gick enligt förväntan
    2022-06-22 Verifierad kund
    Alltid glada och trevliga. Har alltid varit nöjd.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Hej!
    Ja tycker jätte bra bemötande med personalen.
    Jag fick en bra förklaring och information om allt som jag vill veta.
    Jag har köpt ögon droppar.
    Mycket bra, allt.
    Tack.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vänligt bemötande vid min synundersökning.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mycket bra.
    Som förväntat.
    Trevlig personal, allt gick som det skulle.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trots att jag kom fel dsg fel ck jag min undersökning tack vare tillmötesgående optiker som t o m offrade sin rast!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Har anlitat detta företag i många år och alltid blivit bra och trevligt bemött aldrig några problem med någonting. Rekommenderar på det varmaste detta företag
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Bra information och vilka möjligheter som kan göras. Bra att kunna fundera på innan läkarbesök.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Synundersökning, gula fläcken. Levde upp till mina förväntningar.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Första besöket, ska skaffa linser. Bra bemötande, undersökning och allmän information. Däremot lite sämre betyg för feedback på de frågor JAG hade, t.ex hur mycket sämre min syn har blivit samt exakta prisuppgifter. Vet fortfarande inte svaret på dessa frågor.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jättefint bemötande och uppmärksam personal. Alltid kommit in i tid vid avtalat besök. Grundliga undersökningar efter näthinneavlossning och linsoperation.Upplever att personalen är väldigt kunniga inom sina områden
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Synundersökning, mycket grundlig med bra information om mina problem.
    Rekommenderar gärna er till vänner och bekanta.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Det var bra. Inget att klaga på.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Som vanligt blev jag bemött vänligt och proffessionellt vid min synundersökning.