Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-22

en del av F'sons Allservice

Läs vad 66 Läs vad Privatpersoner

• Björn K skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2020-01-08

Röjning av buskar och träd på vår tomt på Ekerö, inklusive borttransport av allt som röjts.
    Ett första platsbesök från F´sons Allservice hemma hos oss med planering av vad som skulle behållas och vad som skulle tas bort. Första intrycket kändes proffsigt, tryggt och trivsamt. Röjningen skedde varsamt och i två steg. Efter grovröjningen fick vi ett nytt besök då vi enades om slutfinishen. Överträffade på alla sätt våra förväntningar både vad gällde själva röjningsuppdraget, men också kundbemötandet. Välkomna åter när det är så dags igen. Läs mer
    2020-01-13 F´sons Allservice svarar Björn K
    Tack Björn för det finna omdömet, vår tanke är att kunden skall känna sig väl omhändertagen från första kontakten fram till att arbetet är slutfört och godkänt av kunden. Med vänlig hälsning
    Richard Fredriksson VD
  • Richard T skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2020-01-08

Bra bemötande. Kom punktligt. Gav goda råd.
    Trädgårdsarbete Läs mer
  • Mats Å skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2019-09-06

Köpte flera pallar jord och det levererades helt till belåtenhet med kranbil Läs mer
  • Ingrid L skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2019-09-04

Lagat hjul och bytt däck på min bil. Mycket
    nöjd med både personlig service och arbete. Läs mer
  • Eva W skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2019-09-04

jag köpte jord av olika sorter, snabb leverans,kan rekomenderas verkligen. Där kommer iallafall jag fortsätta köpa mina grejer till kolonin. Läs mer
  • Carina B skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2019-09-04

Vi kontaktade dem för hjälp med leverans av större mängd grus och planteringsjord. Vi blev trevligt, kunnigt och informativt bemötta i telefon.
    Lev kom mycket snabbt, snyggt avlämnad och allt i bra kvalite.
    Planteringsjorden är av hög kvalite och har gett oss bra skörd och resultat hela sommaren.
    Pålitliga, kunniga och trevliga, kan inte önska bättre. Läs mer
  • Eva R skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

Snabba och proffsiga!
    Kommer när de lovar vilket inte är vanligt när det gäller hantverkare.. Läs mer
  • Lars E skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2019-09-03

Den tjänst som jag beställde av F`sons Allservice var trädfällning.Jag blev väl bemött både av kundtjänsten (beställningen) och arbetarna som fällde trädet och transporterade bort det.De gjorde även rent på ett bra sätt förutom att de krossade en ruta i mitt växthus utan att tala om det - vilket är mitt ända negativa intryck av företaget.Efter att ha sett skadan ringde jag företaget och de skickade omgående över en person som registrerade skadan.Ingenting har hänt sen dess och jag har åter tagit kontakt med företaget som då angav att en reparation var på gång. Läs mer
  • Lillemor N skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2019-09-02

Bra arbete snabba och ordentliga .Mycket nöjd. Trevligt bemötande. Hoppas att få ånyo få hjälp Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Privatpersoner en del av F'sons Allservice

2019-09-02

Häckklippning sommaren 2019.
    Kom på avtalad tid med flera personer och rev av jobbet snabbt och lätt.
    Mycket nöjd. Läs mer
Företag