Vad i hela jävla helvete håller ni på med? Hört talas om kundsupport?
Facebook Sweden AB
6 omdömen om Facebook Sweden AB
Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn
Ett av världens största företag har den i särklass sämsta kundsupporten! Låter först hackare alltför lätt ta över annonskonton, och därefter är företagets nonchalanta sätt mot användarna som behöver hjälp att återta kontrollen under all kritik. Ofattbart att detta kan fortgå och att så många drabbas utan några som helst konsekvenser.
Min Facebook och Instagram har blivit hackade och går inte att radera. Det går ej att återställa digitalt, ej via mejl eller på något sätt. INGEN svarar i telefon. Har ringt i 3 dagar. Någon annan använder alltså mina konton i mitt namn och ingen ansvarig tar sitt ansvar. Det går inte att kontakta någon vare sig i Sverige eller globalt. Det finns INGEN support på ett av världens största internetföretag…
Varför är det så svårt att få tag på er när man behöver hjälp??????
Omöjliga att få tag på tel funkar ej ingen mail Varför finns ni
Det enklaste sättet att få kontakt Facebook är ibland genom sociala medier. Det är bra att den möjligheten finns.