Fakturino

Linnégatan 9, 114 37 Stockholm — Visa karta

År 2012 etablerades Fakturino som första oberoende digitala aktör på marknaden att konkurrensutsätta Sveriges banker och finansinstitut mot varandra. Utifrån Fakturinos eget ursprung i en start-up visste vi med oss att två av de mest avgörande faktorerna för ett företags överlevnad är både tid och resurser. Istället för att du som företagare ska lägga din egen dyrbara tid på att söka finansieringsmöjligheter hos respektive bank och finansbolag kan du låta anbuden komma till dig via vår digitala marknadsplats.

Vi arbetar för att ge ditt företag rätt finansiella förutsättningar för att växa. Jämför skräddarsydda anbud inom företagslån, leasing och fakturafinansiering vid samma tidpunkt, direkt via vår plattform. Våra rådgivare finns tillgängliga för dig genom hela processen. I utbyte kan du snabbt och enkelt säkerställa att du får rätt finansiering utifrån ditt företags individuella storlek, bransch och behov.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 83 kunder tycker om Fakturino

• Timéo S skrev om Fakturino
    Utmärkt bemötande.
    Trevliga och professionella medarbetare. Läs mer
  • Poul L skrev om Fakturino
    Vi "köpta" ett 2-årigt företagslån för att kunna "boosta" vårt företag.
    Fakturainfo (Leon Engdahl) är nu en värdskattat sparringpartner med många bra input. Vi ser fram mot ytterligare samarbeta.

Jag kända inte till företaget förut, men har under hela processen
    känt förståelse för vårt behov.

Fakturainfo är en väldig positiv upplevelse!

Poul Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Fakturino
    Otroligt bra kundbemötande och lyssnar på behov. Fakturino ser verkligen till att hjälpa dig välja den lösning som passar din organisation och håller dig i handen tills allting är slutfört. Läs mer
  • Björn J skrev om Fakturino
    Bra kompetens
    Bra energi
    Bra slutsats
    Bra förslag på lösning
    Snabb återkoppling Läs mer
  • Stephan N skrev om Fakturino
    Bemötandet och hanteringen av mitt ärende var utmärkt. Vad detta blir över tid går ju inte att svara på idag. Läs mer
  • Neringa C skrev om Fakturino
    Bygg och måleri enskild firma letade efter en bekväm och säker bil. Vi började söka finansiering och hittade ett erbjudande från IKANO BANK AB. Banken utvecklade ett förslag som vi utnyttjade och fick kreditbeslutet för köpa Volvo XC60, 2016.
    Vi har kontaktat Leon Engdahl, en företrädare för IKANO Bank, som gav oss all information om villkoren för lånet, harmoniserat frågorna om biluthyrning, inköp och förberedelse av handlingar. Leon har matcha upp med bilförsäljningsbolaget allt, till och med tiden för återkallelse från affären. Företagets professionalism har överträffat våra förväntningar. Vi var mycket nöjda med IKANO BANK AB: kommunikation, effektivitet och professionalism. Vår fråga har blivit löst på kortaste villkor. Vi har fått svar på alla dina frågor. Vi kommer att se fram emot ett framgångsrikt samarbete i framtiden såväl som affärsfinansieringsfrågor. Läs mer
  • Kristiyana D
    Kristiyana D skrev om Fakturino
    Jätte, jätte, jätte nöjd!!! De hjälp mig kredit och bara för 6 timmar får jag godkänd och pengarna utbetald på kontot! Läs mer
  • Joakim K skrev om Fakturino
    Snabbt, enkelt och bra service från Leon hos Fakturino! :) Läs mer
  • Franco S
    Franco S skrev om Fakturino
    Fakturino hjälpte oss med ett företagslån.
    Jag blev väldigt bra bemött.
    Eftersom jag har jobbat med fakturino tidigare så visste jag att dom skulle leverera.
    Sammanfattningsvis så är fakturino otroligt proffsiga.
    Franco
    Fratelligruppen AB Läs mer
  • Saad K skrev om Fakturino
    Alltid enkla att få hjälp ifrån, Fakturino verkar ha stor kontaktnät inom finans det underlättar oerhört! Läs mer
  • Finemang S
    Finemang S skrev om Fakturino
    Väldigt bra service
    Rekommenderas. Läs mer
  • Enock T skrev om Fakturino
  • Benjamin R
    Benjamin R skrev om Fakturino
    Fakturino är en bra tjänst i fakturadjungeln där ute. Enkel och förmånlig att använda! Läs mer
  • Niclas B skrev om Fakturino
    Bra service och snabb hantering Läs mer
  • Hamit R skrev om Fakturino
    Mitt företag behövde låna en del och tack vara Fakturino gick det snabbt och enkelt. Rekommenderar. Läs mer
  • Sven D skrev om Fakturino
    utmärkt och snabb och bra service. Läs mer
  • Jesper C skrev om Fakturino
    Helt okej.
    Kunde sin sak hjälpsam snabba svar på mejlen! Läs mer
  • Alan H skrev om Fakturino
    Fakturino är ett bra och givande företag Läs mer
  • Daniel O skrev om Fakturino
    Bra säljkontakt och förslag,
    Toppen Läs mer
  • Agram Bygg
    Agram Bygg skrev om Fakturino
    jätte nöjd, bra och snabb service Läs mer
  • Nina Q skrev om Fakturino
    Min kontakt med Fakturino har fungerat väldigt bra, snabb och superbra service och över huvud taget en väldigt positiv upplevelse. Resultatet blev dessutom ett samarbete med en ny partner, som nu sköter mitt företags fakturering. Jag är mycket nöjd och glad att jag anlitade Fakturino och rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Charlie K skrev om Fakturino
    Jag fick jättebra bemötandet och bra hjälp, jag är jätte nöjd med företaget. Läs mer
  • Ann-Louise H skrev om Fakturino
    Fick hjälp med bättre avbetalnings plan än jag hade tidigare ! Mycket nöjd Läs mer
  • Magnus J skrev om Fakturino
    Fantastiskt alternativ för att slippa att leta i bankdjungeln och få massa UC i processen! Skönt med en sådan tjänst även för företag. Läs mer
  • Majda H skrev om Fakturino
    Snabba ,effektiva och till stor hjälp Läs mer
  • Anders N skrev om Fakturino
    Dom var väldigt hjälpsamma, vi fick hjälpen som vi inte visste om att det fanns att få. Läs mer
  • Tommy H skrev om Fakturino
    Mycket bra och snabbt bemötande som resulterade i en lösning som passar oss. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Fakturino
    TREVLIGT BEMÖTANDE PROFSIGT OCH SNABBT.MKT Läs mer
  • Helena E
    Helena E skrev om Fakturino
    Fakturino hjälpte mig med ett företagslån och utförde allt mycket proffsigt och med en stor ödmjukhet inför mig som kund.

Kan varmt rekommendera att vända sig till Fakturino! Läs mer
  • Kaj W skrev om Fakturino
    Snabbt och enkelt. Bra uppföljning och engagemang. Och vi fick ett bättre erbjudande än när vi kontaktade enskilda aktörer. Rekommenderas! Läs mer
  • Christopher M skrev om Fakturino
    Fungerade över all förväntan . Snabbt och proffsigt vi sänkte från 3,5% till 1.7% istället på faktura köp Läs mer
  • Daniel C skrev om Fakturino
    Jätte bra kundbemötande o service Läs mer
  • Lasse L skrev om Fakturino
    Det var enkelt att använda och fick ett bra erbjudande. Läs mer
  • Hussein A
    Hussein A skrev om Fakturino
    Jag fick tydlig och relevant information och jag upplever att Fakturino personal är engagerad och enkla att samarbeta med. Läs mer
  • Anders W skrev om Fakturino
    Mycket bra service, snabb och korrekt Läs mer
  • Moshtak F skrev om Fakturino
    Väldigt fint bemötande och skön service. Läs mer
  • Nikita E
    Nikita E skrev om Fakturino
    Hej,
    Har prec använt mig av fakturinos tjänster och vart extremt nöjd då dom tog fram det bästa alternativet för mig och mitt företag!
    Extra plus till Simon hos fakturino för bra bemötande och återkoppling!

Med vänlig hälsning, Nikitas
    ELstrax Läs mer
  • Marko B skrev om Fakturino
    Mycket bra service
    Måste jag säga
    Bra bemötandet Läs mer
  • Genadi S skrev om Fakturino
    Dom hjälpte oss med ett lån från Fendea
    Mycket trevliga och bra service
    Simon hjälpte till mycket så vi igenom lånet Läs mer
  • Tarik A skrev om Fakturino
    Professionellt bemötande, kunniga rådgivare. Läs mer
  • Anton S
    Anton S skrev om Fakturino
    De gjorde ganska bra jobb!!! Varmt rekomenderar!!! Mvh ATB Stockholm AB Läs mer
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Fakturino
    Jag upplever faktorino och dess medarbetare som skickliga förmedlare. Det var Fakturino som förmedlade mellan Waamo Enterprise som låntagare och Fendea Finans som långivare. Fakturino gjorde förmedlingen från början till slut och Vi Waamo Enterprise är jätte nöjda med Fakturino och dessmedarbetare. Läs mer
  • Daniel B skrev om Fakturino
    Fulländad, från början till slut. Bra kommunikation och bra uppföljning. Kommer absolut användas igen Läs mer
  • Jonatan F skrev om Fakturino
    Jag fick ett bra kundbemötande och hjälp genom hela processen. Svaren på de frågor jag hade upplevde jag också som hjälpsamma. Bra tjänst. Läs mer
  • Stefan I skrev om Fakturino
    Mycket bra jobb. Fantastik kund tjänst. Suoerb services. Läs mer
  • Pasi N skrev om Fakturino
    Väldigt till mötes gående-lätta att prata med.Snabb service Läs mer
  • Elvis K skrev om Fakturino
    Fast and efficient.. good rates too Läs mer
  • Bo G skrev om Fakturino
    Vi har fått hjälp med att hitta ett företagslån. Det fanns inledningsvis alternativ som inte stämde hela vägen fram och Fakturino fortsatte att söka alternativ till dess att ett som passade kunde slutföras. Jag anser att Fakturino var tjänstvilliga och prövade olika vägar framåt. Jag upplever att förtroende skapades efter hand. Läs mer
  • Ståle N skrev om Fakturino
    Har fått ett bra bemötande från eran medarbetare vid hjälp att skaffa någon som köper mina fakturor Läs mer
    Fakturino, Josefine W gillar detta
  • Thomas E skrev om Fakturino
    Jag fick kontakt med Fakturino för att ordna bästa leasingen till mig. Malcolm var trevlig och proffsig och återkom snabbt med förslag. Jag har nu påbörjat leasingen och allting har hittills fungerat mycket bra och smidigt. Tack! Läs mer
    Fakturino, Josefine W gillar detta

Linnégatan 9, 114 37 Stockholm