Alla kategorier Mäklare Dalarna Avesta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Avesta

Fastighetsbyrån Avesta

Bryggaregatan 13, 774 30 Avesta — Visa karta

I södra Dalarna kan du få mycket boendekvalitet för pengarna! Vi på Fastighetsbyrån i Avesta arbetar i Avesta och Hedemora kommuner och här kan du som älskar skog, natur och djur finna en riktigt härlig småstadsidyll, endast 2 timmar med tåg från Stockholm.

Bra skolor, vacker svensk natur och smidiga förbindelser gör Avesta till en bra plats för många. Vi hjälper dig som vill köpa eller sälja en fastighet i området genom vårt starka lokala och nationella kontaktnät, kunskap om bostadsmarknaden just här, just nu, samt vårt engagemang! Vi vill att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt!

Kom in på kontoret eller kontakta oss på annat sätt för att boka ett kostnadsfritt möte.

Läs vad 61 kunder tycker om Fastighetsbyrån Avesta

• Lars N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Förstod exakt vad vi ville ha från anbud till försäljning. Läs mer
  • Sören B
    Sören B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag sålde ett enplanshus med källare,mina förväntningar på försäljningen skulle gå ganska snabbt, mäklaren gjorde ett bra intryck på mig och det blev sålt 4 dagar efter visningen ,skrivet o klart 5 dygn efter visningen , så jag har bara gott att säga om den hjälp jag fick Läs mer
  • Gunnar E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt en bostadsrätt på 1 rum o kök på Bergslagsgatan. Blev bra bemött av mäklaren. Är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag hörde av mig till fastighetsbyrån med väldig kort varsel för att sälja min bostadsrätt. Nu är min lägenhet såld och jag kan inget annat än att vara tacksamt för engagemanget. Jag gick även plus i försäljningen, vilket kändes omöjligt i början. Läs mer
  • Carola G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt ett hus
    Inledningsvis gav mäklaren ett proffsigt intryck.Därefter slarvig,glömsk och oengagerad.Skyllde ifrån sig.
    Glömde bilder på dusch och bastu,glömde planritning-där bad han även mig skanna i efterhand.När jag sa ifrån fixade han en gammal planritning fr kommunen som inte stämde,inte dataritad!
    Planritningen o andra bilder lades in efter en vecka på Hemnet.
    Missade stämningsbild fr Dalaälven. Påpekade att stämningsbilder fr altanen saknades,det skulle han fixa,men de kom aldrig.
    Mycket krångel i samband med start av budgiving,fick ringa hans chef i Ludvika.Många personkontakter! Alla lovade att ringa-ingen ringde utan skyllde bara ifrån sig.
    Tror vår mäklare hade fullt upp med att bygga sitt eget hus.
    Budgivningen avslutades mkt fort hade den legat öppen några dagar till över helgen hade den budgivare som ville lägga 2 milj haft möjlighet.När de nu ville vara med igen var det för sent. Vi missade således mkt pengar! Läs mer
  • Erik A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    sålde en lägenhet med fastighetsbyrån och väldigt trevlig mäklare, affären gick snabbt och smidigt och kände mig trygg hela vägen. Läs mer
  • Jan K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en villa, köpt en bostadsrätt.Blev bemött utmärkt av mäklaren.Det var en positiv upplevelse. Läs mer
  • Anna Maria L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt villa. Mycket bra bemött på alla vis. Mäklaren levde upp till alla förväntningar, trevlig, kunnig, snabbt svar vid frågor, snabb affär. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag har köpt en villa och sålt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt kunnig, påläst och tillmötesgående på villavisningen. Hon har också varit väldigt proffessionell i försäljningen av vår bostadsrätt. Den kom snabbt ut på marknaden och affären har löpt på smidigt hittills. Hela kontoret i Avesta är väldigt serviceinriktat och alla har god kännedom om kunderna och bostäderna. Man känner sig trygg både som säljare och köpare. Läs mer
  • Gudrun J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Liselott C skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hej, jag har köpt en lägenhet. Mycket trevlig mäklare! Lite besviken då hon inform att fiber ingick i hyran men det visade sig sen att det inte gjorde det. Fel kan hända och är för övrigt mycket nöjd så här långt, träffas igen snart för att avsluta affären! Läs mer
  • Else-Maj A
    Else-Maj A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt en bostadsrätt i Hedemora. Vi blev väl bemött av vår mäklare. Vi hade stor förväntning av försäljningen och den blev mycket bra. Så vi är hel nöjd av vår mäklares insatts. 5 + ger vi henne. Läs mer
  • Jeanette R skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Det var professionellt och respektingivande.
    Mäklaren var ofta oanträffbar över telefonen.
    Överlag positivt intryck Läs mer
  • Ursula B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Dom är bra. Jag är nöjd med samarbete med dom. Lätta att prata med. Läs mer
  • Michael L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    . Köpt fritidshus

. Nonchalant tyvärr

. Ej riktigt påläst, svarade ofta jag vet inte.. Läs mer
  • Fredrik K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hon gjorde försäljningen enkel för mig. Mycket nöjd Läs mer
  • Marie W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev bemött till 100% belåtenhet Läs mer
  • Lena S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålde Fritidsfastighet. Mia Ollén mäklare, det märks att hon varit i branchen ett tag. Hon företräder verkligen både köpare och säljare! Läs mer
  • Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Kunnig och trevlig.
    Respekt för såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har köpt en två i Krylbo och blev mycket bra bemött av mäklaren och övrig personal på kontoret.Hade inga förväntningar alls egentligen på mäklaren ,men blev positivt överraskad av det mycket positiva bemötande och ett bra samtals klimat.Jag rekommenderar stark fastighetsbyrån i Avesta för framtidafastighets affärer. Läs mer
  • Carola Maria A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Vi har köpt ett litet fritidshus. Blev mycket trevligt bemötta både på visning och när vi hade frågor och funderingar efteråt.
    Kontraktskrivning och annat har fungerat mycket smidigt trots att allt skett via post.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Emil Allan P
    Emil Allan P skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Maria Ollén har varit till en stor hjälp, både vid köp av fastighet och försäljning av densamme. Ett givet val om man vill ha en mäklare som är flexibel, effektiv och trevlig. Läs mer
  • Stig S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket bra bemötande
    Fick full valuta för den kosnaden Läs mer
  • Jani K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hade hem honom på värdering av 2st fastigheter.
    Mkt trevlig.
    Han hade fått fullt betyg av mig om han hade haft bättre koll på området. Läs mer
  • Karokh A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hon är trevligt förklar bra.
    Super nöjd Läs mer
  • Stig H skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Kunnig och bra mäklare/praktikant, snabb affär till avslut, fick ut begärt pris. Läs mer
  • Christopher E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Väldigt enkla att ha och göra med. Jag är hur nöjd som helst! Läs mer
  • Ivar A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Ta inte emot flera objekt än att alla hinns med Läs mer
  • Lillemor G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Affären är inte avslutad ännu, vet inte riktigt vad som ska betalas ännu.
    Mycket gott bemötande. Läs mer
  • Kristina L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😊 Läs mer
  • Bo A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket bra bemötande. Hade en del åsikter om fotona som fotofirman hade valt ut men mäklaren lyssnade och kompletterade.
    I det här fallet fick vi full valuta för mäklararvodet. Läs mer
  • Sara N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Maria är en otroligt duktig mäklare som lyssnade på mina önskemål och lyckades få till en budgivning på min lilla lägenhet. Mycket nöjd! Läs mer
  • Linn E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av fastighetsbyrån Läs mer
  • Daniel L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Trygg och samtidigt lätt ha att göra med.
    Trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Tycker att de är kunniga och gör sitt arbete bra Läs mer
  • Thomas J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag tycker att Maria skötte våran affär väldigt bra och försökte hjälpa oss på alla sätt hon kunde. Då huset var gammalt och vi inte bor i närheten var all extra hjälp vi kunde få nödvändig. Läs mer
  • Nicklas W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hon är professionell och mycket hjälpsam Läs mer
  • Camilla E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Väldigt sympatisk och tillmötesgående! Läs mer
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hela affären gick väldigt smidigt när vi köpte vårt hus, om vi skulle sälja någon gång skulle jag anlita fastighetsbyrån! Läs mer
  • Karin J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt och utan krusiduller. Läs mer
  • Susanna V skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Vi har gjort affärer och det har varit bra. Läs mer
  • Ann G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har haft Maria som mäklare vid flera tillfällen och upplever henne som mycket bra vid både försäljning och köp.
    Rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Nalle R skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Maria var så super duktig och framför allt hjälpsam och det bästa bemötande man kan tänka sig....alltid gick det få tag på henne under affären.....har det bästa betyget....nalle rönnlund Läs mer
  • Torbj? S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Maria ollen är en trevlig och glad mäklare. Hon får kunden att känna sig trygg. Läs mer
  • Stig H skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    kompetent, social, gott bemötande Läs mer
  • Kristofer G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Bra. All kontakt med mäklaren fungerade. Läs mer
  • Pietro N
    Pietro N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mina upplevelse är allt annat an bra . Fick visa mitt hus själv vid 3 av 5 tillfälle med intressenter .
    Och när en person blev intresserad av huset och kom med en högre bud an vad jag redan hade fått av en annan köpare berättade mäklarkontoret det inte till mig över huvud taget . Fick höra det av han som ville köpa själv då han ringde mig när han inte hade fått non respons på mäklarkontoret . Läs mer
  • Bjarne K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket gott.levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Bengt P skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har ingen erfarenhet. När jag anlitade fastighetsbyrån vid villaförsäljning 2013 var det en annan mäklare som assisterade. Betyget nedan är därför bara ikryssat så att rekommendationen ska kunna sparas och jag slippa påminnelser. Läs mer
  • Gunnar E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Maria Ollén gjorde nog så gott hon kunde på en omöjlig bostadsmarknad i Hedemora. Det tog hemskt lång tid innan vår villa blev såld, men till slut lyckades hon få till en försäljning. Läs mer

Bryggaregatan 13, 774 30 Avesta