Alla kategorier Mäklare Dalarna Avesta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Avesta

Fastighetsbyrån Avesta

Bryggaregatan 13, 774 30 Avesta — Visa karta

I södra Dalarna kan du få mycket boendekvalitet för pengarna! Vi på Fastighetsbyrån i Avesta arbetar i Avesta och Hedemora kommuner och här kan du som älskar skog, natur och djur finna en riktigt härlig småstadsidyll, endast 2 timmar med tåg från Stockholm.

Bra skolor, vacker svensk natur och smidiga förbindelser gör Avesta till en bra plats för många. Vi hjälper dig som vill köpa eller sälja en fastighet i området genom vårt starka lokala och nationella kontaktnät, kunskap om bostadsmarknaden just här, just nu, samt vårt engagemang! Vi vill att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt!

Kom in på kontoret eller kontakta oss på annat sätt för att boka ett kostnadsfritt möte.

Läs vad 98 kunder tycker om Fastighetsbyrån Avesta

• 2019-09-14

Eva W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt en lgh
    Bara positivt med mäklaren, snabb, smidigt, enkelt,
    Lätt att komma i kontakt med mäklaren och väl bemött. Läs mer
  • 2019-09-13

Jenny J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt lägenhet. Trevligt, professionellt bemötande, mäklaren upplevde alla förväntningar.
    Super, skulle absolut anlita denna mäklare igen! Läs mer
  • 2019-09-09

Anna B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpt villa / sålt radhus / mkt bra bemötande / trevligt Läs mer
  • 2019-09-08

Sara W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Hon gjorde precis så som man vill att en mäklare ska göra, allt gick enkelt och smidigt. Läs mer
  • 2019-08-26

Pethra L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Den har varit bra. Inga ytterligare kommentarer Läs mer
  • 2019-08-14

Kersti J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålde vårt hus med hjälp av Maria från Fastighetsbyrån. Helt fantastiskt mäklare som jag kan rekommendera till alla, säljer vi igen så kommer vi garanterat att använda henne igen. Läs mer
  • 2019-08-11

Bo P skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Fått ett bra intryck av mäklaren. Korrekt och seriös. Läs mer
  • 2019-08-11

Peter G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mäklaren var mycket sympatisk. Inte insmickrande i blank kostym utan jordnära och villig att berätta om både för- och nackdelar med huset. Dock kunde han ha känt till lite mer fakta om huset.
    Köpet gäller ett större fritidshus. Läs mer
  • 2019-08-09

John C skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpte vårat första hus genom Fastighetsbyrån och vi är supernöjda!
    Från första visning till köp så har vi fått hjälp och råd till alla våra frågor, hela processen har förklarats väl och känts mycket trygg. Läs mer
  • 2019-08-09

Ulf W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag har både köpt och sålt en villa och använde mej av samma mäklare.hon va väldigt duktig på sitt jobb , Läs mer
  • 2019-08-07

Kjell E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt och köpt !iknande lgh.
    Bra bemött erfaren mäklare
    I stort är jag nöjd Läs mer
  • 2019-07-31

Lori E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Tydlig, glad och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-07-27

Erik G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Väl bemött. Personlig men fortfarande professionellt. Läs mer
  • 2019-07-26

Hanna T skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har köpt ett hus,
    Blev bra bemött av mäklaren
    Allt gick smidigt vid köpet Läs mer
  • Lars B

2019-06-26

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpt hus av Mia för snart 6 år sedan, och nu har vi sålt samma hus med Mias hjälp.
    Valet va enkelt då jag blev mkt väl bemött då och nu.
    Lars Bäck Hedemora Läs mer
  • Robert Ö

2019-06-16

Robert Ö skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpte en lägenhet. Professionellt bemötande. Mäklaren var serviceinriktad och informativ. Smidig och snabb hjälp med köpet. Läs mer
  • 2019-06-13

Pether N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Vi har köpt en villa som ska renoveras och göras iordning till något roligt.
    Hela upplägget från början till slut har skötts utomordentligt.
    Högsta betyg Läs mer
  • Evereinrick J

2019-05-24

Evereinrick J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpte en bostadsrätt i Avesta.

Blev bra och professionellt bemött.

Jag önskade mig mer svar från mäklarna till de frågor jag ställde. Mer specifika frågor angående bostadsrätten, t.ex "är det lyhört". Fick inget riktigt bra svar på sådana typer av frågor.

Det har gått bra hela vägen till tillträdesdagen. Har haft bra kontakt med min mäklare och han har ständigt funnits där när jag behövt råd. Bra jobbat.

Mvh RJ Läs mer
  • Erika Elisabeth F

2019-05-22

Erika Elisabeth F skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Bra bemötande. Fanns tillgänglig. Sålt stort hus med sjöutsikt. Försäljningen gick fort och över förväntningarn, då jag inte haft sån bra erfarenhet av tidigare försäljningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Ulf Fredrik F skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en villa. Allt har varit bra från första kontakt. Läs mer
  • 2019-05-01

Kent E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en bostadsrätt som sköts alldeles utmärkt efter kontakt tagits så har allt flutit på utmärkt. Läs mer
  • 2019-04-25

Erik L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket trevligt bemötande och kunnig.
    Precis så som man hoppas att alla mäklare skulle vara. Läs mer
  • 2019-04-24

Johan Ö skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Tyckte att allt gick super smidigt. Läs mer
  • Jenny L

2019-04-16

Jenny L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Affären är inte i hamn än, men mäklaren är supertrevlig och bra på alla sätt. Allt som händer meddelar han oss, så vi har full koll vilket är toppen! Läs mer
  • 2019-04-14

Birgitta M skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hej!
    Jag har haft fullmakt för mina föräldrar vilket i sig sköttes smidigt och fint av Maria Ollén.
    I övrigt är vi väldigt nöjda med Marias bemötande och hennes förståelse i en känslig situation som det är att sälja ett barndomshem.
    /Jenny Läs mer
  • 2019-04-04

Jeanette W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Kontakt med mäklaren som köpare. Svårt att få kontakt via telefon. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-29

Ingela S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en villa. Vi bor på landet och trodde det skulle bli svårt. Men vår mäklare fick oss att våga tro. Det visade sig att han fick rätt och vi sålde villan för mer än vi trodde vi att skulle få.
    Vi hade inte några förväntningar på mäklaren men han har varit anträffbar jämt och kunnat svarat på våra frågor vi haft. Har han inte varit nåbar just då har han ringt upp så fort han kunnat. Läs mer
  • 2019-03-27

Linnea S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpte lägenhet, blev mkt bra bemött!
    Professionellt intryck av fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-03-17

Jan Å skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    villa,

som jag hade hoppats, vänlig, glad och öppen för frågor och saklig i informationen.

jag ville naturligtvis få den information jag behövde för att ta mig igenom försäljningsprocessen. Det gjorde hon

Mycket orolig när vi äntligen bestämt oss för att sälja
    men hon lotsade oss igenom och i slutänden kände jag: hon kan det här - det är lugnt. Läs mer
  • 2019-02-28

Carina A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket bra, trevligt bemötande och allt bara bra Läs mer
  • 2019-02-27

Kenneth J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpt hus sålt lägenhet
    Allt mycket bra Läs mer
  • 2019-02-21

Siv K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Ställde upp på flera visningar på en svag bostadsmarknad.
    Bra löpande ajourhållning om läget och lätt att komma i kontakt med Läs mer
  • 2019-02-19

Sandra J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Bra helhets intryck. Proffsig och duktig på sitt jobb har besvarat alla frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-01-26

Claes A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpt hus
    Proffsig och bra bemötande.
    Mäklaren uppfyllde mina förväntningar

Väldigt enkelt och smärtfritt. Som ett husköp ska vara/bör vara Läs mer
  • 2019-01-21

Sirpa H skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt hus i en jäkligt trög marknad. Hade Mia O, tar henne igen om jag ska anlita nån, rekommenderar henne varmt till alla. Hon var bäst i test. Läs mer
  • 2018-12-30

Seppo R skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Väldigt bra genomförd försäljning .🙊😊 Läs mer
  • 2018-12-24

Kerstin A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    De gör ett bra jobb och lägger ned mycket tid Läs mer
  • 2018-12-18

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Förstod exakt vad vi ville ha från anbud till försäljning. Läs mer
  • Sören B

2018-12-14

Sören B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag sålde ett enplanshus med källare,mina förväntningar på försäljningen skulle gå ganska snabbt, mäklaren gjorde ett bra intryck på mig och det blev sålt 4 dagar efter visningen ,skrivet o klart 5 dygn efter visningen , så jag har bara gott att säga om den hjälp jag fick Läs mer
  • 2018-12-02

Gunnar E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt en bostadsrätt på 1 rum o kök på Bergslagsgatan. Blev bra bemött av mäklaren. Är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Therese S

2018-11-30

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag hörde av mig till fastighetsbyrån med väldig kort varsel för att sälja min bostadsrätt. Nu är min lägenhet såld och jag kan inget annat än att vara tacksamt för engagemanget. Jag gick även plus i försäljningen, vilket kändes omöjligt i början. Läs mer
  • 2018-11-27

Carola G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt ett hus
    Inledningsvis gav mäklaren ett proffsigt intryck.Därefter slarvig,glömsk och oengagerad.Skyllde ifrån sig.
    Glömde bilder på dusch och bastu,glömde planritning-där bad han även mig skanna i efterhand.När jag sa ifrån fixade han en gammal planritning fr kommunen som inte stämde,inte dataritad!
    Planritningen o andra bilder lades in efter en vecka på Hemnet.
    Missade stämningsbild fr Dalaälven. Påpekade att stämningsbilder fr altanen saknades,det skulle han fixa,men de kom aldrig.
    Mycket krångel i samband med start av budgiving,fick ringa hans chef i Ludvika.Många personkontakter! Alla lovade att ringa-ingen ringde utan skyllde bara ifrån sig.
    Tror vår mäklare hade fullt upp med att bygga sitt eget hus.
    Budgivningen avslutades mkt fort hade den legat öppen några dagar till över helgen hade den budgivare som ville lägga 2 milj haft möjlighet.När de nu ville vara med igen var det för sent. Vi missade således mkt pengar! Läs mer
  • 2018-11-27

Erik A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    sålde en lägenhet med fastighetsbyrån och väldigt trevlig mäklare, affären gick snabbt och smidigt och kände mig trygg hela vägen. Läs mer
  • 2018-11-14

Jan K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en villa, köpt en bostadsrätt.Blev bemött utmärkt av mäklaren.Det var en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-12

Anna Maria L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt villa. Mycket bra bemött på alla vis. Mäklaren levde upp till alla förväntningar, trevlig, kunnig, snabbt svar vid frågor, snabb affär. Läs mer
  • Sofia S

2018-10-28

Sofia S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag har köpt en villa och sålt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt kunnig, påläst och tillmötesgående på villavisningen. Hon har också varit väldigt proffessionell i försäljningen av vår bostadsrätt. Den kom snabbt ut på marknaden och affären har löpt på smidigt hittills. Hela kontoret i Avesta är väldigt serviceinriktat och alla har god kännedom om kunderna och bostäderna. Man känner sig trygg både som säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-10-19

Gudrun J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-10-12

Liselott C skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hej, jag har köpt en lägenhet. Mycket trevlig mäklare! Lite besviken då hon inform att fiber ingick i hyran men det visade sig sen att det inte gjorde det. Fel kan hända och är för övrigt mycket nöjd så här långt, träffas igen snart för att avsluta affären! Läs mer
  • Else-Maj A

2018-10-01

Else-Maj A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt en bostadsrätt i Hedemora. Vi blev väl bemött av vår mäklare. Vi hade stor förväntning av försäljningen och den blev mycket bra. Så vi är hel nöjd av vår mäklares insatts. 5 + ger vi henne. Läs mer
  • 2018-09-24

Jeanette R skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Det var professionellt och respektingivande.
    Mäklaren var ofta oanträffbar över telefonen.
    Överlag positivt intryck Läs mer

Bryggaregatan 13, 774 30 Avesta