Alla kategorier Mäklare Dalarna Avesta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Avesta

Fastighetsbyrån Avesta

Bryggaregatan 13, 774 30 Avesta — Visa karta

I södra Dalarna kan du få mycket boendekvalitet för pengarna! Vi på Fastighetsbyrån i Avesta arbetar i Avesta och Hedemora kommuner och här kan du som älskar skog, natur och djur finna en riktigt härlig småstadsidyll, endast 2 timmar med tåg från Stockholm.

Bra skolor, vacker svensk natur och smidiga förbindelser gör Avesta till en bra plats för många. Vi hjälper dig som vill köpa eller sälja en fastighet i området genom vårt starka lokala och nationella kontaktnät, kunskap om bostadsmarknaden just här, just nu, samt vårt engagemang! Vi vill att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt!

Kom in på kontoret eller kontakta oss på annat sätt för att boka ett kostnadsfritt möte.

Läs vad 80 kunder tycker om Fastighetsbyrån Avesta

• Erika Elisabeth F

2019-05-22

Erika Elisabeth F skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Bra bemötande. Fanns tillgänglig. Sålt stort hus med sjöutsikt. Försäljningen gick fort och över förväntningarn, då jag inte haft sån bra erfarenhet av tidigare försäljningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Ulf Fredrik F skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en villa. Allt har varit bra från första kontakt. Läs mer
  • 2019-05-01

Kent E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en bostadsrätt som sköts alldeles utmärkt efter kontakt tagits så har allt flutit på utmärkt. Läs mer
  • 2019-04-25

Erik L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket trevligt bemötande och kunnig.
    Precis så som man hoppas att alla mäklare skulle vara. Läs mer
  • 2019-04-24

Johan Ö skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Tyckte att allt gick super smidigt. Läs mer
  • Jenny L

2019-04-16

Jenny L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Affären är inte i hamn än, men mäklaren är supertrevlig och bra på alla sätt. Allt som händer meddelar han oss, så vi har full koll vilket är toppen! Läs mer
  • 2019-04-14

Birgitta M skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hej!
    Jag har haft fullmakt för mina föräldrar vilket i sig sköttes smidigt och fint av Maria Ollén.
    I övrigt är vi väldigt nöjda med Marias bemötande och hennes förståelse i en känslig situation som det är att sälja ett barndomshem.
    /Jenny Läs mer
  • 2019-04-04

Jeanette W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Kontakt med mäklaren som köpare. Svårt att få kontakt via telefon. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-29

Ingela S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en villa. Vi bor på landet och trodde det skulle bli svårt. Men vår mäklare fick oss att våga tro. Det visade sig att han fick rätt och vi sålde villan för mer än vi trodde vi att skulle få.
    Vi hade inte några förväntningar på mäklaren men han har varit anträffbar jämt och kunnat svarat på våra frågor vi haft. Har han inte varit nåbar just då har han ringt upp så fort han kunnat. Läs mer
  • 2019-03-27

Linnea S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpte lägenhet, blev mkt bra bemött!
    Professionellt intryck av fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-03-17

Jan Å skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    villa,

som jag hade hoppats, vänlig, glad och öppen för frågor och saklig i informationen.

jag ville naturligtvis få den information jag behövde för att ta mig igenom försäljningsprocessen. Det gjorde hon

Mycket orolig när vi äntligen bestämt oss för att sälja
    men hon lotsade oss igenom och i slutänden kände jag: hon kan det här - det är lugnt. Läs mer
  • 2019-02-28

Carina A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket bra, trevligt bemötande och allt bara bra Läs mer
  • 2019-02-27

Kenneth J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpt hus sålt lägenhet
    Allt mycket bra Läs mer
  • 2019-02-21

Siv K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Ställde upp på flera visningar på en svag bostadsmarknad.
    Bra löpande ajourhållning om läget och lätt att komma i kontakt med Läs mer
  • 2019-02-19

Sandra J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Bra helhets intryck. Proffsig och duktig på sitt jobb har besvarat alla frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-01-26

Claes A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Köpt hus
    Proffsig och bra bemötande.
    Mäklaren uppfyllde mina förväntningar

Väldigt enkelt och smärtfritt. Som ett husköp ska vara/bör vara Läs mer
  • 2019-01-21

Sirpa H skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt hus i en jäkligt trög marknad. Hade Mia O, tar henne igen om jag ska anlita nån, rekommenderar henne varmt till alla. Hon var bäst i test. Läs mer
  • 2018-12-30

Seppo R skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Väldigt bra genomförd försäljning .🙊😊 Läs mer
  • 2018-12-24

Kerstin A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    De gör ett bra jobb och lägger ned mycket tid Läs mer
  • 2018-12-18

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Förstod exakt vad vi ville ha från anbud till försäljning. Läs mer
  • Sören B

2018-12-14

Sören B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag sålde ett enplanshus med källare,mina förväntningar på försäljningen skulle gå ganska snabbt, mäklaren gjorde ett bra intryck på mig och det blev sålt 4 dagar efter visningen ,skrivet o klart 5 dygn efter visningen , så jag har bara gott att säga om den hjälp jag fick Läs mer
  • 2018-12-02

Gunnar E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt en bostadsrätt på 1 rum o kök på Bergslagsgatan. Blev bra bemött av mäklaren. Är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Therese S

2018-11-30

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag hörde av mig till fastighetsbyrån med väldig kort varsel för att sälja min bostadsrätt. Nu är min lägenhet såld och jag kan inget annat än att vara tacksamt för engagemanget. Jag gick även plus i försäljningen, vilket kändes omöjligt i början. Läs mer
  • 2018-11-27

Carola G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt ett hus
    Inledningsvis gav mäklaren ett proffsigt intryck.Därefter slarvig,glömsk och oengagerad.Skyllde ifrån sig.
    Glömde bilder på dusch och bastu,glömde planritning-där bad han även mig skanna i efterhand.När jag sa ifrån fixade han en gammal planritning fr kommunen som inte stämde,inte dataritad!
    Planritningen o andra bilder lades in efter en vecka på Hemnet.
    Missade stämningsbild fr Dalaälven. Påpekade att stämningsbilder fr altanen saknades,det skulle han fixa,men de kom aldrig.
    Mycket krångel i samband med start av budgiving,fick ringa hans chef i Ludvika.Många personkontakter! Alla lovade att ringa-ingen ringde utan skyllde bara ifrån sig.
    Tror vår mäklare hade fullt upp med att bygga sitt eget hus.
    Budgivningen avslutades mkt fort hade den legat öppen några dagar till över helgen hade den budgivare som ville lägga 2 milj haft möjlighet.När de nu ville vara med igen var det för sent. Vi missade således mkt pengar! Läs mer
  • 2018-11-27

Erik A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    sålde en lägenhet med fastighetsbyrån och väldigt trevlig mäklare, affären gick snabbt och smidigt och kände mig trygg hela vägen. Läs mer
  • 2018-11-14

Jan K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålt en villa, köpt en bostadsrätt.Blev bemött utmärkt av mäklaren.Det var en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-12

Anna Maria L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt villa. Mycket bra bemött på alla vis. Mäklaren levde upp till alla förväntningar, trevlig, kunnig, snabbt svar vid frågor, snabb affär. Läs mer
  • Sofia S

2018-10-28

Sofia S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag har köpt en villa och sålt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt kunnig, påläst och tillmötesgående på villavisningen. Hon har också varit väldigt proffessionell i försäljningen av vår bostadsrätt. Den kom snabbt ut på marknaden och affären har löpt på smidigt hittills. Hela kontoret i Avesta är väldigt serviceinriktat och alla har god kännedom om kunderna och bostäderna. Man känner sig trygg både som säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-10-19

Gudrun J skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-10-12

Liselott C skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hej, jag har köpt en lägenhet. Mycket trevlig mäklare! Lite besviken då hon inform att fiber ingick i hyran men det visade sig sen att det inte gjorde det. Fel kan hända och är för övrigt mycket nöjd så här långt, träffas igen snart för att avsluta affären! Läs mer
  • Else-Maj A

2018-10-01

Else-Maj A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har sålt en bostadsrätt i Hedemora. Vi blev väl bemött av vår mäklare. Vi hade stor förväntning av försäljningen och den blev mycket bra. Så vi är hel nöjd av vår mäklares insatts. 5 + ger vi henne. Läs mer
  • 2018-09-24

Jeanette R skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Det var professionellt och respektingivande.
    Mäklaren var ofta oanträffbar över telefonen.
    Överlag positivt intryck Läs mer

Ursula B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Dom är bra. Jag är nöjd med samarbete med dom. Lätta att prata med. Läs mer

Michael L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    . Köpt fritidshus

. Nonchalant tyvärr

. Ej riktigt påläst, svarade ofta jag vet inte.. Läs mer

Fredrik K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hon gjorde försäljningen enkel för mig. Mycket nöjd Läs mer

Marie W skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev bemött till 100% belåtenhet Läs mer
  • 2018-09-14

Lena S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Sålde Fritidsfastighet. Mia Ollén mäklare, det märks att hon varit i branchen ett tag. Hon företräder verkligen både köpare och säljare! Läs mer
  • 2018-09-14

Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Kunnig och trevlig.
    Respekt för såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Jan N

2018-09-14

Jan N skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Har köpt en två i Krylbo och blev mycket bra bemött av mäklaren och övrig personal på kontoret.Hade inga förväntningar alls egentligen på mäklaren ,men blev positivt överraskad av det mycket positiva bemötande och ett bra samtals klimat.Jag rekommenderar stark fastighetsbyrån i Avesta för framtidafastighets affärer. Läs mer
  • 2018-05-13

Carola Maria A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Vi har köpt ett litet fritidshus. Blev mycket trevligt bemötta både på visning och när vi hade frågor och funderingar efteråt.
    Kontraktskrivning och annat har fungerat mycket smidigt trots att allt skett via post.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Emil Allan P

2018-05-13

Emil Allan P skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Maria Ollén har varit till en stor hjälp, både vid köp av fastighet och försäljning av densamme. Ett givet val om man vill ha en mäklare som är flexibel, effektiv och trevlig. Läs mer
  • 2018-05-12

Stig S skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket bra bemötande
    Fick full valuta för den kosnaden Läs mer
  • 2018-05-12

Jani K skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hade hem honom på värdering av 2st fastigheter.
    Mkt trevlig.
    Han hade fått fullt betyg av mig om han hade haft bättre koll på området. Läs mer
  • 2018-05-11

Karokh A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Hon är trevligt förklar bra.
    Super nöjd Läs mer
  • 2018-02-07

Stig H skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Kunnig och bra mäklare/praktikant, snabb affär till avslut, fick ut begärt pris. Läs mer
  • 2017-10-17

Christopher E skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Väldigt enkla att ha och göra med. Jag är hur nöjd som helst! Läs mer
  • 2016-07-04

Ivar A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Ta inte emot flera objekt än att alla hinns med Läs mer
  • 2016-03-18

Lillemor G skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Affären är inte avslutad ännu, vet inte riktigt vad som ska betalas ännu.
    Mycket gott bemötande. Läs mer
  • 2016-03-18

Kristina L skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😊 Läs mer
  • 2015-10-23

Bo A skrev om Fastighetsbyrån Avesta
    Mycket bra bemötande. Hade en del åsikter om fotona som fotofirman hade valt ut men mäklaren lyssnade och kompletterade.
    I det här fallet fick vi full valuta för mäklararvodet. Läs mer

Bryggaregatan 13, 774 30 Avesta