Johan Svahn

Johan Svahn

Johan Svahn är mäklare på Fastighetsbyrån Båstad

Johan Svahn har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Johan Svahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Johan Svahn har haft 9 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-04

Läs vad 9 Läs vad Johan Svahn

• Båstad
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande genom hela processen.
    Vi är väldigt nöjda!
    • Torekov
    2022-05-03 Verifierad kund
    Johan Svahn bemötte oss på ett jättebra sätt under hela processen. Han gjorde ett mycket förtroendeingivande intryck och var mycket hjälpsam och serviceinriktad. Han får högsta betyg av oss!
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Östra Karup
    2022-04-25 Verifierad kund
    Väldigt snäll och glad. Vänlig och hjälpsam
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Östra Karup
    2022-04-24 Verifierad kund
    Lyhörd mäklare som hela tiden sätter säljare och kund i fokus. Dubbelkollar allt under hela processen så att alla parter är nöjda och svarar på alla frågor med lugn och professionalitet.

Blir det fler affärer i framtiden kommer jag vända mig till Johan.

Tydlig genomgång av alla moment under säljprocessen, från planering och värdering, till kontraktsskrivningen.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vänlig. Tillgänglig. Kunnig. Engagerad. Bra service
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Båstad
    2022-04-12 Verifierad kund
    Väl utfört arbete och engagemang genom hela processen. Johan hjälpte oss väldigt mycket och inte bara med vår egen bostad utan även i jakten på nästa. På ett snabbt och bra sätt fick vi priset vi ville ha vilket gör att vi är väldigt nöjda.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Johan är en duktig, kunnig och strukturerad mäklare. Genom sina kunskaper, lyhördhet och hans uppföljning gjorde att det blev en bostadsaffärer. Kan varmt rekommendera Johan, han skapar möjligheter!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Jag blev bemött väldigt serviceminded och noggrant all information och visste sin sak.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Ranarp
    2022-03-29 Verifierad kund
    Professionell, snabba korrekta svar.
    Gjorde affären klar Kl 20.30 på söndag kvällen. Det gillar jag.