Johan Svahn

Johan Svahn

Johan Svahn är mäklare på Fastighetsbyrån Båstad

Johan Svahn har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Johan Svahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Svahn har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Johan Svahn

Sedan starten hos Reco 2021
Christian W
Båstad

Johan gav en lugn och trygghet i affären tillsammans med ett stort kunnande. Grymt nöjd!

Sophie Inger E
Båstad

Med tålamod, engagemang, lyhördhet och trovärdighet genom hela processen gjorde Johan en enastående insats vid vår husförsäljning! En stjärna!

Christoffer L
Hemmeslöv

Väldigt bra och professionellt bemötande.

Ingrid N
Hemmeslöv

Johan Svahn var trevlig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med, när jag hade frågor. Försäljningen gick smidigt och bra. Meddelade mig hela tiden om vad som hände under försäljningens gång. Hoppas att resten flyter på lika bra.

Mimmi E
Förslöv

Allt har varit toppen och fungerat väldigt smidigt! Trevlig och hjälpsam mäklare på alla vis.

Viktor T
Förslöv

Bra första möte, trevligt att få trygg vägledning. Tydligt och hjälpsam är mest exakt beskrivning.

Carina J
Hemmeslöv

Har inte haft Johan som mäklare så länge, tog över efter Sofia. Men verkar flitig, lyhörd och informerar om vad som händer.

Leo V
Förslöv

Stort engagemang men utan att vara påflugen som en del kan vara. Ett genuint trevligt bemötande varje gång vi träffats.

Rune N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
Båstad

Johan har från första mötet ingett ett förtroende. Detta har han levt upp till under hela försäljningsprocessen.

Anna N
Förslöv

Lugn, trevligt och personlig. Vi känner oss alltid trygga och omhändertagna med Johan!