Johan Svahn

Johan Svahn

Johan Svahn är mäklare på Fastighetsbyrån Båstad

Johan Svahn har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Johan Svahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Svahn har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

52 omdömen om Johan Svahn

Sedan starten hos Reco 2021
Ingrid N
Hemmeslöv

Johan Svahn var trevlig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med, när jag hade frågor. Försäljningen gick smidigt och bra. Meddelade mig hela tiden om vad som hände under försäljningens gång. Hoppas att resten flyter på lika bra.

Mimmi E
Förslöv

Allt har varit toppen och fungerat väldigt smidigt! Trevlig och hjälpsam mäklare på alla vis.

Viktor T
Förslöv

Bra första möte, trevligt att få trygg vägledning. Tydligt och hjälpsam är mest exakt beskrivning.

Carina J
Hemmeslöv

Har inte haft Johan som mäklare så länge, tog över efter Sofia. Men verkar flitig, lyhörd och informerar om vad som händer.

Leo V
Förslöv

Stort engagemang men utan att vara påflugen som en del kan vara. Ett genuint trevligt bemötande varje gång vi träffats.

Rune N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
Båstad

Johan har från första mötet ingett ett förtroende. Detta har han levt upp till under hela försäljningsprocessen.

Anna N
Förslöv

Lugn, trevligt och personlig. Vi känner oss alltid trygga och omhändertagna med Johan!

Jonatan A
Förslöv

Har alltid varit stöttande och givit vägledning när det har behövts. Lämnade aldrig någon fråga obesvarad utan tog sig tid att besvara samtliga. Stort plus!

Gunilla H
Förslöv

Jag valde Fastighetsbyrån pga min uppfattning, att här på Bjäre är det de som jobbar mest och bäst på vår sida av Hallandsåsen, dvs inte mest mot Båstad och Torekov, pga priserna..Johan Svahn har varit jättetrevlig, har lagt ner mycket arbete på visningar och telefonsamtal. Jag har kännt stort förtroende för honom, jag är väldigt nöjd och skulle absolut kunna rekommendera honom till andra hussäljare. .

Johan W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Svahn en del av Fastighetsbyrån Båstad
Hemmeslöv

Mycket treviligt och professionellt bemötande.