Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 64 Läs vad Malin Solvang Forsberg

• Alexandra B
    Alexandra B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-03

Flatås
    Vi sålde en bostadsrätt med tre r.o.k i Flatås. Bemötandet och hanteringen av försäljningen var väldigt bra! Malin är lätt att prata med, lyssnar på önskemål och svarar på frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga.
    Hon presenterade vår lägenhet på ett bra sätt som även gjorde att slutpriset hamnade på en tillfredsställande nivå. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Kaija A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-24

Askim
    Har sålt min bostadsrätt och blivit bemött föredömligt till det bästa hela vägen fram till köpet.
    hon är en fantastisk
    Mäklare . Läs mer
  • Liselotte J
    Liselotte J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-20

Askim
    Positivt bemötande, lätt att komma i kontakt med
    Sålt bostadsrätt Läs mer
  • Ami A
    Ami A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-19

Skintebo
    Proffsigt bemötande i alla kontakter och mycket kunnig. Kan inte ha haft en bättre mäklare! Rekommenderas på det varmaste! Läs mer
  • Mirjam H
    Mirjam H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-03

Askim
    Jag har nu både köpt och sålt genom Malin två gånger och båda försäljningarna har gått otroligt bra, över vår förväntan och vi har gått i vinst båda gångerna.

Malin har gjort ett mycket bra jobb med att marknadsföra våra lägenheter och hon är alltid snabb med att svara på frågor vilket gör att vi känt oss trygga med att ha henne som vår mäklare. Hon tipsade oss även om ett stylingföretag som vi använt oss av i båda försäljningarna, ett mycket givande samarbete.

Vi har som sagt även köpt genom Malin två gånger och i båda fallen hade vi som önskemål att slippa budgivning och där lade Malin fram olika alternativ till bostäder och hon hittade båda gångerna mycket fina lägenheter och slapp även budgivning.

Vi är mycket nöjda och kommer givetvis kontakta Malin igen om vi någonsin ska sälja/köpa igen. Läs mer
  • Paywand Z
    Paywand Z sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-23

Tynnered
    Grymt duktig och trevlig mäklare. Väldigt hjälpsam och driven. Läs mer
  • Eva Dalengård skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-05

Malin sålde min mammas lägenhet på Högsbogatan allt fungerade perfekt.
    - Förberedelse innan visning -hjälp med bra stayling konsultation, fina foton samt fina prospekt på bostaden.
    - Väl förberedd kontraktsskrivning och en utförlig genomgång av kontraktet ( som dessutom genomfördes på engelska.)
    - Jag har känt mig trygg med Malin som mäklare under hela försäljningsprocessen.
    Malin gjorde ett kanonbra jobb! Läs mer
  • Behrang K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-01

Flatås
    Malin är superbra! Tydlig, pålitlig och tillgänglig. Hon hjälpte mig att snabbt och effektivt få sålt min bostad till ett pris jag var nöjd med. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Tomas H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-21

Flatås
    Sålde en 3:a. Vi blev bemötta väldigt proffsigt och Malin skötte vår affär på ett bra sätt trots omständiga budgivare. Trots att vi bodde på annan ort kunde vi få kontakt med Malin på ett smidigt sätt och hon kunde vara något av vår förlängda arm då vi inte kunde vara på plats.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-21

Norra Tynnered
    Bra tillgänglighet och enkel kontakt i samband med försäljning av lägenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson