Malin Solvang Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 55 kunder tycker om Malin Solvang Forsberg

• Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-21

2:a
    48.8m²
    Norra Tynnered
    Bra tillgänglighet och enkel kontakt i samband med försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Annelie L
    Annelie L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-15

1:a
    37m²
    Grimmered/Ruddalen
    Vi hade Malin som mäklare och vi är jättenöjda!
    Malin var väldigt noggrann, trevlig, man fick bra förtroende för henne samt duktig!
    Rekommenderar er att välja Malin om ni ska sälja! 5av5 tummar! Läs mer
  • Rebin Ismail skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-04

Eftersom det var min första gång jag sålde en lägenhet/bostad så var jag osäker och hade en del frågor. Dessa frågor besvarade Malin och hennes team med största lyhördhet och uppmärksamhet. Detta var från första mötet till de sista och hela försäljningsprocessen kändes tryggt. Bättre och tryggare mäklarteam än detta är svårt att hitta. Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-31

Sålde min mormors lägenhet på Högsbogatan. Allt gick väldigt enkelt och smidigt med ett proffsigt bemötande av Malin. Läs mer
  • Nina D sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-26

1:a
    37.8m²
    Ruddalen
    Jag sålde en etta i Västra Frölunda.
    Träffade Malin på en visning för en annan lägenhet och upplevde att hon var kunnig och driven i sitt arbete.
    När vi träffades för att gå igenom vad fastighetsbyrån och hon kunde erbjuda mig som säljare kände jag ett stort förtroende för hennes proffessionalitet.
    Under försäljningsprocessen hade Malin och jag tät kontakt. Hon stämde av många gånger och drev processen framåt.
    Vid ett tillfälle var jag tvungen att ställa in ett fotograferingstillfälle lite hastigt men Malin hanterade det väldigt bra och Hon gjorde snabbt upp en ny planering.
    Upplevde att råden jag fick genom processen var värdefulla och välgrundade. Kände mig väldigt trygg då Malin alltid var lätt att få tag på.
    Engagemanget, förmågan att arbeta personligt proffessionellt och hennes gedigna erfarenhet gör att jag är mer än nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • Mats K
    Mats K sålde sin bostad med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-21

Jag har sålt en 3:a , 70 kvm påMusikvägen 28.
    Bemötandet var proffesionellt och väldigt sakligt. Man får förtroende för Malin och Fastighetsbyråns upplägg.
    Hels försäljningen med allt vad det innebar gick smidigt och enligt förväntan.

Jag skulle absolut rekommendera Malin och Fastighetsbyrån igen👍 Läs mer
  • Fredrik B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-25

Har köpt lägenhet.
    Allt funkade kanonbra. Lätt att få tag på osv. Läs mer
  • Monika B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-21

Oerhört proffsig mäklare, är mycket nöjd med bemötande, service och hela affären! Bästa betyg till Malin Solvang Forsberg på Fastighetsbyrån! 🌟 Läs mer
  • Thomas K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-23

Har sålt en bostadsrätt 70 kvm lite utanför innerstaden Göteborg. Det viktiga slutpriset blev där jag förväntade mig. Malin är en trevlig och mycket kompetent mäklare som på ett mycket bra sätt navigerade de få köpare som dök upp, till att höja sina bud. Läs mer
  • Antonia S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-22

Malin är inlyssnande, uppmärksam och intresserad, just detta gör att försäljningen med henne som mäklare går snabbt och smidigt. Jag är jättenöjd med min senaste försäljning med Fastighetsbyrån och kan verkligen rekomendera Malin som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson