Malin Solvang Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 49 kunder tycker om Malin Solvang Forsberg

• Fredrik B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har köpt lägenhet.
    Allt funkade kanonbra. Lätt att få tag på osv. Läs mer
  • Monika B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Oerhört proffsig mäklare, är mycket nöjd med bemötande, service och hela affären! Bästa betyg till Malin Solvang Forsberg på Fastighetsbyrån! 🌟 Läs mer
  • Thomas K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har sålt en bostadsrätt 70 kvm lite utanför innerstaden Göteborg. Det viktiga slutpriset blev där jag förväntade mig. Malin är en trevlig och mycket kompetent mäklare som på ett mycket bra sätt navigerade de få köpare som dök upp, till att höja sina bud. Läs mer
  • Antonia S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är inlyssnande, uppmärksam och intresserad, just detta gör att försäljningen med henne som mäklare går snabbt och smidigt. Jag är jättenöjd med min senaste försäljning med Fastighetsbyrån och kan verkligen rekomendera Malin som mäklare! Läs mer
  • Malin O sålde sin bostad med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi sålde vår lägenhet. Malin är en underbar mäklare! Proffesionellt, tydlig, ödmjuk, förstående och svarade alltid fort på Mail och telefon. Läs mer
  • Anita E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har anlitat Malin Solvang Forsberg för andra gången och är igen mycket nöjd. Malin är professionell, duktig förhandlare och samtidigt mån om människan bakom dessa affärer. Rekommenderar henne starkt då hon är förtroendeingivande och ambitiös. Bra jobbat igen Malin! Hälsningar Anita Läs mer
  • Elisabet F skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    En mycket kunnig och kompetent person.
    Vänlig och lätt att ha att göra med.
    Högsta betyg!

Elisabeth F. Läs mer
  • Edvard U
    Edvard U skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-05-11

Köpt en lägenhet i Göteborg , tycker att mäklaren har betett sig dåligt , inget bra bemötande , inte mån av köparen , känns som jag själv fått styra i ärendet. Hade förväntat mig lite mer av en proffesionell mäklare...Sista gången jag har med denna mäklaren att göra. Läs mer
    2018-05-14 Malin F svarar Edvard U
    Hej Edvard, vi har aldrig träffats då du har köpt din bostad via fullmakt och när du per telefon ber mig om en värdering som skall vara högre än det du har köpt för innan du ens har tillträtt bostaden - så är jag som proffesionell mäklare skyldig att säga nej. Det bryter mot god mäklarsed. Att detta någon dag senare därefter påleder detta omdöme får tala mer för dig än för mig. Mvh Malin Solvang Forsberg
    2018-05-14 Edvard U svarar Malin F
    Det handlar inte bara om ett värderingsintyg, det var jag okej med. När vi talades vid första gången kring ett tillträde tidigare skulle du kolla upp med banken och nuvarande ägare under tiden jag skriver på fullmakt - om det gick bra att tillträda tidigare , vilket det oftast bruka göra men inte ens detta hade du gjort under tiden. Utan när jag ringer dig har du inte ens märkt att mitt fullmaktspapper kommit in , vilket gör att vi får skjuta fram tillträdet ytterligare 14 dagar. Jag känner inget professionellt bemötande , attityden du haft mot mig är inte trevlig utan mer nonchalant / oangenäm. Som sagt , bättre mäklare har jag haft tidigare när jag sålt mina andra lägenheter. Jag tycker nästan att det bemötande och den handläggning av mitt ärende som jag fått strider mot god mäklarsed.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Rob J skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Kan varmt rekommendera Malin vidare, sålde min första bostadsrätt med Malins hjälp.
    Jag behövde göra väldigt lite, fastighetsbyrån skötte det mesta, allt problemfritt.

Trevlig bemötande och ett bra jobb.

Allt levde upp till de förväntningar jag hade, var det något jag undrade fick jag alltid svar från Malin eller hennes kollegor snabbt.

mvh Robin Läs mer
  • Lina S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mkt bra bemötande. Proffessionell, trevlig, noggrann och kompetent. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster