36 rekommendationer

en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Topasgatan 1
421 48 Västra frölunda — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 36 kunder tycker om Malin Solvang Forsberg

• John W
    John W skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är oerhört professionell och samtidigt mycket trevlig. Hon skapade en positiv stämning och fick alla som var inblandade i affären att känna sig lugna och trygga. Allt sköttes snabbt, effektivt och korrekt utan att någon kände sig jäktad. Samtidigt var hon proaktiv och ledde oss genom alla steg i försäljningen på ett utomordentligt sätt.
    Vi kan verkligen rekommendera Malin som mäklare.
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin Solvang Forsberg
    En mycket kunnig och professionell mäklare överträffade mina förväntningar under hela försäljningen. Arbetade snabbt och höll mig hela tiden informerad om framstegen i försäljningsprocessen. Var en mycket viktig länk mellan försäljare och köpare och löste snabbt uppkomna problem.
    Kan inte mer än varmt rekommendera Malin som mäklare
    Bengt Göran Olsson
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin var proffsig från första stund och gjorde täta återkopplingar, vilket vi var väldigt tacksamma för. Därtill sålde hon vår lägenhet på rekordnivå innan visning. Vi kan varmt rekommendera er att anlita Malin som mäklare.
  • Simo P
    Simo P skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag var i ett tidigt skede i kontakt med Malin om försäljningen av min lägenhet och valde att lägga ut lägenheten som "på gång". Under en period om fem månader låg den ute under vilken Malin var tillgänglig och svarade på alla frågor jag hade om säljprocessen och bistod även med tankar i mitt letande efter en ny bostad. Malin är tydlig i hennes säljprocess och förklarade för mig som säljare om vilka styrkor och svagheter respektive rum hade i min lägenhet och hur vi kunde framhäva dem under fotografering och visning. Malin visade även på ett starkt engagemang genom att dyka upp innan fotograferingen och hjälpa till med ett par sistaminuten förberedelser. Jag kan varmt rekommendera Malin utifrån ovan.
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Nu är mitt livs affär i hamn! Det kan jag tacka Malin Solvang Forsberg för. Vårt samarbetet startade för snart ett år sen och jag har hela tiden känt mig trygg. Malin hade en plan: Först foton av blomstrande uteplats i juni 2015, så paus med sporadiska kontakter till mars - skicklig fotograf kom på besök, annonsering o broschyr. Allt gick väldigt fort! Malin styrde hela processen med lugn o fast hand. Jag var hela tiden underrättad om läget och jag litade hela tiden på hennes yrkeskunnande och ärlighet. Resultatet blev över förväntan och bättre mäklare hade jag inte kunnat få. Stort tack till Malin!
  • Patric B
    Patric B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket bra och proffesionell. Malins insats som medlare mellan mig som köpare och säljarna var över all förväntan och det märktes att hon gick steget längre för att göra alla parter nöjda.
    Självklart fick hon sedan även sälja min fastighet och gjorde ett precis lika klockrent arbete där. Jättenöjd!
  • Patrick K
    Patrick K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är fantastiskt professionell. Hon är tillgänglig och lyhörd under hela processen vilket gör att man känner en otrolig trygghet. Har både köpt och sålt utav Malin och kan inte tänka mig att de finns någon annan mäklare med samma driv och kunskap som hon har.
    Rekommenderas varmt!
  • Ellen T
    Ellen T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin ger ett mycket professionellt intryck, samt vänligt - vilket har skapat en känsla av att jag kan lita på hennes råd under försäljningen. Malin har allt man vill ha av en mäklare - jag är supernöjd.
  • Thea C
    Thea C skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    En bra och engagerad mäklare! Mycket driven.
  • Linn D
    Linn D skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag uppfattar Malin som en jordnära, lyhörd och trevlig mäklare. Intrycket vid första mötet var proffesionellt och väl utförligt. Snabbt på att återkoppla och mycket duktig på att driva försäljningen framåt på ett korrekt sätt. Malin har tydliga mål och visioner och hennes värdering av bostaden stämde överens med slutpriset. Lägenheten såldes för rekordpris och jag kan inte bli mer nöjd, rekommenderas varmt!
  • Martin G
    Martin G skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är proffisinell, erfaren och har en bra helheltsbild. Jag kände hela tiden att jag kunde lite på henne. Svarade alltid på frågor och kändes tillgänglig. Mycket nöjd med henne som min mäklare.
  • Johan T
    Johan T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket positivt och engagerat bemötande. Överträffade även förväntad säljnivå med god marginal vilket alltid är positivt:)
  • Maj-britt K
    Maj-britt K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Alldeles lysande. Trots få på visningarna fick vi till en väldigt bra affär. Bra jobbat Malin.
  • Carola K
    Carola K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin kändes som att hon gjorde vad hon skulle. Vi kände inte att hon var speciellt engagerad.
    Vi fick ett bra pris över vår förväntan men när man säljer för första gången är det så mycket mer man behöver för att känna sig trygg.
    2016-10-26 Malin F svarar Carola K
    Mycket ledsamt och förvånande att höra. Ni har fått ett försäljningsrekord i er förening! Hade jag enbart gjort det jag skulle hade ni inte fått det resultatet som vi nu fick. Genom hela processen har ni fått kontinuerlig återkoppling, råd och information. Vad mer önskar ni av en engagerad mäklare? Det omdöme ni nu lämnar offentligt är ingenting ni tidigare har påtalat och således också en besvikelse att läsa. Med vänlig hälsning Malin
  • Patrick K
    lugn, målmedveten, genuin, proffsig.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är mycket bra i sin roll som mäklare. Malin är väldigt seriös och mån om att det blir bra för alla parter. Har erfarenhet av henne såväl som köpare och säljare av brf.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Kan proffsigt och lyhörd mäklare och trevlig personal även stylingen, jag är helnöjd
  • Patrikz B
    Patrikz B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin har varit till stor hjälp vid vår försäljning. Hon är väldigt trevlig samt professionell,allt har gått smidigt och bra, stort tack från Patrik och Pernilla
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Professionell och kunnig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera.
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är professionell. Hon är snabb, korrekt, kunnig, lätt att få tag på och återkopplar blixtsnabbt. Hon är vänlig och driver försäljningen framåt på ett för både säljare och köpare respektfullt och förstående sätt.
    Jessica Cato
  • Ronald B
    Ronald B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin ger ett professionellt intryck redan vid första mötet när hon presenterar de olika moment som ett mäklaruppdrag innebär. Hon lyssnar och ger råd på förberedelser och tydlig återkoppling under säljprocessens gång.
    Malins kunskaper inom sitt yrkesområde visar på stor erfarenhet och är förtroendeingivande för alla parter. All handläggning och information av tillhörande dokumentation vid vår försäljning har skötts på ett utomordentligt bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med Malins insatser och rekommenderar henne varmt.
  • Saim M
    Saim M skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi var mycket nöjda med Malins arbete före och under försäljningen av vår lägenhet. Kan varm rekommendera henne och Fastighetsbyrån till andra som går i säljtankar.
  • Erik O
    Erik O skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin skötte min försäljning på ett snabbt och effektivt sätt.
    Genomgående bra hantering från första möte till kontraktskrivning.
    Rekommenderas varmt!
  • Elizabeth A
    Elizabeth A skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Så otroligt nöjd med Malin Solvang Forsberg på fastighetsbyrån Väster Linne'!
    Försäljningen gick hur smidigt som helst och Malin skötte allt så proffsigt!
    Skulle jag köpa/sälja igen skulle jag anlita dem.
    Har bara gott att säga!
    //Elizabeth Arfara
  • Peter E
    Peter E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Professionell och noggrann, inte minst då det gäller informationen om försäljningsobjektet. Har följt en bra plan och varit väldigt bra att kommunicera med mig, som säljare, under hela säljprocessen. Jag tror att både säljare och köpare känner förtroende för henne.
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån i allmänhet och Malin i synnerhet. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare. Rekommenderas starkt!
  • Karina O
    Karina O skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Trevlig, professionell och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt!
  • Javier S
    Javier S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi var väldigt nöjda med servicen vi fick från Malin och Fastighetsbyrån. Skulle starkt rekommendera vänner och bekanta att välja dom!
  • Jussi S
    Jussi S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Stylingen var inte den bästa men Malin var mycket bra både mot oss och som kunnig mäklare (timing för annons, prisbild, enkelhet vid försäljning, snabbhet etc) samt god underhandsinformation.
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Proffsig och effektiv hantering genom hela processen, villet gör att jag vill ge Fastighetsbyrån och Malin Solvang Forsberg mina allra bästa rekommendationer!
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Som kund hos Fastighetsbyrån kan du räkna med att bli mycket proffsigt och vänligt bemött. Med stor kunnighet och med ett inkännande bemötande har jag både sålt och köpt bostadsrätter och blivit otroligt nöjd med resultatet.
  • Lena L
    Lena L skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Allt har skötts klanderfritt. Från första besök till foto och styling.
    Malin är en utmärkt mäklare. Hon har gett tydlig information,ovärderliga råd, sett till att jag fått högsta möjliga pris och snabbt återkopplat vid frågor.
    Hon är lyhörd, positiv och empatisk.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket bra mäklare med mycket trevlig bemötande. Engagerad
  • Erik U
    Erik U skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi sålde nyligen en bostadsrätt i Majorna, Göteborg, genom Fastighetsbyrån och mäklare Malin Solvang Forsberg. Från första kontakt till avslut sköttes detta mycket proffesionellt och på ett genomgående positivt sätt. Kan varmt rekommenderas!
  • Eva W
    Eva W skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Är mycket nöjd. Bra information, gott bemötande och ett bra samarbete.
  • Annika G
    Annika G skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Fastighetsbyrån i Göteborg har varit fantastiska!
Anders Carlsson
Christer Svärdegård