Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

• BadgeTenYears
Ligue 036-411 10 Compartilhar

About company

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö! Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden. Vi tycker också det är väldigt viktigt...

472 omdömen om Fastighetsbyrån Habo

Sedan starten hos Reco 2013

Fredrik L
Comprou a sua casa com a ajuda de Erica Dahl uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Mullsjö

Positiv och super trevlig. Lätt att få kontakt med och återkommer snabbt med svar. Väl påläst om bostaden och väl förberedd. Jag kan varmt rekomendera Erika när du vill sälja/köpa bostad. Hon gör sitt yttersta.

Arber K
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Fredrik Andersson uma parte de Fastighetsbyrån Habo

Nöjd med Fredrik vid köp av bostad!

John E
Vendeu a sua casa com a ajuda de Erica Dahl uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Sandhem

Trevligt bemötande & erfaren mäklare.

Viktor L
Comprou a sua casa com a ajuda de Fredrik Andersson uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Bränninge

Lätt att ha att göra med och hjälpsam och lösningsfokuserad. Rekommenderas!

Christine W
Vendeu a sua casa com a ajuda de Fredrik Andersson uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Bränninge

Trevlig och smidig vid kontakt.

Ralf T
Mullsjö

fantastiskt bemötande redan från dag 1. snabb på svar och hade bra koll på fastigheten även plockade fram information snabbt vid förfrågan. Hade inga höga förväntningar då detta var vårt första hus men Mäklaren vi fick har ju satt ribban högt för nästa om det blir hus byte i framtiden Snabb med svar trevlig och informativ!

Magnus T
Mullsjö

Kämpa verkligen på, la ner tid på både visningar och mycket kommunikation med potentiella köpare

Martin Dick G
Vendeu a sua casa com a ajuda de Erica Dahl uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Bosebygd

Social, engagerad och positivt.

Charlotte F
Bränninge

Fredrik har sköt sitt uppdrag mycket professionellt. Vi är mycket nöjda med hela processen. Mvh Charlotte Filén

Nils P
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Fredrik Andersson uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Habo

Kände mig väl uppdaterad under hela processen, det tog sin lilla tid så de återkommande uppdateringarna var mycket uppskattade. Smidig att ha och göra med.

Thomas E
Habo

Fredrik har ett trevligt och proffsigt bemötande. Han jobbar hårt för att både säljare och köpare ska komma överens och få ett avslut vid en budgivning.

Lisa B
Habo

Fredrik hade ett trevligt bemötande och gjorde ett mycket bra jobb. En trög marknad gjorde att försäljning tog lite längre tid än förväntat men mäklaren var mycket engagerad och hittade tillslut rätt köpare!

Elliot L
Habo

Fredrik har varit proffsig och tillmötesgående. Det har inte varit några som helst problem att få tag i honom och han har kunnat svara på de frågor vi haft. Det har känts tryggt att ha Fredrik som mäklare.

Milla P
Habo

Tyckte att Fredrik var hjälpsam och informativ! Allt var så smidigt!

Angelica E
Comprou a sua casa com a ajuda de Evelyn Daniel uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Fiskebäck

Evelyn var otroligt proffsig, lyhörd och ödmjuk genom hela processen. Hon förklarade allt på ett tydligt sätt, utelämnade inga frågetecken och var lugn och metodisk hela tiden. Fantastisk mäklare!

Göran A
Vendeu a sua casa com a ajuda de Evelyn Daniel uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Fiskebäck

Förtroendeingivande med ett enkelt och naturligt uppträdande.

Jonathan E
Fiskebäck

Mycket tydlig, seriös och kunnig.

Emma A
Bosebygd

Bra och proffsig men behöver mer erfarenhet.

Urban B
Bosebygd

Trevligt bemötande. Mina förväntningar blev helt uppfyllda. Mäklaren var mycket ambitiös och tillmötesgående. Det var lätt att samarbeta med Fredrik och han tycktes göra sitt allra bästa för att få huset sålt.Vi är hel- nöjda min fru och jag och rekommenderar gärna honom till våra vänner.

Viktor G
Bosebygd

Fredrik är en trevlig, snäll och charmig man som gjorde lite misstag. Jag är dock villig att förlåta ett misstag han gjorde, som gav mig extrem stress, pga nybörjarotur. Med mer erfarenhet tror jag han kommer bli en fantastisk mäklare.

Tommie L
Bosebygd

Vänlig kontakt, tillmötesgående och ambitiös

Aco D
Bosebygd

Fredrik är pålitlig, alltid tillgänglig. Bästa mäklaren!

Thomas K
Mullsjö

Vi fick ett väldigt bra intryck av Fredrik. Trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Fick ett gott förtroende. Hjälpte oss med våra önskemål.

Kerstin C
Mullsjö

Mycket bra kontakt under hela processen. Fick hjälp med all frågor. Trevlig och lätt att ha att göra med. Rekommenderar Fredrik till alla som skall sälja sina hus. Har haft kontakt med flera mäklare men fick bäst förtroende för Fredrik.

Lena S
Furusjö

Första intrycket av Fredrik var mycket bra, väldigt trevlig och kunnig mäklare som jag ger högsta betyg

Christopher G
Habo

Jag tycker att Fredrik tog bra hand om försäljning av Lägenhet och bemötande av honom är jätte bra.

Adam A
Mullsjö

Trevlig mäklare, väldigt tillmötesgående och kollade upp saker som inte fanns information på. Förväntningarna var att mäklaren kunde förmedla för och nackdelar med boendet, information kring diverse rum/områden och om inte ta reda på det och återkoppla. Dessa uppfylldes. Bra upplevelse, köpet gick smidigt och var väl kommunicerat från mäklarens håll.

Leif K
Mullsjö

Duktig lugn sansad trevlig en man tycker om.

Josefin L
Mullsjö

Fredrik har hjälpt oss mycket i vårt bostadsköp. Han bemötte oss på ett bra och trevligt sätt under visningen och gav oss en bra bild av huset samt svarade på de frågor vi hade. Med tanke på att detta var första visningen vi var på hade vi inte några egentliga förväntningar på mäklaren förutom trevligt bemötande - vilket Fredrik levde upp till. Efter visningen tog Fredrik regelbunden kontakt med oss för att följa med i hur vi tänkte och var behjälplig i alla de funderingar vi hade. Vid kontraktskrivningen bidrog Fredrik...

Florence G
Gustav Adolf

Bra bemötande vid de 3 tillfällen han var här. Lugnande inverkan när jag tyckte det blev mycket, - Fick fel visitkort så jag kunde inte nå honom.

Florence G
Mullsjö

Uppskattade att Fredrik visade mig lägenheten mer än en gång. Trevligt bemötande och bra genomgång, vid köpet. - Gav mig fel visitkort vilket gjorde att jag inte kunde nå honom.

Adam B
Mullsjö

Enkel att ha och göra med, trevlig och bemötes gående!

Birgitta A
Kyrkeryd

Som ensamstående och ovan vid husförsäljning var jag helt beroende av råd o vägledning. Det var lätt att prata med Fredrik, men rymde ändå professionalitet och kunskap. Jag kände stöd och tillit i hans rådgivning. Jag är tacksam för hjälp jag fått.

Hanna B
Habo

Vänlig, hjälpsam, lugn o inkluderande.

Mathilda G
Havstenshult

Vi kände genast att vi var i trygga händer med Fredrik Andersson som mäklare i vår bostadsförsäljning. Trevligt bemötande och proffsig hjälp genom hela processen. Jättenöjda!

Andréa G
Huskvarna Stensholm

Evelyn upplevdes påläst om bostaden och gav ett lugnt, varmt och genuint bemötande vid visningen. Vid kontraktsskrivning tog hon sig tid att förklara noggrannt vad vi skrev på. Något jag hade önskat ytterligare är mer regelbunden kontakt i samband med att vi la bud.

Nils P
Fagerhult

Trevligt bemötande och bra att ha att göra med. Allting gick smidigt och vi kände aldrig att vi behövde vänta på svar eller undra vad som händer härnäst.

Harald M
Fagerhult

Vi upplevde Eveline mycket engagerad och duktig. Hon klarade att sälja vår fastighet trots det besvärliga läget. Dock till ett lägre pris än vi hade förväntat oss. Hon var alltid vänlig och tillmötesgående. Harald och Kristina Munck.

Veikko Olavi Antero K
Mullsjö Centrum

Evelyn är trevligt och väldigt bra mäklare . Vi fick information hela tiden och affären gick snabbt och smidigt . Kan starkt rekommendera henne.

Sif K
Habo

Trevligt bemötande, bra information.

Mathilda N
Mullsjö

Trevligt bemötande, snabb på att informera samt ge svar. Professionell!

Martina R
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Evelyn Daniel uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Mullsjö

Evelyn var väldigt bemötande när vi kom till visningen på Lärkgatan 19. Vi hade förväntningar att få svar på alla frågor man hade när man kom på visningen & Evelyn svarade på allt väldigt bra. En väldigt bra mäklare.

Teodóra Dezsőné T
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Evelyn Daniel uma parte de Fastighetsbyrån Habo
Mullsjö

Bra bemötande! Alltid fick ett bra svar på mina frågor i god tid. Väldigt kunnigt! Vi kunde lita på henne hela vägen ut! Rekommenderas varmt till andra som vill sälja!

Patrik O
Mullsjö

Mycket bra mäklare som bemötte oss på ett professionellt sätt. Vi hade bra förväntningar och mäklaren förklarade allt man frågade perfekt. Väldigt trevligt möte med både säljare och mäklare som både va roligt och mycket bra utfört. Kanon bra mäklare som verkligen kan sitt jobb

Evelina S
Habo

Evelyn har ett professionellt förhållningssätt, hon är även en otroligt lugn och jordnära person. Kan varmt rekommendera Evelyn.

Johan E
Habo

Bra bemött ifrån första början. Lite svårt med rätt prissättning från början. Annars allt bra.

Ahmad N
Habo

Hon trevlig och bemötte oss bra.

Yvonne H
Mullsjö Centrum

Vi blev vänligt bemötta, svarade bra på våra frågor, var påläst,förklarade på ett sätt, som var begripligt.

Peder E
Mullsjö

En mäklare med bra idéer. Lätt att bolla med. Lätt tillgänglig

Sara A
Gustav Adolf

Hjälpsam och lösningsorienterad och vi har kunnat fråga om allt mellan himmel och jord och fått bra svar. Väldigt duktig mäklare som alla borde få förmånen att träffa vid bostadsaffär er.